Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі
Әдіс- тәсілдерді пайдалану
арқылы өз ойларын жүйрік айтуға
үйренеді;
Жаңашылдығына баға береді,
кейіпкер бейнесін
ашады;
Сюжеттік құрлысына талдау жасай отырып,
теориялық білімдері беки
түседі.
Талдау жасайды дағдылары жетілдіріледі,
шығармашылық қабілеттері
шыңдалады.
Тілдік
құзіреттілік
Не себепті деп
ойлайсыз?
«Нар идірген» атты күй не себепті олай
аталады? Күйдің жаңаша атауы қалай
аталады,шығу тарихы.
Ресурстар
Оқулық, слайд, видеоролик ,
кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау
, Рефлексия.
Пәнаралық
байланыс
Музыка өнер мәдениеті , тарих
.
Алдыңғы
оқу
5
минут
Әңгіменің
композициялық құрылымын
талдау
1.Оқиғаның
басталуы
Екі күйшінің жолға шығуы,
күйшілер әңгімесі.
2.Оқиғаның
дамуы
Жалғыз нардың кезігуі,
аруананың зары, домбыраға тіл бітуі, жолаушылардың жалғыз қараша
үйге келуі.
3.Оқиғаның
шиеленісуі
Шал мен Естеместің бір-біріне
қолқа салуы.
4.Оқиғаның шарықтау
шегі
Жаңа күйдің пайда
болуы.
5.Оқиғаның
шешімі
Күйшінің жолын жас жігітке
беруі немесе нардың
июі.
.
Сабақтың
жоспары
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы
:
мұғалімнің
тарапынан
Оқушылар өзін-өзі
бағалау критерийге жұмыс жасайды тапсырмаларды орындап сұраққа
жауап береді әртүрлер әдіс-тәсілдермен берілген тапсырмаларды
орындайды
Басталуы
1
минут
Сәлемдесу. Оқушының
сабаққа дайындығын қадағалау бағалау парақшасы мен стикер тарату
тарату
Жаңа
білім
Жалпы 20
минут
4
минут
2
минут
Ой шақыру
әдісі
(Сурет көрсетіледі және бейне материал
тыңдалынады«Күй аңызы» жоспар бойынша
бейнетаспадан- оқиғаны баяндап айтуға
негізделген, қара сөзбен жазылған, шағын көркем шығарманың аудиосы
тыңдалынады. 1.Слайдта мұғалім сұрақтар
ұсынадыауызша қалыптастырушы
бағалу жүзеге асырадыШығарманың сюжетіне талдау
жасайды , кейіпкердің сөзін
табады.
Оқушының жауабы
Бағалау критерийі 2 балл
3
минут
2 Слайд А деңгейінің
тапсырмасыауызша қалыптастырушы
бағалу жүзеге асырады
Жекелеген оқушы орындайды
дарынды оқушы2
балл
4
минут
3
минут
2
минут
3
минут
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
3
минут
3 слайд В деңгейінің
тапсырмасыауызша қалыптастырушы
бағалу жүзеге асырады
«Нар идірген» күйі
тыңдалады бейне материал
4слайд жалпы сынып
орындайды
С деңгейінің
тапсырмасыауызша қалыптастырушы
бағалу жүзеге асырады
5 слайд Жалпы сынып
орындайдыауызша қалыптастырушы
бағалу жүзеге асырады
«Боз іңген» күйі
тыңдалады тарихы айтылады
Мұғалім күнді
жазғызады
Сәуірдің он
төрті
Сынып
жұмысы
Сөздікпен
жұмыс.
Бота,мая нар,
аруана.
Бота – түйенің
төлі.
Аруана
– екі
өркешті, таза тұқымды түйенің
ұрғашысы.
Іңген
– қос өркешті түйенің ұрғашысы. Мая – жалғыз өркешті түйенің
інгені.Нар – бір өркешті түйе.Қара нар – түйенің күштісі,
мықтысы.
«Алты неліктен
әдісі»
Жекелеген оқушылар
орындайды бағалау критерийі-2 балл.
Бағалау критерийі-2
балл
Бағалау критерийі
2-балл
Оқушылар
Дәптерге жазып
алады
6 сұраққа
оқушылар
жауап
береді
Кері
байланыс
5
минут
Үйге
тапсырма
1
минут
Бағалау
4
минут
Попс формуласы
бойынша
кері
байланыс
Мұғалімнің
қолпаштауымен
Мұғалім сабақ
басында ұсынған парақшаға қойылған бағалау бойынша оқушылардан
пікірлерін сұрайды
Кейбір оқушылар
ауызша кері байланыс түрлерімен жауап береді Көпшілігі сабақтан
алған әсерлерін стикерге жазып,
жабыстырады
Оқушылар үйге
тапсырманы жазып белгілеп
алады
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз