Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
•бөлу мен көбейту компоненттерінің атауларын өрнектерді жазу мен оқуда қолдана алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар: •көбейту мен бөлу амалдарының мағынасын түсіндіре алады. Пəндік лексика жəне терминология: Көбейту, бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді. Дұрыс тамақтану-правильно питаться-proper nutrition
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалыфразалар топтамасыТалқылау: Екі (үш, төрт,бес) оқушыға қанша затты теңдей бөліп беруге болады?Жауабыңды негізде.
Жазу: Бөлугеберілген өрнек жаз.
Тірекбілім, білік, дағдылар
Көбейту, көбейту компоненттерінің атаулары, мазмұны бойынша жəне тең бөліктерге бөлу.
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут)
Жоспарланған іс-əрекет
Ресурстар
4
Ынталандыру. Мұғалім оқушылармен денсаулығымыз бізнемен тамақтанатынымызға байланыстыекендігітуралы əңгіме жүргізеді. Оқушылар көптеген суреттердің ішіненпайдалы азық-түліктердің бейнесін таңдап алады. Дұрыс тамақтану үшін пайдалы өнімдермен қоректенуіміз керек
Пайдалы өнімдер: жемістер мен көгөністердің суреттері.
Қай өнім пайдалы соны белгілеу себебін айту керек
Өзектендіру. –Үш оқушыға теңдей бөліп беру үшін қанша алма керек?
6, 9,12,15,18,21,24,27,30
Мына сандардың ішінен дұрыс жауабын тап.
Құрастырмалы жинақ. Сабаққа арналған тұсаукесер.
Үштің көбейту кестесін қайталап аламыз,бөлу амалы арқылы
Үлестірмелі суреттерді пайдаланып
«Үштік әдісі» ойлан,жұптас бөліс
10
Жаңаны ашу
Яғни біз бүгін бөлу амалымен танысамызОйлан !15л қымыз 3ыдысқа теңдей бөлініп құйылады. Әр ыдыста неше литр қымыз болады?
Жауабы: 15:3=5
-бөлу таңбасы
15 –бөлінгіш3-бөлгіш5-бөліндінің мәніБөлу көбейтуге кері амалСергіту сәті
Құрастырмалы жинақ немесе Үлестірмелі материалдарды пайдаланып көбейту кестесін ұғындыру
Ведио «көңілді жаттығу»
10
8
Өздік жұмыс 1-тапсырма дəптерге орындалады. Оқушылар есептербойынша өрнектер жəне оларға жауапжазады.Жаңаны қолдану. 2-тапсырма «кім шапшаң?»ойыны ойнатылады9*2=9+9=187*2=7+7=1410*3= 10+10+10=30
18:9=218:6 20:4Бөлу мен көбейтудің компонентерін анықтайды
Өткенді қолдану Оқулық пен дəптердегі 3-ші жəне 4-тапсырма сараланған жұмыс жүргізу үшін берілген.
ТЖ Көкөністермен, жемістер топтары
Жұптық жұмыс
«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінен көбейту кестесін сұрайды
3
Рефлексия. Оқушылар формативті бағалауға қатысады. Мен көбейту жəне бөлу өзара байланыстыамалдарекенінбілемін. Мен бөлу компоненттерінің атауларынбілемін. Мен бөлу компоненттерінің атауларын өрнекті жазып, оқуда қолдана аламын. Өз жұмысын жетістіксызғышының көмегімен бағалау ұсынылады.
Жетістіктер жолағы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз