Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп

    Т.Көбдіков атындағы орта мектебі КММ

    Күні

    24.09.20

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Балкобекова Б.А.

    Сынып

    Барлығы - Қатысқандар – Қатыспағандар -

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    8.1С Тірі ағзалардың көптүрлілігі

    Сабақтың тақырыбы:

    Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау.


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін біледі, құрылысын талдайды

    Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың топтарын, белгілерін сипаттай алады, топтарға жататын саңырауқұлақтарды жүйелейді.

    Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына баға береді.

    Бағалау критерийі

    • Саңырауқұлақтардың жануарларға және өсімдіктерге тән негізгі және ортақ белгілерін ажыратады, анықтайды.

    • Біржасушалы, көпжасушалы саңырауқұлақтар топтарын анықтап сипаттайды

    • .Зең, ашытқы және қалпақшалы саңырауқұлақтардың көбею жолдарын сипаттайды .

    • Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді

    • қынаның ерекше ағза екенін түсіндіреді


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар ... істей алады

    Фотомозайкадағы саңырауқұлақ суретін алғаш көргендегі ассоциацитивті сөздерін айтады. (айтылым);

    Саңырауқұлақтар патшалығының ерекшелігі туралы мұғалім әзірлеген бейнематериалды интерактивті тақтадан көріп, оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасай отырып саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырып талқылайды, саңырауқұлақтардың өсімдікке ,жануарға тән және ортақ белгілерін жазады. (о, а, т, ж)

    Саңырауқұлақтарды құрылыс ерекшеліктеріне қарай негізгі топтарын анықтап, суретін таңдап, көбею жолдарын сипаттай айтады. (о,а,ж)

    Мұғалім ағылшын тілінде айтқан тақырыпқа байланысты терминдерді тыңдап, ағылшын тілінде оқып, қайталап, айтады, термин дәптерлеріне жазып алады. (а, т, ж)

    Kahoot немесе quizlet плотформасындағы ағылшын және қазақ тілінде берілген сәйкестендіру тапсырмаларын оқып, дұрыс нұсқасын таңдап белгілейді . (о)

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Саңырауқұлақтар патшалығы - Kingdom of fungi,

    Саңырауқұлақтар - mushrooms,Өсімдік – plant ,жануар – animal,

    Ашытқы – yeast,Пеницилл –penicillin,Зең – mold,гетеротрофты - heterotroph, улы – poisonous, жеуге жарамды - edible

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер



    Талқылауға арналған тармақтар:

    Улы қалпақшалы саңырауқұлақтарды ажырата алу маңызды, өйтені

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Саңырауқұлақтар дайын органикалық заттармен қоректенеді..... Неліктен?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Қына – ерекше ағза, себебі ....

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығын басшылыққа отырып, оқушылардың өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға, алған білімдерін куүделікті өмірде өз қажеттіліктеріне қолдана білуге, топтық және өз бетімен жеке жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас қалыптастыра алуға, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмеу, өзгенің ойын соңына дейін тыңдай алу, өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы аясында өмір бойы оз білімін жетілдіруге,оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындауға, орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасай алуға дағдыландыру.

    «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы аясында, әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру, биология пәнінен берілген терминдерді 3 тілде еркін айта алу дағдыларын қалыптастыру.

    «Патриоттық және азаматтық борыш» құндылығы аясында өз өңірінде , аймағында таралған ағзалар түрлерімен танысып, атауларын атауға, түрлерін ажыратуға үйрету

    Пәнаралық байланыс


    Алдыңғы білім



    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    минут

    1. Ұйымдастыру.

    Психологиялық ахуал.

    Ынтымақтастық атмосферасын тудыру:

    Теріп едік жемісін сезім бақтың,

    Сыйластықтың алауын өзің жақтың.

    Бүгін қандай тамаша

    Көңілді күн 3-рет (Қай ән естеріне түскенін айтады)


    Сыныпты «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» суретінің қиындыларынан тұратын фотомозайка тарату арқылы 2 топқа бөлу.


    1. Үй тапсырмасын тексеру

    Әр топ алдарыңыздағы парақшадағы жабық сұрақ негізіндегі тұжырымдамалардың шынайылығын анықтаңыздар: (ия/жоқ)

    1. Барлық балдырлар төменгі сатыдағы өсімдіктерге жатады.

    1. Мүктер құрлықта өсуге бейімделген.

    1. Қырықжапырақтар жоғары споралы өсімдіктерге жатады.

    2. Мүктер спорангийде жетілген споралар арқылы көбейеді.

    1. Ашықтұқымдыларға: шие, өрік, алма жатады.

    2. Гүлді өсімдіктердің екінші атауы жабықтұқымдылар.

    3. Төменгі сатыдағы өсімдіктер суда өседі

    4. Тұқымды қырықжапырақтар – ашықтұқымдылардың шығу тегі

    5. Жабықтұқымды өсімдіктерде бүр болады

    6. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің дене бөлігін таллом деп атайды


    Қолданылатын әдіс-тәсіл: тиімді сұрақтар

    Қалыптастырушы бағалау: топтар парақшаларымен алмасып бірін бірі «+» «-» стратегиясы арқылы топтық бағалау

    1. Жаңа сабақтың тақырыбын алдыларындағы фотоозайкадағы сурет арқылы ашу.


    How do you think, what is it?


    Фотомозайкада не бенйнеленген? Осы суреттегі ағза туралы алғашқы АССОЦИАЦИЯЛАРЫҢЫЗДЫ айтсаңыздар!


    Оқушылардың ассоциативті ойларынан кейін сабақ тақырыбы айтылып, дәптерлеріне жазылады. Әр топқа оқу мақсаты жазылған тілме қағаздар беріледі, баролық оқушы дәптерлеріне жапсырып қояды.

    мұғалімге арналған нұсқаулық.

    8-сыныпқа арналған оқулық.

    Оқыту әдістемесі. Ғаламтор желісі

    Сабақтың ортасы

    минут

    1 тапсырма. Бейне таныстырылымды көріп болған соң, осы видеодағы мағлұматтар мен оқулықтағы ақпаратты пайдалана отырып, Венн диаграммасын дәптерге толтырады


    Өсімдіктерге тән

    Ортақ белгілері

    Жануарларға тән






    Дескриптор:

    - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады

    - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін жазады

    - саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін жазады


    Қолданылатын әдіс-тәсіл: Венн диаграммасы

    Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы


    2-тапсырма. «Суреттер сөйлейді»

    Суретте берілген қай саңырауқұлақ түрі екенін анықтап, көбею жолдарын түсіндіріңіз.


    1 2 3


    1-........................

    2-.......................

    3-.......................








    Дескриптор

    - Саңырауқұлақтар топтарын анықтап, ерекшеліктерін атайды.

    - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттап жазады.

    Қолданылатын әдіс-тәсіл:

    Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы ,смайлик арқылы


    3-тапсырма. Осы тапсырма негізінде саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты термин сөздердің ағылшынша атауларын үш тілде мұғаліммен бірге қайталаңыздар:


    Саңырауқлақтар патшалығы – царство грибов -

    Ашытқы - дрожжи -

    Зең – плесень –

    Гетеротрофты – гетоеротрофы –








    3 тапсырма:

    Жаңа мазмұнды меңгеру ушін оқушыларға «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» дайын муляжы беріледі, улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілеріне қарай 2 түрлі СЕБЕТКЕ ажыратып салыңыздар.

    Шыбынжұт, терекқұлақ, боз арамқұлақ, қайыңқұлақ, жалған түбіртек, арышқұлақ, түлкіжем

    Улы___________________________________________________________

    Жеуге жарамды саңырауқұлақ____________________________________________

    Дескриптор:

    • улы саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша ажыратып, анықтайды

    • жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша ажыратып, анықтайды

    • Улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтардың маңызын біледі.

    Қолданылатын әдіс-тәсіл: модельдеу

    Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы (+), (-)


    Дескрипторлар:


    • Саңырауқұлақ топтарын жүйелейді.

    • Саңырауқұлақтардың тіршілік ерекшеліктерін, құрылысын талдайды.



    Сабақтың соңы

    минут

    Quizlet.com – тегін ойын платформасының көмегімен топтағы оқушылар смартфондарынан кіріп платформада берілген тапсырмаларды орындаңыздар



    Ойланады /баға береді Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына

    баға беру

    Жуан сұрақтар:

    • Саңырауқұлақтардың рөліне аға беріңдер. Тамақ өнеркәсібінде, медицинада шаруашылықта, зат айналымында

    • Неге саңырауқұлақтар кейбір ағаштардың діңінде

    өседі? Жауабыңды дәлелде.

    Дескрипторлар:

    • Саңырауқұлақтардың маңызына жан-жақты баға береді.

    • саңырауқұлақтардың ерекше патшалыққа жату себебін дәлелдейді.




    Қосымша ақпарат



    Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    -

    -

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?

    -

    -

    -

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    -

    -

    -

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Балкобекова Ботагөз Арынгазыевна
    25 Қазан 2020
    3773
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тірі ағзалардың көптүрлілігі 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тірі ағзалардың көптүрлілігі 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8 сыныптың саңырауқұлақтар тақырыбына жаңа сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп

    Т.Көбдіков атындағы орта мектебі КММ

    Күні

    24.09.20

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Балкобекова Б.А.

    Сынып

    Барлығы - Қатысқандар – Қатыспағандар -

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    8.1С Тірі ағзалардың көптүрлілігі

    Сабақтың тақырыбы:

    Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау.


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін біледі, құрылысын талдайды

    Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың топтарын, белгілерін сипаттай алады, топтарға жататын саңырауқұлақтарды жүйелейді.

    Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына баға береді.

    Бағалау критерийі

    • Саңырауқұлақтардың жануарларға және өсімдіктерге тән негізгі және ортақ белгілерін ажыратады, анықтайды.

    • Біржасушалы, көпжасушалы саңырауқұлақтар топтарын анықтап сипаттайды

    • .Зең, ашытқы және қалпақшалы саңырауқұлақтардың көбею жолдарын сипаттайды .

    • Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді

    • қынаның ерекше ағза екенін түсіндіреді


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар ... істей алады

    Фотомозайкадағы саңырауқұлақ суретін алғаш көргендегі ассоциацитивті сөздерін айтады. (айтылым);

    Саңырауқұлақтар патшалығының ерекшелігі туралы мұғалім әзірлеген бейнематериалды интерактивті тақтадан көріп, оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасай отырып саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырып талқылайды, саңырауқұлақтардың өсімдікке ,жануарға тән және ортақ белгілерін жазады. (о, а, т, ж)

    Саңырауқұлақтарды құрылыс ерекшеліктеріне қарай негізгі топтарын анықтап, суретін таңдап, көбею жолдарын сипаттай айтады. (о,а,ж)

    Мұғалім ағылшын тілінде айтқан тақырыпқа байланысты терминдерді тыңдап, ағылшын тілінде оқып, қайталап, айтады, термин дәптерлеріне жазып алады. (а, т, ж)

    Kahoot немесе quizlet плотформасындағы ағылшын және қазақ тілінде берілген сәйкестендіру тапсырмаларын оқып, дұрыс нұсқасын таңдап белгілейді . (о)

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Саңырауқұлақтар патшалығы - Kingdom of fungi,

    Саңырауқұлақтар - mushrooms,Өсімдік – plant ,жануар – animal,

    Ашытқы – yeast,Пеницилл –penicillin,Зең – mold,гетеротрофты - heterotroph, улы – poisonous, жеуге жарамды - edible

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер



    Талқылауға арналған тармақтар:

    Улы қалпақшалы саңырауқұлақтарды ажырата алу маңызды, өйтені

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Саңырауқұлақтар дайын органикалық заттармен қоректенеді..... Неліктен?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Қына – ерекше ағза, себебі ....

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығын басшылыққа отырып, оқушылардың өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға, алған білімдерін куүделікті өмірде өз қажеттіліктеріне қолдана білуге, топтық және өз бетімен жеке жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас қалыптастыра алуға, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмеу, өзгенің ойын соңына дейін тыңдай алу, өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы аясында өмір бойы оз білімін жетілдіруге,оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындауға, орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасай алуға дағдыландыру.

    «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы аясында, әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру, биология пәнінен берілген терминдерді 3 тілде еркін айта алу дағдыларын қалыптастыру.

    «Патриоттық және азаматтық борыш» құндылығы аясында өз өңірінде , аймағында таралған ағзалар түрлерімен танысып, атауларын атауға, түрлерін ажыратуға үйрету

    Пәнаралық байланыс


    Алдыңғы білім



    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    минут

    1. Ұйымдастыру.

    Психологиялық ахуал.

    Ынтымақтастық атмосферасын тудыру:

    Теріп едік жемісін сезім бақтың,

    Сыйластықтың алауын өзің жақтың.

    Бүгін қандай тамаша

    Көңілді күн 3-рет (Қай ән естеріне түскенін айтады)


    Сыныпты «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» суретінің қиындыларынан тұратын фотомозайка тарату арқылы 2 топқа бөлу.


    1. Үй тапсырмасын тексеру

    Әр топ алдарыңыздағы парақшадағы жабық сұрақ негізіндегі тұжырымдамалардың шынайылығын анықтаңыздар: (ия/жоқ)

    1. Барлық балдырлар төменгі сатыдағы өсімдіктерге жатады.

    1. Мүктер құрлықта өсуге бейімделген.

    1. Қырықжапырақтар жоғары споралы өсімдіктерге жатады.

    2. Мүктер спорангийде жетілген споралар арқылы көбейеді.

    1. Ашықтұқымдыларға: шие, өрік, алма жатады.

    2. Гүлді өсімдіктердің екінші атауы жабықтұқымдылар.

    3. Төменгі сатыдағы өсімдіктер суда өседі

    4. Тұқымды қырықжапырақтар – ашықтұқымдылардың шығу тегі

    5. Жабықтұқымды өсімдіктерде бүр болады

    6. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің дене бөлігін таллом деп атайды


    Қолданылатын әдіс-тәсіл: тиімді сұрақтар

    Қалыптастырушы бағалау: топтар парақшаларымен алмасып бірін бірі «+» «-» стратегиясы арқылы топтық бағалау

    1. Жаңа сабақтың тақырыбын алдыларындағы фотоозайкадағы сурет арқылы ашу.


    How do you think, what is it?


    Фотомозайкада не бенйнеленген? Осы суреттегі ағза туралы алғашқы АССОЦИАЦИЯЛАРЫҢЫЗДЫ айтсаңыздар!


    Оқушылардың ассоциативті ойларынан кейін сабақ тақырыбы айтылып, дәптерлеріне жазылады. Әр топқа оқу мақсаты жазылған тілме қағаздар беріледі, баролық оқушы дәптерлеріне жапсырып қояды.

    мұғалімге арналған нұсқаулық.

    8-сыныпқа арналған оқулық.

    Оқыту әдістемесі. Ғаламтор желісі

    Сабақтың ортасы

    минут

    1 тапсырма. Бейне таныстырылымды көріп болған соң, осы видеодағы мағлұматтар мен оқулықтағы ақпаратты пайдалана отырып, Венн диаграммасын дәптерге толтырады


    Өсімдіктерге тән

    Ортақ белгілері

    Жануарларға тән






    Дескриптор:

    - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады

    - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін жазады

    - саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін жазады


    Қолданылатын әдіс-тәсіл: Венн диаграммасы

    Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы


    2-тапсырма. «Суреттер сөйлейді»

    Суретте берілген қай саңырауқұлақ түрі екенін анықтап, көбею жолдарын түсіндіріңіз.


    1 2 3


    1-........................

    2-.......................

    3-.......................








    Дескриптор

    - Саңырауқұлақтар топтарын анықтап, ерекшеліктерін атайды.

    - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттап жазады.

    Қолданылатын әдіс-тәсіл:

    Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы ,смайлик арқылы


    3-тапсырма. Осы тапсырма негізінде саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты термин сөздердің ағылшынша атауларын үш тілде мұғаліммен бірге қайталаңыздар:


    Саңырауқлақтар патшалығы – царство грибов -

    Ашытқы - дрожжи -

    Зең – плесень –

    Гетеротрофты – гетоеротрофы –








    3 тапсырма:

    Жаңа мазмұнды меңгеру ушін оқушыларға «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» дайын муляжы беріледі, улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілеріне қарай 2 түрлі СЕБЕТКЕ ажыратып салыңыздар.

    Шыбынжұт, терекқұлақ, боз арамқұлақ, қайыңқұлақ, жалған түбіртек, арышқұлақ, түлкіжем

    Улы___________________________________________________________

    Жеуге жарамды саңырауқұлақ____________________________________________

    Дескриптор:

    • улы саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша ажыратып, анықтайды

    • жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша ажыратып, анықтайды

    • Улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтардың маңызын біледі.

    Қолданылатын әдіс-тәсіл: модельдеу

    Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы (+), (-)


    Дескрипторлар:


    • Саңырауқұлақ топтарын жүйелейді.

    • Саңырауқұлақтардың тіршілік ерекшеліктерін, құрылысын талдайды.



    Сабақтың соңы

    минут

    Quizlet.com – тегін ойын платформасының көмегімен топтағы оқушылар смартфондарынан кіріп платформада берілген тапсырмаларды орындаңыздар



    Ойланады /баға береді Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына

    баға беру

    Жуан сұрақтар:

    • Саңырауқұлақтардың рөліне аға беріңдер. Тамақ өнеркәсібінде, медицинада шаруашылықта, зат айналымында

    • Неге саңырауқұлақтар кейбір ағаштардың діңінде

    өседі? Жауабыңды дәлелде.

    Дескрипторлар:

    • Саңырауқұлақтардың маңызына жан-жақты баға береді.

    • саңырауқұлақтардың ерекше патшалыққа жату себебін дәлелдейді.




    Қосымша ақпарат



    Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    -

    -

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?

    -

    -

    -

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    -

    -

    -

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Биология Сабақ жоспары 8 сынып
    25.10.2020
    3773
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Балкобекова Ботагөз Арынгазыевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации