Материалдар / Теңдеу және оны шешу тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып математика пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
671
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Жаңаөзен қаласы

23 орта мектеп КММ



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ж.А.Утебаева.


Сынып: 4 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Оқыту нәтижесі 1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Негізгі идеялар Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу.
Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу. Мазмұнды есептер шығару.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану


Топқа бөлу

Оқушыларға

Геометриялық фигуралар үлестіріледі

Қолдарына алған фигуралар бойынша топқа бөлінеді.


Бағалуы

Пластилиннен тау жасау

арқылы жалаушаларды тауға қояды

Жалаушалар арқылы балалар өз-өздерін бағалайды


Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, көңіл-күйіміз қалай?

Рисунок 1 Бүгін бәріңе сәттілік тілеймін.



Үй тапсырмасын пысықтау


8

10500:5=2100

2100+1670=3770

10500-2100-3770=4630


Оқушылар ауызша орындайды



Миға шабуыл





Shape1

5сағ. неше мин. Бар?



Shape2

10000:100



Shape3

1000:100













Shape4

520*2







Shape6 Shape5

44*2

2кг-да неше грамм бар?















Фигуралардың артында әріптер бар

Сол жоғалған әріптерден сөз құраймыз

Қандай сөз шықты? Теңдеу



Теңдеу дегеніміз не?

Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.



-Демек біз бүгін теңдеуге байланысты есептер шығарамыз



Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.


І- топ


X+20*8=2600 40*6+X=9400

X+160=2600 240+X=9400

X=2600-160 X=9400-240

X=2440 X=9160

2440+20*8=260 40*6+9160=9400


II-топ


X*(40:4) =12600 (190-90)*X=38600

Х*10=12600 100*Х =38600

X=12600 =10 Х =38600:100

X=1260 Х =386

X=1260*(40:4)=12600 (190-90)*Х =38600





ІІІ-топ


X-560:7=20000 3090:10-X=209

X-80=20000 309-X=209

X=20000+80 X=309-209

X=20080 X=100

20080-560:7=20000 3090:10-100=209


2 мазайка құрастыру Тақтамен жұмыс


I II III барлығы топқа

12+b=72:2 (X+20):5=6 a:10=960:2 2400:(с-12)=10

12+b=36 X+20=6*5 а:10=480 c-120=2400:10

b=36-12 X+20=30 a=480*10 с-120=240

b=24 X=30-20 a=4800 c=240+12

12+24=72:2 X=10 4800:10=960:2 c=252

36=36 (10+20):5=6 2400:(252-12)=10



Сергіту сәті





























































Сергіту сәті


























































-Балалар әр теңдеудің артында суреттер бар сол арқылы мазайка құрастырамыз. МАЗАЙКАНЫ БАЛАЛАР ҚҰРАСТЫРАДЫ


-Балалар біз ненің суретін көріп тұрмыз?

Киіз үйдің жабдығы басқұр деп аталады


5

а) Ш: 3*5=15 Ж:Қыл арқанның ұзындығы 15м.


ә) І-топ теңдеу құру

X:3=5

X=5*3

X=15

15:3=5


6 ІІ-топ

Ш: 1800:6=300

300*8=2400

Ж: 8 кесе 2400 теңге тұрады


3 ІІІ-топ Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жаз

Shape7

3см+3см+Xсм:4






4 Математикалық диктант Өрнек тұрінде жазу және оқу

А. а:80*5

Ә. 90+с*60

Б. 70:5+42:Х

В. 984+324:а+412



7 топ басшылар сайысы

Қалдықпен бөлуді баған түрінде орындау


1529:4=382(1) 1437:6=239(3) 1358:3=452(2) 40987:8=5123(3)



8 Фигуралардың аудандарын табу


2*2+3*2=10см2 2*2+2*4=12см2




Ой толғаныс

Ш.тапсырма:

111*(1+1+1)+1+333+333=1000


Сабақты бекіту


Үй тапсырмасы

9

Оқушылар күнделіктеріне жазады


 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!