Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тік жүруге байланысты адамның ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3А |
Мектеп: №52 мектеп-лицей |
||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Бедебаева Ж.С |
||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тік жүруге байланысты адамның ерекшеліктері |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.4.4.1 тік жүруге байланысты адам қозғалуының биомехеникалық ерекшеліктерін зертеу |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: адам және приматтардың тірек – қимыл жүйесінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атайды; Оқушылардың басым бөлігі: тік жүруге байланысты адам қозғалысының биомеханикалық ерекшеліктерін түсінеді; Кейбір оқушылар: тік жүру мен осыған әкелген тірек қимыл жүйесіндегіөзгерістер арасындағы байланысты анықтайды |
||||||||
Бағалау критерийі |
Тік жүруге байланысты адам қозғалуының биомехеникалық ерекшеліктерін зертеу |
||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты терминдік сөздер: To use new terminology during the lesson application-қолдану/употребление; calf muscles-балтыр бұлшықеттері/икроножные мышцы; to compress-қысу,сығу / компресс, сжимать, сдавливать; gluteal muscles-жамбас бұлшықеттері/ягодичные мышцы; hamstrings-тізе асты сіңірлер/подколенные сухожилия; levers-шығырлар/рычаги; load-жүк/нагрузка; quadriceps-төртбасты бұлшықет/четырехглавая мышца; vertebral column-омыртқа жотасы /позвоночник. |
||||||||
Құндылықтарға баулу
|
|
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||||
Алдыңғы білім |
7.1.6.4 омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру |
||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? |
Деңгейлік сұрақтар беріледі Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады. |
||||||||
Бағалау |
Мұғалімнің мадақтама сөздері, смайликтер. |
||||||||
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сыныпта топтық жұмыс ыңғайлы түрде жабдықталады.Оқушыларға түрлі әрекеттермен жұмыс жасау ұсынылады. |
||||||||
Ресурстар |
стикер, плакат,қима қағаздар |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
||||||||
Сабақтың басы |
Greeting -Hello, everybody! How are you? I think you are ready for our lesson. Let s start new lesson! Let s divide into three groups by count
Жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін оқушылар «Шаттық шеңбер» бойынша бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Мұғалім оқушыларды топ ережесімен және сабақтың критериімен таныстырады. Оқу мақсаттарын анықтайды және талқылайды. Өткен сабақты қайталау мақсатында «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі арқылы сұрақ жауап ала отырып еске түсіреміз:
оның алдын алу ережесін айтыңдар?
ҚБ: мұғалімнің мадақтауы |
||||||||
Сабақтың ортасы |
Жаңа білім «Миғашабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу. STQ -How can people walk on two legs and keep balance? You will: - learn biomechanical features of human movement. Key terms Bipedalism -using two feet of standing and walking; Lordosis-an inward curving of spine; Kyphosis-an outward curving of thespine. 1-тапсырма «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа сурақтар қойылады. Сұрақтар: 1.Қандай эволюиялық өзгерістерге байланысты адам сөйлеуді үйренгенін түсіндіріңдер? 2.Адам мен приматтардың тірек-қимыл жүйесінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атаңдар? 3.Тамақты отта пісіру қандай өзгерістер туындағанын сипаттаңдар? 4.тік жүру мен тірек-қимыл жүйесіндегі өзгерістер арасындағы байланысты анықтаңдар? 5. Адамда табан күмбезінің қалыптасу себептері туралы пікірлеріңді айтыңдар.Ол не үшін керек? Қ.Б «Отшашу» 2-тапсырма. «Кубизм» әдісі
Қ.Б «Үш шапалақ» 3- тапсырма Биологиялық диктант. А тобы
Ә тобы
Б тобы
Тоқпан жілік .... қозғалмалы байланысатын .... буынын түзеді |
||||||||
Сабақтың соңы
Кері байланыс
|
4–тапсырма «Шыңға шығу» ойыны А тобы
Ә тобы
Б тобы
Кері байланыс: «Бір сөзбен» әдісі.
Learn by heart the terms -How was the lesson? Was it clear? «Досқа хат» әдісі Бүгін мен ..................................білдім Маған ..........................қызық болды Мені...........................таң қалдырды Мен..........................екендігін түсіндім Мен .........................үйрендім |
||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
Тексерілді:
Директордың оқу ісінің меңгерушісі: Медеев. М