Мақсаты
Балалардың өнерін көрсете
отырып ұлттық өнерге, білім алуға тәрбйелеу, осы уақытқа дейін
үйренгендерін ортаға салып, жеке дара қабілеттерін,
қызығушылықтарын дамыту сабақтың
мақсаты.
Мерекенің
барысы:
-
Ұйымдастыру.
Атар таң да, батар күн де
шырайлы,
Мектеп саған күлім көзбен
қарйды.
'' Тілашар ,, деп ашылады
мереке,
Шәкірттерім өнерлерін
арнайды.
Мен сендердің жүздеріңе
сүйсінем,
Білімді адам болады деп
түйсінем.
Қадамдарың сәтті болсын
балғындар,
Еңбектеніп бәрің жақсы
оқыңдар.
Ақ әжемізге берейікші біз
кезек, Отан – анаң,
Келген екен арнайы ақ жол
тілеп! Қамқор саған
1.Үлкен әжеге сөз беру: Ата –
анаң,
Бисмиллаһи!
Аялаған.
Рахмани-р-рахим! Ұстаз –
данаң,
Болмай надан, Болсын
аман.
Оқы, балам! Сақтап
Аллам,
Құтты болсын, Бақ тап
алдан.
Білім – қадам.
Әумин.
1 – оқушы: 5
–оқушы:
Оқып ғылым тектерін, Тұсауың
кесілді,
Ой аламын деп келдім. Түс
жолға, – деді атам.
Оттан ыстық мектебім, Тұзағың
шешілді.
Өнерпазың көп сенің. Сұңқар
бол! – Деді атам.
2 – Оқушы: Берді атам
батасын
Өмірімнің көктемін, Батаңды
бер, Отан!
Сенде өткізем деп келдім. –
Біз қай елде тұрамыз?
Алтын ұям – мектебім, -
Балалар,біздің президентіміз кім?
Армандарым көп менің. – Осы
жылды президентіміз
Атқарамын деп келдім, қандай
жыл деп жариялады?
Асыл анам – мектебім. – Отан
дегенді қалай түсінесіңдер?
Мұғалім: 6 –
оқушы:
Әліппені бастадың, Отан –
анам,
Көп ойнауды тастадың. Отан –
әжем.
Адам болу ниетімен, Туған ел
деп,
Білім жолын таңдадың. Оны
бекер атамаған.
Дыбыстарды буындап, 7 –
оқушы:
Буындардан сөз құрап. Отан –
анам,
Әңгімелеп ой жинап, Отан –
әкем.
Тіл сындырдың сен біраз. Осы
сөзім қате ме екен?
3 – оқушы: Қате болса, неге
біздер,
Әліппе алып , Дейміз оны
Атамекен?
Әріп танып. 8 –
оқушы:
Тіл сындырдым, Төртеуі де,
ботам,
Өліп – талып. Ер азамат атан
дейді.
Беліңді бу – Қиындарға!
Мақтанамын Отаныммен,
Білімді қөу – Миың барда!
Отаныма '' ботамын ,, мен.
4 – оқушы: 9 –
оқушы:
Қолын жайып атам енді, Ойнап –
күліп жүру керек,
Маған былай бата берді. Ойлап
жүріп – тұру керек.
Бола көрме осал! – деді, Жеті
жасқа жетпей бала
Оқып үздік бес ал, - деді.
‘’Жеті атасын ,,білу керек.
Орындаймын мен талабын Бишілер
бар би билейтін,
Бес емес – ау алты аламын!
Билері неткен тамаша.
Түрлі ұлттың би
өнерін,
Үйренеді
қаласа.
екен.
Балаларға арнап, Сонда да оған
қарамаймын,
Әкеп бердім бір кітап. Балға
тоймай оралмаймын!
Суреттегі аңдармен, 14 –
оқушы:
Сөйлесті олар былдырлап. Мен –
көкжал қасқырмын,
Кенет ашып көздерін, Малшыны
састырдым.
Суреттерде сөйледі. Аш болсам
ұлимын,
Таныстырып өздерін, Ауылды
торимын.
Сөйлегенде не деді? Аңшыдан
қорқамын,
10 – оқушы: Сайлармен
жортамын.
Бір көргенде – ақ білген, 15 –
оқушы:
Мен алып пілмін. Мен түлкімін,
түлкімін,
Аспаймын, Қоймасымын
күлкінің.
Саспаймын, Ашықауыз
аңқауды,
Жамандыққа баспаймын.
Күлкімменен алдаймын.
Жолым бөгер мықтыны 16 –
оқушы:
Таптап, жаншып тастаймын! Мен
күшік саққұлақ,
11 – оқушы: Ойнаймын
шапқылап.
Мен мықты Арыстан, Серікпін
қашан да,
Аңдардың патшасы. Малшыға,
шопанға.
Жауымның алысқан, 17 –
оқушы:
Күл болған қаңқасы. Мен мияу
мысықпын,
12 – оқушы: Өзім сондай
пысықпын.
Мен жыртқыш – Жолбарыс, Қастық
ойлар дұшпанға,
Тұрағым – ну қамыс. Арамтамақ
тышқанға
Түн демей, күн демей, Тісті
аямай батырам!
Жортамын жолда алыс.
Жануарларға рахмет айта отырып,
Қырағы шапшаңмын, шығарып
салайық.
Қайратты асқанмын. Бала тілі –
бал демекші,
Жалт берген жауымды,
Шеберлікпен қойылымдар көрсетер,
Орнында басқанмын. Рөлге бөліп
ойнау, ол да өнер.
13 – оқушы: ‘’Тіс ,,қойылымын
көрсету.
Мен балқұмар
қорбаңбаймын,
Тәтті ұрлауға
қорғанбаймын.
Омартаны
аралаймын,
Аяқ – қолды
жаралаймын.
Ойын: Жалғасын тап. Мақал –
мәтелдер айту.
Отан
–
Ел іші
–
Ер жігіт
–
Кітап білім
–
Досы көпті
–
Денсаулық
–
Өнер де, ой да, білім
де,
Өркендер ана
тілінде.
Ананың тілін
сүйгендер,
Өнер – білім
үйренер.
Қорытынды
бөлім.
Көңілге тоқы сен
енді,
Ең кішкендай
оқушым.
Оқы, оқы және
оқы,
Оқу байлық – бақ
күші.
Құштарлана,
талпына,
Еш жұмыстан
жерінбей.
Отаныңа,
халқыңа,
Еңбек еткін
ерінбей.
‘’Әліппе ,,
туралы әнмен
аяқтау.