Материалдар / Танымдық дамыту Күнтізбелік тақырыптық жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Танымдық дамыту Күнтізбелік тақырыптық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық дамыту сабағынан күнтізбелік тақырыптық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2024
149
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















«Танымдық әрекетін түзету» пәнінен үйден оқытуға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары

2 «А» сынып оқушысы___________________________






















Түсінік хат

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 17-қосымша. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 562 -қосымша.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 533-қосымша1. Жеңіл зерде бұзылыстары (Жеңіл ақыл-ой кемістігі) бар білім алушыларға арналған 2 «Ә» сынып үшін «Танымдық әрекеттерін түзету пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6 тармақшасына сәйкес әзірленген.

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым минстірінің 2012 жылдың 8 қарашадағы № 500 бұйрығына 11-тарауына сәйкес,үлгілік оқу жоспарындағы пән атауларына өзгерістер енгізілуіне байланысты «Танымдық әрекеттерін түзету» пән атауы «Жеке дамыту сабақтары» пәні деп аталып, мазмұны және сағат саны өзгеріссіз қалды «Жеке дамыту сабақтары» курсының мақсаты - ақыл-ой кемістіктері бар білім алушының танымдық саласы мен потенциалдық мүмкіндіктерін дамыту, Бағдарламаны табысты меңгерулеріне жағдайлар жасау.

Пәннің міндеттері:

1) танымдық қызметінің дамуымен білімдік қажеттіліктерінің ерекшеліктерін анықтау;

2) білім алушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып жалпы даму деңгейін көтеру және мүмкіндіктерін жүзеге асыру;

3) танымдық уәждемесін қалыптастыру, сенсорлық-перцептивтік, мнемикалық және зерделік процестерін ынталандыру;

4) білім алушының танымдық белсенділігі мен дербестігін көтеру;

5) айналасындағы болмыстың толықтай және бүтіндей картинасы жайлы білім алушының түсінігін дамыту;

6) қажеттітіликемділігінқалыптастыруарқылыақпараттытүсіну, сақтаужәнеөңдеу, адамдарменақпараталмасупроцесіндамыту;

7) білімдерін, қабілеті мен дағдыларын тиісті жағдайда қолдану икемділігін дамыту;

8) оқу сабақтарға қызығушылығын, жаңа білімдер алуға ынталандыру;

9) білім алушылармен және үлкен адамдармен қатынас жасау қабілетін дамыту.

Танымдық әрекетерін және сөйлеу тілінің кемшіліктерін түзету пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау және әр тоқсан сайын тоқсандық жиынтық бағалаумен бағаланды. Танымдық әрекетерін түзету пәні аптасына 2 сағат, жылдық сағат саны 68 сағатты құрайды.

















Аптасына 2 рет

Бөлімдер

Сабақтың тақырыптары

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1 тоқсан

1

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

2.1.1.1 2-3 (сылдырмақ, барабан, дудка, қоңырау, бубен, гармошка, қасықтар) шулы және музыкалық дыбысталтын аспаптарды ажырату

2




2

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

2.1.2.1 бағдарлауда іздеу тәсілдерін қолдану: жоспарлы бақылау;

2.1.2.2 қашықтағы жылжымалы нысанға қарау; 2.1.2.3 сөз арқылы; үлгіге сәйкес заттардың жұптарын (4) табу негізгі түстерді бөлу

2




3

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

2.1.3.1 дене бөліктерін (кірпіктер, тері, шаш, тырнақтар) ажырату

2



4

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

2.1.4.1 бағдарлауда іздеу тәсілдерін: сезіну, тексеру, үтіктеу, шаю, дыбыстау, сығу қолдану

2



5

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

2.2.1.1 бір статикалық қалыптан екіншісіне (алақан-жұдырық) жай ырғақпен өту

2



6

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

2.2.2.1 бағдарлауда іздеу тәсілдерін қолдану: сезіну, зерттеу;

2.2.2.2 фактурасы және тұтқырлығы бойынша әр түрлі материалдармен жанасуға әрекет ету;

2



7

Зерде аясын дамыту

3.1 Жады мен ойлауды дамыту

2.3.1.1 нысандар арасындағы себепсалдар байланыстарын (сюжеттік суреттер, оқиғалар) анықтау

2



8

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

2.1.1.2 дыбыстарды есту арқылы санын: бір-көп ажырату; музыкалық ойыншықтарда ойнау

2



2 тоқсан

9

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

2.1.2.4 түс қатарының ретін көшіру;

2.1.2.5 заттарды түсі бойынша үлгі бойынша біріктіру;

2.1.2.6 заттарды үлгі бойынша біріктіру;

2.1.2.7 заттарды көлемі (үлкен- кіші) бойынша салыстыру

2



10

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

2.1.3.2 заттар мен олардың бөліктерінің тігінен (жоғары, төменгі, алыс-жақын) қатынасын ажырату

2



11

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

2.1.4.2 өнімнің құрылымын (сұйық, қатты, тұтқыр, сусымалы) сезіну

2



12

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

2.2.1.2 тұрмыста және сабақта нақты қозғалыстар (байлау, байлау, қату) жүргізу;

2.2.1.3 үлгі бойынша тік, көлденең және көлбеу сызықтармен рамкада штрихтеу

2



13

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.2Кинестетикалық қабылдауды дамыту

2.2.2.3 дене бөліктерінің жағдайына барабар жауап беру;

2.2.2.4 дененің әр түрлі беттерімен жанасуына дұрыс жауап беру




14

Зерде аясын дамыту

3.1 Жады мен ойлауды дамыту

2.3.1.2 өзара қарым-қатынастардың бүтін бөлігін орнату

2



3 тоқсан

15

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

2.1.1.3 құстар мен жануарлардың (2-3-ін таңдау кезінде) дауысын (пластинкаларды) тыңдау кезінде есту арқылы ажырату;

2.1.1.4 сөздің ішінен дыбысты белгілеу

2



16

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

2.1.1.3 құстар мен жануарлардың (2-3-ін таңдау кезінде) дауысын (пластинкаларды) тыңдау кезінде есту арқылы ажырату;

2.1.1.4 сөздің ішінен дыбысты белгілеу




17

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

2.1.2.8 заттарды көлемі бойынша үлгі бойынша біріктіру;

2.1.2.9 затты оның жеке бөліктері бойынша тану; 2.1.2.10 заттардың негізгі элементтері мен бөліктерін ажырату;

2.1.2.11 заттарды олардың бейнесімен салыстыру

2



18

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

2.1.3.3 өз денесіне қатысты кеңістіктегі бағыттарды анықтау;

2.1.3.4 берілген пішіндерді әртүрлі тәсілдермен (қию, сурет салу, орналастыру) жаңғырту

2



19

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

2.1.4.3 үлгі бойынша көлемді затты сезу;

2.1.4.4 үлгіге сәйкес заттардың көлемі мен пішінін ажырату

2



20

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

2.1.4.3 үлгі бойынша көлемді затты сезу;

2.1.4.4 үлгіге сәйкес заттардың көлемі мен пішінін ажырату

2



21

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

2.2.1.4 трафареттерді бастыру;

2.2.1.5 кескіндерді контуры бойынша, шектелген кеңістіктегі нүктелер бойынша салу

2



22

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

2.2.2.5 табиғи құбылыстарды (жаңбыр, жел) ұқсатып келтіру

2



23

Зерде аясын дамыту

3.1 Жады мен ойлауды дамыту

2.3.1.3 айқын көрінетін белгілермен (түспен, формамен, көлеммен, бөлшектердің санымен, жеке бөліктердің орналасуымен) ерекшеленетін заттар мен нысандарды (2-4) салыстыру

2



4 тоқсан

24

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

2.1.1.5 әріптердің (қиылған әліппе) белгілі бір санынан сөздерді құру;

2.1.1.6 берілген дыбысқа сөздер табу

2



25

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

2.1.2.12 суреттің жетіспейтін бөліктерін салу; 2.1.2.13 бояу, салу;

2.1.2.14 бөлшектерден (таяқша) әріптен мен сандарды құрасыру

2



26

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

2.1.3.4 берілген пішіндерді әртүрлі тәсілдермен (қию, сурет салу, орналастыру) жаңғырту

2



27

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

2.1.3.4 берілген пішіндерді әртүрлі тәсілдермен (қию, сурет салу, орналастыру) жаңғырту

2



28

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

2.1.4.5 түрлі заттардың контрасты температурасын ажырату;

2.1.4.6 заттардың қасиеттерін (жұмсақ, қатты, тегіс, жүнді) ажырату

2



29

Қимыл-қозғалысты дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

2.2.1.5 кескіндерді контуры бойынша, шектелген кеңістіктегі нүктелер бойынша салу

2



30

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!