Материалдар / Тәулік математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәулік математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
879
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Уақытты анықтаймын

Мектеп: Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп

Күні: 30.11.1 7.ж

Мұғалімнің аты-жөні Мағзомова

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Шамалар және олардың бірліктері

48 сабақтың тақырыбы

Уақыт. Уақытты анықтаймын.

Оқу мақсаттары

2.1.3.5.Уақытты циферблат бойынша анықтау: сағат жəне минут.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

уақытты сағат бойынша анықтайды (сағат, минут).


Көпшілік оқушылар:

уақытты сағат бойынша секундқа дейін дəлдікпен анықтайды.


Кейбір оқушылар:

сағаттардың əртүрлі түрлерін пайдалана отырып, уақытты атайды.


Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

орындалатын амалдарды, ауызша есептеулерді түсіндіруді.

Пəндік лексика жəне терминология.

Сағат, минут, уақыт.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

Талқылау.

Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?

Сағат _ сағат, _ минут, _ секундтыкөрсетіптұр.


Жазу. Сағат _ сағат, _ минут, _ секундтыкөрсетіптұр.


Тірек білім

Уақыт, циферблат, сағат тілі, минут тілі.



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


0–6

минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық.

Сауал тастамақ.

- Уақыт деген не?

- Уақытты көруге, естуге, ұстап көруге бола ма?

- Ол бар ма? (Бізді қоршаған əлемде барлық оқиғаларуақытпен жылжиды!)

Уақыт əрқашан қозғалыста болады. Ол бір сəтке де

тоқтамайды!

- Уақыт қандай бағытта жылжиды? (Əрқашан тек бірбағытта – өткен шақтан болашаққа қарай.)

- Уақытты артқа жылжытуға, ұстап қалуға немесе

тоқтатуға бола ма?

- Сағаттың қандай тілдері бар?

- Олар қалай аталады?

- Олардың арасында қандай айырмашылық бар?

- Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?

- Неше минут өтті?

Сабақтың мақсатын қоюға мүмкіндік беретін

проблемалықжағдаяттуындайды.



Роликфильм


7-12минут


Сағат – время –taim


Сағат





12-20минут


Жаңаны ашу.

Оқушылар сағаттың сағаттық (қысқа) жəне минуттық(ұзын) тілдерімен таныс. Оқушылар көбейтукестесімен, жеке алғанда 5-ке көбейтумен танысболмағандықтан мұғалім олардан циферблаттағы бірұсақ бөлік (1 минут) қандай уақыт аралығына сəйкескелетінін сұрауы қажет.

Өзіндік жұмыс

Рим және араб (кәдімгі) цифрлары жазылған карточкаларды жұптап қос.

I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII



1 2 3 4 5 6 7 8 9   10 11 12





Бағалау: Жарайсың!3

Жұптық жұмыс.

Сағат тілдерін көрсетілген уақытқа сәйкес орналастыр.

13сағ 00мин; 15сағ 30мин;7сағ 45мин;

2сағ 25мин;6сағ 35мин;20 сағ 50 мин.

Бағалау: Шапалақтау3

Сергіту сәті.

Тик-так әуені


Оқулық,

дəптер.

21-35

минут


Жаңаны қолдану.

Топтық жұмыс.

1-қатар: Есепті шығар:

Мөлдірдің мектепке дейінгі жолына 25минут уақыт кетеді. Ал Санжар Мөлдірден 8 минут артық жүреді. Санжар мектепке дейін неше минут жүреді?

Мөлдір – 25 минут

Санжар -? 8 минут артық

Шешуі: 25+8=33

Жауабы: Санжар мектепке дейін 33 минут жүреді.

2- қатар: «Синквинг» немесе «Бес жолды өлең»

  1. Зат есім.Сағат

  2. Сын есім. Әдемі, дөңгелек

  3. Етістік.Тілдері қозғалады, шырылдайды, уақыт көрсетеді.

  4. Сөз тіркесі.Сағат уақытты анықтау үшін қажет.

  5. Синоним.Тәулік.

3- қатар: «Гексафлексагон.» 5 рет айналдыру арқылы сандардың көмегімен уақытты анықтау.

Мысалы: 9,10=9 сағ10мин

23,24=23сағ24мин

18,13=18сағ13мин

Топтар бір-бірін текше арқылы бағалайды.

«Тарси» әдісі.

1-қатар: 2-қатар: 3-қатар:

11-9=2 14-8=6 9+5=14

14-7=7 12-8=4 13-5=8

8+4=12 5+8=13 12-7=5

14-6=8 11-6=5 9+4=13



35-40 минут

Үйге тапсырма: №4 34бет.

Кері байланыс:Қарау.

(Оқушылар маған, мен оқушыларға)

Текше арқылы кері байланыс беру

(жасыл -өте жақсы, қызыл- көңілімнен шықпады)

Рефлексия.


Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АҚТ-мен байланыс

Құндылықтар мен байланыс

(тәрбиелік элемент)

А,А+ оқушылар берілген ойды жалғастыру.

Жетістік критерийлері арқылы.

Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.

АҚТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: кітап оқуға құштарлық сезімге баулу.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызңа қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

















Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.

2

Қандай екі нәрсе сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!