|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 4- бөлім. Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы Мұғалімнің аты-жөні: Накипбекова Жанар Сайлауовна Мектеп: «№7 мектеп-гимназиясы» КММ Күні: Сынып:6 Қатысқандар: 20 Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.3.1.10–қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлығы:Тәуке хан мен билердің қызметін біледі Көпшілігі:Тәуке ханның таққа отыруы және оның мемлекеттің күш – қуатын арттыруда шығарған «Жеті жарғы» заңының мәні және билердің атқарған қызметін түсіне алады; Кейбірі:Тәуке ханның қазақ қоғамындағы алатын орнына баға береді. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
1. тарихи мәліметтерге талдау жасайды (оқылым, жазылым, айтылым.) 2. бейнебаян тыңдау арқылы тұлғалық қасиетін бағалай алады; ( тыңдалым, жазылым,айтылым) Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: «Біздің топ ... шешімге келді» Термин: Хан, би, «Хандық билік»,«Билер кеңесі», үш жүз, «Жеті Жарғы». |
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтар ға баулу |
Қазақ тарихындағы Тәуке хандай саясаткер ,әрі көреген мемлекет қайраткерінің халқына сіңірген қызметіне құрметпен қарау, және оның қазақ тарихының дамуына қосқан құндылықтарына баулу. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиет, құқық. |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тәуке хан туралы біледі. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы – 10мин.
2минут
8 минут |
Б.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу.Сыныптытүгендеу. Топқа бөлу. 4 топқа жайғасады.Түрлі – түстістикер арқылы бөлінеді) Б: «Допты лақтыру» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. 1. Жәнібек пен Керейдің алғашқы ту тіккен
жері? Кері байланыс: смайликтер арқылы бағалау. |
Түрлі – түсті стикер қағаздар
Доп, смайлик |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы – 25 мин. |
М. Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. ТЖ. 1 тапсырма : Мәтінмен жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі. 1 топ: Оқиға тізбегі сызбасына мына тірек сөздерді пайдаланып Тәукенің ханның таққа отыруы мен ішкі жағдайы туралы сипаттама. (Елшілік, дипломат, бытыраңқылық, сұлтандар, ішкі, сыртқы, Түркістан, Күлтөбе) 2
3 топ: «Хандық билік» пен «Билер кеңесін» құрудың маңызы. «Т кестесіне»салыстыра отырыпорналастырады.
4 топ: «Тәуке хан» Ұлы билер. Концептуалды кесте:
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек».
Т.Ж.2 тапсырма:Бейнебаян тыңдау.(Тыңдалым). Зерттеу сұрағы:Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? Бейнебаянды тыңдай отырып Тәуке ханның жеке басының құндылықтарына дара диаграммасы арқылы сипаттайды. 5 минут.
Тәуке хан
Дескриптор: - тақырыпты ашуға негіз болып тұрған сөзді анықтап, дәлел теріп жаза алады; - өз тұжырымдарын көрсетеді; Оқушы жұмыстарына дескрипторларға сүйеніп ауызша кері байланыс беріледі. |
Маркер, кестелер жазылған плакат.
Қазақстан тарихы, оқулық, Деректер, маркер, плакат.
Бейнебаян. маркер
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы –10 мин.
|
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Тестпен жұмыс. 1. Тәуке ханның ел билеген жылдары: а) 1523-1538 ж ә) 1582-1598 ж б) 1598-1628 ж в.) 1680-1715
жылдар + а) сұлтандарғаә) билерге +б)
ақсақалдарғав) батырларға а) «Қасқа жол»ә) «Жеті жарғы»
+б) «Ескі жол»в) «Билік
келісім» а) Қазақ жерін кеңейтуә) Жоңғарлармен келісімге келу б) Хан билігін нығайту +в)
Қытаймен одақ құру а) 7 + ә) 5б) 6 в) 10 6.Билердің атқарған өкіметі: а)Ауылдық.ә) Ұлыстық. б )Жергілікті.в) Рулық Бағалау
шкаласы: Б.Кері байланыс беру:«Аяқталмаған сөйлемдер» -Мен бүгін білдім... -Мен бүгін сезіндім... -Мен келесі сабақта білгім келеді. Үйге тапсырма: «Егер мен хан болсам?» тақырыбында эссе (әңгіме) жазу.
|
Тест сұрақтары жазылған парақтар
кесте |
||||||||||||||||||
|
Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||
|
Барынша қолдау: Барлық оқушылардың топтық жұмысқа қатысу кезінде оларға басқа сыныптастарының қолдау көрсетіп отыруы жиі айтылады, мұғалім бұл оқушылардың әрекетін ерекше бақылауға алып, қиналған тұстарына жетекшілік етеді Аз қолдау: Кейбіроқушылар көзқарастарын мәтін мазмұнын пайдаланып, дереккөздерден түсінгендерін жаза алады. |
Жеке жауап берген оқушыларға смайликтер арқылы бағалау, мұғалімнің қолдау сөздерімен ынталандырылады. «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыстары арқылы жүзеге асырылады. Оқушылардың жұптық, топтық жұмыстары мұғалімнің ҚБ қолдау сөздерімен ынталандырылып, дескрипторларға негізделген ауызша/жазбаша кері байланыстары арқылы жүзеге асырылады |
Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Тілек білдіру сергіту сәтін өткізу. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.
|
||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
|
||||||||||||||||||||
Ликург (б.д.д. IX-VIII ғғ.) - грек авторларының айтуынша, спартандық қоғамдық және мемлекеттік құрылымын қалаған, спартандықтардың арасында жер бөлісін ұйымдастырған аты аңызға айналған спартандық заң шығарушы.
«Тәукенің атын атаса-ақ, бар қазақтың жүрегін
алыс кернеп, мақтаныш билейді. Ол Ликург, ол қазақ Ордаларының
Айдаһары...» А.Левшин

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 4- бөлім. Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы Мұғалімнің аты-жөні: Накипбекова Жанар Сайлауовна Мектеп: «№7 мектеп-гимназиясы» КММ Күні: Сынып:6 Қатысқандар: 20 Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.3.1.10–қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлығы:Тәуке хан мен билердің қызметін біледі Көпшілігі:Тәуке ханның таққа отыруы және оның мемлекеттің күш – қуатын арттыруда шығарған «Жеті жарғы» заңының мәні және билердің атқарған қызметін түсіне алады; Кейбірі:Тәуке ханның қазақ қоғамындағы алатын орнына баға береді. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
1. тарихи мәліметтерге талдау жасайды (оқылым, жазылым, айтылым.) 2. бейнебаян тыңдау арқылы тұлғалық қасиетін бағалай алады; ( тыңдалым, жазылым,айтылым) Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: «Біздің топ ... шешімге келді» Термин: Хан, би, «Хандық билік»,«Билер кеңесі», үш жүз, «Жеті Жарғы». |
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтар ға баулу |
Қазақ тарихындағы Тәуке хандай саясаткер ,әрі көреген мемлекет қайраткерінің халқына сіңірген қызметіне құрметпен қарау, және оның қазақ тарихының дамуына қосқан құндылықтарына баулу. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиет, құқық. |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тәуке хан туралы біледі. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы – 10мин.
2минут
8 минут |
Б.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу.Сыныптытүгендеу. Топқа бөлу. 4 топқа жайғасады.Түрлі – түстістикер арқылы бөлінеді) Б: «Допты лақтыру» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. 1. Жәнібек пен Керейдің алғашқы ту тіккен
жері? Кері байланыс: смайликтер арқылы бағалау. |
Түрлі – түсті стикер қағаздар
Доп, смайлик |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы – 25 мин. |
М. Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. ТЖ. 1 тапсырма : Мәтінмен жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі. 1 топ: Оқиға тізбегі сызбасына мына тірек сөздерді пайдаланып Тәукенің ханның таққа отыруы мен ішкі жағдайы туралы сипаттама. (Елшілік, дипломат, бытыраңқылық, сұлтандар, ішкі, сыртқы, Түркістан, Күлтөбе) 2
3 топ: «Хандық билік» пен «Билер кеңесін» құрудың маңызы. «Т кестесіне»салыстыра отырыпорналастырады.
4 топ: «Тәуке хан» Ұлы билер. Концептуалды кесте:
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек».
Т.Ж.2 тапсырма:Бейнебаян тыңдау.(Тыңдалым). Зерттеу сұрағы:Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? Бейнебаянды тыңдай отырып Тәуке ханның жеке басының құндылықтарына дара диаграммасы арқылы сипаттайды. 5 минут.
Тәуке хан
Дескриптор: - тақырыпты ашуға негіз болып тұрған сөзді анықтап, дәлел теріп жаза алады; - өз тұжырымдарын көрсетеді; Оқушы жұмыстарына дескрипторларға сүйеніп ауызша кері байланыс беріледі. |
Маркер, кестелер жазылған плакат.
Қазақстан тарихы, оқулық, Деректер, маркер, плакат.
Бейнебаян. маркер
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы –10 мин.
|
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Тестпен жұмыс. 1. Тәуке ханның ел билеген жылдары: а) 1523-1538 ж ә) 1582-1598 ж б) 1598-1628 ж в.) 1680-1715
жылдар + а) сұлтандарғаә) билерге +б)
ақсақалдарғав) батырларға а) «Қасқа жол»ә) «Жеті жарғы»
+б) «Ескі жол»в) «Билік
келісім» а) Қазақ жерін кеңейтуә) Жоңғарлармен келісімге келу б) Хан билігін нығайту +в)
Қытаймен одақ құру а) 7 + ә) 5б) 6 в) 10 6.Билердің атқарған өкіметі: а)Ауылдық.ә) Ұлыстық. б )Жергілікті.в) Рулық Бағалау
шкаласы: Б.Кері байланыс беру:«Аяқталмаған сөйлемдер» -Мен бүгін білдім... -Мен бүгін сезіндім... -Мен келесі сабақта білгім келеді. Үйге тапсырма: «Егер мен хан болсам?» тақырыбында эссе (әңгіме) жазу.
|
Тест сұрақтары жазылған парақтар
кесте |
||||||||||||||||||
|
Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||
|
Барынша қолдау: Барлық оқушылардың топтық жұмысқа қатысу кезінде оларға басқа сыныптастарының қолдау көрсетіп отыруы жиі айтылады, мұғалім бұл оқушылардың әрекетін ерекше бақылауға алып, қиналған тұстарына жетекшілік етеді Аз қолдау: Кейбіроқушылар көзқарастарын мәтін мазмұнын пайдаланып, дереккөздерден түсінгендерін жаза алады. |
Жеке жауап берген оқушыларға смайликтер арқылы бағалау, мұғалімнің қолдау сөздерімен ынталандырылады. «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыстары арқылы жүзеге асырылады. Оқушылардың жұптық, топтық жұмыстары мұғалімнің ҚБ қолдау сөздерімен ынталандырылып, дескрипторларға негізделген ауызша/жазбаша кері байланыстары арқылы жүзеге асырылады |
Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Тілек білдіру сергіту сәтін өткізу. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.
|
||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
|
||||||||||||||||||||
Ликург (б.д.д. IX-VIII ғғ.) - грек авторларының айтуынша, спартандық қоғамдық және мемлекеттік құрылымын қалаған, спартандықтардың арасында жер бөлісін ұйымдастырған аты аңызға айналған спартандық заң шығарушы.
«Тәукенің атын атаса-ақ, бар қазақтың жүрегін
алыс кернеп, мақтаныш билейді. Ол Ликург, ол қазақ Ордаларының
Айдаһары...» А.Левшин

шағым қалдыра аласыз













