Бөлім:
|
8-бөлім: Театр өнері мен
мәдениеті. Синтаксис
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
20.04.2023
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Театр – мәдениеттің
ошағы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
8.2.4.1 –тақырыбы ұқсас ғылыми
және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін
(әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра
талдау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
тақырыбы ұқсас ғылыми және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін
(әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра
талдайды.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
«Шаттық шеңберіне» тұрып,
бір-біріне тілектерін айтады.
|
Шаттық шеңберге шығып,
тілектерін білдіру арқылы жақсы көңіл-күй
қалыптастырады.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин.
|
Өткен тақырып пен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
№1-тапсырма.
Мәтіндерді оқып, тақырыбын,
түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын
салыстырыңдар.
|
Айтылым:
Берілген екі мәтінді мұқият
оқып, ондағы негізгі ойды ашып түсіндіреді. Түрін (әңгімелеу,
сипаттау, талқылау) анықтайды.
|
Дескриптор:
Жалпы -5
балл.
- түрін анықтап, құрылымын
салыстырады.
|
Оқулық
|
15
мин.
|
№2-тапсырма.
Театр туралы жай сөйлем
түрлеріне мысалдар ойлап тауып, кестеге
жазыңдар
|
Жазылым:
Мысалдар келтіріп, оқулықта
берілген кестені толтырады
|
Дескриптор:
Жалпы -5
балл.
-кестені
толтырады
|
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Пікірім бар»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Үйге
тапсырма: 222 бет,
6-тапсырма.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|