Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    И.Тайманов атындағы орта мектеп

    Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Тарихи тұлғалар

    2-тоқсан, 15-сабақ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтжанова Галия Ерсаиновна
    19 Ақпан 2024
    341
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тарихи тұлғалар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тарихи тұлғалар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6-сыныпқа Қазақ тілінен "Тарихи тұлғалар" тақырыбында әзірленген сабақ жоспарында тапсырмалар сабақ мақсатына сай дайындалған. Топтық, жұптық, ұжымдық, жеке жұмыс түрлері қамтылған. Wordwall платформасында дайындалған тапсырма бар. Презентациясы да бар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    И.Тайманов атындағы орта мектеп

    Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Тарихи тұлғалар

    2-тоқсан, 15-сабақ

    Бөлім:

    Тарихи тұлғалар

    Педагогтің аты-жөні:

    Айтжанова Ғалия Ерсайынқызы

    Күні:

    9.12.2022 ж.

    Сыныбы: 6а

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тарихи тұлғалар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау;

    6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

    Сабақтың мақсаты:

    1.энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алады, авторына сілтеме жасайды;

    2.көнерген сөздердің қолданыс аясын түсінеді және ажырата біледі.

    Бағалау критерийі

    -энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алады, авторына сілтеме жасайды;

    -көнерген сөздерді ажырата біледі.

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин.

    Ұйымдастыру жұмыстары

    Генератор әдісі арқылы 4 топқа бөлу.

    «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы




    Сабаққа назарын аударады, оқу құралдарын дайындайды.

    «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

    - Жүргізуші: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар:

    - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

    - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

    - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

    - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді».


    Оқулық Қазақ тілі

    6-сынып

    «Атамұра»

    2018 ж.

    Үй тапсырмасы

    5 мин.

    4-тапсырманы тексеру

    Тапсырманы оқиды.


    Жауаптарына қарай бағаланады.

    Дәптерлері

    Жаңа сабақ

    Ұжымдық жұмыс

    5 мин.














    Қызығушы-лықты ояту

    Ұжымдық жұмыс

    3 минут

    «Миға шабуыл»

    әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    1.Көнерген сөздер дегеніміз не?

    2.Көнерген сөздердің қандай түрлері бар?

    3.Тарихи сөздер дегеніміз не?

    4.Архаизмдер дегеніміз не?

    «Ұяшықты таңда»

    (Wordwall платформасында тапсырмалар орындайды.)

    «Болжау» әдісі

    -Суреттерден кімдерді көріп тұрсыңдар?

    -Абылай хан, Қаныш Сәтбаев, Ахмет Байтұрсынов, Шоқан Уәлиханов.

    -Олар кімдер?

    -Тарихта аты қалған адамдар.

    -Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    -Тарихи тұлғалар туралы болуы мүмкін.


    Оқушылар сабақ тақырыбын болжағаннан кейін мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Сыныптастарының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.





    Сұрақтарға жауап береді.








    Оқушылар ұяшық таңдап, жасырылған сұраққа жауап береді.








    Сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын болжайды.

    Тақтада бағалау

    парағы ілінеді.

    Бағалау парағына жауап берген оқушылар смайлик жапсырып отырады.








    Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

    мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра-ды.

    Жарайсың!

    Керемет шешім!
    Ойлы шешім!


    Оқулық Қазақ тілі

    6-сынып

    «Атамұра»

    2018 ж.



    https://wordwall.net/ru/resource/39233186


    Жұптық жұмыс

    10 мин.

    1-тапсырма

    Суреттердегі тарихи тұлғалар туралы энциклопедия, газет-журналдардан ақпарат тауып, диалог құрыңдар.

    1-топқа – Абылай ханның, 2-топқа – Ш.Уәлихановтың,

    3-топқа – А.Байтұрсыновтың,

    4-топ оқушыларына –Қ.Сәтбаевтың суреттері беріледі.

    (Энциклопедия, ғаламтор материалдары беріледі).

    Оқушылар жұптасып диалог құрып жазады.

    1-топ оқушылары – Абылай хан,

    2-топ оқушылары –Ш.Уәлиханов,

    3-топ оқушылары –А.Байтұрсынов,

    4-топ оқушылары – Қ.Сәтбаев

    туралы диалог құрады.

    Дескриптор:

    -тарихи тұлғалар туралы ақпарат табады;

    -диалог құрады.

    Суреттер, ғаламтор материалда-ры, энциклопе-диялар

    Жеке жұмыс

    9 мин.

    2-тапсырма. Көнерген сөздерді мағынасына қарай орналастыр. Ережеге сүйеніп дәлелде.

    Хан, патша, дүрия, сауын айту, уәзір, би, аға сұлтан, болыс, торқа, биқасап, садақ, жебе, найза, адырна, бесік құда, сауыт, айбалта, барымта, патсайы, лашық, жаппа, шидем, күпі, сәукеле, саптыаяқ, кебеже.

    Тарихи сөздер

    Архаизм-дер




    Оқушылар көнерген сөздердің ережесін еске түсіреді, кестені толтырады.

    Тарихи сөздер

    Архаизмдер

    Хан, патша, уәзір, би, аға сұлтан, болыс, садақ, жебе, найза, адырна, сауыт, айбалта, барымта.


    Дүрия, сауын айту, торқа, биқасап, бесік құда, патсайы,

    лашық, жаппа, шидем, күпі, сәукеле, саптыаяқ, кебеже.


    Дескриптор:

    -тарихи сөздерді ажыратады;

    -архаизм сөздерді ажыратады;

    -ережеге сүйеніп дәлелдейді.


    Слайдтар

    Топтық жұмыс.

    5 мин.

    3-тапсырма.

    «Бес жолды өлең»

    стратегиясы

    1. Зат есім

    2. Екі сын есім

    3. Үш етістік

    4. Төрт сөзді сөйлем

    5. Синоним


    1-топ – «Хан»

    2-топ – «Тұлға»

    3-топ – «Тарих»

    4-топ – «Халық»


    «Хан»

    1.Хан.

    2.Әділ, қатал.

    3.Басқарады, шешім қабылдайды, ел билейді.

    4.Тарихымызда атақты хандар көп.

    5.Патша.


    «Тұлға»

    1.Тұлға.

    2.Танымал, атақты.

    3.Қызмет етеді, сүйеді, құрметтейді.

    4.Танымал тұлғаларымызды мақтан тұтамыз.

    5.Адам.


    «Тарих»

    1.Тарих.

    2.Бай, өткен.

    3.Қызықтырады, ұмтылмайды, жалғасады.

    4.Өткен тарихымызды құрметтейміз, ұмытпаймыз.

    5.Өткен кезең.


    «Халық»

    1.Халық.

    2.Қонақжай, қайсар.

    3.Күреседі, өмір сүреді, құрметтейді.

    4.Халқымыз ынтымақта өмір сүрген.

    5.Ұлт.

    Дескриптор:

    -берілген тақырыптарға бес жол өлең жазады.

    Интерактив-ті тақта

    Үйге тапсырма

    1 мин.

    86-беттегі 6-тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 6 сынып
    19.02.2024
    341
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтжанова Галия Ерсаиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бөлім:

    Тарихи тұлғалар

    Педагогтің аты-жөні:

    Айтжанова Ғалия Ерсайынқызы

    Күні:

    9.12.2022 ж.

    Сыныбы: 6а

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тарихи тұлғалар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау;

    6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

    Сабақтың мақсаты:

    1.энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алады, авторына сілтеме жасайды;

    2.көнерген сөздердің қолданыс аясын түсінеді және ажырата біледі.

    Бағалау критерийі

    -энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алады, авторына сілтеме жасайды;

    -көнерген сөздерді ажырата біледі.

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин.

    Ұйымдастыру жұмыстары

    Генератор әдісі арқылы 4 топқа бөлу.

    «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы




    Сабаққа назарын аударады, оқу құралдарын дайындайды.

    «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

    - Жүргізуші: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар:

    - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

    - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

    - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

    - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді».


    Оқулық Қазақ тілі

    6-сынып

    «Атамұра»

    2018 ж.

    Үй тапсырмасы

    5 мин.

    4-тапсырманы тексеру

    Тапсырманы оқиды.


    Жауаптарына қарай бағаланады.

    Дәптерлері

    Жаңа сабақ

    Ұжымдық жұмыс

    5 мин.














    Қызығушы-лықты ояту

    Ұжымдық жұмыс

    3 минут

    «Миға шабуыл»

    әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    1.Көнерген сөздер дегеніміз не?

    2.Көнерген сөздердің қандай түрлері бар?

    3.Тарихи сөздер дегеніміз не?

    4.Архаизмдер дегеніміз не?

    «Ұяшықты таңда»

    (Wordwall платформасында тапсырмалар орындайды.)

    «Болжау» әдісі

    -Суреттерден кімдерді көріп тұрсыңдар?

    -Абылай хан, Қаныш Сәтбаев, Ахмет Байтұрсынов, Шоқан Уәлиханов.

    -Олар кімдер?

    -Тарихта аты қалған адамдар.

    -Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    -Тарихи тұлғалар туралы болуы мүмкін.


    Оқушылар сабақ тақырыбын болжағаннан кейін мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Сыныптастарының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.





    Сұрақтарға жауап береді.








    Оқушылар ұяшық таңдап, жасырылған сұраққа жауап береді.








    Сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын болжайды.

    Тақтада бағалау

    парағы ілінеді.

    Бағалау парағына жауап берген оқушылар смайлик жапсырып отырады.








    Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

    мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра-ды.

    Жарайсың!

    Керемет шешім!
    Ойлы шешім!


    Оқулық Қазақ тілі

    6-сынып

    «Атамұра»

    2018 ж.



    https://wordwall.net/ru/resource/39233186


    Жұптық жұмыс

    10 мин.

    1-тапсырма

    Суреттердегі тарихи тұлғалар туралы энциклопедия, газет-журналдардан ақпарат тауып, диалог құрыңдар.

    1-топқа – Абылай ханның, 2-топқа – Ш.Уәлихановтың,

    3-топқа – А.Байтұрсыновтың,

    4-топ оқушыларына –Қ.Сәтбаевтың суреттері беріледі.

    (Энциклопедия, ғаламтор материалдары беріледі).

    Оқушылар жұптасып диалог құрып жазады.

    1-топ оқушылары – Абылай хан,

    2-топ оқушылары –Ш.Уәлиханов,

    3-топ оқушылары –А.Байтұрсынов,

    4-топ оқушылары – Қ.Сәтбаев

    туралы диалог құрады.

    Дескриптор:

    -тарихи тұлғалар туралы ақпарат табады;

    -диалог құрады.

    Суреттер, ғаламтор материалда-ры, энциклопе-диялар

    Жеке жұмыс

    9 мин.

    2-тапсырма. Көнерген сөздерді мағынасына қарай орналастыр. Ережеге сүйеніп дәлелде.

    Хан, патша, дүрия, сауын айту, уәзір, би, аға сұлтан, болыс, торқа, биқасап, садақ, жебе, найза, адырна, бесік құда, сауыт, айбалта, барымта, патсайы, лашық, жаппа, шидем, күпі, сәукеле, саптыаяқ, кебеже.

    Тарихи сөздер

    Архаизм-дер




    Оқушылар көнерген сөздердің ережесін еске түсіреді, кестені толтырады.

    Тарихи сөздер

    Архаизмдер

    Хан, патша, уәзір, би, аға сұлтан, болыс, садақ, жебе, найза, адырна, сауыт, айбалта, барымта.


    Дүрия, сауын айту, торқа, биқасап, бесік құда, патсайы,

    лашық, жаппа, шидем, күпі, сәукеле, саптыаяқ, кебеже.


    Дескриптор:

    -тарихи сөздерді ажыратады;

    -архаизм сөздерді ажыратады;

    -ережеге сүйеніп дәлелдейді.


    Слайдтар

    Топтық жұмыс.

    5 мин.

    3-тапсырма.

    «Бес жолды өлең»

    стратегиясы

    1. Зат есім

    2. Екі сын есім

    3. Үш етістік

    4. Төрт сөзді сөйлем

    5. Синоним


    1-топ – «Хан»

    2-топ – «Тұлға»

    3-топ – «Тарих»

    4-топ – «Халық»


    «Хан»

    1.Хан.

    2.Әділ, қатал.

    3.Басқарады, шешім қабылдайды, ел билейді.

    4.Тарихымызда атақты хандар көп.

    5.Патша.


    «Тұлға»

    1.Тұлға.

    2.Танымал, атақты.

    3.Қызмет етеді, сүйеді, құрметтейді.

    4.Танымал тұлғаларымызды мақтан тұтамыз.

    5.Адам.


    «Тарих»

    1.Тарих.

    2.Бай, өткен.

    3.Қызықтырады, ұмтылмайды, жалғасады.

    4.Өткен тарихымызды құрметтейміз, ұмытпаймыз.

    5.Өткен кезең.


    «Халық»

    1.Халық.

    2.Қонақжай, қайсар.

    3.Күреседі, өмір сүреді, құрметтейді.

    4.Халқымыз ынтымақта өмір сүрген.

    5.Ұлт.

    Дескриптор:

    -берілген тақырыптарға бес жол өлең жазады.

    Интерактив-ті тақта

    Үйге тапсырма

    1 мин.

    86-беттегі 6-тапсырма