Материалдар / Тиімді тамақтана білу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тиімді тамақтана білу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2018
527
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Тиімді тамақтанамын бөлуМектеп: М.Қаналиев атындағы Алғабас ЖЖБ
Күні: 22.01.2018жМұғалімнің аты-жөні: Г.С Сагынгалиева
2-сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары 2.1.2.1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:


бөлуді көбейтуге кері амал ретінде түсінеді.


Көптеген оқушылар:


бөлу амалының мəнін түсінеді жəне компоненттердің атауларын біледі.


Кейбір оқушылар:


•бөлу мен көбейту компоненттерінің атауларын өрнектерді жазу мен оқуда қолдана алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар: •көбейту мен бөлу амалдарының мағынасын түсіндіре алады. Пəндік лексика жəне терминология: Көбейту, бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді. Дұрыс тамақтану-правильно питаться-proper nutrition


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау: Екі (үш, төртес) оқушыға қанша затты теңдей бөліп беруге болады?Жауабыңды негізде.


Жазу: Бөлуге берілген өрнек жаз.


Тірек білім, білік, дағдылар Көбейту, көбейту компоненттерінің атаулары, мазмұны бойынша жəне тең бөліктерге бөлу.
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет
Ресурстар




4

Ынталандыру. Мұғалім оқушылармен денсаулығымыз біз немен тамақтанатынымызға байланысты екендігі туралы əңгіме жүргізеді. Оқушылар көптеген суреттердің ішінен пайдалы азық-түліктердің бейнесін таңдап алады. Дұрыс тамақтану үшін пайдалы өнімдермен қоректенуіміз керек













Пайдалы өнімдер: жемістер мен көгөністердің суреттері.











Қай өнім пайдалы соны белгілеу себебін айту керек






































Өзектендіру. –Үш оқушыға теңдей бөліп беру үшін қанша алма керек?



6, 9,12,15,18,21,24,27,30

Мына сандардың ішінен дұрыс жауабын тап.













Құрастырмалы жинақ. Сабаққа арналған тұсаукесер.

















Үштің көбейту кестесін қайталап аламыз,бөлу амалы арқылы













Үлестірмелі суреттерді пайдаланып

«Үштік әдісі» ойлан,жұптас бөліс






10

Жаңаны ашу

Яғни біз бүгін бөлу амалымен танысамызОйлан !15л қымыз 3ыдысқа теңдей бөлініп құйылады. Әр ыдыста неше литр қымыз болады?





Жауабы: 15:3=5



өлу таңбасы

15 –бөлінгіш3-бөлгіш5-бөліндінің мәніБөлу көбейтуге кері амалСергіту сәті
Құрастырмалы жинақ немесе Үлестірмелі материалдарды пайдаланып көбейту кестесін ұғындыру































Ведио «көңілді жаттығу»
10

































8
Өздік жұмыс 1-тапсырма дəптерге орындалады. Оқушылар есептер бойынша өрнектер жəне оларға жауап жазады.Жаңаны қолдану. 2-тапсырма «кім шапшаң?»ойыны ойнатылады9*2=9+9=187*2=7+7=1410*3= 10+10+10=30

18:9=218:6 20:4Бөлу мен көбейтудің компонентерін анықтайды













Өткенді қолдану Оқулық пен дəптердегі 3-ші жəне 4-тапсырма сараланған жұмыс жүргізу үшін берілген.








ТЖ Көкөністермен, жемістер топтары





















Жұптық жұмыс









«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінен көбейту кестесін сұрайды
3

Рефлексия. Оқушылар формативті бағалауға қатысады. Мен көбейту жəне бөлу өзара байланысты амалдар екенін білемін. Мен бөлу компоненттерінің атауларын білемін. Мен бөлу компоненттерінің атауларын өрнекті жазып, оқуда қолдана аламын. Өз жұмысын жетістіксызғышының көмегімен бағалау ұсынылады.Жетістіктер жолағы.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!