Материалдар / Тақырыбы: 7саны мен цифры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: 7саны мен цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым математикалық ұғымын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2018
987
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тексерілді:

«Күншуақ»балабақша

Меңгеруші: _________

А.Қ Құлымбетова

«____» ______2017ж



Ашық сабақ

Қарапайым математикалық түсінік

Тақырыбы:

7 саны мен цифры

«Өнер»ересек тобы


























Өткізген: А.Ь Аманатаева



2017-2018 оқу жылы




Күні:26.01.2017ж.

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

Тақырыбы: 7 саны және цифры. 7 санының жасалуы, 1-ді қосу.

Мақсаты: а)7 саны және цифрын енгізу; цифр мен заттың санын сәйкестендіруді үйрету;санды және реттік санау дағдысын жетілдіру;

ә)балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту.

б)жинақылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың   түрі:  Саяхат  сабақ

Әдіс- тәсілдері:  түсіндіру, сұрақ-жауап,  ауызша,  жазбаша.ойындар.

Көрнекілігі:  оқулық, үлестірмелі  карточкалар, сызба,  интерактивті  тақта.

Пән байланысы:  көркем әдебиет, математика.


Оқу іс-әрекеті кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбер:

Кел,  балалар,ойнайық,                        

 Ойнайық  та,  ойлайық.                          

Қандай  сұрақ  болса  болса  да,           

 Таппай  оны  қоймайық!


Балалар шаттық шеңберін жасайды.




Ұйымдастырушылық-ізденістік

Балалар,    бүгінгі    сабағымыз күндегі  сабағымыздан  өзгеше.   Өйткені,   бүгін  біздер ертегі еліне саяхатқа  шығамыз.Ертегі тыңдауға қалай қарайсыңдар?                                               –Бүгінгі сабағымыз бастан аяғына дейін «Жеті лақ» ертегісіне арналады.  Ерте-ерте ертеде,  ешкі жүні бөртеде, бір ешкі  мен  оның жеті лағы өмір сүріпті.  Ешкі күнде үйінен жем іздеп кетеді екен.  Кетер кезде үнемі лақтарына:                                                      -Лақтарым,  шырақтарым! 

Шұнақтарым,құлақтарым!                     

Егер қасқыр келіп қалса, ашпаңдар дейді.                                                        

Сөйтіп,  күнде ешкінің жем іздеп кететін уақытын аңдып жүріп,  бір күні қасқыр есік қағады. Лақтар есікті ашып,  қасқыр лақтарды ұрлап кетеді.                                                       –Ешкі лақтарын іздеп жүрген  көрінеді.  Енді  біз ешкіге көмектесейік.                                    

Қасқыр  болдықауіпті.                         

Лақтарды  қамап  қойыпты.Қасқыр  бізге  хат   жіберіпті. Ішінде  неше  лақ  болса,  сонша 

тапсырма  бар. Егер  осыларды орындасақ,  бір-бірлеп жемей  қоя  беремін депті. Ал  орындай  алмасақ,лақтар  қасқырға  жем  болады.   Қасқырдың  тапсырмасын

орындаймызба?                                                                                                                    І. Дайындық  кезеңі.                                   1тапсырма. 

     Ой  шақыру.                                           Суреттер  бойынша  өрнектер  құрастыру.  Біз  1-ші  лақты  құтқардық.

ІІ.Өтілген   сабақты  пысықтау:   

2Слайд

1-ден 6-ге дейін, 6-ден 1-ге дейінтура және кері санау.


1, 2, 3, 4, 5, 6 . және 6, 5, 4, 3, 2, 1.

Енді біз   2-ші лақты  құтқарып  алдық.                             

 3 слайд

6  санының   құрамы

«Вагонға орналастыр» 

Балалар  3-ші  лақты  құтқара  алдық  па?

4слайд

«Биік -аласа», «жуан-жіңішке»үйлерді салыстыру

Енді біз   4-ші лақты  құтқарып  алдық.                             

 5 слайд

Пісіп  тұрған   7  алмұрт                              

Қызығатын   көрген  жұрт.                       

  4  алмұртты    бұтақтан                                

 Алып  жеді  Мұратқан                             

   Бұтақта  қалды неше алмұрт?

Балалар  5-ші  лақты  құтқара  алдық  па?

6 тапсырма

«Допты лақтыру»   ойыны   арқылы   өрнектің мәнін тауып аламыз.  

 2 + 4 =6    3 + 3     5 + 1=    4 + 2 = 6    

 3 + 3 = 6    1 + 5 =    6 – 2 = 4                   

6 – 3 = 3     6 5=  1

Балалар  6-ші  лақты  құтқара  алдық  па?

ІІ.Жаңа  сабақ:    7   саны   мен   цифры              Бүгін  біз  сабақ  тақырыбына  байланысты   7  санына   тоқталамыз.       7  саны    қазақта  киелі  сан   болып  есептеледі.   7 саны   келсе  жақсылыққа балаған.       7  саны    тақ    сан.   

7  ата

7  қазына                                                       

 7 қарақшы

7

7керемет                                                       

 7 шелпек

7  күн

Дәптермен жұмыс:

Содан соң дәптерді ашып, 1-тапсырмадағы кемпірқосақты мұқият қарап шығамыз.Кемпір қосақ неше жолақтан тұратынын білу үшін жолақтарды санаймыз.Түстерін атап көрсетіңдер?


Дәптерді ашып, ондағы заттарды санаймыз. Санды 7 цифрымен белгілейді. 7 цифрын табамыз. 7 саны және цифры туралы сендерге тақпақ оқып берейін.


Жазда шөпті шабар,

Қыста тыным табар.

Шалғы бар әр үйде

«7»-ге ұқсас бәрі де.

«Сандардың  көршілерін  ата»    дидактикалық ойын

*   4 *            * 6 *                * 5 *              * 1 *         * 7 *          * 3 *

Оны ауаға содан соң аяқтың ұшымен еденге жазамыз. Енді қарындашты алып, дәптердегі 7 санын бастырып саламыз:

Алдымен көлденең сызықты солдан оңға қарай, сосын қисық сызықты жоғарыдан төмен қарай сызамыз.


Сергіту сәті:

(7 рет секіру, оң аяқпен,

7 рет сол аяқпен, 7 рет жерді тебу,

7 рет қолды шапалақтау, қасыңдағы досыңмен алақанды 7 рет соғу).


1-ден 7-ге дейін, 7-ден 1-ге дейінтура және кері санау.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. және 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.

Содан соң балалардан көзді жұмып, сандар тізбесіне қарамай санайды.


2 тапсырма Заттарды сана.Тиісті цифрды көрсетілген орынға жапсыр.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.


Балалардың 7 санын қаншалықты түсініп, меңгергенін тексеру үшін

3 тапсырманы орындайды. Шарларды кемпірқосақ түсінің ретімен боя. Кемпірқосақ неше түсі бар? Шар жете ме? Неге? Өйткені кемпірқосақтың түсі 7-еу.

Балалар   7- ші  лақты  да  құтқарып  алдық.    Міне  лақтарды  аман – есен  анасына   тапсырдық


Иә,  тыңдаймыз.                                    Балалар мұқият тыңдайды                                                                                  



























Иә, орындаймыз.                                                                                                          Балалар тапсырманы орындайды             







Оң және кері санайды    







Суреттегі балалардың бойын салыстырды             мысалдарды орындады





Жұмбақтың шешуін тапты









Балалар қызыға ойнады









Балалар жаңа сабақты мұқият тыңдайды



қайталайды







дәптерлерін ашып жазуға дайындалады







дәптердегі тапсырманы орындайды



Шалғының суретіне қарап танысады

Ауада және еденге жазып көреді

Педагогтың артынан қайталайды

Оң және кері санау

Жапсырма тапсырмаларды мұқият орындайды

Балалар бұлжытпай әдемі бояйды



Тапсырмаларды орындағандарына қуанады

Рефлексиялық- түзетушілік

 Бағалау:  Олай   болса,  сендер лақты қалай  құтқарғандарыңды лақтың енесі ешкі көріп тұр.  Ешкі сендердің еңбектерің үшін сыйлық беріп  жіберіпті.   Өте  жақсы  еңбектерің  үшін қызыл  жалауша,  жақсы еңбек жасағандарың үшін көк жалауша,  орташа еңбектерің үшін сары  жалауша   беріп  жіберіпті.


Балаларды бағалау

Күтілетін нәтиже:

біледі:7 саны және цифры.

игереді:7 цифрының жазылуы туралы түсінікті.

меңгерді: 7 саны көлемінде тура және кері санауды,7 заттан тұратын топ құруды, 7цифрын тануды .




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!