Материалдар / Тау жынысының жасын анықтау.Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте 8-сынып

Тау жынысының жасын анықтау.Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2018
2434
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Бөлім 3. Физикалық география. ЛитосфераКүні: Сынып: 8 Мектеп: «Қызыл таң» жомМұғалімнің аты-жөні: Арыстанбекова МаржанҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТау жынысының жасын анықтау.Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.1.9 Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кестені талдап, жер қыртысының және тіршіліктің дамуындағы ірі кезеңдері мен геологиялық оқиғаларды ажырата алады.
Сабақтың мақсатыТау жыныстарының жасын анықтау әдістерін түсінеді. Жер қыртысының және тіршіліктің дамуындағы ірі кезеңдер мен оларда жүрген геологиялық оқиғалардан кейін таралған пайдалы қазбаларды ажыратады, талдайды.
Бағалау критерийі -Тау жыныстарының жасын анықтау әдістерін түсінеді. -Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кестені біледі. -Жер қыртысының және тіршіліктің дамуындағы ірі кезеңдер мен оларда жүрген геологиялық оқиғалардан кейін таралған пайдалы қазбаларды талдайды
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу және түсінуЖоғарғы ойлау деңгейлері
Тілдік мақсаттарОқылым: геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте туралы мәтінді оқи отырып зерделейдіТыңдалым: жердің даму тарихы туралы ондағы тіршілік иелері туралы білгендерін тыңдайдыЖазылым: кестені сағатқа айналдыра отырып берілген тапсырманы орындайдыПәндік лекcикa және термионология: архей, протерозой, палеозой, мезозой, кайнозойДиалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестерді аяқта:Геологиялық жыл санау немесе геохронология дегеніміз______Геохронологиялық кесте дегеніміз_____________
Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.
Пәнаралық байланысХимия (уранның ыдырауы) , биология (жануарлардың түрлері), тарих (даму кезендері), информатика (АКТ)
Алдыңғы білім7.3.1.3 -Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын талдайды: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг Тау жыныстарының пайда болуына қарай түрлерін талдап, мысал келтіре алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы7 минут















Психологиялық ахуал «Жүректен-жүрекке» әдісі Шеңбер құрып, бір-біріне сабаққа деген жылы лебізін білдіреді.Топқа бөлу. Кеспе қағаздар арқылы.I-топ. ПалеонтологияII-топ. ГеологияIII-топ.АнтропологияӘр топ өз тобының атауының мағынасын ашадыМысалы Палеонтология - ..... ғылымы. Геология -...... ғылымы Антропология-....ғылымы«Шаттық шеңбері» Тренинг.

Кеспе қағаздар:

Оқушылар тақырыптың мазмұнын өз беттерімен ашады


Сабақтың ортасы28 минут



















































1- Тапсырма (Т)«Галерея» әдісі арқылы оқушыларға оқулықтағы мәтінді оқып, мәліметтерді тірек сызбамен немесе суретпен, топпен бірлесіп ашады.Оқулықпен жұмыс: 1-топТау жыныстарының жасын анықтау әдістерін сипаттап, кестені толтыр



2-топ











3-топ













ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
Оқушылар тақырыптың бөлімдерін тірек сызбамен немесе суретпен ашадыгеография пәні оқулық8 - сынып65-бет

Тиімділігі тақырыптың мазмұнын ашып түсіне алады



















2-тапсырма. Саралау тапсырмасы«Мәліметтер картасы» әдісі Берілген суреттерге жан-жағына мәліметтер картасын жасау
  • Француз физигі П.Кюри пен ағылшын физигі Э.Резерфорд ашқан әдістерді сипаттау;
  • -Қазақстанның пайдалы қазбалар картасынан геохронологиялық кестедегі кездескен пайдалы қазбалардың таралу ареалын көрсету; геохронологиялық сағат құру







    -Тектоникалық картадан Қазақстан аймағындағы ірі платформалар мен плиталарды анықтап, тау қатпарлықтарының өту мерзімін анықтау; Дәуірлерді есте оңай сақтау үшін кілт құрайдыМысалы: Кейбір оқушы сабақта досының көмегін пайдаланады. Кембрий.Ордовик.Силур.Девон.Карбон.Пермь



    ҚБ «Сэндвич» әдісі арқылы бағалау1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады;2-бөлік сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;3-бөлік келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы

    3 -тапсырма . Жұптық жұмыс «Блинц кездесу» әдісіСыныптан оқушыны тақтаға шығарып, жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұру тапсырылады. Оқушылар қарама-қарсы тұрып, төмендегі келтірілген бір ұғымның атауын немесе қалауы бойынша грекше ұғымын айтуы тапсырылады. Келесі оқушы беретін мағынасын толықтай ашады. Бар жоғы 30 секундтың ішінде орындауы шарт. Тапсырманың тиімділігі: Оқушылардың жылдамдығын және тақырыптағы жаңа терминдерді есте сақтау дағдысын қалыптастырады

    Жауабы:Архей – «археос» өте ежелгі тіршілік;Протерозой «протерос» - өте ертедегі қарапайым тіршілікПалеозой «палеос» - ежелгі тіршілікМезозой «мезос» - орта кезең тіршілігіКайнозой «кайнос» - жаңа кезеңҚБ «СМС» әдісі арқылы бағалау




















    ОқулықМәтіндер 65 бет













    Тиімділігі:Оқушылар дың өзіндік ойын қорытынды жасау, ойлау, талдау қабілеттері дамиды.



















































































































    Сабақтың соңы5 минутРефлексия Стикерлер, желім











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ