Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Талаптыға нұр жауар
Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныптың «Талаптыға нұр жауар» сабағының жоспары пән мұғалімдеріне қосымша ретінде өз сабақтарына қолдануға болады деп санаймын. Себебі өзім 3 деңгейлік курстан алған білімім бойынша сабақ жоспарын 8 жіктеме арқылы таблицада жасаймын Мен сабақтың мақсат,міндеттеріне жалпыадамзаттық құндылықтарының қасиеттерін орындалуын жіктемелердің жүйелі түрде қолданғандықтан,осы сабақты жүзеге асырдым деп санаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
636
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Өзін – өзі тану» сабағының жоспарыМектеп: Жарқын орта мектебі Сынып:4 Мұғалім: Шибитова Кульларай Булатовна Мерзімі: Тақырып: Талаптыға нұр жауар Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер: Сыпайылық, шыдамдылық, талаптану
Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығын негізге ала отырып, оқушыларды жақсылыққа талаптандыру туралы түсініктерін кеңейту.Міндеттері: Оқушыларға сыпайылық, талаптанудың адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру; Оқушылардың бойына шыдамдылық, сыпайылық қасиеттерін дамыту;Оқушыларды шыдамдылыққа, табанды болуға тәрбиелеу. | Ресурстар:(АКТ,оқулық, дәптер, ватман,маркер,сөздержазылған қима қағаздар,суреттер,желім, қайшы) |
Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәті. Нұрға бөлену.(баяу әуен қойылады)Нұрға бөлену Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды, тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ойша осы нұрды қолдарыңызға бағыттаңыз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды.Одан әрі Нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді.Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқынды және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға,мұғалімдеріңізге,достарыңызға,таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз.Олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы Нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан- жануарларға, өсімдіктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен Нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен - Нұрмын »Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.Ойша нұрға бөленгеннен кейін жайымен көзіңізді ашуға болады.Рахмет! 5 Т-ны еске алу.ТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық | |
2.Үй тапсырмасын тексеру: сабақ №16, 82 бет, Ө Ақыпбеков «Өзіңді тану» өлеңін мәнерлеп оқу. (2-3 оқушыға оқыту) Бұл өлеңнен қандай жақсы қасиеттерді ойларыңа түйдіңдер? | Сабақ барысын талдау: |
3.Дәйексөз. Талаптан да білім мен өнер үйрен, Білімсіз, өнерсіз болады ақыл тұл. Ш. Құдайбердіұлы 3.1. Дәйексөзді хормен айтқызу.3.2. Дәйексөздің мағынасын ашу. -Балалар, сендер осы дәйексөзді қалай түсінесіңдер?3.3. Дәптерге дәйексөзді жатқа жазғызу. | |
4.Әңгімелеу. Қанат пен Жанат Б. ӘділовЖанат үшіншіге өтті. Қанат біріншіні бітірді. Екеуінің мінезі екі басқа. Жанат - көрсеқызар, ұшқалақтау да, Қанат - ойлы, салмақты. Ауылдағы атасының үйіне қыдырып келген.Бір күні қонақ келді. Қанжығасына бөктерген дорбасы бар. Шоқша сақалды. Атасы қуана қарсы алды, құшақтасып көрісті.Қонақ атай әзілкеш екен.-Көрмегелі көп айдың жүзі болды. Аман-есен жүрсің бе, Баршын келін? - деп, үйге әндете кірді.Баршын күле жүріп, төрге көрпе төседі. Атасы Қанат пен Жанатты шақырды:-Дәулет жыршы аталарың - мына кісі. Сәлем беріңдер.Екеуі қос қолдап сәлемдесті.-Енді Тілепбай ағаларыңды шақырып келіңдер. Әп-сәтте үй іші адамға толды. Ақсакал әңгіме бас-тады. Ел ұйып тыңдап отыр. Әншейінде «аяқтыға жол, ауыздыға сөз бермейтін» Әубәкір қария да тым-тырыс. Сирек сақалын тарамыс саусақтарымен сипап қойып, ойлана құлақ тосады.Ет те желінді. Шай да ішілді. Жанат қолға су құйды.Өркенің өссін, балам! Қатарыңнан кем болма! -деді атай. Жанаттың іші жылып сала берді.Ендігі кезекті ән-жырға берейік, - деді Әубәкір шал. Неге екенін кім білсін, үні бәсеңдеу.Жыршы асыкпай домбырасын қорабынан суырды, құлақ күйін келтірді. Үй ішін әсем дауыс, саз ырғағы кернеді.-О, бәрекелді! - десті шалдар. Әжейлер жаулық-тарының ұшымен көздерін сүртті. Ән де, күй де көпке созылды. Жиналғандар таң ата тарасты.Ертеңіне қонақ аттанып кетті. Жанат пен Қанат та атасымен бірге ұзатып салды.-Үлкен жігіт болыңдар! - деді қонақ.Жолда келе жатып Жанат атасына өтініш айтты:Ата, маған домбыра алып берші. Атасы мұртыңан күлді.Жарайды, балам.Айтқандай-ақ ертесіне су жаңа домбыра әкеп берді.-Шертіп көрейінші, - деп, Қанат қиылса да, ұстатпады. Өзі бар өнерін салып бақты. Сөйтсе де, домбыра дегеніне көнер емес. Ыңылдап шертіп еді, үні қосылмады. Жанаттың ызасы келді.-Мә, сен-ақ шертші, - деп, інісіне қарай лақтырып жіберді. Қағып алған Қанат домбыраны қолтықтап, тысқа ата жөнелді. Жанаттың домбыраға көнілі қалды. Қолына ұстамай қойды.Арада біраз күн өткен. Бірде үй ішінен күмбірлеген домбыра даусы естілді. Ішке енсе, інісі! Мұны байқар емес. Атасы да ұйып қалған, екі көзі Қанаттың нәзік саусақтарында. Елтіп отыр. Күй бітті. Кім үйретті? - деді, Жанат жақын келіп, қызыққанын жасыра алмай.Ешкім де... Өзім... - деді Қанат жай ғана. Жанат сенбеді.-Балам, - деді атасы сонда, - «Талаптыға нұр жа уар» деген. Талаптансаң, алмайтын асу жоқ, біліп 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |