Күні:
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы : Халық ауыз
әдебиеті
Сабақтың мақсаты : а) Әдебиеттің түрлері
туралы түсінік бере отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
арттыру;
ә)
тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды
елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;
б)
оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға
дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі
сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру,
т.б
Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар,
т.б
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ
тілі
Сабақтың барысы:
а)
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру,
сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару.
ә) Үй
тапсырмасын пысықтау:
Демалыста
оқыған шығармаларын сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар
қоямын.
б) Жаңа
сабақты түсіндіру.
Ауыз
әдебиеті — халқымыздың асыл мұрасы. Ол — төгілген сөз маржаңдарына
бай. Онда халқымыздың ғасырлар бойғы басынан кешірген тарихи
белестері, елінің тәуелсіздігі жолындағы ерлік, батырлық қимылдары,
халықтың әдет-ғұрпы, салт-дәстүрі, арман-мүддесі, қиялы, жастардың
кіршіксіз пәк махаббаты сөз өнерімен кестеленген.
Бұл
тарауға тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, аңыз-
әңгімелер, батырлық дастан мен лиро-эпостық жырлар, шешендік сөздер
үлгілері сияқты ауыз әдебиетінің әр түрі енген.
Оларды
оқып-үйрену үстінде әдебиеттің көркемдік әлеміне енесіндер. Асыл
сөз өрнектерімен сусыңдап, рухани жан дүниелерің байи
түседі.
Ауыз
әдебиетінен сусындамаған, нәр алмаған бірде-бір шынайы суреткер
болған емес. Ауыз әдебиеті — олардың құнарлы
топырағы
Ауыз
әдебиеті — талай ғасырлар жемісі. Халық жыраулары, жыршылары,
ертегішілері оны сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде
сақтап, ұрпақтан-ұрпаққа мұра етіп, бүгінгі біздің дәуірімізге
жеткізген.
Топпен
жұмыс: .Ауыз әдебиетінің түрлерін
топтастыру.
Тұрмыс-салт жырлары мақалдар жұмбақтар
Ауыз әдебиеті
ертегілер
аңыз әңгімелер
мәтелдер
шешендік
сөздер айтыстар
Білімді
бекіту:
Өтілген
тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
-
Қазақ
әдебиеті нешеге бөлінеді?
-
Ауыз
әдебиеті дегеніміз не?
-
Ауыз
әдебиеті қандай салаларға бөлінеді?
Білімді
бағалау:
Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып
отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге
тапсырма: Ауыз әдебиеті және оның түрлері
туралы оқып келу.