Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тақырыбы: Теңдеулерді шешудің әр түрлі тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері |
|||
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Теңдеу ұғымын танытуды
жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз
санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын
меңгереді. |
|||
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. Тапсырмалар Теңдеулерді шеш: |
|||
Сергіту сәті |
Жолдарыңа үңіліп, Екі бақа жүгіріп, Секіреді, бақ-бақ, Ағаштарды аттап. Олар ерте тұрады, Беті-қолын жуады. Оңға-солға шайқалып, Бақылдайды ән салып. Судан шіркей табады, Өсіп үлкен болады. Бақ-бақ, нақ-нақ, Біздер айттық тақпақ. /Б.Бөрiбаев/ |
|||
Ой толғаныс |
1-топ 1. Бір сапфир мен екі асылтас
зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8
есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып,
есеп құрастырыңдар. 2. Тас жолдың бойындағы
көрсеткіш тақта екі ауылға - Балталы мен Бағаналы ауылдарына
баратын жолдың қашықтықтарын көрсетіп тұр. Бір жолаушы дұрыстап
қарап екі жақтағы сандардың бірдей 13 екенін байқады. Енді Балталы
ауылы мен Бағаналы ауылының арақашықтығы қанша екенін тап. 3. Қыздар үш - қара, сары және ақ мысықтарды қолдарына ұстап көтеріп тұр. Қыздардың есімдері мынандай: Қарақыз, Сарықыз, Аққыз. Бірақ бірде бір қыз өзімен аттас мысықты ұстап тұрған жоқ. Аққыз қасындағы құрбысы ұстап тұрған қара мысыққа қарап тұр. Кім қандай мысықты ұстап тұр? |
|||
Сабақты бекіту |
||||
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
Кері байланыс |
Математика |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеу құру арқылы есептер шығару Қайталау |
|||
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
|||
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Есепті теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру,есептеу дағдысын жетілдіру. |
|||
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
Топқа бөлу |
Парталарда суреттер тұрады, оқушылар мұғалімнің үстелінде жатқан суреттерді таңдап, сол сурет орналасқан партаға отырады. Сөйтіп 4 топ құрамыз. |
Сол суреттерге байланысты төрт топқа бөлініп отырады |
||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Күн жарығын алақанға саламын. Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Әр топқа бағалау парағын таратамыз. Онда жалпы бағалау жүйесі мен ұпай көрсеткіштері көрсетілген. |
Оқушылар бағалау нұсқаларымен танысады |
||
Үй тапсырмасын пысықтау |
Сұрақтарға жауап беріңдер. 1)Жұмыстың жылдамдығы (өнімділік) 2) Әріппен белгіленіп,ауыспалы шамамен берілген теңдік (теңдеу) 3) Арифметикалық амал, кері көбейту (бөлу) 4) Бұрыштарды өлшеуге арналған құрал ( транспортир) 5) Бөлу амалының нәтижесі (бөлінді) Ауызша тапсырма Жай теңдеу тақтаға орындаңыз. Х+160 = 350 120+х = 205 х= 350-160 х= 205-120 х= 190 х = 85 190+160 = 350 120+85 = 205 |
|||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топпен бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырма: Топтар арасындағы жарыс.
Танымдық есеп. |
|||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
Оқушылар әуенге билеп,сергиді |
||
Ой толғаныс |
Есепке нұсқау. 1- машина 1 доп+2 текше 1 машина+ 1 текше 2 доп 1 машина 1 доппен және 2 текшемен алмастырамыз,сода: 1 доп+ 2 текше +1 текше 2 доп,әр бөліктен бір –бір допты алып тастайсыз: 3 текше 1 доп. Есептің бастапқы шарты бойынша, 1 машина 3 текше+ 2 текше, яғни, 1 машина 5 текше. |
|||
Шығармашылыққа тапсырма |
Айдостың есебі Айдос 5 дүкенге кіріп, қалтасындағы бүкіл ақшасын жұмсайды. Әр дүкенде, сол дүкенге кірер кездегі ақшасының жартысынан 1 теңге артығын жұмсайды. Айдостың үйінен шығар кезде қалтасында қанша теңге бар еді? Айдос соңғы дүкеннен шыққанында ақшасы мүлдем қалмағанына қарағанда, сол дүкенге кірерде жартысы 1 теңге болатын ақшасы бар деген сөз. Яғни екі теңгесі қалған еді. Мұнан алдыңғы дүкендерге кеткен ақшаны есептеу үшін бұл ақшаларға 1 теңге қосып, 2 ге көбейтсек, Айдостың әр дүкенге кірер кезде қалтасында қанша ақша болғанын табамыз. 4- дүкенде: 2 (2+1)= 6 теңге 3- дүкенде: 2 (6+1)= 14 теңге 2- дүкенде: 2 (14+1)= 30 теңге 1- дүкенде: 2 (30+1)= 62 теңге |
|||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
Кеі байланыс |