Материалдар / Таңдау сабағы тақырыбы: Мәтінмен жұмыс

Таңдау сабағы тақырыбы: Мәтінмен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл таңдау сабағындағы жалпы білім беретін мектептердің қазақ тілі мұғалімдеріне, сонымен ҰБТ-ге қарсы дайындалушыларға арналған. Сабаққа тәрбиелі, мағыналы, мазмұнды мәтіндер іріктеліп жинақталған. Заман талабына сай ЭССЕ жазудың жолдарында қарастырылған. Оқушының алған білімін өмірде қолдана білуді негізге ала отырып жеке тұлғаны дамыту мақсатында түрлі мәтіндермен жұмыс жоспарланған. Мәтінді мұқият тыңдап, сақ отыруға баулиды,тез ойлап, тез шешім қабылдауға үйретеді. Оқушы лайықты нәрсені таңдауға және тыңдауға үйренеді. Мәтін түрлері,оның бөліктері, мазмұны,тақырыбы, өзектілігі жан-жақты қарастырылады. Оқу сауаттылығына бастапқы қадамдарын бастайды. Мәтіннен тес сұрақтарын құрастыра отырып, мәтіннің негізгі ойын аңықтайды. Одан қорытынды жасай келе, өміріне керек нәрселерді алады. Яғни тәрбиелік маңызы зор жұмыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
1454
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жангелдин ауданы Қалам-Қарасу ауылы«Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі»КММ





(8-9 сынып оқушыларына арналған таңдау сабағы)

Құрастырған: Қалиева Г.Ж



2017 жыл

Түсінік хатБұл таңдау сабағындағы жалпы білім беретін мектептердің қазақ тілі мұғалімдеріне, сонымен ҰБТ-ге қарсы дайындалушыларға арналған. Сабаққа тәрбиелі, мағыналы, мазмұнды мәтіндер іріктеліп жинақталған. Заман талабына сай ЭССЕ жазудың жолдарында қарастырылған. Оқушының алған білімін өмірде қолдана білуді негізге ала отырып жеке тұлғаны дамыту мақсатында түрлі мәтіндермен жұмыс жоспарланған. Мәтінді мұқият тыңдап, сақ отыруға баулиды,тез ойлап, тез шешім қабылдауға үйретеді. Оқушы лайықты нәрсені  таңдауға және тыңдауға үйренеді. Мәтін түрлері,оның бөліктері, мазмұны,тақырыбы, өзектілігі жан-жақты қарастырылады. Оқу сауаттылығына бастапқы қадамдарын бастайды. Мәтіннен тес сұрақтарын құрастыра отырып, мәтіннің негізгі ойын аңықтайды. Одан қорытынды жасай келе, өміріне керек нәрселерді алады. Яғни тәрбиелік маңызы зор жұмыс. Қорыта айтқанда, Мәтінмен жұмыс өз алдына басы бірікпейтін нәрсе сияқты көрінеді. Бір жүйеге түсірсек, оқыту да, тіл дамыту да, әдебиет пен қазақ тіліне деген құрмет пен қызығушылық та арта түспесе кемімейді. Ұрпақ тілі – біздің болашағымыз екенін ұмытпайық!



Бағдарламаның мақсаты:

8-9 сынып оқушыларының оқу сауаттылығына байланысты сауаттарын кеңейту. Мәтінмен жұмыс түрлерін, Мәтінің негізгі ойын ,оның құрылымдық,мағыналық жағын терең меңгертуге жағдай жасау. Болашақта ҰБТ-ге дайындықтың алғашқы сатыларын бастау . Күтілетін нәтижеШығармашыл, сөзік қоры мол тұлға. Болашақта оқу сауаттылығы бойынша ҰБТ-ге дайын оқушы.







«Мәтінмен жұмыс жолдары» тақырыбындағы 8-9 сыныпқа арналған таңдау сабағының жоспары

Іс-шаралар тақытыбыМерзімі



Ескерту
1Мәтін мен жұмыс жолдары



2Мәтін дегеніміз не?



3 Мәтін дегеніміз не?



4Мәтінің негізгі бөліктері.



5Мәтіннің түрлері. Сөйлемнен оларды аңықтау



6Мәтіннің түрлері. Сөйлемнен оларды аңықтау



7Мәтін бөліктерін құрастыру. Орын тәртібіне назар аудару.



8Мәтін мазмұнымен жұмыс.



9Мәтіннің сөйлемнен айырмашылығы.



10Сөйлемдерден мәтін құрау



11Мәтінмен жұмыс. Тапсырмалар орындау



12Мәтіннің мазмұнына байланысты тест тапсырмалары.



13Мәтіннің негізгі идеяларын ашу. Аңықтау.



14Мәтіндегі негізгі түйінді ойды аңықтау.Тапсырмалар дайындау



15Мәтінмен жұмыстар. Тест тапсырмаларын дайындау.



16Мәтінмен жұмыстар



17«Байлық пен ақыл» мәтінімен жұмыс.



18« Зайсан көлі» мәтінімен жұмыс



19Бақылау жұмысы



20Мәтін бойынша тапсырмалар.



21Мәтіннің бқліктерін аңықтау,талдау



22Абзац дегеніміз не?



23Әңгімелеу мәтіні



24Сипаттау мәтіні



25Пайымдау мәтіні



26Мәтін түрлерін сөйлемнен аңықтауу.



27Мәтіндермен жұмыс



28Мәтіндермен жұмыс



29Мәтіндегі негізгі ойды аңықтауға тапсырмалар



30« Домбыра » мәтінімен жұмыс



31Бақылау тапсырмалары



32Мәтінмен жұмыс



33Қорытынды бақылау жұмыстары



34Атқарылған жұмыстарға шолу жасау.











































Сабақ жоспары
Сынып:





Сабақ тақырыбы Мәтін дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық,жылдамдық,есте сақтау қабілеттерін арттыру.Сөйлеу тілін жетілдіре отырып,шешендік өнерге баулу.

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үйренеді:


Мәтін дегеніміз не сұрағына жауап алады . Мәтінді сөйлемнен ажырата алады


Оқушылардың көбісі үйренеді:


Мәтіннің мазмұны мен тақырыбының байланысын біледі


Кейбір оқушылар үйренеді:


Мәтіннің
ҚұндылықтардыдарытуОқушылар топтық жұмыс істеу барысында бір-біріне көмек беруге, бірін бірін сыйлауға,тыңдауға талап қойады
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта. Ғаламтор желісі
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақытыСабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Мұғалім іс-әрекеті

Ресурстар
Сабақтың басы10 минПсихологиялық дайындық«Құпия сөз » тренинг (барлық оқушы тізбектеліп тұрады, бастаушы соңғы баланың жауырынына «мәтін » сөзін жазады, ол алдындағы баланың жауырынына жазады, солай жалғасады, ең соңғы бала сөзді дұрыс табу керек) Мәтін сөзіне ассоциация айтады .(Сабақтың мақсатын хабарлап, айтамын)Сынып топқа бөлінеді «Ортадағы каламсап » әдісі сұрақ –жауап Әр топтағы оқушыларға аталған сұрақтарды қойып бір оқушыға жауап аламыз. Оған микрофон алып мұғалім топтарды аралайды.«Миға шабуыл» Мәтін деп айтылған ой – пікірдің,белгілі бір шығармашылық жұмыстың,біреудің шығармасының не оның үзіндісінің қағазға түскен немесе ауызша айтылған түрін айтады.

БББ кестесі толтыру

Не істеді? Не нәтижеге жетті? талқылау





















Сұрақтарға жауап береді

















Кесте бойынша білемін бөлімін толтырады
Сабақтың ортасы 3 мин



























15 мин


Баспалдақ әдісі» арқылы әр топ бірін-бірі бағалайды.Мұнда оқушылар сабақты қаншалықты нені үйренді, нені үйрену керек баспалдаққа аттарын жазып,стикер жабыстыру арқылы жасайды және оқушылардың пәнді қаншалықты меңгергенін анықтауға болады.





Шығармашылық жұмыс(топпен жұмыс) Мәтінмен жұмыс Аққулы көл

Жаз... Жер жүзі көгеріп, жасыл ала жібекке оранып құлпырады. Аққулы көлдің жағасында тізеле қонып алты ауыл отыр.Жаздың алтын нұры ойнаған шуақ күні еді. Көкпенбек, мөлдір сулы Аққулы көлдің жасыл ала қамыстары көк жібекке тіккен жасыл ала кесте сияқты. Аққулы көлдің жағасы жасыл кілем жайғандай балбыраған кезі еді.Көл ортасында қалың жасыл ала қамыстың айналасы - айнадай жалтылдаған кең жайқын. Сол жайқында аппақ болып шаңқиған екі аққу сыланып, ақырын әсем жүзіп көлеңдейді. Екі аққу ұзын, сұлу мойындарын иіп, көл ортасында сыңқылдап, аппақ денесін күміс суға төсеп, әсем жүзіп, күміс судың айнадай мөлдірін шымырлатып сызады.І топМәтінге байланысты сурет сал

ІІ топМәтін бойынша сұрақтар құра



«Ой қозғау»топтық жұмыс

Мәтінінң тақырыбы неге Аққулы көл деп аталған?Мәтін не жайында?Мәтін неше сөйлемнен құралған






Түзу сызық арқылы кестені толтырады







берілген тапсырманы жіктеп кесте толтырад

















Сұрақтарға жауап алу













Сабақтың аяғы5 мин

















2мин
Сабақты бекіту «Тағыда білгім келеді» сауалнамасыОқушылар тақырып бойынша өздігімен ізденетін білімнің тізімін келтіріп, өз мұқтаждықтарын ауқымын анықтайды.БББ кестесі

Рефлексия. «Бағдаршам»Бүгінгі сабақты түсінбедім. ҚызылСабақтың кейбір тұсын түсіндім .СарыБүгінгі сабақ маған ұнады, барлығын түсіндім. Жасыл







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ