Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
тақырыбы: Шығармашылық -тіршіліктің көзі
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып оқушыларды шығармашылық жұмысқа баулыған кезде жазылған баяндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
411
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Шығармашылық –бүкіл тіршіліктің көзі.Адам баласының сөйлей бастаған кезінен бастап бүгінігі күнге дейін жеткен жетістіктері шығармашылықтың нәтижесі. «Шығармашылық» ұғымы жөнінде Қазақстан Республикасы орта білімді дамыту тұжырымдамасында: «Шығармашылық –бұл адамның өмір шындығында өзін-өзі тануға ұмытылуы, ізденуі. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түюді, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдерді қабылдай біліуді үйренуі қажет» -деп көрсетіген. Жеке тұлғаның рухани өсуі дегеніміз –кісілік қасиетін, шығармашылық дүниетанымын кеңейту. Жеке тұлғаның ерекшелігі – біреулер айналадағы құбылысқа таңдана, тамашалай қарайды, ал енді біреулер –сын көзімен қарап, ой қорытуы, сыни пікірлер айтуы мүмкін. Таңдана, тамашалай қараған баладан шығармашылық қасиеті тани білу мұғалім парызы. Психологтердің зерттеуі бойынша әрбір жаста шығармашылыққа баулуға өзек болардай өзіндік қабілет, бейімділік болады дегенді айтады. Сондықтан баланы сәби кезінен бастап мектеп бітіргенге дейін үзбей , жүйелі түрде шығармашылық мүмкіндігі зор, шығармашылықпен тұрақты , белсенді айналысыуға икемдеуге болатын жас деуге болады. Мектебімізде балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда осы теорияларды негізге ала отырып, балғын балаларымыздың жетістіктерін көре білдік.Бұлардың бойыда шығармашылықпен айналасуға деген мынандай ерекшеліктер бар: балалардың өздік ойлау ерекшеліктері басым, түрлі болжамдар жасауға қабілетті, қиялы ұшқыр, өзін танытуға құштар; шығармашылықпен айналысуға ұмытылып тұрады, шығармашылық күшін сынауға тырысады; қиялдары жүйрік бейнелер сомдауға шебер, жан дүниесі нәзік, лирик болып келеді, болмыстары поэзиядан құрылады; бұл жастағылар ақыл-ой қабілеттілігін тек өзін қызықтырған іске бағыттайды, ал қызықтырмаған істе қалыпты білік-дағдыларымен шетеледі; Оқушылар мазмұндама, мінездеме жазудан гөрі әңгіме,өлең, ертегі жазуға бейім.Оқушыларды шығармашылыққа баулу үшін тағы бір қажеттілік баланы психологиялық дайындық , яғни педагогтің психлогиялық әсері шығармашылық кезеңінде баланың шабытытн оятып, ұстаздың берер әсері мынандай болмақ: «сенің қолыңнан бәрі келеді», «сен қабілеттісің», «жаз», «үйрен» деп, баланы еркін билеп, сенім білдіру; Оқушының кішкентай жетістігі болса да, жоғары бағалап мадақтап, көтермелеу, оқушылар басылымында өлең, әңгімелерінің жарық көруіне көмектесу; Шығармашылық сәтте оқушыға құптаушылық көзқарас білдіру, сезім күйін бақылау, қамқорлық таныту; Ақын-жазушылардың, өнер адамдарының шығармашылық дәстүрінен қызғылықты оқиғаларды әңгіме ету; Оқушылар үшін өзін қарапайым жан есебінде таныта білу, оқиға, сюжет, образ жасауда оларға сенім білдіру; Шығармашылық туынды өмірге келгенге дейін ұстаз шәкірттің өнеге тұтар мақтанышы, пікірлес досы, бапкері болуға тиіс деп өзіме міндет алдым. Оқушы шығармашылығы үнемі ұстаз, сынып ұжымы, мектеп басшылары, ата-аналар тарапынан да қолдау керек. Мысалы, біздің мектебімізде оқушылар шығармашылығына арналған әдеби бұрыш және «Таңшолпан» аттас газет шығарып тұрамыз. Мұнда оқушылардың оқыған әдеби шығармалары бойынша салынған суреттері, жинағы әдеби материалдарды жинақталып, іріктеленіп беріліп отырады. Сонымен қатар еркін тақырыпқа жазған шығармаларын, өздері құрастырған ертегілерін, шығарған өлеңдерін апта сайын басып ауыстырып отырамыз. Әрине, өзінің тырнақалды шағын болсын еңбектерін осы бұрыштан басқалардың қызыға танысқанын көрген сәттегі олардың қуаныш-мақтаныш сезімдерінде шек болмайды. Бұл біржағынан өз бойларында бұндан да асырамын деген құлшынысын оятса, екіншіден басқаларға үлгі болып сынып балаларының, басқа сыныптастарының қызығушылықтарын артырады. Өз еңбектерінен, өз тапсырмаларынан, өз ізденістерінен туған туындылардың өздеріне де, басқаға да әсері мол екендігін бәрімізге дәлелдеудің қажеті жоқ екенін білеміз.Ал енді осындай оқушыларымның шығармашылықтарын ортаға шығаруға дейінгі дайындық жұмыстарын қалайша жүргіздім, оған не түрткі болды, соған тоқталып өтейін. Балаларымды да жаңа бір серпіліс кезеңіне түсірген бір жылдық «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» семинары. Екі семинарына қатыстым, әлі екі семинармен аяқтауымыз керек.Осы семинар басталғаннан бері өз бойымда бір ерекше өзгеріс, жаңалыққа деген құлшыныс пайда болады. Мен әлі жаңа ғана бастап жатырмын, жетер жетістігім өте зор деген бойымда бір сенімділік туындап келеді. Бұл жоба өте қызғылықты , оқыған сайын терең бойлай бергім келеді . Екі семинардан алған білімім мені де, оқушылармды да бір сатыға болсада көтерді. Жұмысқа да, алдымдағы балаларға басқа көзбен қарай бастадым. Өмірдегі неше түрлі атақты ғұлама шығармашыл мен сияқты ұстаздардың алдында оқыған шығар, мен неге сондай тұлғалардың қалыптасуына бастама болмаймын деген шешім қабылдадым. Сонымен екі семинарда алған білімім, оның ішінде жаңа білімді оқушының өзіне қалай меңгертуге болатындығын дәлелдеген бірнеше әдістерге сүйене, өз жұмыстарыма терең ой толғаныс , талдау жасай отыра оқушыға жай ғана дайын білім беріп қоймай, әр оқушының не нәрсеге қабілетті екенін анықтай отыра олардың шығармашылық қабілеттерін жан-жақты дамытуды мақсат еттім. Көрнекі бір француз математигінің адамдар шығармашылық үрдісті мынандай бес кезеңге:
- Жаңалықпен бетпе-бет келу.
- Шығармашылық бір ізгілік.
- Шешімнің жарық көруі.
- Шығармашылық акт.
- Шешімнің дұрыстығын дәләлдеу
- Әр түрлі жағдайларға, тақырыптарға байланысты мақал-мәтел айтқызу;
- Керісінше, мақал-мәтелдердің мағынасына қарай қарама-қарсы өздеріне мақалдар құрғызу;
- Суретке қарап тұрып, бірнеше мақал айтқызу;
- Мақалдың мәтінін ашатын суреттер жинау ;
- «Халық даналығын ұмытқан жоқсын бы?» түріндегі ойындар ұйымдастыру.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)