Пәні: әдебиет
|
Мектеп:
|
Күні:07.11.2018
ж
|
Мұғалімнің
аты-жөні
|
Сынып: 2
«А»
|
Қатысқандар саны:16
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ақылшым -
мұғалім
Мәтін :Ә. Дүйсенбиев Ақылшым-
мұғалім
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
2.2.4.1 - мақал-мәтел,
жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық
ерекшеліктерін
анықтау
2.3.2.1*- мұғалім
көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын
ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар
құрастыру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Өлеңді оқиды, түсінеді,
оқулықтағы тапсырмаларды орындайды, бағалауға
қатысады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Өлеңді түсініп оқиды, бір-біріне сұрақ қойып
топта талдайды.
Өз бетінше жұмыс
жасайды.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Оқулықтан тыс берілген қосымша мәліметтер мен дәлелдер
келтіре алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
1. Берілген сұрақтарды
түсінеді;
2. Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
3.
Тірек сөздерді қолданады;
4.Шағын диалогке түсе алады;
5.Ортақ ой, шешім шығара
алады;
|
Тілдік
мақсат
|
Мектеп,
школа, school.
|
Түйінді сөздер мен сөз
тіркестері:
Тірек сөздердің
айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ
барысында қайталату.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Не себепті......деп
ойлайсыз
1.Ұстаз деген
кім?
2.
Ұстаз қандай жұмыстар
атқарады?
3.Ұстаз болу оңай
ма?
|
Алдынғы
оқу
|
Мектеп - біздің
анамыз
|
Ишара
|
Жасыл-түсіндім;
қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
есебі
|
Жоспарланған жаттығу түрлері
(төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен
ауыстырыңыз)
|
Ресурстар
|
|
«Шаттық
шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып,
танысады, жылы тілек
тілейді.
Балаларды
бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа
бөлемін.
1 тапсырма: ҰЖ Жұмбақ сөздерімен торкөздерді
толыр. Берілген мақал-мәтелдерге
ортақ тақырып ойлап тап. Осы ортақ тақырып пен
ұстаз сөзінің арасында байланыс бар
ма? Болса дәлелде. Дескриптор:
1. Мақалды толықтырып
оқиды;
2. Жұмбақ сөздерімен торкөздерді
толықтырады;
3 Торкөздегі сөзді дауыстап
оқиды.
4. Берілген мақал-мәтелдерге
ортақ тақырып таңдайды.
Кері
байланыс: «Житондар»
ҚБ
«
Жұлдызшалар»
|
Сары ,қызыл ,
жасыл , житондар
|
Басы
Ортасы
|
2 тапсырма:
ТЖ Оқулықпен жұмыс
Әуен тыңдату
Өлеңді түсініп оқы.
Автор: Әнуарбек Дүйсенбиев
Өлеңнің авторын ата. Сызбаға сүйеніп әңгімеле. (Автор туралы
мәлімет жинақтау) Дескриптор:
1.Өлеңді мұқият
тыңдайды;
2.
Өлеңнің мазмұны не туралы
екенін анықтайды
3. Өлеңнің авторын
атайды;
4. Сызбаны пайдаланып атор жайлы
мәліметтерді жинақтайды;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
Сергіту
сәті
3 тапсырма:
ЖЖ
Өлеңді әуенімен жатқа айтып
үйрен. Дескриптор:
1.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды;
2. Өлеңді әуенімен хормен
орындайды;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
4 тапсырма:
ӨЖ
Суретпен жұмыс
Сурет бойынша әңгіме құрастырып
жаз.
Дескриптор:
1. Суреттегі көріністі
анықтайды;
2. Үлгі бойынша берілген сөзді
жалғастырып, әңгіме құрап жазады;
3.Жазған әңгімені дауыстап оқиды;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
5
тапсырма:ТЖ
І топ: Мұғалім қандай?
Сызба арқылы сипаттау. ІІ
топ: Мұғалім қандай қызметтер
атқарады? ІІІ
топ:Мұғалімге байланысты
мақал-мәтелдер жазу, оларды
түсіндіру.
Дескриптор:
1.Топта бірлесе жұмыс
жасайды;
2.
Топтар өздеріне берілген
сұрақтарға жауап береді;
3.
Бір-бірін
толықтырады;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар»
|
іс-қимылмен
көрсетеді.
|
Сабақтың
соңы
|
Ой
қорыту
-Қандай өлеңмен
таныстық?
-Қандай мамандық иелерін
атадық?
Ақын туралы айт
-Бүгінгі сабақ ұнады ма?
-Қандай кезеңдері
көңілдеріңнен шықты?
Үй
тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқып
келу 76-77 бет
оқу.
Дәптермен жұмыс.
Кері
байланыс: «Білім
ағашы»
|
Білім ағашы
парақ
шасы
стикер
|
Қосымша
мәліметтер
|
Саралау-оқушыға мейлінше
қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті
оқушыға қосымша карточкалар
беремін.
Барлық оқушылар
орындай алады:
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста
жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы
бағалауды жүзеге асырамын.
|
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу
мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай
деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім және неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|