Материалдар / Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибені жалпылау: «Инновациялық технологияларды қолдану арқылы бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру»

Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибені жалпылау: «Инновациялық технологияларды қолдану арқылы бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
құжатта бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық тәжірибесін жинақтау материалы бар
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім Министрлігі

Түркістан облысы

Шардара Қаласы

«М. Горький атындағы жалпы білім беретін мектеп» МКК







Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибені жалпылау:

«Инновациялық технологияларды қолдану арқылы бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру»








Аты - жөні: Абдикаликова Гульпарида Жолдасбековна

Білім: жоғары

Педөтілі: 19 жыл

Санатты: педагог – сарапшы








2024 жыл








Мазмұны


1. Тәжірибе туралы ақпарат………………….3

2 . Кіріспе 3-4

3. Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы………………………4

4. Тәжірибенің жетекші педагогикалық идеясы 4-5

5. Тәжірибені жалпылау идеясының жаңалығы6-7

6. Педагогикалық тәжірибенің теориялық базасы7

7. Тәжірибе технологиясы8

8. Тәжірибенің тиімділігі. 8-14

9. Озық педагогикалық тәжірибені зерделеудің, жалпылаудың және таратудың негізгі кезеңдері14-18

10. Мекенжай бағыты 20

11. Пайдаланылған Интернет көздерінің тізімі























Тәжірибе туралы ақпарат


Тәжірибе тақырыбы «Инновациялық технологияларды қолдану арқылы бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру»


Кіріспе


Бүгінде қоғамның өскелең ұрпақты тәрбиелеудегі жауапкершілігі бұрынғыдан да кеңінен түсініледі. Қоғамның қазіргі жағдайы білім беру алдында бірқатар проблемалар туғызды. Оқушылардың танымдық іс – әрекетін жандандыру-педагогикалық теория мен практиканы дамытудың қазіргі кезеңіндегі өзекті мәселелердің бірі. Бұл табиғи, өйткені ілім оқушылардың жетекші іс-әрекеті болып табылады. Қазіргі кезеңдегі мектептің міндеті-білім беру емес, оқуға үйрету. Білім берудің мемлекеттік білім беру стандартының негізгі міндеттерінің бірі оқушылардың танымдық мотивтерін, бастамалары мен мүдделерін дамыту, сондай-ақ оқу қабілетін қалыптастыру болып табылады.


Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы


Мен жұмыс істеп жатқан педагогикалық мәселе – «Инновациялық технологияларды қолдану арқылы бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру».

Біздің уақыт-өзгеріс уақыты. Қазақстанға стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетті, шығармашылықпен ойлай алатын адамдар қажет. Қоғамда жаңа әлеуметтік тапсырыс пайда болды: мойынсұнғыш орындаушылардың орнына әртүрлі жағдайларда тез бағдарланатын, туындаған мәселелерді шығармашылықпен шешетін, өз шешімдері үшін барлық жауапкершілікті түсінетін және қабылдайтын адамдар сұранысқа ие.

Шығармашылықпен ойлауға қабілетті адам ақыл-ойдың икемділігіне, тапқырлыққа, жаңа сезімге, таңдау жасауға мүмкіндік алады. Шығармашылық қабілеті адам өзінің ерекшелігін біле бастағанда пайда болады және осылайша жеке тұлғаға айналады. Білім шығармашылықты ынталандыруы керек.

Бұл мәселенің өзектілігі педагогикалық теория мен практиканы дамытудың заманауи талаптарына байланысты.

Іс жүзінде оқушыларды өз бетінше білім алуға, ойлауға және оларды оқу іс-әрекетінде қолдануға үйрету қажет.


Тәжірибенің жетекші педагогикалық идеясы

Тәжірибенің жетекші педагогикалық идеясы-оқушылардың танымдық белсенділігін, логикалық ойлауын, оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру.

Танымдық белсенділікті дамыту мәселесі әр уақытта ұлы педагогтар мен психологтарды алаңдатты.

Мәселен, мысалы, Я. А. Коменский, К. Д. Ушинский, Д.Локк, Руссо Ж-Ж танымдық белсенділікті оқушылардың танымға деген табиғи ұмтылысы ретінде анықтады. Оны зерттеуге үлес қосты: П. Я. Галперин, Г. А. Цукерман, Д. Б. Элконин, В. В. Давыдов және басқалар.

Қазіргі педагогтар мен психологтар танымдық іс-әрекеттің ерекшеліктерін және оны бастауыш сынып оқушыларында қалай жандандыру керектігін зерттеуге көп көңіл бөледі.


Тәжірибені жалпылау идеясының жаңалығы


Бұл мәселемен жұмыс пәндік білімді игерудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін, әр оқушының жеке ерекшеліктерін тануға көмектесетін және осы негізде оның білім мен шығармашылыққа деген құштарлығын арттыратын осындай оқыту формаларын, әдістері мен әдістерін іздеуге түрткі болды. Бұл оқу іс-әрекетіне біртұтас көзқараспен ғана мүмкін болатынына сенімдімін.

Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылықтарын жандандыру мәселесін шешу.

Мұның себебі оқушылардың оқу іс-әрекетіне деген қызығушылығының жалпы төмендеуін байқау болды.

Тапсырмалар:

  • ілімнің оң уәждемесін қалыптастыру;

  • баланың зияткерлік дамуын қамтамасыз ету;

  • оқушылардың жеке әлеуетін дамыту;

  • өз бетінше білім алу қабілетін қалыптастыру.


Педагогикалық тәжірибенің теориялық базасы


Оқушылардың танымдық іс - әрекетін жандандыру-педагогикалық теория мен практиканың қазіргі даму деңгейіндегі өзекті мәселелердің бірі. Қазіргі адамның маңызды қасиеттерінің бірі-белсенді ойлау әрекеті, сыни ойлау, жаңасын іздеу, білімді өз бетінше игеруге деген ұмтылыс пен қабілет.

Танымдық белсенділікті жандандыру, зейінді жандандыру-бұл міндеттерді сабаққа баратын әрбір мұғалім алдына қояды. Бұл міндеттерді сәтті шешу танымдық қызығушылықты дамыту әдістерін іздемей мүмкін емес, өйткені оларсыз сабақ скучно және тиімсіз болуы мүмкін.

Мұғалімнің міндеті-оқу материалын сабақтарда оның көп бөлігі оқушылардың өз бетінше игеруі үшін құруға тырысу. Бұл мәселені шешуге оқу процесінде инновациялық-педагогикалық технологияларды қолдану жеткілікті түрде көмектеседі.

Мәселені шешуді іздеуде мен өзімнің педагогикалық қызметімде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды, ынтымақтастық педагогикасын, интерактивті оқытуды,жобалық оқытуды, проблемалық оқыту технологиясын, ойын технологияларын енгізу арқылы және денсаулық сақтау тәсілін қолдану арқылы жүзеге асыратын оқытуда тұлғаға бағытталған және жүйелік-белсенділік тәсілін қолданамын.

1.Білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру әдістері

Танымдық белсенділікті белсендіру әдістері көп және бірнеше сипаттамаларға ие болғандықтан, оларды бірнеше негіздерге жіктеуге болады:

ақпаратты беру көздері мен қабылдау сипаты бойынша:


  • ауызша әдістер (әңгіме, әңгіме, дәріс және т. б.);

  • көрнекі әдістер (плакаттарды, кестелерді, диаграммаларды, диаграммаларды, модельдерді көрсету, көрсету; техникалық құралдарды пайдалану және т. б.);

  • практикалық әдістер (практикалық тапсырмалар, іскерлік ойындар, тренингтер, проблемалық жағдайларды талдау және шешу, зертханалық жұмыстар, эсселер және т.б.).


педагог пен оқушылардың өзара іс-әрекетінің сипаты бойынша:

  • түсіндірме-иллюстрациялық әдіс;

  • репродуктивті әдіс;

  • проблемалық презентация әдісі;

  • ішінара іздеу немесе эвристикалық әдіс;

  • зерттеу әдісі.



мұғалім қызметінің негізгі компоненттері бойынша:

  • оқу қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістері (ауызша, көрнекі, практикалық, репродуктивті және проблемалық, индуктивті және дедуктивті, өзіндік жұмыс және оқытушының басшылығымен жұмыс);

  • оқытуды ынталандыру және ынталандыру әдістері (қызығушылықты қалыптастыру әдістері: танымдық ойындар, өмірлік жағдайларды талдау, сәттілік жағдайын құру; оқытудағы міндет пен жауапкершілікті қалыптастыру әдістері: Оқытудың әлеуметтік және жеке маңыздылығын түсіндіру, педагогикалық талаптар қою);

  • бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері (ауызша және жазбаша бақылау (өзін-өзі бақылау), зертханалық және практикалық жұмыстар, бағдарламаланған бақылау, фронтальды және сараланған, ағымдағы және қорытынды);

мұғалім мен оқушылардың қызметіндегі сыртқы және ішкі үйлесімі бойынша (проблемалық-дамыта оқыту әдістерінің жүйесі); проблемалық деңгейі және мұғалімнің қызмет түрлері бойынша:

  • презентация әдістері: монологиялық, диалогтық;

  • оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері: эвристикалық, зерттеу, алгоритмдік және бағдарламаланған.


оқушылардың оқу іс-әрекетінің сипаты бойынша:

  • репродуктивті;

  • өнімді;

  • ішінара-іздеу.


негізгі дидактикалық мақсаттар мен функциялар бойынша:

  • ұйымдар;

  • даму;

  • білім беру;

  • ынталандыру;

  • бақылау.

2.Танымдық белсенділіктің дамуына ықпал ететін педагогикалық жағдайлар

Педагогикада мысалдар жеткілікті. Солардың бірі-тәжірибе. Онда бүкіл оқу процесінің ұйымдастырылуы, оқушылардың іс-әрекеті нақты, қатаң анықталған (1 - Схема).

Shape1

1-Схема. Танымдық іс-әрекеттің көрінісі үшін жағдайлар

Оқытудың белсенді әдістері білімді игерудің барлық деңгейлерін қолдануға мүмкіндік береді: репродуктивті іс – әрекеттен трансформатор арқылы негізгі мақсатқа-шығармашылық ізденіске. Шығармашылық және ізденіс әрекеті, егер оның алдында оқушылар оқу әдістерін меңгеретін репродуктивті және трансформациялық әрекеттер болса, тиімдірек болады.

Белсенді оқытудың қажеттілігі оның формалары, әдістері арқылы дәстүрлі оқытуда қол жеткізу қиын бірқатар мәселелерді тиімді шешуге болатындығында (2 – Схема).

Педагогикалық практикада танымдық іс – әрекетті белсендірудің әртүрлі жолдары қолданылады, олардың негізгілері-әртүрлі формалар, әдістер, әдістер, оқыту құралдары, туындаған жағдайларда оқушылардың белсенділігі мен тәуелсіздігін ынталандыратын комбинацияларды таңдау.

Оқытуды жандандыру жолдары:

  • оқытудың проблемалық тәсілі;

  • микротоптардағы материалды пысықтау (Интернет, кітаптар, қызықты материал);

  • озық оқыту (баяндамалар);

  • сабақ соңында жауап беру керек сұрақ қою;

  • анықтамалық реферат пен дәрістер жоспарын құру;

  • визуализация (карталар, диаграммалар, суреттер, кестелер, интерпретацияланған және екілік сабақтар практикалық және теориялық оқыту);

  • құзыретті маманды сабаққа шақыру;

  • эвристикалық әңгіме.

Shape2

1-Схема. Оқытудың белсенді әдістерінің міндеттері

Оқушылардың бақылаулары көрсеткендей, егер Білім бір жадтан ғана алынбаса, механикалық түрде жатталмаса, бірақ өз ойлары мен сынамаларының өнімі болса және оқу материалына өзінің шығармашылық қызметі нәтижесінде бекітілсе, білім берік болады.

Әр сабақтың материалы оқушылардың ақыл-ой әрекетін дамыту үшін қолданылуы керек. Сабақтың барлық егжей-тегжейлері туралы ойлану керек, сонда бәрі оқушыларды ойландырады.

3.Білім алушылардың танымдық қызметін жандандыру тәсілдері

Оқушылардың шығармашылық белсенділігі, сабақтың сәттілігі мұғалім таңдаған әдістемелік әдістерге байланысты. Тәуелсіздік пен белсенділік арқылы, сабақта және үйде іздеу қызметі арқылы проблемалық жағдай туғызу, оқыту әдістерінің әртүрлілігі, материалдың жаңалығы, сабақтың эмоционалды бояуы, көрнекілік, сабақта ақпараттық технологияларды қолдану арқылы.

Тестілеу әдісі оқу нәтижелерін объективті түрде анықтауға, бүкіл топтың да, әр оқушының да оқу проблемалары мен кемшіліктерін анықтауға мүмкіндік береді.

Тестілеу мүмкіндік береді:

  • оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру;

  • материалды игеру сапасын тексеріңіз;

  • оқу процесін әртараптандыру;

  • сауалнамаға уақытты үнемдеңіз;

  • оқытуды компьютерлендіру үшін тесттерді қолданыңыз.

Shape3

3 – Схема. Білім алушылардың танымдық қызметін жандандырудың негізгі тәсілдері:;

Білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру құралдарының бірі олардың өмірлік тәжірибесін кеңінен қолдану болып табылады. Материалды игеруде практикалық жұмыстар үлкен рөл атқарады. Көбінесе студенттер қолдарымен жұмыс істегендерін ғана есте сақтайды. Егер студент бірдеңе салса, сурет салса, қиып алса немесе бояса, онда бұл бір нәрсе оның жадының тірегіне айналады.

Білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандырудағы тірек сызбаларының рөлі зор. Анықтамалық схемалар сабақта оқушылармен бірге тақырыпты зерттеудің басында жақсы жасалады және тақырып таусылғанша пайдалануға болады. Олар қайталау кезінде де көмектеседі. Мұндай жұмыс топтарда өте жақсы орындалады. Әр топ өз моделін жасайды, жұмыс аяқталғаннан кейін тақтаға бекітілген парақтарға бекітеді.

Компьютерлік технологияларды қолдану жаңа материалды көрнекі, түрлі-түсті, қызықты түрде түсіндіруге, өзіндік жұмысты ұйымдастыруға, содан кейін сол сабақта тексеруге мүмкіндік берді.

Әр түрлі иллюстрациялық материалдар, мультимедиялық және интерактивті модельдер оқу процесін сапалы жаңа деңгейге көтереді. Сабақта компьютерді қолданған кезде ақпарат статикалық естілмеген сурет емес, динамикалық бейне және дыбыс реті болып көрінеді, бұл материалды игерудің тиімділігін едәуір арттырады.

Қазіргі білім беру жүйесінің басты басымдықтарының бірі білім алушылардың денсаулығы болып табылады. Осыған байланысты денсаулық сақтау технологияларын енгізу, өз денсаулығына мүдделі көзқарасты қалыптастыру қажет. Шаршаған, әлсіреген білім алушының танымдық қызығушылығын арттыру өте қиын екенін түсіну.

Сабақтың шамамен 20 минутында сіз студенттерге жылыну мінез-құлқы үшін тұруды ұсына аласыз.

Танымдық іс – әрекетті жандандыру үшін жұмыс істеу дегеніміз-білім алушылардың оқу іс-әрекетіне деген оң көзқарасын қалыптастыру, олардың зерттелетін пәндерді тереңірек тануға деген ұмтылысын дамыту. Мұғалімнің негізгі міндеті - оқушылардың мотивация құрылымында оқудың ішкі мотивациясының үлес салмағын арттыру.

Бірақ білім алушылардың пәнге деген терең қызығушылығын қалыптастыру, олардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жалпы белсенділікті, тәуелсіздікті, жеке бастама мен шығармашылықты дамытуды ынталандыратын қосымша құралдарды іздеу қажет.


Тәжірибе технологиясы


Көпжылдық тәжірибе мені оқытудың бастапқы кезеңіндегі мұғалімнің басты миссиясы - одан әрі оқытудың негізі болатын жақсы білім беру, өзін-өзі тану, жеке басын түсіну қабілетін дамыту, оқу және өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру деп сендірді.

Сабақтарымда және сыныптан тыс жұмыстарымда мен дәстүрлі оқыту формалары мен әдістерін ғана емес, сонымен қатар оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін инновациялық технологияларды қолданамын. Мысалы,

1) Ойын технологиясы. Ойын технологиялары сараланған тәсілді жүзеге асыруға көмектеседі, әр оқушыны оның қызығушылықтарын, пәнге дайындық деңгейін ескере отырып жұмысқа тартады. Оқу сабақтарында мен рөлдік ойындарды қолданамын. Кез-келген сабаққа мен ойын элементтерін қосамын. Мысалы, сынып оқушыларының есептерін шешу сабағында мен бірнеше командаға бөліп, жарыс өткізуім керек. Көптеген тапсырмаларды шешкен Команда жақсы белгілермен ынталандырылады. Дәстүрлі сауалнаманың орнына мен блиц-турнир ұйымдастырамын, онда оқушылар Менің мұғалімімді тез аяқтайды. Мысалы:

1). 3 кг алма А теңге тұрады. Мұндай алманың 7 кг үшін қанша төлеу керек?

2). 4 сағат ішінде машина c банкаларын жабады. Ол қанша уақыт ішінде d банкаларын жабады?

Мен сондай-ақ зерттелген материалды ойын элементтерімен бекітемін. Мысалы, Білім аукционы. Талқылауға кезекпен лоттар қоямын (әр түрлі математикалық шамалардың белгілері бар карточкалар – жылдамдық, уақыт, қашықтық; квадраттың периметрін, тіктөртбұрышты, үшбұрышты, тіктөртбұрыштың ауданын, квадратты табу формулалары). Оқушылардың міндеті-бұл лот туралы мүмкіндігінше көп хабарлау (оқушылар берген ақпарат дозалануы және логикалық тұрғыдан толық мәлімдеме болуы керек).

Мен математика сабақтарында ауызша санау дағдыларын қалыптастыруға, 2-сыныптағы математика сабағының әртүрлі кезеңдерінде ауызша санау дағдыларын қалыптастыру бойынша әртүрлі тапсырмаларды қамтитын жаттығулардың көмегімен математика сабағына танымдық қызығушылықты арттыруға бағытталған жұмысты ұйымдастыру бойынша өз тәжірибеммен бөліскім келеді.

Математика сабағының ерекшеліктері мен бағдарламалық курсының мазмұнын ескере отырып, мен математика сабақтарында ауызша есеп жүргізу бойынша мақсатты жұмыс жүргіземін. Ауызша санауға арналған таңдалған жаттығулар мазмұны мен күрделілігі бойынша әр түрлі тапсырмалардан тұрады, олар тек есептеу дағдыларын қалыптастыруға ғана емес, сонымен қатар ақыл-ой операцияларын белсенді дамытуға бағытталған. Сондықтан ауызша санау мыналарды қамтамасыз ететін жаттығуларды қамтиды:

1) есептеу дағдыларын қалыптастыру және белгілі бір есептеу әдістерін игеру;

2) математикалық сөйлеуді дамыту (өрнектерді оқи білу, шешім барысын түсіндіру және дәлелдеу және т. б.);

3) міндеттерді шешу қабілетін қалыптастыру;

4) геометриялық фигуралар туралы түсініктің кеңеюі;

5) логикалық есептермен танысу.

Мен оқушыларге ауызша санау жаттығуларын әртүрлі ойындар, шифрлау, математикалық диктанттар, мысалдары бар карталар, математика сабағының әртүрлі кезеңдерінде толтыруға арналған кестелер түрінде ұсынамын.

2) Денсаулық-үнемдеу технологиялары. Адам үшін ең құнды нәрсе - денсаулық, бұл оның ұзақ өмірі мен әл-ауқатын қамтамасыз етеді. Сондықтан денсаулықты сақтау және нығайту, ерте жастан бастап салауатты өмір салтын қалыптастыру өте маңызды.

Денсаулық сақтау технологиялары – бұл:

  • баланың білім алу шарттары мектепте (стресстің болмауы, талаптардың жеткіліктілігі, әдістердің жеткіліктілігі оқыту және тәрбиелеу);

  • оқу процесін ұтымды ұйымдастыру жасына, жыныстық, жеке ерекшеліктеріне сәйкес және гигиеналық талаптарға сәйкестігі);

  • баланың жас ерекшеліктеріне жүктеме; қажетті, жеткілікті және ұтымды ұйымдастырылған қозғалтқыш режимі.

Мен оқушылар мен мұғалімдердің денсаулық жағдайына әсер ететін сабақтың гигиеналық шарттары туралы ұмытпаймын. Сабақты өткізу бойынша барлық ұсыныстарды ескеремін:

- Менің сыныптағы жағдай мен гигиеналық жағдайлар нормаға сәйкес келеді (ауа температурасы мен балғындығы, класс пен тақтаны ұтымды жарықтандыру, монотонды, жағымсыз дыбыстық тітіркендіргіштердің болмауы);

- 4-7 деңгейінде оқу іс-әрекетінің нормасын сақтаймын (оқушылармен сұхбат, жазу, оқу, тыңдау, әңгіме, көрнекіліктерді қарау нұсқаулықтар, сұрақтарға жауаптар, мысалдар мен есептерді шешу);

- Мен әр түрлі оқу іс – әрекеттерінің орташа ұзақтығы мен жиілігін сақтаймын-7-10 минут;

- Оқыту түрлерінің саны (ауызша, көрнекі, өзіндік жұмыс) менің сабақтарымда кемінде үш;

- Менің сабақтарымда әрдайым жұмыс түрлеріне сәйкес келетін оқушылардың позалары өзгереді;

- Мен сауықтыру сәттерін қолданамын: дене шынықтыру минуттары, релаксация минуттары, тыныс алу гимнастикасы, көзге арналған гимнастика. Норма: сабақтың 15-20 минутына әрқайсысы 3-4 қайталаумен 3 жеңіл жаттығудың бір минутынан;

- Оқу іс-әрекетінің мотивациясының болуы міндетті: бағалау, мадақтау, қолдау, бәсекелестік әдіс, көбірек білуге деген ұмтылыс, қуаныш белсенділік, зерттелетін материалға қызығушылық.

Бұл технологияны қолдану маған сабақ барысында әр түрлі тапсырмаларды біркелкі бөлуге, ақыл-ой әрекетін физикалық минуттармен алмастыруға, күрделі оқу материалын беру уақытын анықтауға, өз бетінше жұмыс істеуге уақыт бөлуге, АКТ-ны нормативті түрде қолдануға мүмкіндік береді, бұл оқуда оң нәтиже береді.

3) Ақпараттық-компьютерлік технологиялар. АКТ-ны қолданған кезде мен АКТ-ны сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолданамын (жаңа материалмен танысу, бекіту, жалпылау); математика бойынша тренажерлер кестелік көбейту және бөлу білімдерін пысықтау үшін, "тізбек" ауызша санау кезінде, 10,100 шегінде қосу және азайту дағдыларын пысықтаудың электронды тренажері.

Қазақ тілі сабақтарында электрондық карточкалар және т.б. компьютер мен теледидардың көмегімен көрсетілетін пәндер бойынша электрондық құралдарды қолданамын, білім беру ресурстарын пайдаланамын, Microsoft PowerPoint бағдарламасын пайдаланып сабақтарға презентациялар жасаймын.

Сабақтарда АКТ қолдану тәжірибесі мынаны көрсетті:

а) балалардың пәндік пәндерді оқуға деген ынтасы артады;

б) "мұғалім-оқушы" субъективті қатынастарынан "оқушы-компьютер-мұғалім" неғұрлым объективті қатынастарына көшу арқылы мектеп қарым-қатынасының психологиялық шиеленісі жойылады, оқушы еңбегінің тиімділігі артады, шығармашылық жұмыстардың үлесі артады;

в) мұғалімнің Еңбек өнімділігі мен ақпараттық мәдениеті артады.

Жалпы, АКТ қолдану оқушылардың білімі мен дағдыларының сапасын арттыруға, сондай-ақ сынып сағаттары мен ата-аналар жиналыстарын сапалы өткізуге ықпал етеді.

4) Жобалау технологиялары. Жоба студенттерге өз идеяларын шығармашылық тұрғыдан ойластырылған түрде білдіруге көмектеседі: коллаждар, үгіт-насихат плакаттары, презентациялар және т.б. жасау және коммуникативті құзыреттіліктің қалыптасуын тексеруге мүмкіндік береді. Жоба әдісі баладан өз өнімін ұсына білуді талап етеді, жеке жұмысты топтық және ұжымдық жұмыспен үйлестіруге мүмкіндік береді; оқушылардың қажетті ақпаратты өз бетінше іздеуін ынталандырады; шығармашылық қиялды дамытуды талап етеді.

В своей практике использую слеующие виды проектов:

  • Информационные проекты. Учащиеся находят иформацию по какой-либо теме и в дальнейшем продолжают работу с найденной информацией.

  • Творческие проекты. Учащеися ориентированы на достижение поставленной цели, получение планируемого результата Вся работа над проектом строится и подчиняется предполагаемому результату (выпуск стенгазеты, запись видеоролика, проведение акции и др.).

  • Практико-ориентированные проекты. Учащиеся на конечный, но только практический результат деятельности учащихся.

  • Исследовательские проекты. Учащиеся продумывают основные этапы будущего исследования, которые изначально направлены на достижение поставленной цели.

5) Тұлғаға бағытталған оқыту. Жеке тұлғаға бағытталған сабақтың маңызды жағы-шынайы ғылыми білімді бірлесіп іздеу. Өз сабағымды құра отырып, мен әр кезеңді ойластырамын, әр оқушының сабақтың жеке сегментіндегі іс-әрекетін қабылдаймын. Мен өз оқушыларымды оқыту мен дамытуда қолданатын әдістер:

  • оқушылардың субъективті тәжірибесінің өзектілігі әдістері;

  • диалог әдістері;

  • ұжымдық және жеке таңдау жағдайын жасау әдістері;

  • ойын әдістері;

  • рефлексиялық әдістер мен әдістер;

  • диагностика және өзін-өзі диагностикалау әдістері.

  • жобалық оқыту әдістері

Менің оқушыларыммен әрбір жаңа кездесу "қарым-қатынас сәтінен" басталады, оның барысында балалар мейірімділікке, тыныштыққа, өзіне деген сенімге және айналасындағылардың бәріне деген сүйіспеншілікке ие болады. «Байланыс минутының» мысалы:

«Жаңа күн келді. Мен саған күлемін, сен бір-біріңе күлесің. Ойланыңыз: бүгін бәріміз бірге болғанымыз қандай жақсы. Біз сабырлы және мейірімді, мейірімді және мейірімді. Біз бәріміз саумыз. Біз не тілейміз(әр оқушыны атымен тізімдеу). Ал маған не тілегіңіз келеді? Бүгінгі күнді, сабақты қалай көргіңіз келеді?».

Әңгімеге балалар өз еркімен кіреді, олардың жауаптары түзетілмейді және толықтырылмайды. Әркім өз ойын айтады. Мұндай қарым-қатынас әңгімелері балаға өзін жеке тұлға ретінде сезінуге, біреуге деген қажеттілігін сезінуге, өзіне қамқорлық сезінуге көмектеседі. Мен мұғалім ретінде өз тарапымнан қажетті ақпаратты аламын (көңіл-күй, әл-ауқат, отбасылық жағдай және т. б.).

Ескі дидактикалық ереже: «Балаларды үйренуге үйрету» қазіргі уақытта да өте маңызды.

5) Көп деңгейлі оқыту. Сабаққа дайындалу барысында мен әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды таңдауға тырысамын, осылайша менің оқушыларым өздерін тұншықтырмайды, өз мүмкіндіктері мен қабілеттері бойынша сабақтарға жауап беруге тырысады. Осы әдісті қолдана отырып, маған оқушылар арасындағы сызықты өшіруге, әлсіздерге көмектесуге, күштілерге назар аударуға мүмкіндік бар. Күшті оқушылар өз қабілеттерінде бекітіледі, әлсіздер оқу жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, оқу мотивациясының деңгейі артады.

Мен ақпараттық технологияларды қолданамын және әр оқушыға жеке көзқарас қолданамын, жеке қасиеттерімді дамытамын және әр оқушының білімін объективті бағалаймын. Қазіргі уақытта жаңа инновациялық технологияларды қолдану оқытудың ажырамас бөлігі болып табылады, өйткені технологияларды қолдану арқылы оқыту процесі тиімдірек және тұлғаға бағытталған болады. Сабақта мен жеке жұмыс ұйымдастырамын, жұпта, топта жұмыс істеймін.

Осылайша, сабақта инновациялық технологияны қолдану маған сабақты қызықты әрі танымдық етуге көмектеседі.


Тәжірибенің тиімділігі


Бұл педагогикалық тәжірибе оқытуды ынталандыруды, білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыруды, дамуды қамтамасыз етуге арналған шығармашылық қабілеттерін арттыру, оқытуды ізгілендіру және, әрине, сабақтарда оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру

Заманауи білім беру технологияларын қолданудың нәтижесі:

  • Оқушылардың білім сапасын арттыру, әр оқушының қабілеттерін дамыту;

  • Оқу іс-әрекетін өз бетінше ұйымдастыру дағдысын игеру;

  • Оқушылардың танымдық белсенділігі мен шығармашылық белсенділігін жандандыру;

  • Оқушылардың операциялық ойлауын, оңтайлы шешімдерді іздеуге бағытталуын дамыту;

  • Ақпарат жинауды ұйымдастыру және оны дұрыс пайдалану қабілетін қалыптастыру;

  • Оқушылардың салауатты өмір салтын ұстану қажеттілігін қалыптастыру

Осы жұмыс кезеңінде менде тұрақты позитивтер бар. Оқыту нәтижелері өз жұмысында инновациялық технологияларды сауатты және әдістемелік негізде қолданудың арқасында.

Менің орыс сабақтарымда шығармашылық атмосфера бар. Бірнеше жыл бойы менің оқушыларым пәндік олимпиадалардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері бола алды, Мен өз жұмысыммен әріптестеріммен бөлісемін: жыл сайын ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар өткіземін, семинарлардың жұмысына қатысамын, Lesson study қабылдау сабақтарын зерттеу тобының жұмысына, ғылыми - практикалық конференциялардың жұмысына қатысамын, аудан мұғалімдерінің сабақтарына қатысамын, сөйлесемін Интернет желісіндегі әріптестерімен. Менің жұмыс тәжірибеммен интернет сайттарында танысуға болады.


Озық педагогикалық тәжірибені зерделеудің, жалпылаудың және таратудың негізгі кезеңдері


Осы тақырып бойынша бес жыл жұмыс істегенімде, мен тапсырманың орындалғанына көз жеткіздім мұғалімдер: сабақтарда танымдық іс-әрекетті жандандыру мақсатында инновациялық технологияларды қолдана отырып, өздерінің педагогикалық арсеналын үнемі жаңартып отыру.

Өз тәжірибеңізді жалпылау бойынша жұмыс кезеңдері:

Оқу жылы

Кезеңдер


2019-2020

Тақырыпты таңдау, өз тәжірибесіне сараланған көзқарасты жүзеге асыру, ең үлкен қызығушылық пен өзектілікті білдіретін белгілі бір бөлікті әдістемелік өңдеу үшін таңдау. Таңдалған тақырып бойынша әдебиеттермен танысу.


2020-2021

Таңдалған тақырып бойынша әдебиеттермен танысу. Таңдалған тақырып бойынша жұмысты жоспарлау.


2021-2022

Материалды жинау және өңдеу. Тәжірибеден бұрын жинақталған фактілерді жүйелеу, мәселені толық ашу үшін жаңа материал тарту, оның кейбір ережелері мен тұжырымдарын тексеру


2022-2023

Тақырып бойынша жинақталған материалды талдау және жалпылау


2023-2024

Тақырып бойынша жинақталған материалды талдау және жалпылау. Тиісті әдеби безендіру. Жинақ бойынша жұмыс: осы мәселе бойынша өз тәжірибесін сипаттау, талдау және жинақтау; осы тәжірибемен расталатын ұсынылатын әдістемелік ережелерді дамыту; әзірленген мәселе бойынша қорытындыларды баяндау

тақырып.


Мекенжай бағыты


Жұмыс тәжірибесі жинақталып әдістемелік кабинетінде ұсынылған

«М. Горький атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ. Жалпылау материалы педагогикалық тәжірибе көптеген интернет сайттарында жарияланған.

Барлық авторлық оқу-әдістемелік, аналитикалық және ақпараттық материалдар бірыңғай қалыптастырудың негізі болып табылады ақпараттық білім беру ортасы.


Пайдаланылған Интернет көздерінің тізімі


1.https://infourok.ru/obobshenie-opyta-obobshenie-peredovogo-opyta-ispolzovanie-sovremennyh-pedagogicheskih-tehnologij-v-obuchenii-mladshih-shkolnikov-5185261.html Обобщение опыта: " Обобщение передового опыта: «Использование современных педагогических технологий в обучении младших школьников как средство повышения мотивации обучения и эффективности образовательного процесса».

2. https://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/materialy-mo/2021/12/09/obobshchayushchiy-opyt-uchitelya-nachalnyh-klassov-melnik Обобщающий опыт учителя начальных классов

3. https://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/raznoe/2017/12/09/igrovye-tehnologii-na-urokah-nachalnoy-shkoly Игровые технологии на уроках начальной школы.

4. https://infourok.ru/igrovie-formi-obucheniya-v-nachalnoy-shkole-645684.html Игровые формы обучения в начальной школе

5.

https://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/materialy-mo/2014/07/29/tekhnologiya-lichnostno-orientirovannogo-obucheniya Технология личностно-ориентированного обучения Технологии личностно- ориентированного обучения

6.

https://multiurok.ru/files/tekhnologii-lichnostno-orientirovannogo-obucheni-2.html Технологии личностно- ориентированного обучения

7. https://infourok.ru/raznourovnevoe-obuchenie-v-nachalnoy-shkole-409765.html Разноуровневое обучение в начальной школе

8.https://kopilkaurokov.ru/nachalniyeKlassi/prochee/doklad_na_temu_raznourovnevoe_obuchenie_mladshikh_shkolnikov Доклад на тему"Разноуровневое обучение младших школьников"

9. https://infourok.ru/doklad-na-temu-ispolzovanie-ikt-tehnologij-v-deyatelnosti-uchitelya-nachalnyh-klassov-6907850.html Доклад на тему "Использование ИКТ технологий в деятельности учителя начальных классов"

10. https://solncesvet.ru/opublikovannyie-materialyi/ispolzovanie-ikt-v-rabote-uchitelya-nach.18012204438/ Использование ИКТ в работе учителя начальных классов

14


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!