Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Таным қуанышы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Таным қуанышы |
|||
Педагогтың аты – жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
№ |
1 |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Ақиқатты іздеу жолында |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Ақиқат – өзін өзі танудың мақсаты, маңызды адами құндылық ретінде. |
|||
Құндылығы |
Ақиқат |
|||
Қасиеттері |
Өз-өзіне адал болу, шыншылдық, ойдың, сөздің және істің бірлігі. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Ақиқатты іздеудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу |
|||
Міндеттері |
|
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі.
|
«Нұрға бөлену» мәтінін оқу |
Көздерін жұмып отырады. Алған әсерлерімен бөліседі. |
«Хрустальная грусть» композициясы |
|
|
Тек ақиқат білім ғана күдік туғызбайды, ол өмірді бағалауға, тұрмыс құруға үйретеді. Шоқан Уәлиханов Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов (шын есімі Мұхаммед Қанафия; 1835, Қостанай облысы Сарыкөл ауданы Құсмұрын жері — 10 сәуір 1865, Көшентоған, Жетісу) — қазақтың ұлы ғалымы |
Сұрақтар:
|
Оқулық, Ш.Уәлиханов суреті |
|
|
Адал
бағбан |
Сұрақтар: (Оқушылар сұрақтарға жауап береді)
|
|
|
|
Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, «ізгі ниет, ізгі сөз және ізгі іспен өмір сүретін» адамға мінездеме беріп, оның портретін жасаңдар. Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: ізгілік, беделді, зеректік, адам тағдыры, адамзатты сүю, болашақ, рухани, игілік, адамзат бақыты, өзін – өзі жетілдіру, мәнді өмір, адам болып қалу. |
Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Ақиқат»
2 – топ:
«Адалдық» 4 – топ: «Адамгершілік» |
|
|
|
«Табиғат - баға жетпес сый». Мақсат қою. Іс-әрекет жоспарын әзірлеу. |
|
|
|
|
Сөзі:Мұғалімдер шығармашылығы Әні: «Ертегілер әні» сазымен
Айтамынмын күнде мен. Бөбек әлемінің сырларын түсініп, Нұрына шомылдым күннің. Тыныштық жан - көркем, Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп. Қайырмасы: Құндылықтар – мәңгі әнім, Құндылықтар – өмір мәні Ізгіліктің ғажап күйіне Ертесіңдер сендер. 2. Дұрыс әрекеттер Сүйіспеншілік береді, Тыныштық орнайды, Қиянат болмайды, Адамзатқа әлемдегі. Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп |
|
Әйгерім Қалаубаева - Ертегілер Әлемі (минус) |
|
|
«Ақиқат айнасы» |
Оқушылар үйде оқып, мазмұнын айтып береді |
|
|
|
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|
|
Бөлім |
Таным қуанышы |
|||
Педагогтың аты – жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
№ |
2 |
|||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Ақиқатты іздеу жолында |
|||
|
Ақиқат – өзін өзі танудың мақсаты, маңызды адами құндылық ретінде. |
|||
Құндылығы |
Ақиқат |
|||
Қасиеттері |
Өз-өзіне адал болу, шыншылдық, ойдың, сөздің және істің бірлігі. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Ақиқатты іздеудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу |
|||
Міндеттері |
|
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Жағымды көңіл – күй |
«Нұрға бөлену» мәтінін оқу |
Көздерін жұмып отырады. Алған әсерлерімен бөліседі. |
«Хрустальная грусть» композициясы |
|
|
«Ақиқат айнасы» мәтінін оқып келу. |
Сұрақтар: 1. Балалар арасында айна үшін туған үлкен даудың себебі неде деп ойлайсыңдар? 2. Аңыз неліктен «Ақиқат айнасы» деп аталған? 3. Сенің пайымдауыңша, ақиқат деген не? Нақты мысалдар келтіріп, пікіріңмен бөліс. 4.Өзің ақиқат айнасынан нені көргің келеді? 5.Ақиқатқа апарар жол қандай деп санайсың? |
|
|
|
«Сыр түйіні – ақиқат, Ақиқат – шындық, көпке ортақ» І. Жансүгіров.
|
|