№ | Мазмұны | Санаты | Мерзімі | Жауапты | Орындалғаны туралы белгі |
1 | Мектебіміздің жаңа тақырыбы бойынша оқушылардың «өзін-өзі реттеу» дағдыларын анықтау мониторингісін жүргізу. (І кезең) | 0-11 сынып | Мамыр | Психологтар |
|
2 | Әдістемелік кеңесте зерттеудің нәтижелерімен таныстыру (мониторинг) | Мұғалімдер | Мамыр | Оқу ісінің меңгерушісі, психологтар |
|
3 | Мектебімізде алғашқы жоба «Жазғы 2018 мұғалімдер лагері» өтуіне психологиялық көмек, қолдау көрсету, тренинг, жаттығулар жүргізу | Мұғалімдер | Маусым |
|
|
4 | Мектептің жаңа тақырыбы бойынша мамыр айында алынған оқушылардың «өзін-өзі реттеу» дағдыларын анықтау мониторингісімен жұмыс 0-11 сынып жетекшілеріне сыныптың және сыныптағы әр баланың өзін-өзі реттеу дағдыларының көрсеткішін жеке беру. | 0-11 сынып оқышылары | Қыркүйек | Психолог |
|
5 | «Мен оқушымын» үйрену кезеңіндегі бастауыш сынып оқушыларымен түзету-дамыту тренинг элеметтері бар сабақтар | 1 сыныптар | Қыркүйек | ПсихологтарСынып жетекшілер |
|
6 | «Өзіңді тану өзіңнен» тұлғалық дамуға арналған тренинг элеметтері бар сабақтар | 5-11 сыныптар | Қыркүйек-желтоқсан | ӨТ мұғалімдері |
|
7 | Мұғалімдердің ТЭЖ жұмысына көмек көрсету | Мұғалімдер | Үнемі | Оқу ісінің меңгерушісіПсихологтар |
|
8 | «Өзін-өзі» реттеуге бағытталған топтық жұмыс,тренинг. | 7,8 сыныптар | Қыркүйек | Психолог |
|
9 | «Өзі-өзі» реттеу диагностикасының нәтижесі бойынша әр сыныптағы деңгейлері төмен оқушылармен жекелей жұмыс ұйымдастыру жоспарын жасау | 0-11 сыныптар | Қыркүйек | ПсихологСынып жетекшілері |
|
10 | «Мен және әлеумет» қарым –қатынас компоненттерін дамыту тренингі | 5 сыныптар | Қазан | ПсихологСынып жетекшілері |
|
11 | Жеке кеңестер | Оқушылар,Ата-аналарҰстаздар | Үнемі | Психолог |
|
12 | Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі» бойынша 1-4 сынып бастауыш буынға арналған У.В. Ульенкованың « Изучения саморегуляции» диагностикасын алу ІІ кезең | 1-4 сыныптар | Қазан | Психологтар |
|
13 | Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі» бойынша орта және жоғарғы сыныптар үшін А.В. Зверьков пен Е.В. Эйдманның «Исследование волевой саморегуляции» методикасымен диагностика жүргізу | 5-11 сыныптар | Қазан | Психологтар |
|
14 | Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі» бойынша алынған диагностикалық жұмыстың анализі, қорытындысын шығару | 1-11 сыныптар | Қазан | Психологтар |
|
15 | Жас мамандардың бейімделуін бақылау, диагностика | Жас ұстаздар | І тоқсан жәнеқажеттілік бойынша | Әкімшілікпсихологтар |
|
16 | Ата-аналардан анкета алу «Сіз балаңызды қаншалықты білесіз?» | Ата-аналар | Қараша | ПсихологСынып жетекшілері |
|
17 | Бірлестік жетекшілері мен шығармашылық топ жетекшілерімен ТЭЖ диагностикалық кезеңіне жеке проблемаларды шешуге кеңес беру | Мұғалімдер | Жоспар бойынша | Оқу ісінің меңгерушісі, Психологтар |
|
18 | Мұғалімдермен жүргізілетін зерттеу жұмыстары. | Мұғалімдер | | |
|
19 | «Мұғалім портреті» мамандыққа икемділікті дамыту тренингтері | Жас ұстаздар | Желтоқсан | Психологтар, тәлімгерлер |
|
20 | Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі» бойынша 1-4 сынып бастауыш буынға арналған У.В. Ульенкованың « Изучения саморегуляции» диагностикасын алу ІІІ кезең | 1-4 сыныптар | Сәуір | Психологтар |
|
21 | Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі» бойынша орта және жоғарғы сыныптар үшін А.В. Зверьков пен Е.В. Эйдманның «Исследование волевой саморегуляции» методикасымен диагностика жүргізу ІІІ кезең | 5-11 сыныптар | Сәуір | Психологтар |
|
22 | Зерттеу жұмыстарының нәтижесін шығару, қорытынды, ұсыныстар жасау. | Оқушылар, педагогтар | Мамыр | Психологтар |
|