Ортаңғы топтың
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
конспектісі
Топ\Группа: «Раушан»
Өткізу күні\Дата
проведения:15.10.2020ж.
Тәрбиеші\Воспитатель:
Зейнуллина
А.С
Өтпелі тақырыбы\Сквозная
тема: «Табиғат
әлемі»
Білім саласы\
Образовательная область: Таным
Бөлімі\Раздел: Құрастыру.
Тақырып\Тема: «Үйлер»
Мақсаты\Цели: Құрылыс материалдарын
пайдаланып бір немесе көп қабатты үйлерді және мұнараларды
құрастыра білуге үйрету, олардың өзара қатынасы мен ерекшеліктеріне
сәйкес құрастыру дағдыларын қалыптастыру, өзара қарым-қатынас жасай
юбілу мәдениетін тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс\Словарная
работа: мұнаралар, көп қабатты
үйлер.
Ресурстармен қамтамасыз
ету\Ресурсное обеспечение: құрылыс матеиалдары, үлгі
суреттер.
Педагогикалық
технологиялар\ Педагогические технологии:
Түсіндіру, көрсету,
әңгімелесу, сұрақ –жауаптар.
Билингвалдық
компонент\Билингвальный компонент:
тәрелке-тарелка,
алма-яблоко
1.Ұйымдастырушы
бөлімі.
Тәрбиеші үй және
мұнаралардың үлгі суреттерін көрсетіп талдау жасайды. Үйдің бір
және көп қабатты болатынын түсіндіреді. Үйді жасау үшін қандай
құрылыс материалдары керек және мұнараны жасау үшін қандай
материалдар керек екенін балаларға ойлануға және таңдауға тапсырма
береді.
2.Негізгі
бөлім.
Тәрбиеші алдымен үйді
құрастыру жолдарын көрсетеді. Бір қабатты үйге төрт текше, екі
үшбұрыш керек екенін және оны қалай қою керек екендігін
түсіндіреді. Ал көп қабатты үй жасау үшін бірнеше текшелер, бірнеше
кірпіштер керек екендігін айтады. Ол үшін текшелерді түстеріне
сәйкес қрналастыруды ұсынады. Екі қызыл текше, оның үстіне ұзын
сары түсті кірпішті қояды.
Мұналарды жасау үшін
текшелерді бірінің үстіне бірін қоямыз, бұл балалардың бұрын алған
тәжерибелерін бекіту бағытында өздері құрастырады, текшелер не
құрлым көп болса мұнараның биік болатынын, ал егер текше аз болса
мұнара аласа болатыны жайлы айтады.
Дайын болған
құрылыстарды ұсақ ойыншықтармен, ағаштармен безендіріп, мазмұн
беруге бағыт береді.
Сергіту
сәті:
Оң қолымда бес
саусақ,
Сол қолымда бес
саусақ.
Екеуін қосып
санаса,
Болады екен он
саусақ.
3.Қорытынды.
Тәрбиеші балалардың
құрылыстарын мұқият қарап шығып әр баланың жұмысына жеке талдау
жасайды, жетістіктері мадақталады.