Материалдар / Тәрбиешілерге кеңес "Ата-аналармен жұмыстың әдіс тәсілдері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбиешілерге кеңес "Ата-аналармен жұмыстың әдіс тәсілдері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие бөлімі тәрбиешілеріне ата-аналармен жұмыс үшін кеңес береміз.Әсіресе жас мамандарға қазіргі ата-аналамен жұмыста қандай әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы жұмыстың нәтижелі болатындығы туралы коп көмек алуға болады..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
2130
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ата-аналармен жұмыстың әдістері мен формасы

Тәрбиешілерге кеңес.

Мақсаты: ата-аналармен жұмыстың әдіс тәсілдері туралы білімді нығайту.

Жанұядағы қарым-қатынасты құру тәсілдерімен таныстыру.

Өткізу тәсілі: мини-лекция және мультмедиялық презентация.

Кеңес барысы:

Жанұя мен балабақша –біздің келешектің басында тұрған екі қоғам институты.Бірақ бір бірін түсінуге балабақшамен жанұяға түсінісу,шыдамдылық жетемекен?

Түсініспеушілік балаға өте ауыр тиеді. Өз өзінен жауапкершілік алып тастау үшін кейбір ата-аналар тәрбиешінің бәр пікіріне қосыла береді.Ал тәрбиеші пікірі үнемі әділме деген сұрақ туындайды. Бала жалқау,ұқпайды,ерке,қырсық деген сөздердін артыңда қандай себептер жатыр?

Кейбір ата-ана бала тәрбиесіне мүлдем қатыспайды.Бұл жағдайды қалай өзгертуге болады. Қалай ата-ананың қызығушылығын оятып балабақша жұмысына араластыруға болады.Балабақша мен ата-ана тәрбиесі,қағидасы бір болғаны өте қажет екенін қалай жеткізуге болады?

Ол өте манызды,сондықтан мынадай бағытта жұмыс істеу керек:

1.Профилақтикалық түсіндіру жұмысы бала денсаулығы,оның адами жетілуі үшін жеке- жеке тәрбие жұмысы.

2.Проблемасы бар жанұяларды анықтау,олардың қиындықтарымен танысу,және коррекциялық көмек жасау.

3.Бала құқын қорғау.

Ата-аналармен жұмысты жылдық және перспективалық жоспарға қосу бәр педагогтарға міндетті.Онын бөлімдері –күнделікті,апталық,айлық,жылдық және бірреттік.

Күнделікті жұмыс ата-аналарға баланын бақшадағы өмірі туралы мағлұмат береді.Апта сайын әр ата-ана өз баласынын білімі,өсіп жетілуі туралы сөйлеседі.

Ай сайын жүргізілетін жұмыс –мейрамдар,КВН,семинар,ата-ана клубы,жанұя демалысы,табиғат аясында демалу т.б

Тәрбиеші ата-анамен жақындасқысы келеді,өзара түсінушілікті тілейді.Ата-анаға тәрбие мақсатын,топтың тәртібін көрсеткісі келеді.

Ата-анаға педагогикалық білім ғана бермей,оларды бала тәрбиесі жөнінде сұрақтарға дайындау керек.Жас ата-аналарды тәрбиелеу керек,оларға көмек жасау керек.

Бүгінгі семинардың мақсаты педагогтардың ата-аналармен жұмысын биік денгейге көтеру.

Ата-аналармен жұмыстын әдісі және формалары.

Балалармен ата-аналармен қатынас,үйлеріне бару-ең қажет бағыт бала тәрбиесінде.Үйге бару мақсаттары:

1)Ата-ананы оқу бағдарламасымен таныстыру,баланын даму деңгейін анықтау.

2) Баланын тұрмысымен танысу,ата-анаға тәрбие жүйесінде көмек көрсету.

3)Бірігіп жасау жұмысын анықтау,және жанұяда өткен тақырыпты қайталауға көмек жасау.

4)Үйіне барудың ең басты мақсаты-тығыз қатынас орнату.

Ондай қатынас мүмкін емес жағдайда ақпараттық тақтайшаны қолдану.

  1. Жарнама тақтасы:жиналыс туралы,өтілетін шаралар туралы,топтағы жұмыс туралы: оқу барысы,өтіліп жатқан тақырып,балалар топта не істейтіндері,күнделікті сабақ кестесі;ата-аналарға алғыс .

  2. Кітапшалар. Ата-аналарды тәрбие бағдарламасымен таныстыру.

  3. Анықтамалар.Баланын дамуына көмектесетін.

  4. Ақпараттық бюлетень.Айына бір не екі рет таратылады.

Мақсаты әр түрлі:

-өтетін шаралр туралы:жиналыс,кеш,экскурсия,қойылым т.б.

-топтағы жағдай туралы.

-топта өткізіліп жатқан сабақ түрлері туралы,үйде не істеу керек;

-шараны қалай дұрыс өткізу туралы


Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс түрлері 


Ата аналармен жүргізілетін жұмыстардың мазмұны, формасы, әдістері 
Балабақшаның ата-аналармен жұмысының 
мазмұны төмендегідей:

А) ата-аналардыңпедагогикалық, психологиялық білімдерінкөтеру; (дәрістероқу, семинарларұйымдастыру, жекежәнетоптықкеңестер, тәжірибелікжұмыстарт.б)

Б) ата -аналардыоқу-тәрбиежұмыстарынақатыстыру; (ата аналаржиналысы, бірлескеншығармашылықжұмыстар, материалдық -техникалық база жасауғакөмектесу);

В) балабақшаныңәкімшілігіменбірлескенжұмыстар (ата -аналаркомитеті, ата-аналаркеңесі, аталаралқасы, әжелер клубы);

Ата-аналарменжүргізілетінжұмыстыңформасы мен әдістеріолардыңпедагогикалықмәдениетінкөтеруге, балабақша мен отбасыныңөзараынтымақтастығынажәнетәрбиежұмысыныңәлеуетінаттыруғабағытталғанболуыкерек.

Ата-аналарменжұмыстың әдістері: бақылау, әңгіме, пікірлесу, тест жүргізу, сауалнамажүргізу.







Ата-аналармен жұмыстыңформалары 


Дәстүрлі 


Дәстүрдентыс 


1 


2 


  • ата-аналаржиналыстары; 


  • жекетоптықжәнебалабақшаныңжалпыконференцияларын 


ұйымдастыруы; 


  • тәрбиеші-педагогтіңжекекеңесі; 


  • балалардыңүйіндеболуы; 


  • ашықесіккүндері; 


  • ата-аналармен 
    тренингтерөткізу


  • пікірсайыстаржүргізу; 


  • психологиялықдемалыссәттері; (разминки) 


  • дөңгелекүстел; 


  • ауызша журнал; 


  • ата-аналаркештері; 


  • ата-аналароқулары; 


  • ата-аналаррингі; 


  • ашықсабақтар; 




Психологиялық – педагогикалықбілімкөтеруформалары 

Педагогикалық білім беру- бұл, бала тәрбиесініңкөкейкестімәселелерімената-аналардытаныстырадыжәнеолардыңнегізгіпедагогикалықмәдениетінқалыптастыруғакөмектеседі. 

Дәрістер – бұл, бала тәрбиесініңмәні мен маңызынажан-жақтытереңталдаужасау. Дәрістегіеңбастыкөңілбөлетінмәселе-олбелгіленгенжағдайдынемесеқұбылыстыталдаужасауболыптабылады. 

Конференция – бұл, бала тәрбиесітуралытереңжан-жақтықарастыружәне оны бекіту. 

Ата-аналарғаарналғанконференциялар – балабақшаныңтәрбиелеу мен білім беру жүйесіндеерекшемаңыздыорыналады.Ата-аналарғаарналғанконференциялардаболашаққоғамныңазаматтарынтәрбиелеудіңөзектімәселелеріқозғалып, оны тәжірибедежүзегеасырудыңжолдарынақтықарастырылады. Ата-ананыңролі, бала тәрбиесіндегіқиындықтар, отбасытәрбиесініңмаңызы,т.бтақырыптарболуымүмкін.

Ата-аналарконференцияларынаөтемұқиятдайындыққажет. Мұндабелгіліғалымдар, психологтар мен педагогтар, әлеуметтік педагог, дәрігерт.бміндеттітүрдеқатысады. Мұндайконференцияларғаатааналарбелсендітүрдеқатысуларықажет. Оларөзіс-тәжірибелерітұрғысынанмәселегеталдаужасайды. Конференцияныңерекшелігісол- мұндаарнайыаталғанмәселеніңжай- жағдайыншешудіңнақтыжолдарықарастырылуында.



Практикумдар - ата-аналардың бала тәрбиесіжайында, педагогикалықжағдаяттарданшығудаолардыңпедагогикалықойлауларынжаттықтыру. 

Ашықсабақтар – ата –аналардыбағдарламабойыншақолжеткенжетістіктерментаныстыру, тәрбиешініңталаптарынаденқоюғабағыт беру. Мұндайсабақтарғаата-ананалардыңқатысуыбалабақшадағыоқу-тәрбиежұмыстарыжайындаата-аналардыңпедагогикалық сауаттылығынарттырады, баламенқарым-қатынасжасаудыңжолдарынүйренеді. 

Жеке тақырыптықкеңестер-бұл, ата-аналарменөзініңбаласыжайында, балабақшатыныс-тіршілігітуралыақпараттарменқамтамасызетуде, пікіралысудамаңызды. Жеке кеңестер-тәрбиешініңотбасыментығызбайланысорнықтыруындамаңызызор. Әсіресе, топтыжаңаданжинақтағанда, мерекелікіс-шараларқарсаңындажиіөткізіледі. Оғантәрбиешіалдын-ала дайындалғаныабзал, олүшіната-анағаалдыменқандайсұрақтарқоюкеректігінойланып, жоспарлапалғандұрыс. Жеке кеңестертаныстырусипатындажәнеата-анаментәриешініңарасындатығызбайланысорнықтыратындайбағыттаболуышарт. Тәрбиешіата-аналардыөзініңкәсібижұмысындағытөмендегідеймаңыздымәліметтерментаныстыруымүмкін: 


Үйге бару – мұндатәрбиешініңата-аналарменжекежұмысыжәнебаланыңотбасындағыжағдайыментанысу. 

Ата-аналаржиналысы – тәрбиелеу мен білім беру жұмыстарынаталдаужасаужәнетәжірибені педагогика ғылымынегізінде ой елегіненөткізу. 

Жалпыата-аналаржиналысы – жылынаекіретөткізіледі. Мақсаты: балабақшаныңнормативтік-құқықтыққұжаттарыментаныстыру, балабақша жұмысыныңнегізгібаыттары, міндеттері мен қортындысынтанстыру. Жалпыжиналыстыңтақырыбынегізіненжаңаоқужылыныңбарысы мен қортындыесебісипатындаболады. Ондабалабақшамеңгерушісі, әдіскер, тәрбиешілер, дәрігержәнеата-аналаркомитетітөрағасысөзсөйлейді, есебітыңдалады. Еңбек нәтижелері мен жетістіктері, кемшіліктеріайтылып, оны жоюдыңжолдарықарастырылады. 

Атааналароқулары – бұл бала тәрбиесіжайындаатааналарменөткізілетінөтеқызықтыжұмыстүрініңбірі. Мұндаолар тек қана педагог, психологтарды тыңдапқанақоймайды, өздеріалуантүрліәдебиеттерментанысып, оқыпүйреніп оны талдауғақатысады. Оны ұйымдастырудыңжолдары: біріншіден, оқужылыныңбасында, алғашқыатааналаржиналысындаоларды толғандыратынпедагогикалық, психологиялықпроблемелардыанықтапалады. Олтуралытәрбиешіарнайыақпараттаржинайдыжәнеоғанталдаужасайды. Әдіскердіңкөмегіменәдебиеттертаңдап, оны атааналарғаоқуұсынылады. Оларпайдаланғанәдебиеттерібойыншаалғақойғанмәселелерініңшешужолдарынайтыпбаяндайды, пікірбөліседі. Тәрбиешімен ой бөліседі. Таңдалатынтақырыпқызықтыәрібарлықатааналарғаортақ, толғандыратынтартымдыболғанытиімдіболмақ.

Атаналаркештері – мұндайкештер атааналарұжымынбіріктіруге, берекебірліккешақырады. Олжылынабір, екіретөткізілуімүмкін, мұндабалаларқатыспайды. Атааналаркештерініңмаңызы- еңбастысымұндаоларөзбалаларыныңдостарыныңатааналарыменпікірлеседі, балаларыныңөмірлікмаңыздымәселелерінталқылайды. Атааналареңнегізгімәселеретіндебірбірінтыңдауға, өзітыңдайбілугеішкіжандүниесіменбөлісебілугеүйренеді.

Атааналаркештерініңмүмкінболатынтақырыптары:

1. Баланыңдүниегекелуңжәнеалғашқыжылдағыдамуы.

2. Баланыңеңалғашқыкітабы.

3. Меніңбаламныңболашағы? Мен оны қалайкөремін?

4. Меніңбаламныңдостары.

5. Меніңотбасымныңмерекесі.

6. Біздіңотбасымыздағы «балады», «болмайды» ұғымдарыжайында.

7. Туғанкүндіқалайтойлайсыз?

8. Біздіңбалаларымыздыңайтатынәндері.

Аталғанкештенатаналарбірбірінеүлгі боларлықтайпікірбөлісіп, өзтәжірибелерінортағасалып, тың, жаңа, қызықтымәселелердіөздеріүренетіндейболғаныабзал.



Атааналарменжүргізілетінтренингтер - бұлатааналардыңөзбалаларынадегенмінезқұлқын, қарымқатынасынөзгертугеықпалететінжұмыстүрі. Тренингқаатааналарлыңекеуі де қатысқанытиімді. Тренинингқа 12-15 атаанақатысаалады. Теренингқаатааналартұрақтытүрдежәнебелсендіқатынасқанданәтижеліболады. Оныңнәтижесінежетуүшін 5-8 ретөткізутиімді. Олнегізіненбалабаұшапсихолоыменбірлескенжұмысжоспарыжағдайындаөткізіледі. Тренингтердітөмендегітақырыптардаөткізуұсынылады: «меніңсүйіктіойыншығым», «меніңсүйіктікейіпкерім», «балаларойыны», «балалықтыескеалу», «меніңотбасымтуралыбейнекөрніс», «компьютердіңпайдасы мен зияны» т.б


0

0

0

0

0

0

0

0


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!