Материалдар / Тақырыбы: 1 - 20 дейінгі сандар (2-ші сабақ)

Тақырыбы: 1 - 20 дейінгі сандар (2-ші сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
(ҚМТҚ) пәнінің екінші оқу іс-әрекетінде Жұпқа бөлуде.бағдаршам түстерін қолдандым. Балалар түсті таңдап жұпқа бөлінді (қызыл, жасыл).Жұптар бір-бірін бағалап отырды. Смайлик арқылы қорытынды жасалып, бағаланды. ҚМТҚ) пәнінің үшінші оқу іс-әрекетінде сыни тұрғысынан ойлату арқылы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2018
600
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды сыныптың ұйымдасқан оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы:ТанымБілім көздері: Математика Тақырыбы: 1 - 20 дейінгі сандарМақсаты: 1. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар туралы алған білімдерін жинақтау, қорытындылау.1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды тура және кері санауды пысықтау. «+», «-« таңбаларын қою арқылы есептеулерді шығарту және өрнектер құрастыру.Техникалық құрал: компьютер, интерактивті тақтаӘдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, логикалық есептер, санамақтар
Іс-әрекеткезеңдеріПедагогтың іс- әрекетіБалалардың іс -әрекеті
Ынталандыру.Сез.ояту.Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз,Барша адамды құрметтепБас иеміз біз. Балалар хормен айтады.
Ізденістер.Ұйымдастыру.Жұпқа бөлу.бағдаршам түстерін қолданамын.қызыл, жасылБалалар түсті таңдап жұпқа бөлінеді.Жұптар бір-бірін бағалап отырады.Дәптермен жұмыс.1 тапсырма. Жұптасып,бірлесіп орындайды.Мына сандардың алдында қандай сандар тұрады? 6,9,810,14,1811,12,1720,16,15Смайлик арқылы бағалату.2 тапсырма. Өзіндік жұмыс,бір-бірін смайлик арқылы бағалайды.Мына сандардан кейін қандай сандар тұрады?2,7,05,10,1316,14,1917,15,11 Сергіту сәті.АКТ. (Музыкалық үзінді)3 тапсырма. Жұппен жұмыс.Дөңгелектің ішіне «плюс» (+) немесе «минус» (-) таңбасын қою
  • 1=2
  • 3 2 = 17 3 = 45 5 = 107 1 = 64 1 = 5Шығармашылық жұмыс.Өрнектер құрастыру.Бір-бірін бағалату.

    Назар аударады,жұпқа бөлінеді

    Тапсырмаларды орындайды.

    Смайлик арқылы бағалайды.











    Сергіту сәтіЖұппен орындайды.(+) немесе (-) таңбасын қойды



    Өрнектер құрастырып,бір-бірін бағалайды
    Қорытындылау.Өзін-өзібағалау Қорытындылау Сұрақтар қою арқылы балалардың жұппен жұмыс істегені туралы пікірін білу.1. Бағдаршам түстерін қолданып,жұпқа бөліну қызықты болды ма?2. Сергіту сәтіндегі музыкалық үзіндіден қандай әсер алдың?3.Жеке жұмыс ұнайма?4.Бағалау. Смайлик арқылы қорытынды жасау. Балалар пікірлерін білдіріп, сұрақтарға жауап берді

    Смайлик арқылы қорытынды жасалып,бағаланды


    Күтілетін нәтижеБілулері керек: 1 - 20 дейінгі сандарТүсінігі болу керек: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың көрші сандарын білу. Істей алулары керек: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың көрші сандарын біліп, өрнекті есептер шығарып, әліппе-дәптердегі тапсырмаларды орындады. «+», «-« таңбаларын қою арқылы есептеулерді шығарды.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ