Ұйымдастырушылық, қызықтырушылық,оқытушылық.
| Сурет бойынша сұрақ-жауап алу.
-Сендерге суреттегі қай бала қндай?Неліктен?
Ол таза болу үшін не істеген?Дұрыс.
Жеке басты? тазалығын сақтау үшін не істеуіміз керек?
қандай заттармен дос болуымыз керек?
жұмбақ 1.Таңертен сен күнде, қолына сүйкелейсін,Кетсін кір-ласын, тап-таза боласын. Ол не?
2.Шомылған баланы, аймалап алады,Сүртеді қолынды, сүртеді бетінді.
3.Аралап қалын орманды,қалайды сұлу болғанды.қолы жоқ, сөзі жоқ, бірақ та тісі бар,Басы? мен ісі бар.
-Тәрбиеші: Дұрыс, міне ылғида осы заттармен дос болу керек.Ол қандай заттар екен?
-Тәрбиеші:Жуынуға қажетті заттарды атайықшы?
-қолды қай кезде жуамыз?
-Тісті күніне неше рет тазалауымыз керек?
-Неге басқаны? тіс щеткасын, тарағын пайдалануға болмайды?
-Тәрбиеші, балаларды қол жуу ережесін жақсы білетіндерін айтады да бір баланын ережені көрсетуін сүрайды.
|
-таза бала-кір бала
- жуынған.Жеке бастын тазалығын сақтау, ол күнделікті беті- қолынды жуып, дене бітімін таза ұстау, және суреттегі бала сияқты болмау.
Кір қожалақ болмау.
Балалардың жауабы: «сабын.»
Балалар жауабы: «сүлгі.»
Балалар жауабы: «тарақ.»
-Сабын, тарақ, сүлгі, тіс щеткасы, ысқыш.
-тамақ ішер алдында, тамақ ішіп болғасын, серуеннен кейін жуамыз.
-2 рет тазалау керек, танертен және кешке.
-себебі, әр адамны? өзінін жеке щеткасы болу керек.
-Женімізді түреміз, қолды сулаймыз, сабынды алып қолымызға жағамыз да алаанды қолды? сыртын әдемілеп сабындаймыз, содан кейін сабынды шайып тастаймыз, сүлгімен қолымызды құрғатып сүртеміз.
|