Материалдар / Тәрбие сағат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сабақ қазақ әдебиеті пәніне арналған жаңартылған білім мазмұны бойынша оқушылар үшін нақты және орындау үшін де маңызды рөл атқарады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2021
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МКҚК «Болашақ» балабақшасының

әдіскері _______________________

«_____»___________ 2017ж.



ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (4-8 қыркүйек 2017 ж.)

МКҚК «Болашақ» балабақшасы. №5 «Ақыл» мектепалды даярлық тобы


Күн тәртібі


Сағ.


Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен

Әңгімелесу.

Таңғы шеңбер




8.00- 8.30

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру.Жағымды жағдай орнату.

Қайырлы таң, балақай! Таңғы жаттығулар. Ата-аналармен тазалык туралы әңгімелесу.

Мақсаты: балалардың таза киінуін қадағалау.



Армысың арайлы таң! Таңертеңгілік жаттығулар. Д/о:Менің достарым. Мақсаты: атын атау, сипаттау.

Сәлеметсің бе , балапан. Таңғы дене шынықтыру шаралары.Тақпақ жаттау «Мен кіммін»

Мақсаты:балаларды достыққа, адалдыққа баулу

Біз біргеміз! Таңертеңгілік жаттығулар. Д/о: балабақша туралы әңгіме айту.

Мақсаты: балабақша өмірімен тығыз байланыс орнату

Қайырлы таң! Таңғы бой сергіту жаттығулары.

Мақсаты: балалардын денсін шынықтыру. Д/о:«Тез ажырат»

М: заттарды салыстыра білу

Таңертеңгілік гимнастика /5мин/


Дене маманының жаттығулар кешені


Таңғы ас






Ас- дәмді болсын!

Үстелге отыру, тамақты мәдениетті жеу әдебімен үйрету


Оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

9.00

9.10


Үстелдерді қою, көрнекіліктерді дайындау, интербелсенді тақтаны қосу

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері

9.10

11.35



1.Жаратылыстану

Біл. беру саласы: Таным

Ұ.О.Қ: Жаратылыстану

Тақырыбы: Мен табиғатты бақылай аламын ба?

Мақсаты :

Білімділік:. «Бақылау» ұғымын түсіндіру.

Дамытушылық: Жанды ж\е жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Табиғат байлығына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

Жаңа сөз: табиғат-природа

Шаттық шеңбер!

Армысың, алтын күн!

Армысың, жер ана!

Армысың, абзал адам!

Армысың, менің досым!

Тәрб: Біздер балалар қызықты да, қыр сыры мол ғажайып әлемде өмір сүріп жатырмыз.Айналаға қарасақ, бізді көптеген заттардың қоршап жатқанын білеміз.Олар: неше түрлі әдемі ғимараттар, жолдар, ұшақ, жиһаздар және т.б.Бірақ айналамыздағы заттардың көпшілігі адамның көмегінсіз пайда болған.Оларға жер мен су, ағаштар мен жануарлар, күн мен аспан жатады, оларды бір сөзбен табиғат деп атаймыз.Табиғаттың бір бөлігіне азық та, су да, киім де қажет емес.Олар тау тас, ауа, ғаламшар, жансыз табиғат.Ал бір бөлігі тыныс алады, өседі, қоректеніп көбейеді,яғни бұлар жанды табиғат қатарына жатады.Жанды табиғатқа адам, өсімдік, жануар жатады.

Табиғат-природа

Сергіту сәті

Б/р: Көлдің беті кілегей,

Жер сап сары бірегей.

Тырау тырау бұрды олар.

Түстікке бетті бұрды олар.

Қара суық жел есті,

Күннің көзі көмескі.

Д\о: «Тез ойла»

М\ы: Табиғатты жанды

( жансыз) екенін табу.

Тәрб: Әліппе дәптермен жұмыс.

Тапсырма №1.сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Б/р:Жанды және жансыз табиғаттың айырмашылығын айтады.

Тәрб: Тапсырма №2. Торғайдың тіршілігі үшін не қажет?Белгіле.Торғайды неліктен жанды табиғат бөлігі дейді.

Б/р: Балалар жауап береді.

Тәрб: №3.Сурет сал.Боя.

Жанды табиғатқа жататын табиғаттың бір бөлігінің тіршілігі туралы не білесің?

Б/р: Гүл, тал, т.б.

Қорытынды.

Тәрб: Жанды табиғатқа нелер жатады?Жансыз табиғатқа нелер жатады?Олардың айырмашылығы неде?

Б\р: Балалардың жауабы тыңдалады.

Күтілетін нәтиже:

Б.Б.К: табиғаттың не екенін.

Б.Қ.К: табиғат нысандарын бақылай алады.


Ағылшын (м.ж.б.)


Сауат ашу

Б.Б.С: Коммуникация

Ұ.О.Қ: Сауат ашу

Тақырыбы:Мен тілалғыш баламын.Сөйлеммен танысайық.

Мақсаты:

Білімділік: Бал\ң ойлау білу қабілетін арттыру.Сөйлемнің 3 түрімен таныстыру.

Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін, сөздік қорын, тіл байлығын, тілін дамыту.

Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге, ұғымталдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Шаттық шеңбер.

Тәрб: –Балалар адамның жанының, жүрегінің кілті біздің езуімізде.Егер біз үнемі достарымызға, ата-анамызға, апайларға күлімдеп, жадырап көңілді жүрсек біз мейірімді, ақылды болып өсеміз.Жан-жағымызға күлкі сыйлайық.олай болса кел, балалар күлейік!

Кел балалар күлейік,

Күлкіменен түлейік

Қабақ шытқан не керек

Күліп өмір сүрейік!

Б\р: бір-біріне қарап күлкі сыйлайды.

Тәрб:

-Балалар бүгінгі сабағымыз өте ерекше.Сабаққа деген ынтамызды көтерейік.

Сөйлем сөздерден құралады.Ол тиянақты ойды білдіреді.Оны мынадай сызба түрінде береміз. Текшемен сөйлемді жазу.(тақтада)

Сөйлем арқылы адам өз ойын көргенін түсіндіреді.Сөйлемдегі сөздер бір-бірінен бөлек жазылады.Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен беріледі.сөйлем 3ке бөлінеді. Сұраулы сөйлем, хабарлы сөйлем, лепті сөйлем.Сөйлем соңында ! ? . белгісі қойылады.

Д\о: «Қай дыбыстан басталады»

М\ы: Суреттегі заттың қай дыбыстан басталғанын тап.

Әліппе дәптермен жұмыс.

Тапсырма№1. Сурет бойынша сұрақ қою.

Бұл ойында саған мысық болу ұнай ма? Өзің қандай ойынды ұнатасың? Ол ойын үшін қандай құралдар керек?Досына добын бермеген Досан қанлай бала?

Тапсырма №3 Қай сурет бойынша лепті сөйлем құрастыруға болады? Ал сұраулы сөйлемді шешу.

Тапсырма №5. Қолыңды үзбей сызу арқылы шарларды бастыру.Ұнаған түспен боя.

Сергіту сәті. Видео ролик «Көңілді күн»

Қорытынды.

Балалар сөйлем нешеге бөлінеді?

Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгі қоямыз?Лепті сөйлемнен кейін?Хабарлы сөйлемнен кейін?

Б\р: Балалар жауап береді

Күтілетін нәтиже:

Б.Б.К: сөйлем 3 ке бөлінетінін

Б.Қ.К: сөйлемдерді ажырата білу


(Музыка )м.ж.б.

(Орыс тілі )м.ж.б.


Сөйлеуді дамыту

Б.Б.С:Коммуникация

Ұ.О.Қ: Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: Отанымның ұлымын

Мақсаты :

Білімділік:Отанға сөзінің мағынасын түсіндіру.

Дамытушылық: Балаларды Отанға деген мақтаныш, патриоттық сезімін дамыту.

Тәрбиелік:Туған жерімізді таза және әдемі етіп ұстауға баулу

Жаңа сөз: Отан-Родина

Шаттық шеңбер:

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Тәрб: -Балалар «Отан» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

-«Азамат» қандай болу керек деп ойлайсыздар?

Бұл сабақта әрбір азаматтың қандай құқығы мен міндеті бар екендігін түсінеміз.Азаматтың құқығы ғана емес, азаматтық парызы да

Бар.Әрбір азаматтың төлемақысыз білім алуға, дәрігерге қаралуға, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға т.с.с. құқықтары бар екен.

Б\р: Балалар жаңа сабақты тыңдайды.Сұрақтарға толық жауап береді.

Тәрб: Сіздер кішкентай балапандар-еліміздің болашағысыздар. «Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та бар қалан ...» деп Абай атамыз жырлағандай елін сүйген азамат болуға сіздер міндеттісіздер.

-Міне осы өсиеттерді есте сақтау әр кімге де қажет.Ал енді тапсырма, Отан туралы мақал-мәтелге көңіл аударайықшы:

Отанды сүю-отбасынан басталады.

Отансыз адам,Ормансыз бұлбұл.

Кісі елінде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол.

Мақалдардың мағынасын талқылап, түсіндіру, балалардың пікірін тыңдау.Міне енді осының барлығын біз кішкене жүрегімізге тоқып алсақ келешекте жақсы да Қазақ еліміздің нағыз «Азаматтары» боласыздар деп үміттенем, маған бір ой келді, суретпен қалай жеткізуге болады деп ойлайсыздар?

Қорытынды: сұрақ-жауап, сурет талдау.

Мадақтау: сабаққа өте жақсы қатысқан балаларды мадақтау, сабақты қорытындылау.<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!