Материалдар / Теңіздегі желкенді қайық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңіздегі желкенді қайық

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Шілде 2018
1229
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Мүсіндеу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні: 9.03.2018

Сынып: 0 «Б»

Мектеп: Қалалық қазақ мектеп-лицейі

Мұғалімнің аты-жөні: Нұрлыбаева Г.Д.

Сабақ тақырыбы

Теңіздегі жел айдаған қайық

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Ермексазбен мүсіндеу іскерлік дағдыларын жетілдіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар : Ермексазбен мүсіндеу іскерлік дағдылары жетіледі.

Көптеген оқушылар: Желкенді қайықты мүсіндей біледі, саусақ бұлшық еттерін жетілген, түстерді дұрыс бере білуге үйренген.

-Өз ойларын айта білуге дағдыланған. Мүсіндеу кезінде бейнелерді дұрыс мүсіндей білуге дағдыланған.

Кейбір оқушылар: Саусақ бұлшық еттері жетілген. Берілген тапсырмалардың әр бөлшектерін әдемілеп жасауға үйренген, еңбектене алады, эстетикалық тәрбиеленген.

Бағалау критерийлері

Заттар туралы білді және мүсіндей алады.

Тілдік мақсаттар

Дағдыны дамыту: Әртүрлі сұрақтар қоя білу, болжамдар айту, ұғымдарға анықтама беру, жүйелеу, бақылау, қорытындылау және ойша тұжырым жасау.

Құндылық

Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі, бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы

Пәнаралық байланыстар

Сурет салу, көркем әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

Слайд.

Бастапқы білім

Үштұғырлы тілді біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

«Ыстық орындық» әдісі.

3 топқа бөлу.

1 топ- машина . 2 топ- доп . 3 топ-қоян


Карточкалар арқылы

Сабақтың ортасы

Миға шабуыл жасау. Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу.

Өздік жұмыс.

Үтікке міндім,

Теңізде жүздім /Қайық/

Ақ шатырлы бір қала,

Суда жүзіп жүр дара.

Кеме

Қайық, кеме, катер суреттерін іліп әңгімелеп шығу.

Осыкөліктердің не таситыгндығытуралысұрау?

Көктемде сендер балалар қағаздан не жасайсыңдар?

Қайық –лодка, кеме-корабль, теңіз-море

Қандай геометриялық фигурадан тұратындығын сұрау?

- Желкенді қайық туралы қысқаша әңгімелеп шығу.

- Өзен , көл бейнесін қандай түстермен бояйтындығын сұрау?

Қайық не үшін керек екендігін сұрау?

Қайық неден жасалатындығын айту.

Аспан, су, өзен жағасын қандай түстер болатындығын және оларды да мүсіндеуге бола ма?Мүсіндеу әдіс – тәсілдерін көрсетіп, түсіндіру.

Сергіту жаттығу: Оң қолымда бес саусақ, сол қолымда бес саусақ

Теңіздегі жел айдаған қайыққа жетіспей тұрған құбылыстарды өздері қосымша мүсіндеуге үйрету.

Мүсінделген бейнелерге әңгіме құрастыруға икемдеу.

Үш топқа бөлінген балалардың мүсіндеген қайықтарын салыстыра білуге және оларды өздерінше баға бере білуге дағдыландыру. Қайықтың астыңды бөлігі тік төртбұрышқа, ал үстіңді жағы ұшбұрышқа ұқсайтындығын айту.

Балаларға үлкен тақтай бетіне қайықтарды мүсіндеп, содан кейін қалған теңіз бейнесін мүсіндеуге топтықжұмыс жасау, желболғанда қайықтың бейнесін келтіре мүсіндеуге жіне орналастыруға икемдеу. Бағыт юбағдар беріп отыру.

Мысалы: Теңіз болуүшін керек?

Толқындар жасаймыз. Түсі қандай ? Аспан бейнесін , шағала, алыстан балықтар да жасауға болады. Баланың қиялына , теңіз бейнесін елестете отырып, слайдтар көрсету арқылы мүсіндеу. Қоршаған ортада айтылған көлдер мен өзендер бейнесін естеріне түсіргізу. Теңіздегі жел айдаған қайық бейнесін мүсіндеп, әңгіме айту.

Сергіту жаттығу: Ұзын мұртты сұр қоян

Сергіту жаттығу: Оң қолымда бес саусақ. Сұр қоян

  • Саусақ ойындарын ойнату.

  • Жасалған мүсіндер туралы әңгімелеуге үйрету.

Д/о: Көрме

Шарты: Балалардың жасалған жұмыстарына баға беруге дағдыландыру.

  • Саусақ ойындарын ойнату.

-Ермексазды дөңгелетіп аламыз.

-Жұптық жұмыс

Бір-бірлеріне жұмбақ айту.

Сергіту жаттығу: Қардан домалақ жасап, бір-бірімізге лақтырып, қағып алу.

Топтаса жұмыс жасауға үйрету. 1 топ- қайықтың құрылысын айту

2 топ- қайық жасау

3 топ- теңіз туралы айту

Барлық топтар қайықтарды көрсетіп ,мүсіндейді.

Жасалған бейнелерден әңгіме қарастыруға үйрету.

СТО, Диалогтік оқыту

Суреттер


Сергіту сәт: Үйде біз нешеуміз

Сабақтың соңы

Кері байланыс . (Ө) Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау өз жұмысыңды бағалаудан тұрады. Балалардың өз жұмысын бағалауын. Түсінгендер- жүрек жасайды , жартылай түсінген- қол көтереді, түсінбегендер-ештеңе істемейді.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау

Бағалау


Сабақ бойынша рефлекция



Жалпы баға .1.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі /оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз/?

2.Сабақтың жақсартуға не ықпал ете алады /оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз/?

3.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет ?


Жан-жақты болу .



Тығыз байланыста болуда.



Балалардың ішкі жан дүниесін түсіну.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!