Материалдар / Тақырыбы; «Музыкалық аспаптар»

Тақырыбы; «Музыкалық аспаптар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы; «Музыкалық аспаптар» Тақырпша; «Әдемі Сылдырмақ» Мақсаты:(2-3) бөліктен заттық сурет құрастыру қабілетін бекіту , Өлшемі бойынша салыстыру, қағаздан құрастыруға қызығушылығын арттыру. Ұсақ қол моторикасын дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2018
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы. «Таным» Ұйымдастырылған оқу қызметі. Құрастыру. Отпелі тақырып; «Бізді қоршаған әлем» Тақырыбы; «Музыкалық аспаптар» Тақырпша; «Әдемі Сылдырмақ» Мақсаты:(2-3) бөліктен заттық сурет құрастыру қабілетін бекіту , Өлшемі бойынша салыстыру, қағаздан құрастыруға қызығушылығын арттыру. Ұсақ қол моторикасын дамыту
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері.Тәрбиешінің іс- әрекеті.Балалардың іс- әрекеті.




Мотивациялыққозғаушылық.







Ұйымдастырушылық-ізденістік.







Рефлексиялық-түзетушілік.
Үлкен кіші сылдырмақтарды көрсетіп түсін,пішінін, қай сылдырмақ үлкен қайсыс кіші екенін сұрау. Ұлкен қуыршақ Тоғжан мен кіші қуыршақ Әсел қонаққа келеді. «Кімнің сылдырмағы?» ойыны Балалар алдымен қай қуыршақ үлкен қай қуыршақ кіші екендігін ажыратып алады. Балалар қуыршақтарға ойнауға не береміз? Қай қуыршаққа қай сылдырмақты береміз.Әр балаланың алдына үлестірмелі қиылған екі түрлі сылдырмақтың суреттер беріледі.олар үш бқлікке бөлінген.Педагог тақтаға қиылған суреттерді қалай құрастыру керектігін көрсетеді.Балалардың іс әрекеттеріне бақылау мен басшылық жасалады.Өздері құрастырға сылдырмақтар туралы айтып берулерін сұрайды.Үлкен сылдырмақ қызыл кішкентай сылдырмақ сары.



Балалар қуыршақтармен амандасады.



Тоғжан ұлкен,Әсел кіші.

Сылдырмақтар.

Тоғжанға үлкен сылдырмақ,Әселге кішкентай сылдырмақ.





Балалар өздерінің алдарындағы сіреттерді құрастырады.Оны кімге дайындағанын айтады.



Балалар жасаған жұмыстарының түсін,көлемін,қай қуыршаққа бергісі келетіндігін айтады.

Күтілетін нәтиже:Нені білді:үш төрт бөлікті суреттерді құрастыруды. Нені игерді; үлкен кіші деген түсінінктерді іс әрекет барысында көрсете алуы. Нені меңгерді; пішінініе сәикес кеңістікте дұрыс орналастыра білуді.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ