Материалдар / Тәулік математика

Тәулік математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
867
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Уақытты анықтаймынМектеп: Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп
Күні: 30.11.1 7.жМұғалімнің аты-жөні Мағзомова
Сынып: 2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
БөлімШамалар және олардың бірліктері
№48 сабақтың тақырыбыУақыт. Уақытты анықтаймын.
Оқу мақсаттары2.1.3.5.Уақытты циферблат бойынша анықтау: сағат жəне минут.

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:• уақытты сағат бойынша анықтайды (сағат, минут).



Көпшілік оқушылар:• уақытты сағат бойынша секундқа дейін дəлдікпен анықтайды.



Кейбір оқушылар:• сағаттардың əртүрлі түрлерін пайдалана отырып, уақытты атайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:• орындалатын амалдарды, ауызша есептеулерді түсіндіруді.Пəндік лексика жəне терминология.Сағат, минут, уақыт.



Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.Талқылау.Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?Сағат _ сағат, _ минут, _ секундтыкөрсетіптұр.



Жазу. Сағат _ сағат, _ минут, _ секундтыкөрсетіптұр.

Тірек білімУақыт, циферблат, сағат тілі, минут тілі.



Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар


0–6минут
Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. Сауал тастамақ.- Уақыт деген не?- Уақытты көруге, естуге, ұстап көруге бола ма?- Ол бар ма? (Бізді қоршаған əлемде барлық оқиғаларуақытпен жылжиды!)Уақыт əрқашан қозғалыста болады. Ол бір сəтке детоқтамайды!- Уақыт қандай бағытта жылжиды? (Əрқашан тек бірбағытта – өткен шақтан болашаққа қарай.)- Уақытты артқа жылжытуға, ұстап қалуға немесетоқтатуға бола ма?- Сағаттың қандай тілдері бар?- Олар қалай аталады?- Олардың арасында қандай айырмашылық бар?- Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?- Неше минут өтті?Сабақтың мақсатын қоюға мүмкіндік беретінпроблемалықжағдаяттуындайды.



Роликфильм

7-12минут

Сағат – время –taim

Сағат







12-20минут

Жаңаны ашу.Оқушылар сағаттың сағаттық (қысқа) жəне минуттық(ұзын) тілдерімен таныс. Оқушылар көбейтукестесімен, жеке алғанда 5-ке көбейтумен танысболмағандықтан мұғалім олардан циферблаттағы бірұсақ бөлік (1 минут) қандай уақыт аралығына сəйкескелетінін сұрауы қажет.Өзіндік жұмысРим және араб (кәдімгі) цифрлары жазылған карточкаларды жұптап қос.





Бағалау: Жарайсың!3Жұптық жұмыс.Сағат тілдерін көрсетілген уақытқа сәйкес орналастыр.13сағ 00мин; 15сағ 30мин;7сағ 45мин;2сағ 25мин;6сағ 35мин;20 сағ 50 мин.Бағалау: Шапалақтау3Сергіту сәті.Тик-так әуені


Оқулық,дəптер.
21-35минут

Жаңаны қолдану.Топтық жұмыс.1-қатар: Есепті шығар:Мөлдірдің мектепке дейінгі жолына 25минут уақыт кетеді. Ал Санжар Мөлдірден 8 минут артық жүреді. Санжар мектепке дейін неше минут жүреді?Мөлдір – 25 минутСанжар -? 8 минут артықШешуі: 25+8=33Жауабы: Санжар мектепке дейін 33 минут жүреді.2- қатар: «Синквинг» немесе «Бес жолды өлең»
  • Зат есім.Сағат
  • Сын есім. Әдемі, дөңгелек
  • Етістік.Тілдері қозғалады, шырылдайды, уақыт көрсетеді.
  • Сөз тіркесі.Сағат уақытты анықтау үшін қажет.
  • Синоним.Тәулік.
  • 3- қатар: «Гексафлексагон.» 5 рет айналдыру арқылы сандардың көмегімен уақытты анықтау.Мысалы: 9,10=9 сағ10мин23,24=23сағ24мин18,13=18сағ13минТоптар бір-бірін текше арқылы бағалайды.«Тарси» әдісі.1-қатар: 2-қатар: 3-қатар:11-9=2 14-8=6 9+5=1414-7=7 12-8=4 13-5=88+4=12 5+8=13 12-7=514-6=8 11-6=5 9+4=13




    35-40 минут
    Үйге тапсырма: №4 34бет.Кері байланыс:Қарау.(Оқушылар маған, мен оқушыларға) Текше арқылы кері байланыс беру (жасыл -өте жақсы, қызыл- көңілімнен шықпады)Рефлексия.

    Қосымша мағлұматтар
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАҚТ-мен байланысҚұндылықтар мен байланыс(тәрбиелік элемент)
    А,А+ оқушылар берілген ойды жалғастыру.Жетістік критерийлері арқылы.Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.АҚТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: кітап оқуға құштарлық сезімге баулу.

    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызңа қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


































    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):1.2Қандай екі нәрсе сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ