Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тақырыптық карталар оқу және тақырыптық географиялық номенклатурасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: |
Мектеп:Колутон орта мектебі |
|||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Хурман М |
|||||||||||||||||||
Сынып:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:0 |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тақырыптық карталар оқу және тақырыптық географиялық номенклатурасы |
|||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламысын) |
8.2.1.2 географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
-Географиялық карталар түрлерін ажыратып түсіндіру. -Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқу -Қосымша элементтерді қолдана отырып, географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетіп сипаттау,кескін картаға, түсіру. |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Шартты белгілер мен қосымша элементтер арқылы тақырыптық
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Талқылауға арналған тақырыптар: ауызша және жазбаша сөйлеу нормаларын сақтай отырып, өз ойларын жинақы және логикалық сабақтастықта жеткізе алуға үйрету. Оқылым: Мәтінді оқи отырып тақырыптық карта туралы зерделейді. Тыңдалым: Сабақ барысында қолданылған карталарды талқылайды, тапсырмаларға жан-жақты толық жауаптар табады, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Жазылым бойынша ұсыныстар: тақырыптық картаның шартты белгілерінің аттарының дұрыс жазылуын, картаны оқудың тәсілдерін білетін болады. Пәнгe қaтыcты cөздep мeн тepминдep: тақырыптық карта, карта мазмұны кескіндеу әдістері. Диaлoгтep мeн жaзy үшін қoлдaнылaтын тіркecтep: Табиғи және қоғамдық (әлеуметтік және экономикалық) құбылыстарға, нақты зерттеу пәніне арналған карталарды............... Физикалық-географиялық карталар..................... Карта мазмұны............ |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы негізінде құндылықтарға баулу: - Өз елінің табиғатын қастерлеуге; - «Өмір бойы білім алу» Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір-біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.Өз елінің географиялық координатасын есептегенде және физикалық картадан өздері тұратын аймақты шартты белгілермен сипатағанда,талдау барысында жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих ,Қазақ әдебиеті |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсету. 7сыныпта «гидросфера»,«су ресурстары »,«дүниежүзілік мұхит» түсініктерін білу қажет |
|||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта «Жағымды ынтымақтастық атмосферасын» ұйымдастыру. Топқа бөлу3 топқа бөлінеді. Өткенді шолу:1-сөйлеммен өткенге шолу. |
1-топ теңіз 2-топ шығанақ 3-топ бұғаз |
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
1-тапсырма. Дж ”Ойлан тап.” әдісі. Географиялық карталар түрлерін анықтаныз. А .Тақырыптық карталардың бөлінуі анықтап негізгі қорытындылар беріңіз
- - -
Б.Әр түрлі тақырыптық карталардың түрлерін анықтап, келесі жоспар бойынша талдау жасап айтыңыздар. -Атауы -Мазмұны -Қолданылуы -Ерекше белгілері ҚБ «ҚҚҚ» әдісі арқылы өздерің бағалайды Дескриптор: - Тақырыптық карталардың түрлерін анықтап сипаттайды -Картаның түрін анықтайды -Мазмұның анықтайды -Қолданылуын түсіндіреді -Ерекше белгілерін анықтап айтады ,талдайды Саралау(тапсырма, дереккөздер, диалог және қолдау көрсету) 2-тапсырмаТж. «Карта сөйлейді» әдісі Кескін картаны пайдалана отырып, Дүниежүзінің физикалық картасынан АҚШ,Қытай, Токио,Германия, Польша Мексика елдерінің географиялық орнын анықтаңыз -астанасы, астанасының географиялық координаттары - оның шекараларын. • осы елге көрші мемлекеттерді анықтаңыз.
ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топ жұмысын бағалайды Саралау(тапсырма, дереккөз,диалог және қолдау ) 3-тапсырма. Жж « Ойлан жұптас, пікірлес» әдісі А. Таудауыңыз бойынша 3 түрлі географиялық нысанды тауып картадан көрсетіңіз. Кескін картаға түсіріңіз.Шартты белгілер мен қосымша элементтерді (сапалық бояулар мен суреттер) қолданып, сипаттама беріңіз. Балқаш, Арал, Балтық,Каспий, Ыстықкөл, Марқакөл, Қара,Ұлы Африка, Женева,Пиреней, Арабия, Үнді-Қытай, Скандинавия Альпа,Сарыарқа,Гималай,Тұран. Б. Қазақстанның пайдалы қазбалары мен климаттық картасы берілген.
Шартты белгілер мен қосымша элементтерді қолданып, картаға сипаттама жасаңыз.
Саралау(тапсырма,қорытынды, дереккөздер, диалог және қолдау көрсету) Бекіту сұрақтары: 1. Тақырыптық карталарда қандай шартты белгілерді білесіңдер? сипатталғанын анықтаңыз. 2. Таңдау бойынша бір тақырыптық картаға сипаттама бер 3. Тақырыптық карталарда арнайы бейнеленген элементтер неліктен жалпы географиялық карталарда берілмейтінін дәлелдеңіз. Кері байланыс. «Тамаша идеялар» әдісі. Әр оқушы «Карта мен үшін қажет. Себебі...» деп ойларын стикерге жазады. Үйге тапсырма беру:Географиялық нысан туралы әңгіме-сипаттама дайындаңдар |
Интербелсенді тақта Дүниежүзінің физикалық картасы
Оқулықпен жұмыс. География. 8-сынып /С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова. – Алматы:«Мектеп», 2018. 37-39 бет. Қазақстанның физикалық картасы, кескін карта
Бағалау Источник: https://uroky.kz/geografiya-8-synyp-ys-a-merzimdi-saba-zhospar-mzh-zha-artyl-an-ba-darlama/
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы География 8-сынып |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау. өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Белсенді әдістер қолданылды. 2: Оқушылардың деңгейлеріне сәйкес тапсырмалар берілді. 2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен
оқуға қатысты )? Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |