Материалдар / Тақырыптық карталар оқу және тақырыптық географиялық номенклатурасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыптық карталар оқу және тақырыптық географиялық номенклатурасы

Материал туралы қысқаша түсінік
-Географиялық карталар түрлерін ажыратып түсіндіру. -Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу -Қосымша элементтерді қолдана отырып, географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетіп сипаттау,кескін картаға, түсіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
2184
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:


Мектеп:Колутон орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Хурман М

Сынып:8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Тақырыптық карталар оқу және тақырыптық географиялық номенклатурасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламысын)

8.2.1.2 географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды


Сабақтың мақсаты:

еографиялық карталар түрлерін ажыратып түсіндіру.

-Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын

қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу

-Қосымша элементтерді қолдана отырып, географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетіп сипаттау,кескін картаға, түсіру.


Бағалау критерийлері

Шартты белгілер мен қосымша элементтер арқылы тақырыптық

  • карталарды сипаттайды

Тілдік мақсат

Талқылауға арналған тақырыптар: ауызша және жазбаша сөйлеу нормаларын сақтай отырып, өз ойларын жинақы және логикалық сабақтастықта жеткізе алуға үйрету.

Оқылым: Мәтінді оқи отырып тақырыптық карта туралы зерделейді.

Тыңдалым: Сабақ барысында қолданылған карталарды талқылайды, тапсырмаларға жан-жақты толық жауаптар табады, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

Жазылым бойынша ұсыныстар: тақырыптық картаның шартты белгілерінің аттарының дұрыс жазылуын, картаны оқудың тәсілдерін білетін болады.

Пәнгe қaтыcты cөздep мeн тepминдep: тақырыптық карта, карта мазмұны кескіндеу әдістері.

Диaлoгтep мeн жaзy үшін қoлдaнылaтын тіркecтep:

Табиғи және қоғамдық (әлеуметтік және экономикалық) құбылыстарға, нақты зерттеу пәніне арналған карталарды...............

Физикалық-географиялық карталар.....................

Карта мазмұны............

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы негізінде құндылықтарға баулу:

- Өз елінің табиғатын қастерлеуге;

- «Өмір бойы білім алу» Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір-біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.Өз елінің географиялық координатасын есептегенде және физикалық картадан өздері тұратын аймақты шартты белгілермен сипатағанда,талдау барысында жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыс

Тарих ,Қазақ әдебиеті

Алдыңғы білім

Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсету.

7сыныпта «гидросфера»,«су ресурстары »,«дүниежүзілік мұхит» түсініктерін білу қажет



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта «Жағымды ынтымақтастық атмосферасын» ұйымдастыру.

Топқа бөлу3 топқа бөлінеді.

Өткенді шолу:1-сөйлеммен өткенге шолу.


1-топ теңіз

2-топ шығанақ

3-топ бұғаз


Сабақтың ортасы

















































Сабақтың соңы




1-тапсырма. Дж ”Ойлан тап.” әдісі.

Географиялық карталар түрлерін анықтаныз.

АDrawObject1 .Тақырыптық карталардың бөлінуі анықтап негізгі қорытындылар беріңіз

DrawObject3 DrawObject2




-

-

-






DrawObject4






Б.Әр түрлі тақырыптық карталардың түрлерін анықтап, келесі жоспар бойынша талдау жасап айтыңыздар.

-Атауы

-Мазмұны

-Қолданылуы

-Ерекше белгілері

ҚБ «ҚҚҚ» әдісі арқылы өздерің бағалайды

Дескриптор:

- Тақырыптық карталардың түрлерін анықтап сипаттайды

-Картаның түрін анықтайды

-Мазмұның анықтайды

-Қолданылуын түсіндіреді

-Ерекше белгілерін анықтап айтады ,талдайды

Саралау(тапсырма, дереккөздер, диалог және қолдау көрсету)


2-тапсырмаТж. «Карта сөйлейді» әдісі

Кескін картаны пайдалана отырып, Дүниежүзінің физикалық картасынан АҚШ,Қытай,

Токио,Германия,

Польша Мексика елдерінің географиялық орнын анықтаңыз

-астанасы, астанасының географиялық координаттары

- оның шекараларын.

осы елге көрші мемлекеттерді анықтаңыз.


Бағалау критерийі

Дескриптор

  • Шартты белгілер мен қосымша элементтер арқылы тақырыптық

карталарды сипаттайды

- астанасын анықтайды.

-географиялық координаттары бойынша картадан елді анықтайды

оның шекараларын , көршілес елдерді атайды.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топ жұмысын бағалайды

Саралау(тапсырма, дереккөз,диалог және қолдау )


3-тапсырма. Жж « Ойлан жұптас, пікірлес» әдісі

А. Таудауыңыз бойынша 3 түрлі географиялық нысанды тауып картадан көрсетіңіз. Кескін картаға түсіріңіз.Шартты белгілер мен қосымша элементтерді (сапалық бояулар мен суреттер) қолданып, сипаттама беріңіз.

Балқаш, Арал, Балтық,Каспий, Ыстықкөл, Марқакөл, Қара,Ұлы Африка, Женева,Пиреней, Арабия, Үнді-Қытай, Скандинавия Альпа,Сарыарқа,Гималай,Тұран.


Б. Қазақстанның пайдалы қазбалары мен климаттық картасы берілген.

Шартты белгілер мен қосымша элементтерді қолданып,

картаға сипаттама жасаңыз.


Бағалау критерийі

Дескриптор


  • - Шартты белгілер мен қосымша элементтер арқылы тақырыптық

карталарды сипаттайды

-3 географиялық нысанды картадан табады

- Кескін картаға түсіреді

- Шартты белгілер мен қосымша элементтерді қолданып сипаттайды

- шартты белгілер негізінде

сипаттайды;

-картаны қосымша элементтер негізінде сипаттайды


Бағалау: ҚҚҚ әдісі

Саралау(тапсырма,қорытынды, дереккөздер, диалог және қолдау көрсету)

Бекіту сұрақтары:

1. Тақырыптық карталарда қандай шартты белгілерді білесіңдер? сипатталғанын анықтаңыз.

2. Таңдау бойынша бір тақырыптық картаға сипаттама бер

3. Тақырыптық карталарда арнайы бейнеленген элементтер неліктен жалпы географиялық карталарда берілмейтінін дәлелдеңіз.

Кері байланыс.

«Тамаша идеялар» әдісі. Әр оқушы «Карта мен үшін қажет. Себебі...» деп ойларын стикерге жазады.

Үйге тапсырма беру:Географиялық нысан туралы әңгіме-сипаттама дайындаңдар

Интербелсенді тақта

Дүниежүзінің физикалық картасы



Оқулықпен жұмыс. География. 8-сынып /С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова. – Алматы:«Мектеп», 2018. 37-39 бет.


Қазақстанның физикалық картасы, кескін карта







Бағалау

Источник: https://uroky.kz/geografiya-8-synyp-ys-a-merzimdi-saba-zhospar-mzh-zha-artyl-an-ba-darlama/






Қалыптастырушы бағалауға арналған

тапсырмалар жинағы

География

8-сынып


Саралау- Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.


Кейбіреуіне тақырып бойынша тапсырмаларды орындап түсіну үшін оқушыларға қолдау көрсетіп ынталандыру қажет. Тапсырмалар орындау барысында ” Ойлан тап ” әдісінің тиімділігі әр түрлі тақырыптық карталардың түрлерін анықтап, келесі жоспар бойынша атауы, мазмұны, қолданылуы ерекше талдау жасайды. Жұмыс қарқыны бойынша саралау жүргізіледі.«Карта сөйлейді» әдісі бойынша кескін картада Дүниежүзінің физикалық картасынан АҚШ,Қытай, Токио,Германия,Польша Мексика елдерінің географиялық орнын ,астанасы, астанасының географиялық координаттары оның шекараларын ,осы елге көрші мемлекеттерді анықтауда қарым-қатынас пен жұмыс қарқыны бойынша саралау жүреді. Жж « Ойлан жұптас, пікірлес» әдісі түсінуі үшін топта түрлі географиялық нысанды картадан көрсетеді. Оқулықтан және әртүрлі мазмұндағы қосымша шартты белгілер мен қосымша элементтерді (сапалық бояулар мен суреттер) мысалдар келтіріп, тапсырманы орындау қарқыны мен нәтижесі бойынша сараланады.








- Жаңа тақырып мазмұны бойынша топта дайындалатын тақырыптық карталардың түрлерін анықтауда«”Ойлан тап ” » әдісімен өзара бағалауда оқушылар жұмыс нәтижесінің дескрипторға сәйкестігін анықтауға мүмкіндік алады. - Жеке орындалатын қалыптастырушы тапсырманы дескрипторда өзара топ бірін бірі бағалайды . Бағалау нәтижесінде оқушының жаңа материалды меңгеру деңгейін анықтауға мүмкіндік болады

«Карта сөйлейді» ” әдісінің тиімділігі анықтау нәтижесінде мұғалімнің мадақтауымен бағаланып, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағаланып сыныптағы ынтымақстастық атмосферасын арттыруға негіз болады.

« Ойлан жұптас, пікірлес» әдісі

әдісімен өзара топтық бағалауда оқушылардың оқудағы қажеттіліктері анықталады және топта ынтымақтастықты аттыру мақсатындағы мұғалім

нәтижесінде оқушының жаңа материалды меңгеру деңгейін анықтауға мүмкіндік болады










Топтық жұмыста қауіпсіздік Партада дұрыс отыруын қадағалау. ережесін сақтау АКТ-ны қолдану қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер.











Қорытынды бағалау.

өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Белсенді әдістер қолданылды.

2: Оқушылардың деңгейлеріне сәйкес тапсырмалар берілді.

2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!