№
|
Мазмұны
|
Санаты
|
Мерзімі
|
Жауапты
|
Орындал
ғаны туралы
белгі
|
1
|
Мектебіміздің жаңа тақырыбы
бойынша оқушылардың «өзін-өзі реттеу» дағдыларын анықтау
мониторингісін жүргізу. (І
кезең)
|
0-11
сынып
|
Мамыр
|
Психологтар
|
|
2
|
Әдістемелік кеңесте зерттеудің
нәтижелерімен таныстыру
(мониторинг)
|
Мұғалімдер
|
Мамыр
|
Оқу ісінің меңгерушісі,
психологтар
|
|
3
|
Мектебімізде алғашқы жоба
«Жазғы 2018 мұғалімдер лагері» өтуіне психологиялық көмек, қолдау
көрсету, тренинг, жаттығулар
жүргізу
|
Мұғалімдер
|
Маусым
|
|
|
4
|
Мектептің жаңа
тақырыбы бойынша мамыр айында алынған оқушылардың «өзін-өзі реттеу»
дағдыларын анықтау мониторингісімен
жұмыс
0-11 сынып жетекшілеріне
сыныптың және сыныптағы әр баланың өзін-өзі реттеу дағдыларының
көрсеткішін жеке беру.
|
0-11 сынып
оқышылары
|
Қыркүйек
|
Психолог
|
|
5
|
«Мен оқушымын» үйрену
кезеңіндегі бастауыш сынып оқушыларымен түзету-дамыту тренинг
элеметтері бар сабақтар
|
1
сыныптар
|
Қыркүйек
|
Психологтар
Сынып
жетекшілер
|
|
6
|
«Өзіңді тану өзіңнен» тұлғалық
дамуға арналған тренинг элеметтері бар
сабақтар
|
5-11
сыныптар
|
Қыркүйек-желтоқсан
|
ӨТ
мұғалімдері
|
|
7
|
Мұғалімдердің ТЭЖ жұмысына
көмек көрсету
|
Мұғалімдер
|
Үнемі
|
Оқу ісінің
меңгерушісі
Психологтар
|
|
8
|
«Өзін-өзі» реттеуге
бағытталған топтық
жұмыс,тренинг.
|
7,8
сыныптар
|
Қыркүйек
|
Психолог
|
|
9
|
«Өзі-өзі» реттеу
диагностикасының нәтижесі бойынша әр сыныптағы деңгейлері төмен
оқушылармен жекелей жұмыс ұйымдастыру жоспарын
жасау
|
0-11
сыныптар
|
Қыркүйек
|
Психолог
Сынып
жетекшілері
|
|
10
|
«Мен және әлеумет» қарым
–қатынас компоненттерін дамыту
тренингі
|
5
сыныптар
|
Қазан
|
Психолог
Сынып
жетекшілері
|
|
11
|
Жеке
кеңестер
|
Оқушылар,
Ата-аналар
Ұстаздар
|
Үнемі
|
Психолог
|
|
12
|
Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі»
бойынша 1-4 сынып бастауыш буынға
арналған У.В. Ульенкованың « Изучения саморегуляции» диагностикасын
алу ІІ
кезең
|
1-4
сыныптар
|
Қазан
|
Психологтар
|
|
13
|
Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі»
бойынша орта және жоғарғы сыныптар
үшін А.В. Зверьков пен Е.В.
Эйдманның «Исследование волевой
саморегуляции» методикасымен диагностика
жүргізу
|
5-11
сыныптар
|
Қазан
|
Психологтар
|
|
14
|
Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі»
бойынша алынған диагностикалық
жұмыстың анализі, қорытындысын
шығару
|
1-11
сыныптар
|
Қазан
|
Психологтар
|
|
15
|
Жас мамандардың бейімделуін
бақылау, диагностика
|
Жас
ұстаздар
|
І тоқсан
және
қажеттілік
бойынша
|
Әкімшілік
психологтар
|
|
16
|
Ата-аналардан анкета алу «Сіз
балаңызды қаншалықты
білесіз?»
|
Ата-аналар
|
Қараша
|
Психолог
Сынып
жетекшілері
|
|
17
|
Бірлестік жетекшілері мен
шығармашылық топ жетекшілерімен ТЭЖ диагностикалық кезеңіне жеке
проблемаларды шешуге кеңес
беру
|
Мұғалімдер
|
Жоспар
бойынша
|
Оқу ісінің меңгерушісі,
Психологтар
|
|
18
|
Мұғалімдермен жүргізілетін
зерттеу жұмыстары.
|
Мұғалімдер
|
|
|
|
19
|
«Мұғалім портреті» мамандыққа
икемділікті дамыту
тренингтері
|
Жас
ұстаздар
|
Желтоқсан
|
Психологтар,
тәлімгерлер
|
|
20
|
Оқушылардың «Өзі-өзі реттуі»
бойынша 1-4 сынып бастауыш буынға
арналған У.В. Ульенкованың « Изучения саморегуляции» диагностикасын
алу ІІІ
кезең
|
1-4
сыныптар
|
Сәуір
|
Психологтар
|
|
21
|
Оқушылардың «Өзі-өзі
реттуі» бойынша орта және жоғарғы сыныптар
үшін А.В. Зверьков пен Е.В.
Эйдманның «Исследование волевой
саморегуляции» методикасымен диагностика
жүргізу
ІІІ
кезең
|
5-11
сыныптар
|
Сәуір
|
Психологтар
|
|
22
|
Зерттеу жұмыстарының нәтижесін
шығару, қорытынды, ұсыныстар
жасау.
|
Оқушылар,
педагогтар
|
Мамыр
|
Психологтар
|
|