Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тармақталу алгоритмдерін программалау
Материал туралы қысқаша түсінік
Шартты операторларды қолдануды түсіну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
816
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 7.2A-тарау: Шешімдерді бағдарламалау | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: Сабақ 22 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Тармақталу алгоритмдерін программалау | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу | |
Сабақ мақсаты | Шартты операторларды қолдануды түсінуЖобаларда шартты операторларды қолдану | |
Сәттілік критерийі | шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу- шартты операторды жобаның қай жерде қолдану керек екендігін талдау- деректерді талдау үшін диаграмманың дұрыс типін таңдауТармақталу операторының If, Then, Else командаларын программа құру барысында тиімді қолдана алады. Кез-келген тармақталған алгоритмге программа құру яғни практикалық дағдылары қалыптасады. Программа құру барысында бір немесе күрделі шарттарды қолдана алады | |
Тілдік мақсаттар | Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.өз жобаларын сынып алдында көрсету үшін қысқаша есептер жаза аладыПәнге тән лексика және терминология. | |
Құндылықтарға баулу | Өмір бойы білім алу | |
Пәнаралық байланыстар | Математика, физика | |
Алдын ала білім | Шешімдерді бағдарламалау. Жобаға дайындық | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған қызмет | Ресурстар |
Сабақ басы0-5 мин | Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу, 3 топқа бөлу(Т) Барлық топтарға Сіздерге берілген тапсырмалардан үш топқа ортақ кілттік сөзді айтыңыз:1 – топ. Сурет түріндегі ақпарат2 - топ. Дыбыс түріндегі ақпарат3 – топ. Мәтін түріндегі ақпаратСіздің ойыңызша бүгін қандай тақырыппен таныс боламыз?Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттармен таныстыру | Көрсетілім, Қосымша 1 |
Сабақ ортасы6-8 мин9-15 мин16-17 мин18-24 мин25-40 мин41-42 мин | (С) Білім алушылардан сұраймыз: «Егер» деген сөзді қай уақытта және қайда қолданатыңызды айтыңыз, мысал келтіріңіз.(К, Т) алгоритмдік тілінде, бағдарламалау тілінде және блок-схема түрінде шартты оператордың (көрсетілімде С, Pyton, Pascal/Lazarus тілдерінде көрсетілген, мұғалімнің таңдауы бойынша сол бағдарламалау тілін ғана көрсетуге болады) жазылу түрлері көрсетілген (білім алушылар дәптерге слайдтағы ақпаратты жазып алады). Тармақталу алгоритмі. Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген логикалық шарт тексеріледі. Егер шарт орындалса, алгоритм бір тармақ бойынша (1-ші серия) , ал егер орындалмаса, екінші тармақ бойынша (2-ші серия) орындалады. ІІІ топ. циклдік алгоритм: Циклдік алгоритмдер. Көптеген алгоритмдерде белгілі бір әрекеттер бірнеше рет орындалады. Математикада(С) Жаттығу минуттары(Ж) Тапсырма. «3*5=?» теңдеуі берілген. Егер қолданушы дұрыс жауап енгізсе онда «Дұрыс» деген сөз экранға шығу керек, әйпесе «Дұрыс емес» деген сөз экранға шығатын бағдарламаны жазыңыз. Блок-схеманы салыңыз.(Ж) Оқушыларға өз жобаларына шартты операторларды жазады. Оқушыларға жобаны бағалау критерийлері туралы еске асылыңызОқу мақсаттарына жетті ме әлде жетпеді ме деп сұраймыз.Оқушылар суретті сызықтық, тармақталу, қайталану алгоритмдері бойынша топтап, ой түйеді. Қырық құрқылтай қорқақ па? : Тапсырма№1“Өзеннің жағасында қасқыр, ешкі, капуста және қайықпен тасушы бар екен. Тасушы қасқыр, ешкі, капуста үшеуін, қасқырды ешкімен, ешкіні капустамен жеке қалдырмай отырып өзеннің келесі жағасына көшіруі керек. Мұны қалай жасауға болады.” 2- тапсырма. Ребусты шешіңдер. | Көрсетілім Көрсетілім |
Сабақ соңы43-45 мин | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білді, нені үйренді- не түсініксіз қалды - немен жұмыс жасау қажет | стикерлер |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Барлық білім алушылар диаграмма құруды үйренеді.Білім алушылардың көбісі диаграмманың баптау мүмкіндіктерін қолдануға үйренеді.Қабілеті жоғары білім алушылар өз бетімен ақпаратты зерттеп және жиынтық диаграмманы құрастыруды үйренеді | Мұғалімнің ауызша мақтауы, өзін-өзі бағалау, топтардың бірін бірі бағалау | ҚЕ және сабақта тәртіп сақтау ережелері, жаттығу минуттары |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?Егер жетпесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен? | Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ кезінде мен сынып
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |