Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекеттер
Сыныппен амандасу және
оқушыларды топтарға бөлу (сақиналар)
Оқушыларды топқа бөлу
келесі тұрғыда жүреді; Барлық сынып оқушылары үлкен шеңбер жасап
тұрады , мұғалімнің «Сақиналар» деген бұйрығын естіген бойда олар
тез арада 3-4 оқушыдан тұратын шағын шеңберлер құрулары керек.
Әрбір осындай сақинашалар бір топ болып саналады. Соңында 4 топ
пайда болады.
Оқушылар орындарына
отырғанша оларға топта жұмыс жасау тәртібін және топтағы тыныштықты
сонымен қатар сұрақтарға жауап беруде қол көтеру тәртібін
айту.
(ешкім орнында отырып
дауысын қатты шығарып жауап бермейді).
Сабақтың
басындаЕжелгі Қытайды оқуды жалғастыратынымызды
айтамын
ПСМ: Терракот соғысының
пішінін демонстациялайды
Слайдты көрсету
барысында сұрақтар қою:
-
Бұл не деп
ойлайсыздар?
-
Бұл пішіндерде қандай
ерекшелік бар?
-
Осы терракотты пішіндер олар
кімдер болған? Олар бір-біріне ұқсайды
ма?
-
Оларды не үшін жасақтаған?
Оларды неден жасақтаған?
-
Неліктен осындай
үлкендікте?
-
Сіз қалай ойлайсыз осы
пішіндердің саны нені
білдіреді?
Оқушылардың болжамдарын тыңдап
болған соң мұғалім берілген артефакт 1974 жылы Сиань қаласынан 4 км
шығыста және Цинь Шиихуан қорғанынан 1,5 км қашықтықта кездейсоқ
табылғандығын түсіндіреді.
Мұғалім сабақтың тақырыбын
айтады оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне
жазады.
Оқушыларға Ежелгі Қытайдың
картасын және император Цинь Шихаундидың портреті
көрсетіледі
Мұғалім осы кезеңде Қытайды
біріктірген және ұлы Қытай қорғанын салған Цинь Шихуанди императоры
келмес бұрын бұл елде көптеген үнемі соғыстар болып тұруымен
сипатталатындығын айтады. Ол елді біріктірген, бірыңғай ақша және
бірыңғай жазу иероглиф жүйесін енгізгендігі туралы айтып
өтеді.
Зерттеу жұмысын жақсы орындау
мақсатында оқушыларға 4 минуттық видео ақпарат көру
ұсынылады.
Топпен жұмыс: Видео ақпартты
көріп болған соң мұғалім оқушыларға ежелгі әлем тарихын біз олардың
заттай және жазба деректеріне қарап оқу арқылы еске
сақтайтындығымызды жайлы еске салады. Оқушыларды өздерін тарихшы
және археолог ретінде сезінуге ұсыныс
береді.
. Екі топ жазбаша деректерді
оқиды (Терасса Лангайдың тастағы хаттары және Сыма Цянның тарихи
хаттары ), ал басқа екі топ импрератор Цинь Шихуандидың табыты және
Ұлы Қытай қорағаны туралы оқиды. Тарихшылар мен археологтардың
мақсаты бір:Оқылып отырған кезеңде Ежелгі Қытай туралы барынша көп
ақпарат жинау. Зерттеушілік жұмыс: Барлық дереккөздерді жинай
отырып жұмыс парағына және постерде ментальді карта негізінде
дереккөздерден негізгі дәлеледерді тауып соны
салу.
Постер қорғау. Ауызша
жауаптарды негіздеу және ақпаратты өңдеу, ақпартты ұсынып
аргументтеу.
Білім ағашы : Оқушылар
стикерлерге Ежелгі Қытай туралы не білгендерін, терракот әскері
оларға не ой тастағанын және бүгінгі сабақта олар жазбаша және
тарихи деректерді қолдана отырып, Ежелгі Қытай жайлы қандай
деректер білгендіктерін
жазады.
Оқушыларға өткен
тақырып бойынша үй тапсырмасы беріледі. 5 жай және 5 күрделі
сұрақтар ойластырып келу
|
Ресурс
http://www.openlesson.ru/?p=661
Оқушыларды топқа бөлу
әдістері
Презентация
слайд
№ 1-2.
Слайд
№3
https://www.youtube.com/watch?v=lj4OSafNus8
Терракот әскерінің
сенгісіз тарихы
(Видео 4:36
мин)
Партаның үстінде жұмыс
парақтары болады
Қосымша1
Қосымша2
Қосымша
3
Қосымша
4
http://dnevniki.ykt.ru/%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%8279/551240
http://foto-traveller.ru/foto/china/china2010/index2.htm
терракот әскерін құрайтын панорамалық
ойықтар
Топтарды бағалау
парақшалары
Постер ,
стикер
Жай және күрделі
сұрақтардың мысалы
Жай
сұрақ
|
Күрделі
сұрақ
|
Терракот әскері
дегеніміз не?
Ол
қашан құрылды?
|
Қытайлықтардың діни
ойларымен терракот
әскерінік арасында
қандай байланыс
бар?
|
|