Миға шабуыл
жасау. Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ)
туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой
салу.
Өздік жұмыс.
Үтікке
міндім,
Теңізде жүздім
/Қайық/
Ақ шатырлы бір
қала,
Суда жүзіп жүр
дара.
Кеме
Қайық, кеме, катер суреттерін
іліп әңгімелеп шығу.
Осыкөліктердің не
таситыгндығытуралысұрау?
Көктемде сендер балалар
қағаздан не жасайсыңдар?
Қайық –лодка, кеме-корабль,
теңіз-море
Қандай геометриялық фигурадан
тұратындығын сұрау?
-
Желкенді қайық туралы қысқаша
әңгімелеп шығу.
- Өзен , көл бейнесін қандай
түстермен бояйтындығын сұрау?
Қайық не үшін керек екендігін
сұрау?
Қайық неден жасалатындығын
айту.
Аспан, су, өзен жағасын қандай
түстер болатындығын және оларды да мүсіндеуге бола ма?Мүсіндеу әдіс
– тәсілдерін көрсетіп, түсіндіру.
Сергіту жаттығу: Оң қолымда бес
саусақ, сол қолымда бес саусақ
Теңіздегі жел айдаған қайыққа
жетіспей тұрған құбылыстарды өздері қосымша мүсіндеуге
үйрету.
Мүсінделген бейнелерге әңгіме
құрастыруға икемдеу.
Үш топқа бөлінген балалардың
мүсіндеген қайықтарын салыстыра білуге және оларды өздерінше баға
бере білуге дағдыландыру. Қайықтың астыңды бөлігі тік төртбұрышқа,
ал үстіңді жағы ұшбұрышқа ұқсайтындығын
айту.
Балаларға үлкен тақтай бетіне
қайықтарды мүсіндеп, содан кейін қалған теңіз бейнесін мүсіндеуге
топтықжұмыс жасау, желболғанда қайықтың бейнесін келтіре мүсіндеуге
жіне орналастыруға икемдеу. Бағыт юбағдар беріп
отыру.
Мысалы: Теңіз болуүшін
керек?
Толқындар жасаймыз. Түсі қандай ? Аспан бейнесін , шағала,
алыстан балықтар да жасауға болады. Баланың қиялына , теңіз
бейнесін елестете отырып, слайдтар көрсету арқылы мүсіндеу.
Қоршаған ортада айтылған көлдер мен өзендер бейнесін естеріне
түсіргізу. Теңіздегі жел айдаған қайық бейнесін мүсіндеп, әңгіме
айту.
Сергіту жаттығу: Ұзын мұртты
сұр қоян
Сергіту жаттығу: Оң қолымда
бес саусақ. Сұр қоян
Д/о:
Көрме
Шарты: Балалардың жасалған жұмыстарына баға беруге
дағдыландыру.
-Ермексазды дөңгелетіп
аламыз.
-Жұптық
жұмыс
Бір-бірлеріне жұмбақ
айту.
Сергіту
жаттығу: Қардан домалақ жасап,
бір-бірімізге лақтырып, қағып алу.
Топтаса жұмыс жасауға
үйрету. 1 топ- қайықтың құрылысын
айту
2 топ- қайық
жасау
3 топ- теңіз туралы
айту
Барлық топтар қайықтарды
көрсетіп ,мүсіндейді.
Жасалған бейнелерден
әңгіме қарастыруға үйрету.
|