Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні : Қазақ тілі Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі

    Күні:

    Сынып: 4


    Мектеп:

    Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі. 1-6 жаттығу


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.4.2.3* – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

    Сабақ мақсаттары






    Shape1

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Барлық оқушылар: Тәуелдік жалғау жалғанған зат есімдерді септей алады.

    Көптеген оқушылар: Тәуелдеулі зат есімдердің септелуіндегі ерекшеліктерді түсіндіре біледі

    Кейбір оқушылыр:Түбір зат есім мен тәуелдеулі зат есімдердің септелуін салыстыра алады


    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жетістік критерийлері

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуіндегі ерекшеліктерді түсіндіре алады.Тәуелдеулі зат есімдерді септей алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Дқрыс әрекет құндылығына тән қасиеттер: қамқорлық, қайырымдылық, жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, өзін-өзі тану


    АКТ қолдану дағдылары

    Ән, бейнематериал, аудиоматериал

    Тілдік құзыреттілік

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуіндегі ерекшеліктер

    Бастапқы білім Септік жалғауларын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі қазақ тілі сабағымызды бастайық.

    Психологиялық дайындық:

    Мынау менің жүрегім,

    Бәрі осыдан басталған.

    Мынау басым ақылды,

    Бәрін осы басқарған.

    Мынау менің оң қолым,

    Мынау менің сол қолым,

    Барлық істі атқарған.


    Үй тапсырмасын пысықтау:

    Өткен сабақта Табиғат құбылыстары бөлімін аяқтап, нәтиже сабақ өткен болатынбыз. Ендеше жалпы өткен тақырыптарға шолу жасайық.

    -Зат есім дегеніміз?

    Қалам- қаламым- қаламың- қаламыңыз - қаламы

    - Сөздер қалай өзгерді. Сөздерге не жалғанды?

    - Қосымшалар қалай аталады:

    - Сөзге қосымша жалғанды. Сонда, қалам сөзіне неше рет жалғау жалғанды?

    І- ым; ІІ- ың; ыңыз, ІІІ- ы

    Осы сөздердің айтылуына көңіл бөлейік. (қалам- қаламым, қаламың, қаламы)яғни, олар біреуге меншіктеліп айтылып тұр.

    Көпше түрі:

    Менің қаламым Біздің қаламдарымыз

    Сенің қаламың Сендердің қаламдарыңыз

    Сіздің қаламыңыз Сіздердің қаламдарыңыз

    Оның қаламы Олардың қаламдары

    Яғни бұл сөздер тәуелденіп тұр. Сөздерге тәуелдік жалғаулары жалғанып тұр.


    Дескриптор: Өткен сабақты еске түсірді. Кері байланыс: Қолмен белгі беру техникасы


    Тақырыпты болжау

    - Балалар, Ендеше назарымызды интерактивті тақтаға аударайық.

    -Не түсіндіңдер балалар? Тәуелдік жалғаулар есімізге түсті ме?

    Дескриптор: Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Кері байланыс: мұғалімнің кері байланыс

    - Иә, балалар, біз қазір септік жалғауларды өтіп жатқандықтан, бүгінгі тақырып - «Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі» деп аталады.

    оқулық (42-45 бет)



































    https://www.youtube.com/watch?v=YQ0RwO8XzMA 0:17-2:25 секунд аралығы

    Сабақтың ортасы

    30минут



    (МК; Ө; ҚБ) Тыңдалым

    1-жаттығу (аудиомәтін тыңдалады)

    Қарлығаш - ұя жасаудың шебері. Олар ұясын сазбалшықтан өріп жасайды. Ұясын жартастың қуыстарына, су жағасындағы жарларға, үйлердің бүрыштарына салады. Үйлердің іші-сыртына салынған ұяларды қазақтар бұзбайды. Оны ырымдап жақсылыққа, жайлылыққа балайды. Ұясы бұзылмай тұрса, қарлығаштар келесі жылы да келіп,сол ұяға мекендейді.


    1. Тыңдау барысында мәтіннің негізгі тұстарын тірек сөз дермен белгіле.

    2. Белгілеген тірек сөздер арқылы мәтін мазмұнын бір-біріңе айтып беріңдер.

    3. Тірек сөздер катарын толықтырып, «Мен адамның досымын» деген тақырыпта монолог құрап жаз.

    Тірек сөздер: мен, тұмсығы қысқа, қанаты ұзын, айыр

    құйрықты, құс, ..., ұшып жүріп үстау, адамның досы, жанашыры, ... .

    4. Мәтіндегі қарамен жазылган сөздердің тәуелдеулі зат есім екенін дәлелдеп көр.


    Дескриптор: мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді белгілейді, монолог құрайды.

    Кері байланыс: бірін-бірі бағалау

    Жауабы:

    1.Тірек сөздер Қарлығаш, ұя, жартас, су жағасы, үй бұрыш, қазақтар, ырымдам, келесі жылы, мекендеу.

    2.Балалар бір біріне мазмұндап айтып береді.

    3. Тірек сөздер: мен, тұмсығы қысқа, қанаты ұзын, айыр

    құйрықты, құс, шебер, ұшып жүріп үстау, адамның досы, жанашыры, мейірімді .

    Мен адамның досымын

    Мен – қарлығашпын. Тұмсығым қысқа, қанатым ұзын, айыр құйрықты құспын. Өз балапандарыма ұя салудан шебермін.Өзімен және балапандарыма азықты ұшып жүріп ұстаймын. Жанашыр, мейірімді болғандықтан мені адамның досы деп санайды.


    I

    Менің ұямды

    қуыстарыма

    бұрыштарыма

    ұям

    II

    Сенің ұяңды

    қуыстарыңа

    бұрыштарыңа

    ұяң

    III

    Оның ұясын

    қуыстарына

    бұрыштарына

    ұясы


    (МК; Ө; ҚБ) Жазылым.

    2-жаттығу

    1)Сөйлемді көшіріп жаз.

    1.Қарлығаш төбеде қонақтап отыр.2.Ол ұясын үйдің төбесіне салады.3. Жұмыртқаны тоңазытқышта сақтайды. 4.Көкек жұмыртқасын кез келген торғайдың ұясына тастап кетеді. 5.Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі. 6. Торғай қонақтап отыр.

    2) Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Не байқадың?


    Дескриптор: Септіктерді еске түсірді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


    Жауабы:Төбеде-жатыс септігі, төбесіне-барыс септігі , Жұмыртқаны- табыс септігі, жұмыртқасын-табыс септігі, ұяда-жатыс септігі, ұясында-жатыс септігі.


    3-жаттығу

    Тәуелденіп септелгенде қай септіктердің жалғаулары өзгереді? Оларды жеке жаз.


    Дескриптор: Тәуелденіп септіктерді түсінеді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


    Жауабы: Батыс с. Әжеме әжеңе әжесіне

    Құсыма құсыңа құсына


    4-жаттығу

    1)Берілген сөздерді барыс септігіне қойып жаз.

    2)Осы сөздеді қатыстырып, сөйлем құра.


    Дескриптор: Барыс септігін еске түсіді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


    Жауабы:

    1) Інім-ініме, дәптерім-дәптеріме, әкем-әкеме. Атам-атама, ұлым-ұлыма, досым-досыма.

    2) Әкеме және ініме сыйлық алдым. Сабақты дәптеріме орындадым. Мен атама көмектестім. Ұлыма жеті атасын үйреттім. Досыма қонаққа бардым.


    Сергіту сәті "Ата-ананы тыңдаймыз"


    5-жаттығу (МК; Ұ; ҚБ)

    1)Берілген сөздерді септе.

    Канатты достар, қанатты достарым.

    2)Бұл сөздердің септелуін салыстырып, кандай айырмашылық барын айт.

    3)Сыныпта «Құстар – біздің досымыз» тақырыбына жарнама жазудан сайыс өтіп жатыр. Сен тілші ретінде әр топтан репортаж ал. Ол үшін төмендегі сұрақтарды толықтырып, компьютерде тер.

    1. Жарнамада тақырып толық ашылған ба?

    2. Топтың жарнамасында құстарды қорғау мәселесі қарастырылған ба?

    3. Бұл жарнаманың қандай тиімді жақтары бар?

    4. Адамдарды қызықтыру мақсатында қандай ерекшеліктер енгіздіңіз?

    5. Алдағы уақытта жануарларды қорғау туралы жарнама жасауға қалай қарайсыз?


    Дескриптор:Септіктерді қайталау.

    Кері байланыс: өзін-өзі тексеру


    Жауабы:

    1)

    А.с.

    Қанатты достар

    Қанатты достарым

    І.с.

    Қанатты достардың

    Қанатты достарымның

    Б.с.

    Қанатты достарға

    Қанатты достарыма

    Т.с.

    Қанатты достарды

    Қанатты достарымды

    Ж.с.

    Қанатты достарда

    Қанатты достарымда

    Ш.с.

    Қанатты достардан

    Қанатты достарымнан

    К.с.

    Қанатты достармен

    Қанатты достарыммен

    2) Бұл жерде -ым тәуелдік жалғауы жалғанғандықтан, сөздің мағынасы өзгеріп тұр. Бірінші сбағанда қанатты достар түбір күйінде, екінші бағанда -ым тәуелдік жалғауы жалғанып, тәуелденіп барып септеліп тұр. Сол себепті де септелген кезде барыс септігінде жалғаулар өзгереді.


    оқулық










    Оқулық 43 бет



























    кесте
























    Оқулық 44-45 бет

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    07 Маусым 2021
    1691
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі. 1-6 жаттығу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі. 1-6 жаттығу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақтың тақырыбы Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі. 1-6 жаттығу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.4.2.3* – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні : Қазақ тілі Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі

    Күні:

    Сынып: 4


    Мектеп:

    Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі. 1-6 жаттығу


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.4.2.3* – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

    Сабақ мақсаттары






    Shape1

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Барлық оқушылар: Тәуелдік жалғау жалғанған зат есімдерді септей алады.

    Көптеген оқушылар: Тәуелдеулі зат есімдердің септелуіндегі ерекшеліктерді түсіндіре біледі

    Кейбір оқушылыр:Түбір зат есім мен тәуелдеулі зат есімдердің септелуін салыстыра алады


    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жетістік критерийлері

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуіндегі ерекшеліктерді түсіндіре алады.Тәуелдеулі зат есімдерді септей алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Дқрыс әрекет құндылығына тән қасиеттер: қамқорлық, қайырымдылық, жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, өзін-өзі тану


    АКТ қолдану дағдылары

    Ән, бейнематериал, аудиоматериал

    Тілдік құзыреттілік

    Тәуелдеулі зат есімдердің септелуіндегі ерекшеліктер

    Бастапқы білім Септік жалғауларын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі қазақ тілі сабағымызды бастайық.

    Психологиялық дайындық:

    Мынау менің жүрегім,

    Бәрі осыдан басталған.

    Мынау басым ақылды,

    Бәрін осы басқарған.

    Мынау менің оң қолым,

    Мынау менің сол қолым,

    Барлық істі атқарған.


    Үй тапсырмасын пысықтау:

    Өткен сабақта Табиғат құбылыстары бөлімін аяқтап, нәтиже сабақ өткен болатынбыз. Ендеше жалпы өткен тақырыптарға шолу жасайық.

    -Зат есім дегеніміз?

    Қалам- қаламым- қаламың- қаламыңыз - қаламы

    - Сөздер қалай өзгерді. Сөздерге не жалғанды?

    - Қосымшалар қалай аталады:

    - Сөзге қосымша жалғанды. Сонда, қалам сөзіне неше рет жалғау жалғанды?

    І- ым; ІІ- ың; ыңыз, ІІІ- ы

    Осы сөздердің айтылуына көңіл бөлейік. (қалам- қаламым, қаламың, қаламы)яғни, олар біреуге меншіктеліп айтылып тұр.

    Көпше түрі:

    Менің қаламым Біздің қаламдарымыз

    Сенің қаламың Сендердің қаламдарыңыз

    Сіздің қаламыңыз Сіздердің қаламдарыңыз

    Оның қаламы Олардың қаламдары

    Яғни бұл сөздер тәуелденіп тұр. Сөздерге тәуелдік жалғаулары жалғанып тұр.


    Дескриптор: Өткен сабақты еске түсірді. Кері байланыс: Қолмен белгі беру техникасы


    Тақырыпты болжау

    - Балалар, Ендеше назарымызды интерактивті тақтаға аударайық.

    -Не түсіндіңдер балалар? Тәуелдік жалғаулар есімізге түсті ме?

    Дескриптор: Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Кері байланыс: мұғалімнің кері байланыс

    - Иә, балалар, біз қазір септік жалғауларды өтіп жатқандықтан, бүгінгі тақырып - «Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі» деп аталады.

    оқулық (42-45 бет)



































    https://www.youtube.com/watch?v=YQ0RwO8XzMA 0:17-2:25 секунд аралығы

    Сабақтың ортасы

    30минут



    (МК; Ө; ҚБ) Тыңдалым

    1-жаттығу (аудиомәтін тыңдалады)

    Қарлығаш - ұя жасаудың шебері. Олар ұясын сазбалшықтан өріп жасайды. Ұясын жартастың қуыстарына, су жағасындағы жарларға, үйлердің бүрыштарына салады. Үйлердің іші-сыртына салынған ұяларды қазақтар бұзбайды. Оны ырымдап жақсылыққа, жайлылыққа балайды. Ұясы бұзылмай тұрса, қарлығаштар келесі жылы да келіп,сол ұяға мекендейді.


    1. Тыңдау барысында мәтіннің негізгі тұстарын тірек сөз дермен белгіле.

    2. Белгілеген тірек сөздер арқылы мәтін мазмұнын бір-біріңе айтып беріңдер.

    3. Тірек сөздер катарын толықтырып, «Мен адамның досымын» деген тақырыпта монолог құрап жаз.

    Тірек сөздер: мен, тұмсығы қысқа, қанаты ұзын, айыр

    құйрықты, құс, ..., ұшып жүріп үстау, адамның досы, жанашыры, ... .

    4. Мәтіндегі қарамен жазылган сөздердің тәуелдеулі зат есім екенін дәлелдеп көр.


    Дескриптор: мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді белгілейді, монолог құрайды.

    Кері байланыс: бірін-бірі бағалау

    Жауабы:

    1.Тірек сөздер Қарлығаш, ұя, жартас, су жағасы, үй бұрыш, қазақтар, ырымдам, келесі жылы, мекендеу.

    2.Балалар бір біріне мазмұндап айтып береді.

    3. Тірек сөздер: мен, тұмсығы қысқа, қанаты ұзын, айыр

    құйрықты, құс, шебер, ұшып жүріп үстау, адамның досы, жанашыры, мейірімді .

    Мен адамның досымын

    Мен – қарлығашпын. Тұмсығым қысқа, қанатым ұзын, айыр құйрықты құспын. Өз балапандарыма ұя салудан шебермін.Өзімен және балапандарыма азықты ұшып жүріп ұстаймын. Жанашыр, мейірімді болғандықтан мені адамның досы деп санайды.


    I

    Менің ұямды

    қуыстарыма

    бұрыштарыма

    ұям

    II

    Сенің ұяңды

    қуыстарыңа

    бұрыштарыңа

    ұяң

    III

    Оның ұясын

    қуыстарына

    бұрыштарына

    ұясы


    (МК; Ө; ҚБ) Жазылым.

    2-жаттығу

    1)Сөйлемді көшіріп жаз.

    1.Қарлығаш төбеде қонақтап отыр.2.Ол ұясын үйдің төбесіне салады.3. Жұмыртқаны тоңазытқышта сақтайды. 4.Көкек жұмыртқасын кез келген торғайдың ұясына тастап кетеді. 5.Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі. 6. Торғай қонақтап отыр.

    2) Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Не байқадың?


    Дескриптор: Септіктерді еске түсірді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


    Жауабы:Төбеде-жатыс септігі, төбесіне-барыс септігі , Жұмыртқаны- табыс септігі, жұмыртқасын-табыс септігі, ұяда-жатыс септігі, ұясында-жатыс септігі.


    3-жаттығу

    Тәуелденіп септелгенде қай септіктердің жалғаулары өзгереді? Оларды жеке жаз.


    Дескриптор: Тәуелденіп септіктерді түсінеді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


    Жауабы: Батыс с. Әжеме әжеңе әжесіне

    Құсыма құсыңа құсына


    4-жаттығу

    1)Берілген сөздерді барыс септігіне қойып жаз.

    2)Осы сөздеді қатыстырып, сөйлем құра.


    Дескриптор: Барыс септігін еске түсіді.

    Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


    Жауабы:

    1) Інім-ініме, дәптерім-дәптеріме, әкем-әкеме. Атам-атама, ұлым-ұлыма, досым-досыма.

    2) Әкеме және ініме сыйлық алдым. Сабақты дәптеріме орындадым. Мен атама көмектестім. Ұлыма жеті атасын үйреттім. Досыма қонаққа бардым.


    Сергіту сәті "Ата-ананы тыңдаймыз"


    5-жаттығу (МК; Ұ; ҚБ)

    1)Берілген сөздерді септе.

    Канатты достар, қанатты достарым.

    2)Бұл сөздердің септелуін салыстырып, кандай айырмашылық барын айт.

    3)Сыныпта «Құстар – біздің досымыз» тақырыбына жарнама жазудан сайыс өтіп жатыр. Сен тілші ретінде әр топтан репортаж ал. Ол үшін төмендегі сұрақтарды толықтырып, компьютерде тер.

    1. Жарнамада тақырып толық ашылған ба?

    2. Топтың жарнамасында құстарды қорғау мәселесі қарастырылған ба?

    3. Бұл жарнаманың қандай тиімді жақтары бар?

    4. Адамдарды қызықтыру мақсатында қандай ерекшеліктер енгіздіңіз?

    5. Алдағы уақытта жануарларды қорғау туралы жарнама жасауға қалай қарайсыз?


    Дескриптор:Септіктерді қайталау.

    Кері байланыс: өзін-өзі тексеру


    Жауабы:

    1)

    А.с.

    Қанатты достар

    Қанатты достарым

    І.с.

    Қанатты достардың

    Қанатты достарымның

    Б.с.

    Қанатты достарға

    Қанатты достарыма

    Т.с.

    Қанатты достарды

    Қанатты достарымды

    Ж.с.

    Қанатты достарда

    Қанатты достарымда

    Ш.с.

    Қанатты достардан

    Қанатты достарымнан

    К.с.

    Қанатты достармен

    Қанатты достарыммен

    2) Бұл жерде -ым тәуелдік жалғауы жалғанғандықтан, сөздің мағынасы өзгеріп тұр. Бірінші сбағанда қанатты достар түбір күйінде, екінші бағанда -ым тәуелдік жалғауы жалғанып, тәуелденіп барып септеліп тұр. Сол себепті де септелген кезде барыс септігінде жалғаулар өзгереді.


    оқулық










    Оқулық 43 бет



























    кесте
























    Оқулық 44-45 бет

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 1 сынып
    07.06.2021
    1691
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекейқызы Бұлан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации