Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Балалар,
бүгінгі сабағымыз күндегі
сабағымыздан өзгеше. Өйткені,
бүгін біздер ертегі еліне саяхатқа шығамыз.Ертегі
тыңдауға қалай
қарайсыңдар? –Бүгінгі
сабағымыз бастан аяғына дейін «Жеті лақ» ертегісіне арналады.
Ерте-ерте ертеде, ешкі жүні бөртеде, бір ешкі мен
оның жеті лағы өмір сүріпті. Ешкі күнде үйінен жем іздеп
кетеді екен. Кетер кезде үнемі
лақтарына: -Лақтарым,
шырақтарым!
Шұнақтарым,құлақтарым!
Егер қасқыр келіп қалса,
ашпаңдар
дейді.
Сөйтіп, күнде ешкінің
жем іздеп кететін уақытын аңдып жүріп, бір күні қасқыр есік
қағады. Лақтар есікті ашып, қасқыр лақтарды ұрлап
кетеді.
–Ешкі
лақтарын іздеп жүрген көрінеді. Енді біз ешкіге
көмектесейік.
Қасқыр
болдықауіпті.
Лақтарды қамап
қойыпты.Қасқыр бізге хат жіберіпті.
Ішінде неше лақ болса,
сонша
тапсырма бар. Егер
осыларды орындасақ, бір-бірлеп жемей қоя беремін
депті. Ал орындай алмасақ,лақтар қасқырға
жем болады. Қасқырдың
тапсырмасын
орындаймызба?
І. Дайындық
кезеңі.
1тапсырма.
Ой
шақыру. Суреттер
бойынша өрнектер құрастыру. Біз 1-ші
лақты құтқардық.
ІІ.Өтілген сабақты
пысықтау:
2Слайд
1-ден 6-ге дейін, 6-ден 1-ге
дейінтура және кері санау.
1, 2, 3, 4, 5, 6 . және 6, 5,
4, 3, 2, 1.
Енді біз 2-ші
лақты құтқарып
алдық.
3
слайд
6 санының
құрамы
«Вагонға
орналастыр»
Балалар 3-ші
лақты құтқара алдық
па?
4слайд
«Биік -аласа»,
«жуан-жіңішке»үйлерді салыстыру
Енді біз 4-ші
лақты құтқарып
алдық.
5
слайд
Пісіп тұрған
7
алмұрт
Қызығатын
көрген
жұрт.
4
алмұртты
бұтақтан
Алып жеді
Мұратқан
Бұтақта қалды
неше алмұрт?
Балалар 5-ші
лақты құтқара алдық
па?
6
тапсырма
«Допты лақтыру»
ойыны арқылы өрнектің мәнін тауып
аламыз.
2 + 4
=6 3 + 3 5 + 1=
4 + 2 =
6
3 + 3 =
6 1 + 5 = 6 – 2 =
4
6 – 3 =
3 6 5=
1
Балалар 6-ші
лақты құтқара алдық
па?
ІІ.Жаңа
сабақ:
7 саны мен
цифры Бүгін
біз сабақ тақырыбына байланысты
7 санына тоқталамыз.
7 саны
қазақта киелі сан болып
есептеледі. 7 саны келсе жақсылыққа
балаған. 7
саны тақ
сан.
7
ата
7
қазына
7
қарақшы
7
7керемет
7
шелпек
7
күн
Дәптермен
жұмыс:
Содан соң дәптерді ашып,
1-тапсырмадағы кемпірқосақты мұқият қарап шығамыз.Кемпір қосақ неше
жолақтан тұратынын білу үшін жолақтарды санаймыз.Түстерін атап
көрсетіңдер?
Дәптерді ашып, ондағы заттарды
санаймыз. Санды 7 цифрымен белгілейді. 7 цифрын табамыз. 7 саны
және цифры туралы сендерге тақпақ оқып
берейін.
Жазда шөпті
шабар,
Қыста тыным
табар.
Шалғы бар әр
үйде
«7»-ге ұқсас бәрі
де.
«Сандардың
көршілерін ата» дидактикалық
ойын
* 4
*
* 6
*
* 5
*
* 1 * * 7
* * 3
*
Оны ауаға содан соң аяқтың
ұшымен еденге жазамыз. Енді қарындашты алып, дәптердегі 7 санын
бастырып саламыз:
Алдымен көлденең сызықты
солдан оңға қарай, сосын қисық сызықты жоғарыдан төмен қарай
сызамыз.
Сергіту
сәті:
(7 рет секіру, оң
аяқпен,
7 рет сол аяқпен, 7 рет жерді
тебу,
7 рет қолды шапалақтау,
қасыңдағы досыңмен алақанды 7 рет соғу).
1-ден 7-ге дейін, 7-ден 1-ге
дейінтура және кері санау.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. және 7,
6, 5, 4, 3, 2, 1.
Содан соң балалардан көзді
жұмып, сандар тізбесіне қарамай санайды.
№2 тапсырма Заттарды
сана.Тиісті цифрды көрсетілген орынға
жапсыр.
1, 2, 3, 4, 5, 6,
7.
Балалардың 7 санын қаншалықты
түсініп, меңгергенін тексеру үшін
№ 3 тапсырманы орындайды.
Шарларды кемпірқосақ түсінің ретімен боя. Кемпірқосақ неше түсі
бар? Шар жете ме? Неге? Өйткені кемпірқосақтың түсі
7-еу.
Балалар 7- ші лақты
да құтқарып алдық. Міне
лақтарды аман – есен анасына
тапсырдық
|
Иә,
тыңдаймыз.
Балалар мұқият
тыңдайды
Иә,
орындаймыз. Балалар
тапсырманы орындайды
Оң және кері
санайды
Суреттегі балалардың бойын
салыстырды мысалдарды
орындады
Жұмбақтың шешуін
тапты
Балалар қызыға
ойнады
Балалар жаңа сабақты мұқият
тыңдайды
қайталайды
дәптерлерін ашып жазуға
дайындалады
дәптердегі тапсырманы
орындайды
Шалғының суретіне қарап
танысады
Ауада және еденге жазып
көреді
Педагогтың артынан
қайталайды
Оң және кері
санау
Жапсырма тапсырмаларды мұқият
орындайды
Балалар бұлжытпай әдемі
бояйды
Тапсырмаларды орындағандарына
қуанады
|