Тақырыбы: «Мейірімділік
жүректен»
Мақсаты:
Оқушылардың«мейірімділік»қасиеті туралы
түсініктерін кеңейту.Балаларды мейірімді болуға, қайырымдылық
көрсетуге дағдыландыру.
Міндеттері:
Оқудан тыс іс-әрекеттердің
жобасын өткізудің даярлық жоспары:
-
Танысу
тренингі
«Менің
есімім»
Балалар өз есімдерін және
атының басқы әріпінен басталатын, өзінің бойында бар қасиетін атап,
бір қимылмен көрсетеді.
Мысалы: Алтынай-ақкөңіл /қол
шапалақтау/
-
«Жүректен
жүрекке»
Балалар
шеңбер болып тұрып. Бір-біріне жүрек
жылуын сыйлап,әр оқушы бір-біріне мейірімді жүректен тілек тілей
отырып, мейірімді қарым-қатынастары
орнығады.
-
Сара
Алпысқызы «Өзін-өзі тану» адамға өзін-өзі анықтауға,
жақсы қасиеттерін ашуға, өзіне адалдыққа, өзінің абыройын сақтай
отырып үнемі Адам, осы сөздің толық мағынасында, болып қалуға
көмектеседі.
Абай Құнанбаевтың қара сөзінен, он төртінші
сөзі : Тірі адамның жүректен аяулы жері бола ма?
Біздің қазақтың жүректі кісі дегені - батыр кісі дегені. Онан басқа
жүректің қасиеттерін анықтап біле алмайды. Рақымдылық,
мейірбандылық, әртүрлі істе адам баласын өз бауырым деп, езіне
ойлағандай оларға да болса игі еді демек, бұлар - жүрек
ісі
Жансаяның орындалуында «Кең далам» күй
шертеді.
Жағдаятты
талдау:
Сен бір құшақ газет –журнал көтеріп, келе
жатқан хат тасушыға кездестің...
Сен аулаға ролик тебуге шықтыңал досыңның ролигі жоқ...
Анаң ас пісіріп жатыр,ал інің мазасызданып
кетті..
Ойланайық,
пікірлесейік :
Мультфильм
«Өзімшіл көк
сарай»
Ой
толғаныс:
-
Неге өзімшіл көк сарай деп
атады?
-
“Көк сарайдың әрекеттері дұрыс
болды ма?
-
Өмір мен байланыстыруға бола
ма?
«Бақытты баламыз»-әні
Дильназ,Батырхан,Аялым )
Адамдар бір-біріне жылы сезімін білдіріп, тек
жақсылық ойлау, игілік жасау арқылы мейірімділік таныта
алады.
Шығармашылық
жұмыс:Балалар аппақ
адал
жүректен, сыйлаймын мұны ,тілеп мен – деп
қолдарындағы түрлі-түсті қағаздан ватманға көбелектерді қиып
жабыстырады белзендірейді.
Оқушылар соңында өздерінің жүрек түпкіріндегі
жылы сезімдерін көбелек арасына тілек жүрекшелерге жазып
жабыстырады.
Барлығы
орындауында:«Ертегілер
әні»
Қорытынды:
Оқушылар оң қолдарымен жүрек тұсын ұстап
кезегімен мынадай сөйлемдер
айтады:
- Менің қайырымды жүрегіме
рахмет!
- Менің мейірімді жүрегіме
рахмет!
- Менің жылы жүрегіме
рахмет!
- Менің жүрегімнің адамдарды жақсы көргеніне
рахмет!
- Менің жүрегімдегі жақсы көру сезіміне
рахмет!