тәрбие сағаты 5 сынып жол жүру ережесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

тәрбие сағаты 5 сынып жол жүру ережесі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағаты 5 сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты «Жолда жүру ережесін сақтаймыз!»

Сабақтың тақырыбы: «Жолда жүру ережесін сақтаймыз!»

Сабақтың мақсаты: 

1.Оқушыларды жолда жүру ережесімен таныстыру .

2. Жол қауіпсіздігі несте сақтауға, білуге жол ережесінің Белгілерімен таныстыру

3.Оқушыларды көшедедұрысжүріп, жолережесінсақтауғатәрбиелеу.

 Көрнекілігі: Бағдаршам , жол белгілері салынған суреттер , жол  ережесіне арналған кітаптар.

Сабақтың барысы: 

1. Ұйымдастыру кезеңі :

Кіріспе : «Жол травматизмінің алдын алу» атты тәрбие сағатын бастағалы отырмыз.

Жолзаңыдұрысжүріп , абай  болуды  талапетеді. Жолтәртібін  бұзба , ол  қатер  тудырады. Жолдыңқалыптықозғалысыкөбінесебалалардыңжолбойындақалайболсасолайжүріп, доп  қуалайтыны , шаңғы  тебетіні , жүріп  бара жатқанмашинаға  жабысатыны ,қалтарыстанжолға  шығып  келетінсалдарынанбұзылады. Жолтәртібінбұзғандықтан  кейбіреулер машина  дөңгелегінеілініпқазатауып , кейбіреулері  жарақаталады . Ал кейбіреулеріөмірлік  мүгедекболыпқалады.

Сондықтанәрбіроқушымектептеоқылатын » Жолдажүруережесі » тақырыбындағысабақтымұқияттыңдап, әрсабақтанқорытындыжасапотыруғаміндетті .Үлгілі , тәртіптіоқушыкөшеде, жолда  жүруережесін ,заңынбұзбайды.

Соныменқандай бала  жолережесінбұзбайды ?

Балалар : Үлгілі ,тәртіпті бала .

Мұғалім : Ал енді  » Жолдажүруережесінсақтаймыз! » аттытәрбиесағатымызды  ашықдеп  жариялаймын .

 ІІ. Негізгібөлім

 1.     Көліктің  қаншасынүстіненөткізген ,

 Іргеденбасталып ,алысқажеткізген. (Жол)

 2.     Жоқөзінде бас та ,ауызда  да  , құлақ та ,

 Бақырайған  үшкөзі  бар бірақ та.              (Бағдаршам)

 3.     Арқаным бар тымұзын,

Ала-алмайсыңбірүзім.

Табыңдаршы, балалар,

 Бұлжұмбақтыңшешуін.  (Жол)

 4.     Өзісөйлейбілмейді,

 Бірақ «Тоқта, жүр !» дейді. «Бағдаршам»

 Мұғалім : Бағдаршам  өміріміздіжазымнансақтандыратынкөмекшіміз . Оныңсырын  біліп , тіліпалу  баршамызға  керек.

1.     Неге ?

Біздіңқаламызда ,солсияқты  біздің  еліміздің  қала , ауылдарына  бәріне  ортақкөше  қатынасережесіенгізілген. Бұл  ереженіоқушылар да ,үлкендер де , яғни  барлық  жүргізушілер , көлік  жүргізетін  жүргізушілер де  бұлжытпай  орындауыкерек.

2.     Балалар, сендеркөшедежүруережесін  білесіңдермеекен  ,көрейік . Мынадайсұрақтарға  жауапберіңдерші.

3.     Жиекжолдеген не ?Адамдар  жаяу  жүретінкөшежиегіндегі тар жол .

4.     Жаяуадамғақайжермен  жүругеболмайды ?Көлікжүретін  көшенің  ортасымен  жүруге  рұқсатетілмейді.

Тақтада

Қызыл – Тоқта !

Сары  – Сақтан !

Жасыл – Жолашық!

Ақнұр:  Қызылкөзінашқанда ,

Сынықсүйем  баспа  алға !

Фатима  :      Сары  көзінашқанда ,

Қарапқалма  аспанға !

Айтқали:   Жасылкөзінашқанда ,

Өте  бергін ,жасқанба !

Оқушылар  бағдаршамсигналдарынқолдарына  ұстап ,кезегікелгендекөрсетіп  тұрады.

  Ән: Бағдаршам

1.     Көшедебізсақболайық ,

Қаймықпасыната – ана .

Жолда сен бол  лайық,

Жасұландеген  атқа

 Қ- сы :

Әрқашанкүн  сөнбесін,

Аспаннанбұлт  төнбесін .

Қасымдаболсынанам,

Болайын мен де аман !

2. Жолдажүруәліппесін

Білгенжөн бес саусақтай.

Сонда ғанажүре  аласың ,

Сен өзіңдісаусақтап

Сахналықкөрініс: «Маймақаюдыңдостары»

 Инспектор :

Медбикеапамызбәріміздіемдейді ,

Ауырсаадамды, аңды да  емдейді .

ОтырғанмынауМедбикеапаға

Айтыңдаршы ,канекімдеркелмейді ?

(Осы кездебасынақ  шүберекпентаңған ,сыртынанқаншып – шыпшыққанаюөкіріпкележатады)

 Инспектор :

Апа, қараңызмына  сұмдықты ,

Маймақтыкім  қыңжылтты ?

 Мед.бике:

Маймағым, не  болғанөзіңе,

Көкпеңбекісінген бас – көзіңде ?

 Аю:

Айтайын мен жасырмай  шынымды – ай,

Сақтапқал ,апа  жанымдышыбындай.

Жармасып бал тасыр машина үстіне

Домалаптүсіпшыңғырдымқұлындай.

Мед.бике:

Бірасартәтті бал үшін,

Тәртіпті  бұздыңқарынныңқамы  үшін.

Міне, енді  еңірептұрғаныңұят – ақ,

Тәртіпкерек , біліп ал , жанүшін !

Аю.

Медбикеапа, инспектор жолдас , ендітәртіпті  бұзбаймын.Кешіріңіздермені!

 Мұғалім : – Бағдаршамжоқ  көшелерден  қалай  өтеміз ?

Егерөтетін  жерде  бағдаршам  болмаса  көшеден  өтебере  әуелі  солжаққақараймыз. Көшенің орта  тұсынажеткенде ,оңжағымызғакөз  саламыз. Егерол  жақтан  машина  келе  жатса ,өтіп  кеткенше , солорындакүте  тұрамыз. Ендеше, мынажолдарменбағдаршамсыз, бағдаршам барда қалайжүретініміздікөрейік.\

Оқушықалайөтетінінкөрсетеді.

 Инспектор

Көреген, дәуқырағы.

Көшеміздетұрады.

Оныңаты – бағдаршам,

Жолсілтейдіәрқашан.

Олбергенде команда,

Бағынамызәмәнда.

 Бағдаршам

Тұрамынкөшеніңқиылысынтұрақтап,

Қашпаймын  мүдіріп , ешқандайсұрақтан.

Белгісіжолдардыңтөрт  топтантұрады,

Жарқырапкөрінертүнде де жырақтан.

 Бағдаршам

Ашсакезекүшкөзін,

Айттыдепұқүшсөзін.

«Тоқта, сақтан, жолашық!»

Жүрмежолғаталасып.

Сақтандыру ,ескертубелгісі :Гүлдария

Қып – қызыл  үшбұрыш,

Қауіптенсақ бол депсәт – сапар  жолдаған.

Аман – саужүреді  жаяу да , көлік те ,

Мен бергенбелгіні  сақтаған ,қолдаған.

Тыйым салу  белгісі :

Қызылменбоялған ,шеңбермінаумақты,

Тыйымшылбелгімін ,қаталмын  салмақты .

Мен тұрғанжерлерде  хақыңжоқжүруге,

Қауіп  бар , бағдарла  көзсалып  жан – жақты.

 Міндеттеубелгісі:Диляра

Белгімін  көрсетер  жылдамдықбағытты,

Міндетті  бұрылыс ,әйтпесе  қауіпті.

Барлығынанықтаптұрамынжолыңда,

Абай бол ,шартыңдыміндетті  орында !

  ҢұсқаубелгісіМұрат:

Баратынжеріңніңбағытын ,тұрағын,

Үн – түнсізжол  сілтеп ,жол  нұсқап  тұрамын.

Күндіз де  ,түнде  де от болыпжанады,

Көк  түскебоялғантөртбұрышшырағым.

 Мұғалім: Балалар, бізәрбелгінің не мақсаттақолданылатынынбілдік.

  Қорытындылау :

Мұғалім : Балалар, бүгінгісабақтықорытакеле «Жасдәуірдіңбалалары» әнінайтайық. Денімізсау, елімізтыныш, жолтәртібінсақтап, аман – есенжүрелік. Қорытакеле:

Ирек – иреккөшелер,

Көшедегенмыңирек.

Қиындыққаәйтсе де,

Үйренесіңбіртіндеп.

Бараржергеасықпа, 

Бәйгеалмайсыңбұрынкеп.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
1264
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі