Материалдар / Тақырыбы:Оқу құралдары хикаясы (ертегі)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы:Оқу құралдары хикаясы (ертегі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиеленушілер: Сүрақтарға жауап береді, өз пікірлерін білдіреді. Ертегі бойынша әңгімелеседі. Көптілділік: оқу – учиться – teach Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: мектеп, оқу құралдары, қаламсауыт, біздің иеміз, шимайлап тастады. Пікір алмасу сұрақтары: Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы керек? Қандай оқу құралдарын білесіңдер? Оларды қалай ұстау керек? Мектеп балаларға не береді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
915
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3


ТАҚЫРЫБЫ:

Оқу құралдары хикаясы (ертегі)

Мектеп/МҰ: «Бейнеу жалпы білім беретін мектеп» КММ

Күні:22.09.2021ж

Педагогтің аты-жөні: Хантораева Асем

Сынып/ топ:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсаты

0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілер, әңгімелердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды)

0.1.4.1 Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру

0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.)

0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба, түрінде безендіру

Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер орындай алады: Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Әдеби жанрларын ажырата алады.

Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады:

Кейіпкерлердің қылығына баға береді және олардың қылығын бір­бірімен сәйкестендіреді. Өз ойын сөзбен жеткізе алады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба, түрінде береді және өзінің жұмысын түсіндіреді.

Кейбір тәрбиеленушілер орындай алады:

Мазмұнының жүйесін сақтай отырып ертегіні айтып бере алады.

Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер:

Сүрақтарға жауап береді, өз пікірлерін білдіреді. Ертегі бойынша әңгімелеседі.

Көптілділік: оқу – учиться – teach

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: мектеп, оқу құралдары, қаламсауыт, біздің иеміз, шимайлап тастады.

Пікір алмасу сұрақтары:

Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы керек? Қандай оқу құралдарын білесіңдер?

Оларды қалай ұстау керек?

Мектеп балаларға не береді?

Өткен ҰОҚ-де алған білім

Өтілген ертегілерді естеріне түсіру.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.

0–2 мин.




II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин.

(Ұ) Педагог балаларға жақсы көңіл күй туғызу мақсатында сиқырлы таяқшаны қолына алып, әр баланы түрлі ертегі кейіпкеріне айналдырады.

Балалар бір­біріне ертегі кейіпкерлері атынан тілек айтады. Мысалы:

  • Мен Бауырсақпын, сендердің көңілді жүрулеріңе тілектеспін.

  • Мен Ханшайыммын, сендердің сыпайы болуларыңа тілектеспін.т.б.

  • Балалар, сендер білесіңдер ме, ертегінің басқа жанрлардан айырмашылығы қандай?

  • Оның ерекшелігі құрастырылған ертегілер, авторлық ертегілер, халық ертегілері болады. Оқиғаның соңы жақсылықпен аяқталады.

Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты жеңеді.


III. Тақырып бойынша жұмыс 6–27 мин.

Енді біз «Оқу құралдары хикаясы» ертегісімен танысамыз. Ертегіні оқу.

Мазмұны бойынша сұрақтар.

  • Ертегі ұнады ма?

  • Ертегідегі баланың іс­әрекеті сендерге ұнады ма?



  • Жанатбек биыл қайда барады?

  • Анасы ұлына қандай оқу құралдарын сатып әперді?

  • Жанатбек дәптерді не істеді?

  • Қалам, дәптерлер неге ренжісті?

  • Атасы немересін қайда апарды?

  • Кітап достарына қандай ақыл айтты?

  • Кітаптың айтқаны дұрыс па?

Сергіту сәті:

Біз мектепке барамыз, Қолға қалам аламыз. Кітапты да оқимыз, Суретті де саламыз.

(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс.

Сурет бойынша әңгіме.

  • Суретте анасы мен баласы не істеп тұр?

  • Бала дәптерге неге сурет салып жатыр?

  • Атасы мен немересі қайда бара жатыр?

  • Бала неге кітапқа қызыға қарады?

  • Оқиғаны толықтырып айт.

  • Оқу құралдарына не жатады?

  • Оқу құралдары не үшін қажет?

(Ж) 1. Жұбыңмен бірге сурет бойынша бір­біріңе сұрақ қойып, оған жауап беріңдер.

Жұмбақ – адамның ой­өрісін, алғырлығын, білімін сынау мақсатында нақты бір зат немесе құбылыс тұспалдап сипатталатын шағын әдеби жанр.

Жұмбақ жанры дүниежүзі халықтары әдебиетінің көпшілігінде бар. Жұмбақтың шешуі болатын суретті тап.

Сансыз ойлар бетінде Сайрап жатыр бар тілде. Керекпін мен әр күнде,

Өшпейді бір әрпім де. (Кітап)

Тілі жоқ өзінде, сөзі бар ізінде. (Қалам)

Қате жазып жаңылсаң,

Тазалайды ол барын сап. (Өшіргіш)

2. Сөмкеге заттарды жинау. Тапсырманы үзік сызықтармен қосу. Салынған заттарды атау, оларды бір сөзбен қалай атаймыз? Артық заттарды ата. Олар не үшін қажет?

Көптілділік: оқу – учиться – teach Педагог мақалмен таныстырады. Мақалды есіңе сақта!

«Кітап – асыл дос».

Кітаптың суреттерін қарағанды жақсы көресіңдер ме? Мектепте сенің ең жақын досың кітап болады.

Кітап жақсылыққа үйретеді, жамандықтан жирендіреді. Кітаптың әр беті тұнып тұрған ақыл.

Кітап ақылшы, досың, серігің болып табылады. Кітаппен достассаң, білімді азамат боласың.








Музыкалық сүйемелдеу





Әліппе­дәптер

IV. ҰОҚ

Педагог қорытынды жасайды.

Әліппе­

қорытындысы.

Бүгін қандай ертегі тыңдадық?

дәптер,

Рефлексия.

Сендерге ұнады ма?

түрлі түсті

28–30 мин.

(Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау – өз жұмысыңды бағалап қорыту.

қарындаштар


Тәрбиеленушілер ҰОҚ­дегі өзінің жұмысына баға береді.



Ештеңе түсінбедім – қызыл түспен,



Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары түспен,



Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл түспен.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!