Тәлімгерлік етудің жалпы
мақсаттары
|
Тәлім алушы Кембридж
бағдарламасының мақсатын түсініп, 21 ғасырда оқушыны қалай
оқытуға үйрететініміз мақсатында оқушыларды сыни ойлауға
бағыттайтын интербелсенді әдістерді меңгеріп, іс- тәжірибесінде
қолданады.
|
Тәлімгер
|
Тәлім
алушы
|
Уақыт
аралығы
|
Тәлімгерлік іс
–шаралары, мақсаты
|
Тәлімгерлік
нәтижелері
|
Табыс
критерийлері
Қалай
анықтайсыз?
|
А.А.Х.
|
К.С.М
|
Бірінші
апта
25.10.2017.
|
«Бағдарлама
алғышарты»
Тәлім алушы
жаңа бағдарлама мақсаты мен
міндеттері туралы хабардар
етіледі.
|
21 ғасырда оқушыны
қалай оқытуға үйрететініміз мақсатында бірлесе жұмыс істеуге
келіседі
|
Бағдарламамен
хабардар ету барысында тәліптің күнделікті оқыту үдерісіндегі әдіс
-тәсілдері анықталады.
|
|
|
Екінші
апта
31.10.2017.
|
«Мен неге өзгеруім
керек?»
кәсіби әңгіме арқылы өзгеру
нәтижесіне жетеді.
|
Тәлім алушы оқыту
үдерісінде оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын әдіс- тәсілдермен
қамтамасыз етіледі.
|
Тәліптің дәстүрлі
сабағында қолданатын әдістерінен жаңа бағдарлама мақсатындағы
әдістердің анағұрлым тиімділігіне көзі
жетеді.
|
|
|
Екінші
апта
02.11.2017
|
«Менің оқыту стилімнің
жаңаруы немесе оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын интербелсенді
әдістер»
Коучингіге қатысып, өзіне тиімді тәсілдерді
алады,
|
Коучингіге қатысып, жаңа
мәліметтерді тәліп рефлексивті күнделігіне түртіп алады, өз
тәжірибесіне енгізеді.
|
Коучингке белсенді
қатысады.
|
|
|
Үшінші
апта
10.11.2016
|
«Дәстүрлі сабақтан жаңа
форматты сабаққа дейінгі сатылар»
Тәліптің сабағына
қатысу, сабақтан соң кері байланыс
жасап, ұсыныстар, әдістемелік нұсқаулар, қолдау
беріледі.
|
«Оқушылардың сабақта белсенді
жұмыс істеуіне қалай қол жеткіземін?» деген сұраққа жауап беру
мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізеді, интербелсенді
әдістерді жұмыс түріне сәйкестендіріп
алады.
|
Кәсіби әңгімеге
тартылады.
Кері байланыс
жүргізіледі.
|
|
|
Төртінші
апта
15.11.2017
|
«Дәстүрлі сабақтан жаңа
форматты сабаққа дейінгі сатылар»
Тәліптің сабағына
қатысу, Оқыту үрдісінде тиімді, оқушы белсенділігін арттыратын
әдістерді қолданады
|
Топтық, жұптық жұмыс
түрлеріне көңіл бөліп, сабақта оқушылардың еркін сезініп, бірін
–бірі үйретуге ынталы екендігіне, оқушыларда белсенділік пайда
болғанын көріп осы бағытта жұмыс істеуін
жалғастырады.
|
Кері байланыс жүргізіледі.
Диалогқа түсіп,тәжірибе алаңында ой
бөліседі
|
|
|
Бесінші
апта
22.11.2017.
|
Кәсіби әңгіме. «Бағалау
жүйесі»
Оқу үшін және
оқытуды бағалаудың жаңаша тәсілдерімен
танысады.
|
Тәліп кері байланыс
түрлерін сабақта тиімді пайдаланса оқушы жұмысының нәтижелі
болатынына көз жеткізіп, бағалау жүйесін оқыту үрдісіне
енгізеді.
|
Диалогқа түсіп,
тәжірибе алаңында ой бөліседі
|
|
|
Алтыншы
апта
29.11.2017.
|
«Жаңа бағдарламаны игерген
тәліп» педагогикалық қоғамдастық жұмысына белсене
араласады.
|
Кәсіби дағдыларын
жетілдіреді. Оқыту үрдісіне жаңалықтар енгізуге белсене ат
салысады, өз ұсыныстарын білдіреді.
|
Тәжірибе алаңында ой
бөліседі. Семинарға белсенді қатысады.
|