Материалдар / тәрбие сағаты Mediataim. Медиатайм

тәрбие сағаты Mediataim. Медиатайм

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: « Медиаtime » Күні: 13.05.2024 ж Тәрбие құндылығы:Талап Индикатор: Ақпараттық, медиа және қаржылық сауаттылық Мақсаты: Білім алушыларға коммуникациялық түсіндірмені ұғындыру мен маңыздылығымен арттықтылықтарын түсіндіру. І. Ұйымдастыру кезеңі: Қатынасу, тілдесу (communication) — қатысушының екеуіне де ақпараттың түсініктілік шарты орындалған кезде бір қатысушыдан екінші қатысушыға ақпаратты жеткізудің екі жақты процесі; екі немесе одан да көп адамдардың әлеуметтік-психологиялық өзара әрекет ету процесі. Интернет-коммуникация – бұл ақпарат алмасу және ақпаратты әртүрлі нысандарда – дауыстық, бейнематериалдар, құжаттар, жедел хабарламалар, файлдар түрінде ұсынудың стандартты хаттамаларын қолдана отырып, Интернет-каналдар арқылы жүзеге асырылатын байланыс әдістері. Интернет-коммуникацияның жағымды да, жағымсыз да бірқатар сипаттамалық белгілері бар. Бірлескен ортаны құру. Сабақ әуенмен зарядтаудан басталады "Нұрлы күн...".Осындай көңілді жазбада мен сіздерді тақтаға шығуға шақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2024
1118
43 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: « Медиаtime »

Күні: 13.05.2024 ж

Тәрбие құндылығы:Талап

Индикатор: Ақпараттық, медиа және қаржылық сауаттылық

Мақсаты: Білім алушыларға коммуникациялық түсіндірмені ұғындыру мен маңыздылығымен арттықтылықтарын түсіндіру.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Қатынасу, тілдесу (communication) — қатысушының екеуіне де ақпараттың түсініктілік шарты орындалған кезде бір қатысушыдан екінші қатысушыға ақпаратты жеткізудің екі жақты процесі; екі немесе одан да көп адамдардың әлеуметтік-психологиялық өзара әрекет ету процесі.

Интернет-коммуникация – бұл ақпарат алмасу және ақпаратты әртүрлі нысандарда – дауыстық, бейнематериалдар, құжаттар, жедел хабарламалар, файлдар түрінде ұсынудың стандартты хаттамаларын қолдана отырып, Интернет-каналдар арқылы жүзеге асырылатын байланыс әдістері. Интернет-коммуникацияның жағымды да, жағымсыз да бірқатар сипаттамалық белгілері бар.

Бірлескен ортаны құру.

Сабақ әуенмен зарядтаудан басталады "Нұрлы күн...".Осындай көңілді жазбада мен сіздерді тақтаға шығуға шақырамын.

Топтарға бөлужеребе бойынша ең танымал әлеуметтік желілерге негізделген. Жылы себетте әлеуметтік желілердің атаулары бар: "ВКонтакте", "Instagram», «Faсebook", оқушы "Менің өмірімдегі Интернет – бұл..." деген сөйлемді жалғастырып, карточканы алады. Топтарға бөлінеді.



 Сабақтың тақырыбын анықтау. (Суреттер арқылы)

Сұрақтарға жауап береді:

-Суретте не көріп тұрсың?

-Қандай байланыс бейнеленген?

-Неліктен мұндай топтарға бөлінеді?

-Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?




"Әженің шары" ойыны

Мен сыныптан төрт оқушыны таңдаймын.

Біреуі маған бұрылады, ал қалғандары бір шар жіп алып, шатасып кетеді, сосын оқушылар барлығын шешуге тырысады.

Бұл ойыннан қандай қорытынды жасауға болады?

Балалар, жүргізушіге оңай болды ма? (оқушылардың жауаптары)

Сондықтан әлеуметтік желілерге кіру оңай, бірақ олардан шығу қиын.

 Бейнебаян «Интернет»

Енді сіздерге осы бейнебаян төңірігінде, бейнебаянды талқылау үшін сұрақтар қойғым келіп тұр, ойланып жауап берсеңіздер.

  1. Не байқадыңыз осы бейнебаяннан?

  2. Не ұқтыңыз?

  3. Компьютер сіздің денсаулығыңызға қалай әсер етеді?

  4. Компьютер алдында қанша уақыт жұмыс ітеуге болады?

  5. Білім алуымызға компьютердің және интернеттің қаншалықты көмегі бар?

  6. Интернетпен жұмыс істегенде қандай ережені сақтаған жөн?

  7. Компьютерге қандай ойын дискілерін пайдаланған жөн?

  8. Өздеріңіз қандай сайт қолданасыз?

  9. Сізге флешкамен құжат әкелді, оны көшіру үшін бірінші не істеу керек?

  10. Интернет өмірімізге қажет па?

  11. Әлеуметтік желі дегеніміз не?

  12. Қандай әлеуметтік желіні білеміз?

  13. Әлеуметтік желіні қолданасың ба?

  1. Компьютерге тәуелді болу белгілері:

  1. Тамақты, шайды компьютер алдында ішесің.

  2. Сабақты компьютердің алдында орындайсың.

  3. Компьютердің алдында түнімен отырасың.

  4. Сабаққа бармай компьютермен ойнағың кеп тұрады.

  5. Үйге келген бойдан компьютердің алдына отырасың.

  6. Бір сәтке компьютерің бұзылып қалса көңілің түсіп, не іспен айналысарыңды білмей ашуланасың.

  7. Компьютермен жұмыс істеуге тиым салған адамға қарсы шығып, ренжіп ашуланасың.

Міне осындай белгілерді өз бойларыңнан байқасаңдар өзіңнің компьютерге тәуелді болғаныңды байқауға болады?

Сұрақ:

  1. Осындай белгілер байқалса бойларыңнан не істеу керекпіз?

  2. Компьютерге тәуелді болмас үшін не істеуіміз керек?

Ең соңғы тапсырма топпен жұмыс өздерінің топтары атауында жазылған интернет желісінің жұмысын түсіндіреді.


 

Рефлексия. Бір минуттық эссе.

"Аяқталмаған сөйлем":

 

Интернетте көп нәрсе бар ...........

Бірақ өмір сүру маңызды.................

 

Сабақтың мақсатына жеттік пе? Оқушылардың жауабы

 

Үй тапсырмасы: Тақырып бойынша эссе жазу:

"Мен және Интернет".

 

 Қорытынды: Бұрындары көбінесе монитор өте зиянды дейтін. Мамандар клавиатураның одан да қауіптірек екенін айтады. Себебі, клавиатурадағы төмен диапазоннан тарайтын электромагниттік сәулелер саусақ арқылы ағзаға әсер ететін көрінеді. Нәтижесінде, компьютермен көп жұмыс істеген адам жүйке ауруына ұшырайды. Және де компьютердің алдында көп отырғандар саусақ ауруларына да шалдығады.









76 жалпы орта білім беретін мектеп

«Бекітемін»

Тәрбие - ісі жөніндегі орынбасар: Жетруова Гульжан Кусмановна



«Медиа time »





Сынып : 9«Ә»

Күні: 13.05.2024 ж Класс жетекшісі : Өтеген.А





2023-2024 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ