№ 3
-
ТАҚЫРЫБЫ:
Оқу құралдары хикаясы (ертегі)
Мектеп/МҰ: «Бейнеу жалпы білім беретін мектеп» КММ
Күні:22.09.2021ж
Педагогтің аты-жөні: Хантораева Асем
Сынып/ топ:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
ҰОҚ оқытылу мақсаты
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілер, әңгімелердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды)
0.1.4.1 Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру
0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.)
0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба, түрінде безендіру
Күтілетін нәтиже
Барлық тәрбиеленушілер орындай алады: Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Әдеби жанрларын ажырата алады.
Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады:
Кейіпкерлердің қылығына баға береді және олардың қылығын бірбірімен сәйкестендіреді. Өз ойын сөзбен жеткізе алады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба, түрінде береді және өзінің жұмысын түсіндіреді.
Кейбір тәрбиеленушілер орындай алады:
Мазмұнының жүйесін сақтай отырып ертегіні айтып бере алады.
Тілдік мақсат
Тәрбиеленушілер:
Сүрақтарға жауап береді, өз пікірлерін білдіреді. Ертегі бойынша әңгімелеседі.
Көптілділік: оқу – учиться – teach
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: мектеп, оқу құралдары, қаламсауыт, біздің иеміз, шимайлап тастады.
Пікір алмасу сұрақтары:
Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы керек? Қандай оқу құралдарын білесіңдер?
Оларды қалай ұстау керек?
Мектеп балаларға не береді?
Өткен ҰОҚ-де алған білім
Өтілген ертегілерді естеріне түсіру.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.
0–2 мин.
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин.
(Ұ) Педагог балаларға жақсы көңіл күй туғызу мақсатында сиқырлы таяқшаны қолына алып, әр баланы түрлі ертегі кейіпкеріне айналдырады.
Балалар бірбіріне ертегі кейіпкерлері атынан тілек айтады. Мысалы:
-
Мен Бауырсақпын, сендердің көңілді жүрулеріңе тілектеспін.
-
Мен Ханшайыммын, сендердің сыпайы болуларыңа тілектеспін.т.б.
-
Балалар, сендер білесіңдер ме, ертегінің басқа жанрлардан айырмашылығы қандай?
-
Оның ерекшелігі құрастырылған ертегілер, авторлық ертегілер, халық ертегілері болады. Оқиғаның соңы жақсылықпен аяқталады.
Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты жеңеді.
III. Тақырып бойынша жұмыс 6–27 мин.
Енді біз «Оқу құралдары хикаясы» ертегісімен танысамыз. Ертегіні оқу.
Мазмұны бойынша сұрақтар.
-
Ертегі ұнады ма?
-
Ертегідегі баланың ісәрекеті сендерге ұнады ма?
-
|
|
Сергіту сәті: Біз мектепке барамыз, Қолға қалам аламыз. Кітапты да оқимыз, Суретті де саламыз. (Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс. Сурет бойынша әңгіме.
(Ж) 1. Жұбыңмен бірге сурет бойынша бірбіріңе сұрақ қойып, оған жауап беріңдер. Жұмбақ – адамның ойөрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр. Жұмбақ жанры дүниежүзі халықтары әдебиетінің көпшілігінде бар. Жұмбақтың шешуі болатын суретті тап. Сансыз ойлар бетінде Сайрап жатыр бар тілде. Керекпін мен әр күнде, Өшпейді бір әрпім де. (Кітап) Тілі жоқ өзінде, сөзі бар ізінде. (Қалам) Қате жазып жаңылсаң, Тазалайды ол барын сап. (Өшіргіш) 2. Сөмкеге заттарды жинау. Тапсырманы үзік сызықтармен қосу. Салынған заттарды атау, оларды бір сөзбен қалай атаймыз? Артық заттарды ата. Олар не үшін қажет? Көптілділік: оқу – учиться – teach Педагог мақалмен таныстырады. Мақалды есіңе сақта! «Кітап – асыл дос». – Кітаптың суреттерін қарағанды жақсы көресіңдер ме? Мектепте сенің ең жақын досың кітап болады. Кітап жақсылыққа үйретеді, жамандықтан жирендіреді. Кітаптың әр беті тұнып тұрған ақыл. Кітап ақылшы, досың, серігің болып табылады. Кітаппен достассаң, білімді азамат боласың. |
Музыкалық сүйемелдеу Әліппедәптер |
|
IV. ҰОҚ |
Педагог қорытынды жасайды. |
Әліппе |
|
қорытындысы. |
– Бүгін қандай ертегі тыңдадық? |
дәптер, |
|
Рефлексия. |
– Сендерге ұнады ма? |
түрлі түсті |
|
28–30 мин. |
(Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау – өз жұмысыңды бағалап қорыту. |
қарындаштар |
|
|
Тәрбиеленушілер ҰОҚдегі өзінің жұмысына баға береді. |
|
|
|
Ештеңе түсінбедім – қызыл түспен, |
|
|
|
Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары түспен, |
|
|
|
Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл түспен. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы:Оқу құралдары хикаясы (ертегі)
Тақырыбы:Оқу құралдары хикаясы (ертегі)
№ 3
-
ТАҚЫРЫБЫ:
Оқу құралдары хикаясы (ертегі)
Мектеп/МҰ: «Бейнеу жалпы білім беретін мектеп» КММ
Күні:22.09.2021ж
Педагогтің аты-жөні: Хантораева Асем
Сынып/ топ:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
ҰОҚ оқытылу мақсаты
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілер, әңгімелердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды)
0.1.4.1 Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру
0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.)
0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба, түрінде безендіру
Күтілетін нәтиже
Барлық тәрбиеленушілер орындай алады: Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Әдеби жанрларын ажырата алады.
Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады:
Кейіпкерлердің қылығына баға береді және олардың қылығын бірбірімен сәйкестендіреді. Өз ойын сөзбен жеткізе алады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба, түрінде береді және өзінің жұмысын түсіндіреді.
Кейбір тәрбиеленушілер орындай алады:
Мазмұнының жүйесін сақтай отырып ертегіні айтып бере алады.
Тілдік мақсат
Тәрбиеленушілер:
Сүрақтарға жауап береді, өз пікірлерін білдіреді. Ертегі бойынша әңгімелеседі.
Көптілділік: оқу – учиться – teach
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: мектеп, оқу құралдары, қаламсауыт, біздің иеміз, шимайлап тастады.
Пікір алмасу сұрақтары:
Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы керек? Қандай оқу құралдарын білесіңдер?
Оларды қалай ұстау керек?
Мектеп балаларға не береді?
Өткен ҰОҚ-де алған білім
Өтілген ертегілерді естеріне түсіру.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.
0–2 мин.
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин.
(Ұ) Педагог балаларға жақсы көңіл күй туғызу мақсатында сиқырлы таяқшаны қолына алып, әр баланы түрлі ертегі кейіпкеріне айналдырады.
Балалар бірбіріне ертегі кейіпкерлері атынан тілек айтады. Мысалы:
-
Мен Бауырсақпын, сендердің көңілді жүрулеріңе тілектеспін.
-
Мен Ханшайыммын, сендердің сыпайы болуларыңа тілектеспін.т.б.
-
Балалар, сендер білесіңдер ме, ертегінің басқа жанрлардан айырмашылығы қандай?
-
Оның ерекшелігі құрастырылған ертегілер, авторлық ертегілер, халық ертегілері болады. Оқиғаның соңы жақсылықпен аяқталады.
Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты жеңеді.
III. Тақырып бойынша жұмыс 6–27 мин.
Енді біз «Оқу құралдары хикаясы» ертегісімен танысамыз. Ертегіні оқу.
Мазмұны бойынша сұрақтар.
-
Ертегі ұнады ма?
-
Ертегідегі баланың ісәрекеті сендерге ұнады ма?
-
|
|
Сергіту сәті: Біз мектепке барамыз, Қолға қалам аламыз. Кітапты да оқимыз, Суретті де саламыз. (Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс. Сурет бойынша әңгіме.
(Ж) 1. Жұбыңмен бірге сурет бойынша бірбіріңе сұрақ қойып, оған жауап беріңдер. Жұмбақ – адамның ойөрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр. Жұмбақ жанры дүниежүзі халықтары әдебиетінің көпшілігінде бар. Жұмбақтың шешуі болатын суретті тап. Сансыз ойлар бетінде Сайрап жатыр бар тілде. Керекпін мен әр күнде, Өшпейді бір әрпім де. (Кітап) Тілі жоқ өзінде, сөзі бар ізінде. (Қалам) Қате жазып жаңылсаң, Тазалайды ол барын сап. (Өшіргіш) 2. Сөмкеге заттарды жинау. Тапсырманы үзік сызықтармен қосу. Салынған заттарды атау, оларды бір сөзбен қалай атаймыз? Артық заттарды ата. Олар не үшін қажет? Көптілділік: оқу – учиться – teach Педагог мақалмен таныстырады. Мақалды есіңе сақта! «Кітап – асыл дос». – Кітаптың суреттерін қарағанды жақсы көресіңдер ме? Мектепте сенің ең жақын досың кітап болады. Кітап жақсылыққа үйретеді, жамандықтан жирендіреді. Кітаптың әр беті тұнып тұрған ақыл. Кітап ақылшы, досың, серігің болып табылады. Кітаппен достассаң, білімді азамат боласың. |
Музыкалық сүйемелдеу Әліппедәптер |
|
IV. ҰОҚ |
Педагог қорытынды жасайды. |
Әліппе |
|
қорытындысы. |
– Бүгін қандай ертегі тыңдадық? |
дәптер, |
|
Рефлексия. |
– Сендерге ұнады ма? |
түрлі түсті |
|
28–30 мин. |
(Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау – өз жұмысыңды бағалап қорыту. |
қарындаштар |
|
|
Тәрбиеленушілер ҰОҚдегі өзінің жұмысына баға береді. |
|
|
|
Ештеңе түсінбедім – қызыл түспен, |
|
|
|
Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары түспен, |
|
|
|
Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл түспен. |
|
шағым қалдыра аласыз













