Материалдар / Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетанудан ашық сабақ өткізгенде қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО

Көкпекті ауданы

Шұғылбай ауылы

«І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ

Биназарова Гульжан Орынбасаровна

Бастауыш сынып мұғалімі





Күні:

4-сынып Дүниетану

Сабақтың тақырыбы:

Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау

Сілтеме:

Дүниетану. К.Жүнісқызы.Ә.Бірмағанбетов. Алматы «Атамұра»2011.

Жалпы мақсаты:

Қызыл кітапқа енген сирек жануарлар мен өсімдіктермен танысуды жалғастыру, Қызыл кітап жайлы мағлұмат алу.


Негізгі идеялар:

  1. Кейбір құрып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер, олардың жойылу

себебін, қорғау шараларымен танысады.

  1. Қоршаған ортаны қорғауға арналған экологиялық ережелерді сақтау

керектігін түсінеді.


Ресрустар:

«Қазақстан қорықтары» кітабы, суреттер, картиналар, Қызыл кітап. Физикалық карта



Үйге тапсырма:


Жаттығулар:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру

Сынып оқушыларын топқа бөлу-1 мин

Топ ережесін қайталау-2мин

1.Топ мүшелері бір-біріне деген ықыластары ман тілектерін білдіреді. 2.Оқушылар топқа,жұпқа бөлінеді. 3.Топ ережесін қайталайды. 4.Спикер бағалайды.

Білу

«Не білемін...»-3 мин.

1.Су қоймасы өсімдіктері туралы не білеміз? 2.Су қоймасы жануарлар әлемі.

3.Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары

.

Түсіну

«Кім білгір» іскерлік ойын-15 мин.

«Қызыл кітап» қалай және не үшін құрылғаны туралы не білеміз? (Оқушы жауаптары) 1.Қызыл түс. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктерді жазады. 2.Сары түс.Сандары әлі баршылық,бірақ жойылуға таяу жану. мен өсімдіктерді жазады. 3.Ақ түс.Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді жазады. 4.Сұр түс.Аты танымал емес жануарлар мен өсімдіктердің аттарын жазады. 5.Жасыл түс.Қайтадан қалпына келіп жатқан жануарлар мен өсімдіктерді жазады.

Өсімдіктер мен жануарлардың жүйелеу сызбасын құрады.


Қолдану

«Кім алғыр?»-12 мин

Физикалық картадағы бояуларына қарап, еліміздегі негізгі тауларды атайды.

Оқулықпен жұмыс

Жұппен жұмыс 1-жұп .Таулы жер өсімдіктері

2-жұп .Таулы жер жануарлары

3-жұп. Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау.

Дәптермен жұмыс.Сызба құру.

Shape1 Мемлекет Қоршаған ортаны қорғау туралы Заң

Қорықтар,ұлттық саябақтар

Белгілі бір уақытта ғана аң,балық аулауға рұқсат ету.


Талдау

«Кел,ойланайық»-8 мин

1-жұп .Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары неліктен алуан түрлі болады екен

2-жұп .Тау етегінен құзды шыңдарға дейін өсімдіктер қандай ретпен өседі.

3-жұп. Тау ормандары мен шалғындарының шаруашылық үшін маңызы.


Жинақтау

Білімдерін жинақтау-5 мин

«Қызыл кітап»қалай және не үшін құрылған?

Ол неліктен қызыл?

Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктерді құтқарудың қандай жолдары бар?

Жеріміздегі қоршаған ортадағы өңген апаттан қалай сақтануға болады?


Бағалау

Бағалайды,қорытындылай

ды ,үйге тапсырма беріледі -5 мин.

Спикер бағалайды, бағаның не үшін қойылғанына түсініктеме береді.Күнделікке тапсырма жазады.Стиерге сабақ туралы ойын жазып іледі.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!