Материалдар / Температуралары әртүрлі суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Температуралары әртүрлі суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТА ТАПСЫРМАЛАР ӨТЕ КӨП
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
3195
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 8.1 А

Мектеп: № 86 жалпы орта мектебі

Күні: 10 .10.2018 ж

Мұғалімніңаты-жөні: Сарыбекова Г.Т.

Сынып: 8 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Температуралары әртүрлі суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру

Осысабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.2.5-жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау;

8.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;

Сабақтыңмақсаты

1. Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы ұғымдарының физикалық мағынасын білу;

2.Жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін есептейтін формуланы жаза алу және түрлендіру;

3.Меншікті жылу сыйымдылықтың және жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерінің формулаларын есептер шығаруда қолдану;

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: Жылумөлшері ұғымдарының физикалық мағынасын біледі.

  1. Басым бөлігі :Жылу алмасу процесі кезінде алған берген жылумөлшерлерін есептейтін формуланы жаза алады, түрлендіреді.

  2. Кейбір оқушылар : жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерінің формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

Жылумөлшері - жылуберілукезіндеішкі энергияның өзгеруінің өлшемін жылу мөлшері деп атайды және оны Q әріпімен белгіленеді.

Калория- латын калор-жылу қызу деген мағына береді.1г суды 1оС-та қыздыру үшін берілетін жылу мөлшері.

Жұмыс- ішкі энергияның механикалық жұмыс істеу жолымен өзгертудің өлшемі жұмыс деп аталады және ол А әріпімен белгіленеді.

Құндылықтарға булу


Жалпыға бірдей еңбек қоғамы аясында жылу алмасу кезінде берген жылу мөлшерлерін анықтау арқылы еңбекке баулу.

Пәнаралықбайланыс

Әртүрлі заттардың меншікті жылусыйымдылығын түсіндіру барысында Менделеев кестесін пайдаланып химиямен байланыстырамын.

Есептерді шығару барысында математикамен байланыстырамын.

Алдыңғы білім


Жылу мөлшері жайлы түсінікті алдыңғы тақырыптардан біледі.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ұйымдастырукезеңі

Ресурстар

Сабақтың басталуы5-мин

- Оқушылармен сәлемдесу; - Психологиялық ахуал қалыптастыру;

- Оқушыларды түгелдеу.;

Түрлі –түсті қағаздар

«Кім жылдам» әдісін пайдалана отырып үй тапсырмасына қойылатын сұрақтар.

  • Отынның меншіеті жану жылуы дегеніміз не?

  • Отынның жылу мөлшері қандай формуламен анықталады?

  • Отынның меншікті жану жылуының ХБЖ-гі өлшем бірлігі?

  • Ішкі энергия дегеніміз не?

  • Ішкі энергия қандай шамаларға тәуелді?

Дескриптор:

- отынның меншікті жану жылуына анықтама бере алады.

-Ішкі энергияны есептеуге арналған формуланы біледі

-өлшем бірліктермен жұмыс жасай алады

- отын жанғанда бөлінетін жылудың шығынын анықтай алады

Бағалау:«Басбармақ» әдісі арқылы сабаққа қызығушылығын оятамын.


«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну дағдысын қалыптастыруда,зертханалық тапсырмаларды орындау барысында өз ойын ортаға салады, жұпта ой бөліседі, талқылайды.


Тапсырма №1

Әр түрлі температурадағы суды араластырғандағы жылу мөлшерін салыстыру.

Жабдықтар : мензурка, термометр, калориметр, ыстық суы бар шайнек, стакан. Жұмыстың барысы:

  1. Массасы 100 г ыстық суды сыртқы ыдыстың ішіне қойылған калориметрдің ішкі ыдысына құйыңдар. Ыстық судың t1 температурасын өлшеңдер.

  2. Стаканға дәл сондай суық су құйып және оның t2 температурасын өлшеңдер.

  3. Ыстық суы бар ыдысқа абайлап суық су құйып, алынған қоспаны термометрмен араластырып және оның t температурасын өлшеңдер.

  4. Ыстық судың, қоспаның t температурасына дейін суығанда, берген жылу мөлшерін формуласымен және суық судың осы t температураға дейін жылығанда алған жылу мөлшерін формуласымен есептеңдер.

Өлшеудің және есептеудің нәтижесін кестеге жазыңдар:

Ыстық судың массасы, m, кг

Суық судың бастапқы темп.,

t 1,0С

Қоспа темпер.

t , 0С

Ыстық су берген жылу мөлшері,

Q1Дж

Суық судың массасы,

m1, кг

Ыстық судың баст.

темп.

t 2,0С

Суық су алған жылу мөлшері,

Q 2 ,Дж









Дескриптор:

  • Ыстық судың және салқын судың температурасын өлшейді ;

  • Ыстық суы бар ыдысқа абайлап суық су құйып, алынған қоспаны термометрмен араластырып және оның t температурасын өлшейді

  • Ыстық судың, қоспаның t температурасына дейін суығанда, берген жылумөлшерін формуласымен және суық судың осы tтемператураға дейін жылығанда алған жылу мөлшерін формуласымен есептейді Өлшеудің және есептеудің нәтижесін кестеге түсіреді.

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс арқылы топтар бірін-бірі бағалайды

Оқулық

А4 қағазы, смайликтер, флипчарт, маркерлер


Сабақтың ортасы

15 мин














Сабақтың соңы

5 минут

«Ой ширату» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну, қолдану дағдыларын қалыптастырамын

  • Температурасы 20оС ,,көлемі 39 л суды температурасы 60оС болатын 20 л сумен араластырған.Қоспаның температурасы қандай?

  • 600г глицерінді 20оС-тан 60о-қа дейін жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет?

  • Массасы 110г темір кесегін t1=20oC- тан t2=920oC-қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері қажет?

Дескриптор Есептің шартын жазады ХБЖ-не айналдырады

  • Формуланы біледі, түсіндіреді Есептеп шығарады


Кері байланыс: бір топ келесі топқа стикер арқылы бағалайды

Кері байланыс: Білім ағашы Бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді cұраймын.


Үйге тапсырма: Жылу процестеріндегі энергияның сақталу және айналу заңы 1,6-жаттығу.

Оқулық, А4



























Саралау Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңген қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Кім жылдам» әдісі, жаңа сабаққа түсініктеме жүргізу арқылы берілген тапсырмаларды орындай отырып, өткенді қайталайды.

«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі арқылы берілген зертханалық тәжірибені оқушылар орындау барысында диолог жүргізіп қолдау көрсетемін

«Ой ширату»әдісінде оқушылар тапсырманы салыстыра отырып,нәтижеге қол жеткізеді



Қалыптастырушы бағалауды әр тапсырмадан кейін жүргізіп отырамын. Сабақ барысында оқушыларға үнемі ауызша және жазбаша кері байланысты беріп отырамын. Оқушының оқуына қолдау көрсетіп, бағыт бағдар беріп отырамын. Сабақ барысында оқушылардан «білім ағашы» арқылы кері байланыс аламын





Физика кабинетінде техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау.



Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болы ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?

1: 2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?

1: 2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім?


Тексерілді

оқу ісінің меңгерушісі __________Утебаева Л.П.




Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 2

Мектеп: № 86 жалпы орта мектебі

Күні: 11 .10.2018 ж

Мұғалімніңаты-жөні: Сарыбекова Г.Т.

Сынып: 11 «Ә Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Трансформатор орамдарының санын анықтау

Осысабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  1. - Трансформатор орамдарының санын әр түрлі түрлендірулер арқылы анықтауды үйрену

  2. физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;

Сабақтыңмақсаты

1. Трансформатор орам сандары қатынасы қандай шамаларға тәуелді анықталатынын білу;

2.Түрлндіру формулаларын жаза алу және түрлендіру;

3. Формулаларын есептер шығаруда қолдану;

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: Трансформатор және трансформация коэффициенті ұғымдарының физикалық мағынасын біледі.

  1. Басым бөлігі : Трансформация коэффициентін есептейтін формуланы жаза алады, түрлендіреді.

  2. Кейбір оқушылар : ж Аталған шама формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

Трансформация коэффициенті трансформатор орамаларындағы орам сандары мен кернеулер қатынасы арқылы анықталады және оны к әріпімен белгіленеді.

Қуат –тұрақты, ток күші мен кернеу бір-біріне кері өзгесіске ұшырайды.

ПӘК- 99%-ға жуықтайды

Құндылықтарға булу


Жалпыға бірдей еңбек қоғамы аясында жылу алмасу кезінде берген жылу мөлшерлерін анықтау арқылы еңбекке баулу.

Пәнаралықбайланыс

Математика жәнеп химиямен байланыстырамын.

Есептерді шығару барысында математикамен байланыстырамын.

Алдыңғы білім


Қазақстанда электр энергиясын өндіру және жеткізу

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ұйымдастырукезеңі

Ресурстар

Сабақтың басталуы 3-мин

- Оқушылармен сәлемдесу; - Психологиялық ахуал қалыптастыру;

- Оқушыларды түгелдеу.;

Түрлі –түсті қағаздар

5 мин



Сабақтың ортасы

20 мин













12 мин

«Кім жылдам» әдісін пайдалана отырып үй тапсырмасына қойылатын сұрақтар.

Электр жеслісіндегі шығынды азайтудың қандай жолдары бар?

Неге тжоғары вольтты электр желісі қолданылады?

Трансформатор қандай мақсаттарда қолданылады?

Трансформация коэффициенті деп нені айтады?

Бағалау:«Басбармақ» әдісі арқылы сабаққа қызығушылығын оятамын.


«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну дағдысын

қалыптастыруда,зертханалық тапсырмаларды орындау барысында өз ойын ортаға

салады, жұпта ой бөліседі, талқылайды.


Тапсырма №1 Оқулықтағы нұсқама бойынша жұмысты орындап , кестені

толтырамыз

n

U

U

U

n

n








Дескриптор:

Шевцов есептер жинағы бойынша есептер шығарады.

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс арқылы топтар бірін-бірі бағалайды

Оқулық

А4 қағазы, смайликтер, флипчарт, маркерлер





Сабақтың соңы

5 минут

«


Кері байланыс: бір топ келесі топқа стикер арқылы бағалайды

Кері байланыс: Білім ағашы Бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді cұраймын.


Үйге тапсырма: 2-тарау оқу

Оқулық, А4






















Саралау Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңген қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Кім жылдам» әдісі, жаңа сабаққа түсініктеме жүргізу арқылы берілген тапсырмаларды орындай отырып, өткенді қайталайды.

«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі арқылы берілген зертханалық тәжірибені оқушылар орындау барысында диолог жүргізіп қолдау көрсетемін

«Ой ширату»әдісінде оқушылар тапсырманы салыстыра отырып,нәтижеге қол жеткізеді



Қалыптастырушы бағалауды әр тапсырмадан кейін жүргізіп отырамын. Сабақ барысында оқушыларға үнемі ауызша және жазбаша кері байланысты беріп отырамын. Оқушының оқуына қолдау көрсетіп, бағыт бағдар беріп отырамын. Сабақ барысында оқушылардан «білім ағашы» арқылы кері байланыс аламын





Физика кабинетінде техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау.




Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болы ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?

1: 2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?

1: 2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім?


Тексерілді

оқу ісінің меңгерушісі __________Утебаева Л.П.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!