Материалдар / Тақырыбы: Ақылшым мұғалім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Ақылшым мұғалім

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ---------------

Пәні: әдебиет

Мектеп:

Күні:07.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар саны:16

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақылшым - мұғалім

Мәтін :Ә. Дүйсенбиев Ақылшым- мұғалім

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өлеңді оқиды, түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды, бағалауға қатысады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өлеңді түсініп оқиды, бір-біріне сұрақ қойып топта талдайды.  Өз бетінше жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс берілген қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

1. Берілген сұрақтарды түсінеді;

2. Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

3. Тірек сөздерді қолданады;
4.Шағын диалогке түсе алады;
5.Ортақ ой, шешім шығара алады;

Тілдік мақсат

Мектеп, школа, school.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1.Ұстаз деген кім
2. Ұстаз қандай жұмыстар атқарады?

3.Ұстаз болу оңай ма?

Алдынғы оқу

Мектеп - біздің анамыз

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар










«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.


1 тапсырма: ҰЖ
Жұмбақ сөздерімен торкөздерді толыр. Берілген мақал-мәтелдерге ортақ тақырып ойлап тап. Осы ортақ тақырып пен ұстаз сөзінің арасында байланыс бар ма? Болса дәлелде.
Дескриптор:

1. Мақалды толықтырып оқиды;

2. Жұмбақ сөздерімен торкөздерді толықтырады;
3 Торкөздегі сөзді дауыстап оқиды.
4.
Берілген мақал-мәтелдерге ортақ тақырып таңдайды.

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Сары ,қызыл ,
жасыл , житондар

Басы










Ортасы
















2 тапсырма: ТЖ
Оқулықпен жұмыс
Әуен тыңдату

Өлеңді түсініп оқы.
Автор: Әнуарбек Дүйсенбиев
Өлеңнің авторын ата. Сызбаға сүйеніп әңгімеле. (Автор туралы мәлімет жинақтау)

Дескриптор:

1.Өлеңді мұқият тыңдайды;

2. Өлеңнің мазмұны не туралы екенін анықтайды
3.
Өлеңнің авторын атайды;
4.
Сызбаны пайдаланып атор жайлы мәліметтерді жинақтайды;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3 тапсырма: ЖЖ

Өлеңді әуенімен жатқа айтып үйрен.
Дескриптор:

1. Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2.
Өлеңді әуенімен хормен орындайды;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


4 тапсырма: ӨЖ

Суретпен жұмыс
Сурет бойынша әңгіме құрастырып жаз.


Дескриптор:

1. Суреттегі көріністі анықтайды;

2. Үлгі бойынша берілген сөзді жалғастырып, әңгіме құрап жазады;
3.Жазған әңгімені дауыстап оқиды;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


5 тапсырма:ТЖ


І топ:
Мұғалім қандай?
Сызба арқылы сипаттау.
ІІ топ: Мұғалім қандай қызметтер атқарады?
ІІІ топ:Мұғалімге байланысты мақал-мәтелдер жазу, оларды түсіндіру.

Дескриптор:

1.Топта бірлесе жұмыс жасайды;

2. Топтар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді;

3. Бір-бірін толықтырады;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»













іс-қимылмен көрсетеді.











Сабақтың соңы

Ой қорыту

-Қандай өлеңмен таныстық?

-Қандай мамандық иелерін атадық?

Ақын туралы айт
-Бүгінгі сабақ ұнады ма?

-Қандай кезеңдері көңілдеріңнен шықты?

Үй тапсырмасы:
Өлеңді мәнерлеп оқып келу 76-77 бет оқу.
Дәптермен жұмыс.

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!