Пәні: МүсіндеуҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні: 9.03.2018Сынып: 0 «Б» | Мектеп: Қалалық қазақ мектеп-лицейі Мұғалімнің аты-жөні: Нұрлыбаева Г.Д. |
Сабақ тақырыбы | Теңіздегі жел айдаған қайық |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Ермексазбен мүсіндеу іскерлік дағдыларын жетілдіру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар : Ермексазбен мүсіндеу іскерлік дағдылары жетіледі.Көптеген оқушылар: Желкенді қайықты мүсіндей біледі, саусақ бұлшық еттерін жетілген, түстерді дұрыс бере білуге үйренген. -Өз ойларын айта білуге дағдыланған. Мүсіндеу кезінде бейнелерді дұрыс мүсіндей білуге дағдыланған.Кейбір оқушылар: Саусақ бұлшық еттері жетілген. Берілген тапсырмалардың әр бөлшектерін әдемілеп жасауға үйренген, еңбектене алады, эстетикалық тәрбиеленген. |
Бағалау критерийлері | Заттар туралы білді және мүсіндей алады. |
Тілдік мақсаттар | Дағдыны дамыту: Әртүрлі сұрақтар қоя білу, болжамдар айту, ұғымдарға анықтама беру, жүйелеу, бақылау, қорытындылау және ойша тұжырым жасау. |
Құндылық | Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі, бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы |
Пәнаралық байланыстар | Сурет салу, көркем әдебиет |
АКТ қолдану дағдылары | Слайд. |
Бастапқы білім | Үштұғырлы тілді біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | «Ыстық орындық» әдісі. 3 топқа бөлу. 1 топ- машина . 2 топ- доп . 3 топ-қоян |
Карточкалар арқылы |
Сабақтың ортасы | Миға шабуыл жасау. Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. Өздік жұмыс. Үтікке міндім,Теңізде жүздім /Қайық/Ақ шатырлы бір қала,Суда жүзіп жүр дара. Кеме Қайық, кеме, катер суреттерін іліп әңгімелеп шығу.Осыкөліктердің не таситыгндығытуралысұрау?Көктемде сендер балалар қағаздан не жасайсыңдар?Қайық –лодка, кеме-корабль, теңіз-мореҚандай геометриялық фигурадан тұратындығын сұрау?- Желкенді қайық туралы қысқаша әңгімелеп шығу. - Өзен , көл бейнесін қандай түстермен бояйтындығын сұрау? Қайық не үшін керек екендігін сұрау?Қайық неден жасалатындығын айту. Аспан, су, өзен жағасын қандай түстер болатындығын және оларды да мүсіндеуге бола ма?Мүсіндеу әдіс – тәсілдерін көрсетіп, түсіндіру. Сергіту жаттығу: Оң қолымда бес саусақ, сол қолымда бес саусақ Теңіздегі жел айдаған қайыққа жетіспей тұрған құбылыстарды өздері қосымша мүсіндеуге үйрету. Мүсінделген бейнелерге әңгіме құрастыруға икемдеу. Үш топқа бөлінген балалардың мүсіндеген қайықтарын салыстыра білуге және оларды өздерінше баға бере білуге дағдыландыру. Қайықтың астыңды бөлігі тік төртбұрышқа, ал үстіңді жағы ұшбұрышқа ұқсайтындығын айту. Балаларға үлкен тақтай бетіне қайықтарды мүсіндеп, содан кейін қалған теңіз бейнесін мүсіндеуге топтықжұмыс жасау, желболғанда қайықтың бейнесін келтіре мүсіндеуге жіне орналастыруға икемдеу. Бағыт юбағдар беріп отыру. Мысалы: Теңіз болуүшін керек?Толқындар жасаймыз. Түсі қандай ? Аспан бейнесін , шағала, алыстан балықтар да жасауға болады. Баланың қиялына , теңіз бейнесін елестете отырып, слайдтар көрсету арқылы мүсіндеу. Қоршаған ортада айтылған көлдер мен өзендер бейнесін естеріне түсіргізу. Теңіздегі жел айдаған қайық бейнесін мүсіндеп, әңгіме айту.Сергіту жаттығу: Ұзын мұртты сұр қоянСергіту жаттығу: Оң қолымда бес саусақ. Сұр қоян Саусақ ойындарын ойнату. Жасалған мүсіндер туралы әңгімелеуге үйрету. Д/о: КөрмеШарты: Балалардың жасалған жұмыстарына баға беруге дағдыландыру. Саусақ ойындарын ойнату. -Ермексазды дөңгелетіп аламыз.-Жұптық жұмысБір-бірлеріне жұмбақ айту. Сергіту жаттығу: Қардан домалақ жасап, бір-бірімізге лақтырып, қағып алу. Топтаса жұмыс жасауға үйрету. 1 топ- қайықтың құрылысын айту2 топ- қайық жасау 3 топ- теңіз туралы айтуБарлық топтар қайықтарды көрсетіп ,мүсіндейді.Жасалған бейнелерден әңгіме қарастыруға үйрету. | СТО, Диалогтік оқытуСуреттер
Сергіту сәт: Үйде біз нешеуміз |
Сабақтың соңы | Кері байланыс . (Ө) Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау өз жұмысыңды бағалаудан тұрады. Балалардың өз жұмысын бағалауын. Түсінгендер- жүрек жасайды , жартылай түсінген- қол көтереді, түсінбегендер-ештеңе істемейді. |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау | Бағалау |
|
Сабақ бойынша рефлекция |
|
|
Жалпы баға .1.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі /оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз/?2.Сабақтың жақсартуға не ықпал ете алады /оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз/?3.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет ? |
Жан-жақты болу .
Тығыз байланыста болуда.
Балалардың ішкі жан дүниесін түсіну. |
|