Материалдар / Тақырыбы: Жануарлардың тіршілік үшін күресі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Жануарлардың тіршілік үшін күресі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
342
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ---------------

Пәні:жаратылыстану

Мектеп: Гродеково орта мектебі

Күні:08.11 .2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Қ.С.Алимбаева

Сынып: 2«А»

Қатысқандар саны:16

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлардың тіршілік үшін күресі


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:

2.2.2.2.Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;2.2.2.4. Жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.1.2.4.Бақылау жүргізудің жоспарын құру

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Жануарлардың түрлерін, айырмашылықтарын біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

1. Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттауды біледі;

2.Жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсінеді;
3.
Бақылау жүргізудің жоспарын құруды үйренеді;

4.Жануарлардың әрекеті мен реңі олардың

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздерді сабақ барысында қайталап айту.
қорғану, бүркеніш рең, рең


Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Жануарлар қоректерін қалай табады?

2. Жұмыртқадан не пайда болады?

3. Неге балықтар көп уылдырық шашады?

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Алдынғы оқу

Алуан түрлі жануарлар

Жоспар

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Басталуы 5 минут





















Сабақтың ортасы:















Топқа бөлу

1- тапсырма:ТЖ

«Анықта»

Дескриптор:

1.Жануарлардың қысқы дайындығы туралы өз ойларымен әңгімелейді;

2. Жануарлардың тіршілігі туралы әр топ пікірлерін айтады;

КShape1 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

2 тапсырма: ӨЖ
«
Анықта»
Дескриптор:

1.Суреттегі жануарларды анықтайды.

2. Олардың тіршілік үшін қалай күресетінін анықтайды;
3.Жануарларды тағы қалай қорғануын болатыны туралы өз пайымдауларымен айтып түсіндіреді;

4. Жануарлардың сыртқы реңін өзгертуінің себебін түсінеді;

КShape2 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті
3 тапсырма: ҰЖ «Тұжырым жаса»

Дескриптор:

1.Жануарлардың түсінің өзгеруі туралы әңгімілейді;

2. Жыл мезгілдері алмасқан кездегі түстерінің өзгеретінін біледі;

КShape3 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


Есте сақта! Жануарлардың тіршілік әрекеті түрлі қауіп-қатерден қорғануына көмектеседі. Бүркеніш реңі қоршаған ортаныңы түсімен бірдей болып, көзге түспеуіне мүмкіндік береді.

4 тапсырма: ТЖ «Зертте»

Дескриптор:

1.Суреттегі жәндіктерді атайды;

2. Олардың реңі өзгеру себептерін өз ойларымен айтып түсіндіреді;
3.Жануарлардың тіршілік ортаға қалай бейімделуі туралы біледі;

КShape4 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»







































Іс-қимылмен көрсетеді.







Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.


Үйге тапсырма: 28-29 бет

Қосымша мәліметтер

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Жұлдызша арқылы бағалаймын.

Пәнаралық байланыс.АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!