Сынып: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы | Мәтін дегеніміз не? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты | Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық,жылдамдық,есте сақтау қабілеттерін арттыру.Сөйлеу тілін жетілдіре отырып,шешендік өнерге баулу.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар үйренеді: |
| Мәтін дегеніміз не сұрағына жауап алады . Мәтінді сөйлемнен ажырата алады |
| Оқушылардың көбісі үйренеді: |
| Мәтіннің мазмұны мен тақырыбының байланысын біледі |
| Кейбір оқушылар үйренеді: |
| Мәтіннің |
Құндылықтардыдарыту | Оқушылар топтық жұмыс істеу барысында бір-біріне көмек беруге, бірін бірін сыйлауға,тыңдауға талап қойады |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта. Ғаламтор желісі |
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
| Мұғалім іс-әрекеті
| Ресурстар |
Сабақтың басы10 мин | Психологиялық дайындық«Құпия сөз » тренинг (барлық оқушы тізбектеліп тұрады, бастаушы соңғы баланың жауырынына «мәтін » сөзін жазады, ол алдындағы баланың жауырынына жазады, солай жалғасады, ең соңғы бала сөзді дұрыс табу керек) Мәтін сөзіне ассоциация айтады .(Сабақтың мақсатын хабарлап, айтамын)Сынып топқа бөлінеді «Ортадағы каламсап » әдісі сұрақ –жауап Әр топтағы оқушыларға аталған сұрақтарды қойып бір оқушыға жауап аламыз. Оған микрофон алып мұғалім топтарды аралайды.«Миға шабуыл» Мәтін деп айтылған ой – пікірдің,белгілі бір шығармашылық жұмыстың,біреудің шығармасының не оның үзіндісінің қағазға түскен немесе ауызша айтылған түрін айтады.
БББ кестесі толтыру
| Не істеді? Не нәтижеге жетті? талқылау
Сұрақтарға жауап береді
Кесте бойынша білемін бөлімін толтырады |
Сабақтың ортасы 3 мин
15 мин |
Баспалдақ әдісі» арқылы әр топ бірін-бірі бағалайды.Мұнда оқушылар сабақты қаншалықты нені үйренді, нені үйрену керек баспалдаққа аттарын жазып,стикер жабыстыру арқылы жасайды және оқушылардың пәнді қаншалықты меңгергенін анықтауға болады.
Шығармашылық жұмыс(топпен жұмыс) Мәтінмен жұмыс Аққулы көл
Жаз... Жер жүзі көгеріп, жасыл ала жібекке оранып құлпырады. Аққулы көлдің жағасында тізеле қонып алты ауыл отыр.Жаздың алтын нұры ойнаған шуақ күні еді. Көкпенбек, мөлдір сулы Аққулы көлдің жасыл ала қамыстары көк жібекке тіккен жасыл ала кесте сияқты. Аққулы көлдің жағасы жасыл кілем жайғандай балбыраған кезі еді.Көл ортасында қалың жасыл ала қамыстың айналасы - айнадай жалтылдаған кең жайқын. Сол жайқында аппақ болып шаңқиған екі аққу сыланып, ақырын әсем жүзіп көлеңдейді. Екі аққу ұзын, сұлу мойындарын иіп, көл ортасында сыңқылдап, аппақ денесін күміс суға төсеп, әсем жүзіп, күміс судың айнадай мөлдірін шымырлатып сызады.І топМәтінге байланысты сурет сал
ІІ топМәтін бойынша сұрақтар құра
«Ой қозғау»топтық жұмыс
Мәтінінң тақырыбы неге Аққулы көл деп аталған?Мәтін не жайында?Мәтін неше сөйлемнен құралған |
Түзу сызық арқылы кестені толтырады
берілген тапсырманы жіктеп кесте толтырад
Сұрақтарға жауап алу
|
Сабақтың аяғы5 мин
2мин | Сабақты бекіту «Тағыда білгім келеді» сауалнамасыОқушылар тақырып бойынша өздігімен ізденетін білімнің тізімін келтіріп, өз мұқтаждықтарын ауқымын анықтайды.БББ кестесі
Рефлексия. «Бағдаршам»Бүгінгі сабақты түсінбедім. ҚызылСабақтың кейбір тұсын түсіндім .СарыБүгінгі сабақ маған ұнады, барлығын түсіндім. Жасыл
| |