Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Таным. Сенсорика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
(01-05 наурыз 2021ж)
«Бәйшешек» аралас топ
Өтпелі тақырып «Салттар мен фольлор»
Тақырыпша Алғашқы тамшылар
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 01.03.2021 |
Сейсенбі 02.03.2021 |
Сәрсенбі 03.03.2021 |
Бейсенбі 04.03.2021 |
Жұма 05.03.2021 |
|
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Алғашқы тамшылар туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар. «Домино» |
Құрылыс ойындары «Алты бақан». |
Фотосуреттер қарастыру «Қазақстан Республикасының картасы». Фотосуретте бейнеленген қалаларды атау. |
Саусақ ойыны «Санамақ ». |
Үстел үсті ойыны – пазл: «Басқатырғыш» |
||
Жаттығулар кешені |
||||||
Таңғы ас |
Қанат қағып
ұшамыз |
|||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балаларменұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||
Ерте жас, І-кіші «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер» ІІ-кіші, ортаңғы «Дауысынан таны» |
Ерте жас, І кіші «Бұл кім? Бұл не?» ІІ-кіші, ортаңғы «Дауыстап көрсет» |
Ерте жас, І кіші «Ұлттар» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру ІІ-кіші, ортаңғы «Мен патриотпын» сюжеттік картина әңгіме құрастыр |
Ерте жас, І кіші Наурыздағы мерекелер туралы әңгімелесу ІІ-кіші, ортаңғы «Дүкен» с/рөлдік ойын |
Ерте жас, І кіші Сөздік ойын «Қимылын көрсет» ІІ-кіші, ортаңғы «Телефон» ойын |
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
1.«Қатынас» Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырып, ұйықтатамыз» Мақсаты: Балаларға дұрыс жуыну ережелерін үйрету. 2. «Шығармашылық» Музыка Тақырыбы: «Бақшаға барамын» Мақсаты: Балаларды музыка ырғағымен билеуге үйрету. Шығармашылық қабілеттерін дамыту |
1.Денсаулық Дене шынықтыру Тақырыбы: Доғалар астынан еңбектеп өту Мақсаты: Балаларға допты лақтыруды жне еңбектеуді үйрету 2. Таным Сенсорика Тақырыбы: «Кірпілер» .Мақсаты: Заттарды түстері бойынша топтауды, заттың көлемін ажыратуды үйрету. |
1.«Денсаулық» Дене шынықтыру Тақырыбы: Доғалар астынан еңбектеп өту Мақсаты: Балаларға допты лақтыруды жне еңбектеуді үйрету |
1.«Шығармашылық» Мүсіндеу Тақырыбы: «Тоқаш» Мақсаты: Екі қолымен домалақ шар жасауды үйрету |
1. «Денсаулық» Дене шынықтыру Тақырыбы: Доғалар астынан еңбектеп өту Мақсаты: Балаларға допты лақтыруды және еңбектеуді бекіту |
|
Серуенге дайындық |
Ретімен киінуге үйрету. Үлкен балалардың жасы кіші балаларға көмек беруге үйрету. Еңбекшілікке тәрбиелеу. Киіну: серуенге шығу. |
|||||
Серуен: |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Ауа-райын бақылау. -Ауа райы қандай? Қандай өзгерістер бар? Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға,дене бөліктерін атауға үйрету;құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару) Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. Санап үйрену.
Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
|||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . |
|||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу :Балапандар
ұқыға кірісті |
|||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Ерте жас, І-кіші «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер» ІІ кіші, орт. Үстел үсті театры «Менің отбасым» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру. |
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар. |
Ерте жас, І-кіші Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; ІІ кіші, орт. Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. |
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау); Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б. |
Ерте жас, І-кіші «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер» Ортаңғы. сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б. |
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «көктем»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Әңгіме құрастыру «Әжең туралы әңгімелеп бере» Мақсаты: баланың сөздік қорын туысқандарының атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын «Атын атап бер» Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Наурыздағы мерекелерді ата», «Кімді және нені жақсы көресін» және т.б. |
|||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». |
«Менің суретім» тақырыбына көрме ұйымдастыру. |
ЦИКЛОГРАММА
(08.03 – 12наурыз 2021ж)
«Бәйшешек» аралас тобы
Өтпелі тақырып «Салттар мен фольлор»
Тақырыпша «Қазақстан халқының салттары мен дәстүрлері»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 08.03.2021 |
Сейсенбі 09.03.2021 |
Сәрсенбі 10.03.2021 |
Бейсенбі 11.03.2021 |
Жұма 12.03.2021 |
|
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||
|
Құрылыс ойындары «Алты бақан». |
Фотосуреттер қарастыру «Қазақстан Республикасының картасы». Фотосуретте бейнеленген қалаларды атау. |
Саусақ ойыны «Санамақ ». |
Үстел үсті ойыны – пазл: «Басқатырғыш» |
||
Жаттығулар кешені |
||||||
Таңғы ас |
Қанат қағып
ұшамыз |
|||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балаларменұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||
|
Ерте жас, І кіші «Бұл кім? Бұл не?» ІІ-кіші, ортаңғы «Дауыстап көрсет» Ерте жас, І-кіші «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер» ІІ-кіші, ортаңғы «Дауысынан таны» |
Ерте жас, І кіші «Ұлттар» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру ІІ-кіші, ортаңғы «Мен патриотпын» сюжеттік картина әңгіме құрастыр |
Ерте жас, І кіші Наурыздағы мерекелер туралы әңгімелесу ІІ-кіші, ортаңғы «Дүкен» с/рөлдік ойын |
Ерте жас, І кіші «Бұл кім? Бұл не?» ІІ-кіші, ортаңғы «Дауыстап көрсет» |
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
|
1.Денсаулық Дене шынықтыру Тақырыбы: Арқан үстінен секіру Мақсаты: Балаларды жаттығу ережелерін толық, дұрыс орындауға үйрету. 2. Таным Жаратылыстану Тақырыбы: «Дәрумендер» 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |