Бөлімнің атауы:Мәдениет: тіл және қарым – қатынасСабақтың тақырыбы: Тілі байдың ойы да бай | Мұғалімнің аты-жөні: Гүлзат Оспанова |
СЫНЫП: 5
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 5. 3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу (орфография, орфоэпия) |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Берілген тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. -Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөздерді таба алады. - Әдеби тілдің нормасын сақтайды-орфоэпиялықн сөздерді тауып жаза алады.-Ерін үндестігіне мысалдар жаза алады, заңдылығын түсіндіре алады. |
Тілдік құзіреттілік | Мәтіннің түрлерін ажырата алады. Сөйлемдерді байланыстырып мәтін құрай алады.
|
|
|
|
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Құндылықтар | Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы
|
Пәнаралық байланыс | қазақ әдебиеті, тарих, өзін-өзі тану |
Алдыңғы оқу | Көп тіл білудің пайдасы |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Терезеге қараймыз ,Күннің жылуын аламыз.Оны досқа сыйлаймыз!
|
1-топ: 2-топ: 3-топ:
|
Басы10 минут
| 1 тапсырма.«Ой қозғау» әдісіБерілген мәтіндерді балалар оқып алады
Тапсырмаға байланысты сұрақтар қоямын.1.Шешен қария баласына қандай қазына қалдырған? 2. Әкенің қалдырған өсиеті қандай?3. Оқиғаны сипаттап не суреттеп жазыңдар.
Дескриптор: -Мәтінді оқып мазмұнын аша алады. – Сұрақтарға жауап бере алады. - Оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады.
|
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут
| 2-тапсырма: «Эйлер шеңбері» Ол екі шеңберден тұрады. Ішкі шеңберге тақырыбы тұрады. Сыртқы шеңберге сол тақырыпқа қатысты мәселелер жазылады.
1 топқа: Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөздерді табыңдар.
2-топқа « Жатта, жадыңа сақта» әдісі. Мұнда Ғ. Мүсіреповтың өлеңін жаттап айтып береді
3 –топқа. белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу
Дескриптор: -Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөздерді табады. - Әдеби тілдің нормасын сақтайды -
|
Оқулық,
түрлі-түсті маркерлер
|
Соңы10 минут | 3 -тапсырма: «Пошта» әдісі бойынша мәтіндегі тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беріп жазады.1- топ. Мәтінен орфоэпиялық норма бойынша жазылған сөздерді тауып, оны келесі бағанаға орфографиялық норма бойынша жазыңдар.2- топ. Өздерің ерін үндестігіне мысалдар жазып, заңдылығын түсіндіріңдер.3- топ. Қара бидің батасындағы қою әріппен терілген жолдарды қалай түсінгендеріңді жазыңдар.Дескриптор:-орфоэпиялық сөздерді тауып, жазады -Ерін үндестігіне мысалдар жазып, заңдылығын түсіндіреді
|
|
Бағалау
Кері байланыс3 минут
|
Үйге тапсырма: Қазақтың би – шешендерінің өздеріне ұнаған сөздерін жинақтап, таныстырады. |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс |
«Эйлер шеңбері» Ол екі шеңберден тұрады. Ішкі шеңберге тақырыбы тұрады. Сыртқы шеңберге сол тақырыпқа қатысты мәселелер жазылады.
| Керемет! Өте жақсы! Бес бармақ, Стикер, Смайлик | Әдебиет, тарих, өзін – өзі тануБейнесюжет, презентацияөмір бойы білім алу,сыни тұрғыда ойлау
|