Тәлімгерлік етудің жалпы мақсаттары
| Тәлім алушы Кембридж бағдарламасының мақсатын түсініп, 21 ғасырда оқушыны қалай оқытуға үйрететініміз мақсатында оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын интербелсенді әдістерді меңгеріп, іс- тәжірибесінде қолданады.
|
Тәлімгер | Тәлім алушы | Уақыт аралығы | Тәлімгерлік іс –шаралары, мақсаты | Тәлімгерлік нәтижелері | Табыс критерийлеріҚалай анықтайсыз? |
А.А.Х. | К.С.М | Бірінші апта25.10.2017. | «Бағдарлама алғышарты» Тәлім алушы жаңа бағдарлама мақсаты мен міндеттері туралы хабардар етіледі. | 21 ғасырда оқушыны қалай оқытуға үйрететініміз мақсатында бірлесе жұмыс істеуге келіседі | Бағдарламамен хабардар ету барысында тәліптің күнделікті оқыту үдерісіндегі әдіс -тәсілдері анықталады. |
|
| Екіншіапта31.10.2017. | «Мен неге өзгеруім керек?» кәсіби әңгіме арқылы өзгеру нәтижесіне жетеді. | Тәлім алушы оқыту үдерісінде оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын әдіс- тәсілдермен қамтамасыз етіледі. | Тәліптің дәстүрлі сабағында қолданатын әдістерінен жаңа бағдарлама мақсатындағы әдістердің анағұрлым тиімділігіне көзі жетеді. |
|
| Екіншіапта02.11.2017 | «Менің оқыту стилімнің жаңаруы немесе оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын интербелсенді әдістер»Коучингіге қатысып, өзіне тиімді тәсілдерді алады, | Коучингіге қатысып, жаңа мәліметтерді тәліп рефлексивті күнделігіне түртіп алады, өз тәжірибесіне енгізеді. | Коучингке белсенді қатысады. |
|
| Үшінші апта10.11.2016 | «Дәстүрлі сабақтан жаңа форматты сабаққа дейінгі сатылар»Тәліптің сабағына қатысу, сабақтан соң кері байланыс жасап, ұсыныстар, әдістемелік нұсқаулар, қолдау беріледі. | «Оқушылардың сабақта белсенді жұмыс істеуіне қалай қол жеткіземін?» деген сұраққа жауап беру мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізеді, интербелсенді әдістерді жұмыс түріне сәйкестендіріп алады. | Кәсіби әңгімеге тартылады.Кері байланыс жүргізіледі. |
|
| Төртіншіапта15.11.2017 | «Дәстүрлі сабақтан жаңа форматты сабаққа дейінгі сатылар»Тәліптің сабағына қатысу, Оқыту үрдісінде тиімді, оқушы белсенділігін арттыратын әдістерді қолданады | Топтық, жұптық жұмыс түрлеріне көңіл бөліп, сабақта оқушылардың еркін сезініп, бірін –бірі үйретуге ынталы екендігіне, оқушыларда белсенділік пайда болғанын көріп осы бағытта жұмыс істеуін жалғастырады. | Кері байланыс жүргізіледі. Диалогқа түсіп,тәжірибе алаңында ой бөліседі
|
|
| Бесінші апта22.11.2017. | Кәсіби әңгіме. «Бағалау жүйесі»Оқу үшін және оқытуды бағалаудың жаңаша тәсілдерімен танысады. | Тәліп кері байланыс түрлерін сабақта тиімді пайдаланса оқушы жұмысының нәтижелі болатынына көз жеткізіп, бағалау жүйесін оқыту үрдісіне енгізеді. | Диалогқа түсіп, тәжірибе алаңында ой бөліседі |
|
| Алтыншы апта29.11.2017. | «Жаңа бағдарламаны игерген тәліп» педагогикалық қоғамдастық жұмысына белсене араласады. | Кәсіби дағдыларын жетілдіреді. Оқыту үрдісіне жаңалықтар енгізуге белсене ат салысады, өз ұсыныстарын білдіреді. | Тәжірибе алаңында ой бөліседі. Семинарға белсенді қатысады. |