қызықты грамматика | Мерзімі:2 сынып | Мұғалім: С. Балабекова |
Сабақтың тақырыбы | Ойнайық та, ойлайық! |
Мақсаты | Ойындар арқылы оқушының ой - өрістерін кеңейту. |
Нәтижесі | Әр сөздің мағынасын түсініп, ойлай білуге, саналылыққа, зейінділікке, ықыластылыққа тәрбиелеу |
Әдіс-тәсілдер | Сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. |
Дерек көздер | Мақал-мәтелдер, сөздер, жұмбақтар |
Топқа бөлу | көк, қызыл, сары |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
ынтамақтастық атмосфера | Балалардың достығынКөрсетейік біз бүгін!Әлемдегі барлық жанға айтамын,Татуласып жүрген жақсы, байқадым! | Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Білу(3 мин) | Ширату 1. Қандай ыдыстан тамақ жеуге болмайды? (бос)2. Қандай сұраққа «иә» деп жауап бере алмайсың? (Ұйықтап жатырсың ба?)3. Ақ доп Қара теңізге түссе не болады? (су болады)4. Жұмылған көзбен не көруге болады? (түс)5. Кішкентай сұр пілден аумайды. Ол не? (Пілдің баласы)-Балалар,бүгін бізге қонақ келіпті.-Сәлеметсіңдер ме,балалар?-Мен кітапханашы Гүлшат апаймын.Сендерге бүгін арнайы келіп отырмын.Сендер не істегенді жақсы көресіңдер?-Ендеше мен сендерге «Ойындар әлеміне» жолдама беремін. Онда сендерді көптеген қызық ойындар күтіп тұр. Қане,тезірек жолға шығыңдар. Жолдарың болсын.-Ол жерге қандай көлікпен барғыларың келеді?-Ендеше поезд әнін орындайық | сұраққа жауап береді |
Түсіну(5 мин) | -Балалар, қараңдаршы «Ойындар әлемі» қандай ғажап!.Мұнда сиқырлы әріптер және әр түрлі сандықшалар бар екен.олай блса көк сандықшаны ашып көрейік.-Ой,мына сандық ашылмайды ғой,енді не істейміз?Мына сандықшаның бетінде тапсырмалар бар екен,сол тапсырмаларды орындасақ,сандығымыз ашылатын шығар.Көк сандықшаның тапсырмалары:Сөз ойла,тез ойла!Тура оқысаң да сол сөз, кері оқысаң да сол сөз.(балалар ойланып айтады)ала- кесек-аса- қалақ-шаш- қырық-ауа- қазақ-еле- қызық-ыссы- қысық-керек- ата т.б.-Балалар,тапсырманы дұрыс орындадыңдар.Міне,ашылды.-Ішінде не бар екен,көрейік?(«Қызықты грамматика» кітабы шығады) | тапсырмаларды орындайды, ойларымен бөліседі |
Сергіту сәті(2 мин) | Аппақ болып таң аттыТүтін тікке ұшадыҚарлығаштар қанатынБиік самғап ұшады | Оқушылар денелерін жаттықтырады |
Қолдану(15мин) | Қызыл сандықшаның тапсырмалары:Кім жылдам?Тура оқылуы мен кері оқылуы әр түрлі мағына беретін сөздер:(балалар ойланып айтады) Ит-ти лас-сал кеш-шекСүт-түс көш-шөк қас-сақҚыс-сық лақ-қал қос-соқШала-алаш есек-кесе қына-анық-Балалар, тапсырманы дұрыс орындадыңдар,міне сандықша да ашылды.Ішінде не бар екен қөрейік.(ішінен «Қазақ ертегілері» кітабы шығады.)-Балалар,бұл кітапты кезекпен алып,үйден оқитын боламыз. | Тура оқылуы мен кері оқылуы әр түрлі мағынада беретін сөздерді ойланып айтады |
Талдау(6мин) | Жасыл сандықшаның тапсырмалары:Тездет,бірақ қателеспе!Әріп санын өзгертпей, орындарын өзгерту арқылы берілген сөздерден жаңа сөздер тудыру.Ақын-қына, анық- ақын, отан-тона, сақа-оқас, суық-қуыс | Әріп санын өзгертпей, орындарын өзгерту арқылы берілген сөздерден жаңа сөздер тудырады |
Жинақтау (3 мин) | Сары сандықшаның тапсырмалары:Ұйқас тауып ойнайық !1. Қағазға қайшы өтпедіСоғанда Балнұр ...........2.Жоғалды қара қарындашОндайы енді...............3.Атам кеше құс атты Біреуін маған............ 4.Аппақ қағаз – ақ қағаз,Ондай қағаз ...................5. Бестік алсаң жарайсың Білмесең жерге ........... 6.Көрші ауылдан жолшыбай, Бұрылдық біз ..................... 7.Тосқауылдан қат-қабатЕнді қалай ......................8.Келе жатса сұраншақБала біткен .................-Бұл сандықшаның ішінен не шығар екен,көрейік.Әр түрлі жұлдызшалар шығады.-Балалар,бұл жұлдызшаларға тілек жазып бір-бірімізге ұсынайық. | Оқушылар өз ойларымен бөліседі
жұлдызшаларға тілек жазып бір-бірімізге ұсынады |
Бағалау (2 мин) | Бағалау парақшасы, бас бармақ |
кері байланыс (2 мин) | |
Сабақты талдау | Не сәтті өтті |
| Не сәтсіз өтті |
| Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді? |