Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Терең және дұрыс дем алуға машықтандыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Терең және дұрыс дем алуға машықтандыру
Мақсаты. Баланың тілдік тыныс алуын дамыту.
Айтылған сөз дәлдігі,тазалығы және әсерлілігі тілдік тыныс алуға байланысты.Әр баланын тілін жетілдіру,тілдік тыныс алуды басқара білуге үйрету қажет.Қарым-қатынас ережелерімен қаншалықты ерте таныстыруды бастасақ,сөйлеу құралдары соншалықты саналы және табиғиқалыптасады да,баланын сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
Сабақтың түрі:
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Оқушымен амандасу.
-
Көңіл-күйін сұрау.
-
Бүгінгі ауа-райы туралы сұрау.
Өткен сабақты қайталау:
Артикуляциялық жаттығуларды айна алдында қайталату. Өткен сабақты пысықтау.
Жаңа сабақ:
Тыныс алу жаттығулары – ауамен емделуді дұрыс пайдалана білу, тыныс алу мүшелерінің жұмысын жақсартуды көздейді. Ұзаққа созылған созылмалы науқастардың (тыныс демікпесі, созылмалы бронхит, демікпе, өкпенің қабынуы, т.б.) тыныс мүшелерінен басқа да көптеген ас қорыту мүшелері мен қан айналымдары және жүйке жүйелерінің жұмыс істеу қызметтерінің бұзылуын орнына келтіретін негізгі емделу құралы. Тыныс алу жаттығуларының негізгі мақсаты – онымен үзбей шұғылдану, осы аталған науқастардың алдын алады, ұзақ өмір сүрудың негізін қалайды.
Тыныс алу жаттығуларының негізгі құралы – ағзаның тыныштық қалпындағы орындалатын және қозғалыста орындалатын жаттығулар.
«Допты қақпаға соқ»- Бала допты алып, футбол қақпасының алдына қояды. Допты қақпаға жаймен үрлеп соғады. Содан соң, бар демімен қатты үрлеп соғады. Балаға қанша гол соққандығын санау тапсырылады.
«Жапырықты ұшыр»- терең тыныс алып, аузыңмен дем шығару арқылы жапырақты үрлеп, ұшыр.
«Қарды үрле»- мақта шарынан дайындалған қаршқтарды жай ғана үрлеу.
«Батбырауық ұшырамыз» (батбырауықтар түрлі түсті, оқушылар түстерін өздері таңдайды).
«Алақанымызды
жылытамыз» (Бір деммен жылы
ауаны үрлеу.)
Буындар мен дауысқа еліктеу дыбыстарын айту.
«Кім қалай дыбыстайды?»
Мақсаты: Бір қалыпты дем шығару кезінде 3-4 буынды айтқызып үйрету.Мазмұны: Мұрын арқылы дем алып,бірқалыпты,асықпай (баяу) ауыз арқылы дем шығару кезінде көрсеткен құстардың дыбыстарын салу (тауық ко-ко-ко, қаз шшш, мысық мяууу, көкек-ку-ку-ку, «ойыншықардың әңгімесуі по-по-по,бу-бу-бу, буын тіркестерін қайталау т.б
Сөйлеу процесінде дұрыс тыныс алуын қалыптастыру (бір демде 5-7 сөзден тұратын фразалар мен 2-4 сөз айту)
V.Сабақты бекіту:
1. Тапсырма : «« Ойлан тап!»
Ойын шарты: суретте берілген көкөністерді санап, суреттің астындағы дұрыс жауаппен сәйкестендіру.
VI.Үйге тапсырма: әнді жаттау, тапсырмаларды орындау
VII.Бағалау :мақтау,мадақтау
VIII.Қорытынды: Сұрақ-жауап арқылы сабақты қорытындылау
Сабақтың тақырыбы: Ауа ағымының бағыты мен күшін машықтандыру
Мақсаты. Баланың тілдік тыныс алуын дамыту.
Айтылған сөз дәлдігі,тазалығы және әсерлілігі тілдік тыныс алуға байланысты.Әр баланын тілін жетілдіру,тілдік тыныс алуды басқара білуге үйрету қажет.Қарым-қатынас ережелерімен қаншалықты ерте таныстыруды бастасақ,сөйлеу құралдары соншалықты саналы және табиғиқалыптасады да,баланын сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
Сабақтың түрі:
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Оқушымен амандасу.
-
Көңіл-күйін сұрау.
-
Бүгінгі ауа-райы туралы сұрау.
Өткен сабақты қайталау:
Артикуляциялық жаттығуларды айна алдында қайталату. Өткен сабақты пысықтау.
Жаңа сабақ:
Тыныс алу жаттығулары – ауамен емделуді дұрыс пайдалана білу, тыныс алу мүшелерінің жұмысын жақсартуды көздейді. Ұзаққа созылған созылмалы науқастардың (тыныс демікпесі, созылмалы бронхит, демікпе, өкпенің қабынуы, т.б.) тыныс мүшелерінен басқа да көптеген ас қорыту мүшелері мен қан айналымдары және жүйке жүйелерінің жұмыс істеу қызметтерінің бұзылуын орнына келтіретін негізгі емделу құралы. Тыныс алу жаттығуларының негізгі мақсаты – онымен үзбей шұғылдану, осы аталған науқастардың алдын алады, ұзақ өмір сүрудың негізін қалайды.
Тыныс алу жаттығуларының негізгі құралы – ағзаның тыныштық қалпындағы орындалатын және қозғалыста орындалатын жаттығулар.
1-тәсіл- мұрынмен терең тыныс алып, тыныс таусылғанша үрлеу
2-тәсіл – мұрынмен терең тыныс алып, тыныс таусылғанша үзіп-үзіп үрлеу
3-тәсіл – мұрынмен терең тыныс алып, тыныс таусылғанша жылдам үрлеу
Буындар мен дауысқа еліктеу дыбыстарын айту.
«Кім қалай дыбыстайды?»
Мақсаты: Бір қалыпты дем шығару кезінде 3-4 буынды айтқызып үйрету.Мазмұны: Мұрын арқылы дем алып,бірқалыпты,асықпай (баяу) ауыз арқылы дем шығару кезінде көрсеткен құстардың дыбыстарын салу (тауық ко-ко-ко, қаз шшш, мысық мяууу, көкек-ку-ку-ку, «ойыншықардың әңгімесуі по-по-по,бу-бу-бу, буын тіркестерін қайталау т.б
Сөйлеу процесінде дұрыс тыныс алуын қалыптастыру (бір демде 5-7 сөзден тұратын фразалар мен 2-4 сөз айту)
V.Сабақты бекіту:
1. Тапсырма : «« Ойлан тап!»
Ойын шарты: суретте берілген көкөністерді санап, суреттің астындағы дұрыс жауаппен сәйкестендіру.
VI.Үйге тапсырма: әнді жаттау, тапсырмаларды орындау
VII.Бағалау :мақтау,мадақтау
VIII.Қорытынды: Сұрақ-жауап арқылы сабақты қорытындылау