Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тірі ағзалардағы электр үдерісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Мектеп директоры
____________________ К.Саткожаев
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: З.Джамалова |
||||||
Семинардың тақырыбы |
Тірі ағзалардағы электрлік үдерістер. Электрорецепторлар және электрлі мүшелер. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
9.4.4.1- тірі ағзалардағы электрлік үдерістерді зерттеу |
||||||
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар:Қоршаған ортада тірі ағзаларға қатысты үдерістерді біледі және түсінеді. қозғалысын қозғалысын Экологиялық факторлар туралы біледі және түсінеді. |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі:Табиғатта тірі ағзалардын өздеріне тән ерекше қасиеттері мен белгілерін біледі. |
|||||||
Кейбір оқушылар:Тірі ағзаларға қатысты үдерістерді түсіндіру бойынша қосымша мәлеметтер келтіреді және баға береді. бойбойынша |
|||||||
Бағалау критерийі |
Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.
|
||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||
Тілдік мақсат |
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тақырыптар:Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге үйрету. Оқылым:Мәтінді оқи отырып тірі ағзаларға қатысты үдерістерді түсіндіреді. |
||||||
Тыңдалым: бейнематериалдарды талқылайды, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. |
|||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар:тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін белгілерін біледі. |
|||||||
Негізгі терминдер мен ұғымдар:үдеріс,модельдеу, фотосинтез, жасуша. қоректену, ас қорыту, тыныс алу, көбею, ауыз, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, (ұлтабар – он екі елі ішек), ащы ішек, тоқ ішек (соқыр ішек, тік ішек, аналь тесігі) А |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы: -Қазақстандық патриотизм; өз елінің табиғатын қастерлеуге; «өмір бойы білім алу». |
||||||
Пәнаралық байланыс |
биология, физика, география |
||||||
Алдыңғы білім |
8.4.2.2 тірі ағзалардың құрлымдық деңгейлерін сипаттау. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар Өсімдіктер мен жануарлардын және балықтардын суреттері |
||||
Сабақтың басы |
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Мен өзімді..... жұлдызға теңеймін себебі жұлдыз сияқты жарқырап жүргім келеді. «Өткенге шолу»- «Сұхбаттасу»әдісі сұрақтар қою және мадақтау. Мыннандай түсініктерге анықтама бер:мембрана патенциалы тыныштық патенциалы және әсер ету патенциалы. Неліктен мембрана потенциалытерминін кез келген жасушаға,ал тыныштық патенциалы деген терменді тек қозған шасушаға қолдануға болады түсіндір 2. Ой шақыру. Суреттер сөйлейді 3. Мақсатты тұжырымдау. Мұғалім оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, «жақын даму аймағын» және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтайды. |
Оқушылар өздерін қандай да бір жұлдызға теңейді. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтайды. |
Интербелсенді ттақта |
||||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс «Жариялау» әдісі. 1 топ.Тапсырма Электірлік мүшелердің құрылысы мен қызметіің эрекшелігін айтыңдар 2 топ. Тапсырма. Электірлік мүшелердің қозғыштығын тіршілік ортасы эволюция арасындағы байланысты анықтаңдар.
Жеке жұмыс Тапсырма №2 Төмендегі қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді толықтырыңыз. Электрлік мүшелер эволюцияда үнемі су ортасында тіршілік еткен ................... ең жақсы дамыған. Эволюция барысында ............. электр тұрғысынан ең белсенді қозғыш ұлпалардан түзілді. .......................-қоршаған ортадан электр сигналдарын сезуге қабілетті жануарлардағы сезімтал түзілімдер. Құрылысы және пайда болу бойынша электрорецепторлар ........... сызығына ұқсайды. Керекті сөздер: электрлік мүшелер, омыртқалы жануарлар, электрорецепторлар, бүйір. Жұптық жұмыс Тапсырма №3. Зерттеуге алған жануардың атын және биоэлектрлік мүшесінің қуатын анықтау
Жауабы: |
Білі алушылар топпен жүмыс жасайды Электірлік мүшелердің құрылысы мен қызметіің эрекшелігін айтады және Электірлік мүшелердің қозғыштығын тіршілік ортасы эволюция арасындағы байланысты анықтайды
Білім алушылар кқп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады.
Білім алушылар зерттеуге алынған жануардың атын биоэлектрлік қуатын анықтайды. |
Оқулықпен жұмыс. Үлестірмелі кестелер Интербелсенді тақта |
||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Ұстазға хат Ұйге тапсырма Тірі ағзалардағы электрлік үдерістер. Электрорецепторлар және электрлі мүшелер тұралы естімеген елде көп деген сияқты қызықты ақпараттар дайындап келу. |
Білім алушылар бүгінгі сабақ жайлы ұстазға хат жазады
|
Смартфон |
Жеке жұмыс Тапсырма №2
Төмендегі қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді толықтырыңыз.
Электрлік мүшелер эволюцияда үнемі су ортасында тіршілік еткен ................... ең жақсы дамыған. Эволюция барысында ............. электр тұрғысынан ең белсенді қозғыш ұлпалардан түзілді. .......................-қоршаған ортадан электр сигналдарын сезуге қабілетті жануарлардағы сезімтал түзілімдер. Құрылысы және пайда болу бойынша электрорецепторлар ........... сызығына ұқсайды.
Керекті сөздер: электрлік мүшелер, омыртқалы жануарлар, электрорецепторлар, бүйір.
Жеке жұмыс Тапсырма №2
Төмендегі қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді толықтырыңыз.
Электрлік мүшелер эволюцияда үнемі су ортасында тіршілік еткен ................... ең жақсы дамыған. Эволюция барысында ............. электр тұрғысынан ең белсенді қозғыш ұлпалардан түзілді. .......................-қоршаған ортадан электр сигналдарын сезуге қабілетті жануарлардағы сезімтал түзілімдер. Құрылысы және пайда болу бойынша электрорецепторлар ........... сызығына ұқсайды.
Керекті сөздер: электрлік мүшелер, омыртқалы жануарлар, электрорецепторлар, бүйір.
Жеке жұмыс Тапсырма №2
Төмендегі қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді толықтырыңыз.
Электрлік мүшелер эволюцияда үнемі су ортасында тіршілік еткен ................... ең жақсы дамыған. Эволюция барысында ............. электр тұрғысынан ең белсенді қозғыш ұлпалардан түзілді. .......................-қоршаған ортадан электр сигналдарын сезуге қабілетті жануарлардағы сезімтал түзілімдер. Құрылысы және пайда болу бойынша электрорецепторлар ........... сызығына ұқсайды.
Керекті сөздер: электрлік мүшелер, омыртқалы жануарлар, электрорецепторлар, бүйір.
Тапсырма №3.
Зерттеуге алған жануардың атын және биоэлектрлік мүшесінің қуатын анықтау
Тапсырма №3.
Зерттеуге алған жануардың атын және биоэлектрлік мүшесінің қуатын анықтау