Мотивациялық -
қозғаушылық
|
Балалармен
сәлемдесіп, оларды шаттық шеңберіне
тұрғызу.
Қуан, шаттан
алақай!
Қуанатын күн
келді.
Күліп шықты күн
бүгін,
Қайырлы таң! Қайырлы
күн!
|
Өлең жолдарын хормен
қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық -
ізденістік
|
№23
демонстрациялық материалды
қолдану.
-Балалар, мына сутте
түрлі музыкалық аспаптар көрсетілген, олар түрлі дыбыс шығарады
екен.
-Мынау-сыбызғы.
Бұл-музыкалық аспап. Ол-дыбыс шығаратын тесіктері бар ұзынша
түтікше. Түтікшені үрлейді, сол кезде гуілдеген дыбыс
шығады.
-Балалар, сыбызғы
«гу-гу-гу» деп гуілдейді
екен.
-Балалар,
дауылпаз-бұл да музыкалық аспап, ол үлкен дөңгелек болып келеді,
дауылпазды таяғымен соққанда, ол «дүң-дүң-дүң» деген дыбыс
шығарады.
-Мынау-қоңырау.
Қолға ұстайтын айна тәрізді, көптеген ілгектерінде кішкентай
қоңыраулары бар. Олар
сыңғырлайды.
Қостілділік:
сыбызғы-дудка, дауылпаз-барабан,
қоңырау-колокольчик.
Сергіту
сәті.
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бір отырып, бір
тұрып,
Біз тынығып
аламыз.
«Шапшаң-шапшаң»
дидактикалық ойыны.
Балалар шеңберге
тұрады.
Тәрбиеші қоңырауды
көрсеткенде балалар
жүгіреді.
Тәрбиеші дауылпазды
көрсекткенде бір орында тұрып, аяқтарын тарсылдатады. Тәрбиеші
сыбызғыны көрсеткенде, балалар сыбызғы тартқандай
болады.
|
Суретке
қарайды,жауап береді.
Тәрбиешінің
көмегімен «сыбызғы» сөзін бірнеше рет
қайталайды.
-«Гу-гу-гу» деп
қайталайды.
«Дауылпаз» сөзін
айтады.
«Дүң-дүң-дүң» деп
қайталайды.
«Қоңырау» сөзін
қайталайды.
Балалар
қайталайды:
Сыбызғ-дудка,
дауылпаз-барабан,
қоңырау-колокольчик.
Бірге қайталап,
сәйкес қимыл жасайды.
Шеңбер бойымен
жүгіреді.
Аяқтарын
тарсылдатады.
Қолдарымен қимылдар
көрсетеді.
|
Рефлексиялық -
түзетушілік
|
Жеке жұмысты қажет
ететін балалардан бүгін қандай музыкалық аспаптармен танысқандарын
сұрау.
-Сыбызғының дыбысы
қандай екен?
-Дауылпаздың дыбысы
қандай екен?
-Қоңыраудың дыбысы
қандай екен?
-Музыкалық аспаптар
сендерге ұнады ма?
Балаларды мадақтап, оқу
іс-әрекетін қорытындылайды.
|
Балалар сұрақтарға
жауап береді.
-«Гу-гу-гу» деп
қайталайды.
-«Дүң-дүң-дүң» деп
қайталайды.
-Сыңғырлайды.
|