Сабақ кезендері: | уақыт | Сабақтағы іс-әрекеттер: | құрал жабдықтар (ресурстар) |
Сабақтың басы: | мөлшерленген
| (Б, Ж.Тәж.К) Сапқа тұрғызу.Сәлемдесу.Сабақ барысын түсіндіру.Саптағы жаттығулар:Еркін жүгірулер.Сап түзіп жүру, асықпай баяу жүгіру, секіру, ырғу, керілу. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау. |
Гимнастикалық төсеніштер.Кең алаң. |
Сабақтың ортасы: | мөлшерленген
| (Б) «Жылдам орамал» («Көрінбейтін орамал»)Сіздер «орамалды» тізелеріңнің астынан өткізіп, бір-біріңе «Әне орамал кетті, әне орамал кетті!» деген сөздермен бересіздер.«Жүргізушінің» тапсырмасы – көрінбейтін орамал кімнің қолында екенін анықтап, сол оқушының есімін атау қажет. Дегенмен бұл айтарлықтай оңай емес! Өйткені шеңберде отырғандардың барлығы біріне-бірі «орамал» табыстаған секілді бір қимылды қайталап жасай береді. Және де «Әне орамал кетті, әне орамал кетті!» деп қайталап отырады. «Жүргізуші», мысалы Марат дейік, бір ойыншының бөгеліп қалғанын байқап қалып, «Марат!» деп айқай салып, ойыншының иығынан түртеді. «Ұсталған» «жүргізушінің» орнын алмастырады. Егер де қателік туындап, «жүргізуші» шатасқан болса, онда ол кінәсіз Мараттың алдында өз кінәсін ән айтумен не тақпақ оқумен жуып-шаяды.
(Б, Ф) «Қаршығалар және қарлығаштар». Ойынға саны шексіз оқушылар қатысады. Ойыншылар екі топқа бөлініп, біріне-бірі арқамен қарайды. Бір топта қаршығалар, екінші топта қарлығаштар болады. Бір ойыншыны жүргізуші етіп таңдайды. Ол ойыншылардың арасында жүріп, сөздерді буынға бөліп айтады: қарлығаш – пауза – нүкте немесе қар..., ал сөздің аяғын айтпайды. Сол кезде, аты толығымен аталған топ жан-жаққа қаша бастайды, ал аты аталмаған топ ойыншылары оларды қуа жөнеледі. Қолға түскен ойыншылар ұстаушы топтың мүшесі болып саналады. |
Кең алаң. Гимнастикалық төсеніштер, мұғалімге арналған ысқырғыштар. |
Сабақтың соңы: | мөлшерленген
| Соңында оқушылармен рефлексия жүргізу:нені білдім, нені үйрендім.Физикалық белсенділік өздеріңді едәуір бақытты болып сезінуге әсер ете ме? Қолға түсу үшін сендерге не істеуі қажет? |
|
Саралау- оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, төзімділік, иілгіштік, шыдам/бұлшықет төзімділігі, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалана отырып, сабақтың тығыздығына көңіл бөлу. | Бағалау- оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын белгілі бір критерийлер бойынша тәсілдер арқылы бағалай алады. | Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:Денсаулық сақтау әдістері,сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері,сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлекия:1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? | Сабақты оқыту жүзеге асырылды.Оқушылардың қашыққа жүгіру мен секіру жаттығулары арқылы денсаулықты сақтауды түсінді. |
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? | Ия,топтарда қауіпсіздікті сақтай отырып жүгіру, секіру әдістерін орындады,сонымен қатар кеңістікті дұрыс пайдаланды. |
3.Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? | Ия |
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? | Ия |
5.Сабақ жоспары қандай ауытқулар болды неліктен? | Ия, болды. Себебі,оқушылардың көбі жаңа тапсырмаларды бастапқыда толық түсінбеді, түсіндіруге уақыт бөлдік. |
Жалпы оқушыларды бағалау:
| Оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін сұрақ берілді-жауап алынды, бірігіп жұмыс жасау барысында өзара қарым-қатынастарына назар аударылды, мәселеге жалпы түрде шолу жасалынды. |
|
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға,үйренуге қатысты.) 1: Жұппен,топпен жұмыс және жаттығу жеке жүгіру дағдыларын жақсартады. 2: Өзін-өзі тәртіпке, шыдамдылыққа, төзімділікке, ептілікке баулиды. |
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) 1: Жоспарды дәл, нақты жоспарлап, жаттығуларды дұрыс түсіндіру қажет.2: Топтық, жұптық іс - әрекеттерді жетілдіре отырып, жекелей тапсырмалар беріп сабақты өткізу. |