Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тірі ағзалардың көптүрлілігі 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп |
Т.Көбдіков атындағы орта мектебі КММ |
||||||||||||||||
Күні |
24.09.20 |
||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Балкобекова Б.А. |
||||||||||||||||
Сынып |
Барлығы - Қатысқандар – Қатыспағандар - |
||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
8.1С Тірі ағзалардың көптүрлілігі |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау. |
||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін біледі, құрылысын талдайды |
||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың топтарын, белгілерін сипаттай алады, топтарға жататын саңырауқұлақтарды жүйелейді. |
|||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына баға береді. |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ... істей алады Фотомозайкадағы саңырауқұлақ суретін алғаш көргендегі ассоциацитивті сөздерін айтады. (айтылым); Саңырауқұлақтар патшалығының ерекшелігі туралы мұғалім әзірлеген бейнематериалды интерактивті тақтадан көріп, оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасай отырып саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырып талқылайды, саңырауқұлақтардың өсімдікке ,жануарға тән және ортақ белгілерін жазады. (о, а, т, ж) Саңырауқұлақтарды құрылыс ерекшеліктеріне қарай негізгі топтарын анықтап, суретін таңдап, көбею жолдарын сипаттай айтады. (о,а,ж) Мұғалім ағылшын тілінде айтқан тақырыпқа байланысты терминдерді тыңдап, ағылшын тілінде оқып, қайталап, айтады, термин дәптерлеріне жазып алады. (а, т, ж) Kahoot немесе quizlet плотформасындағы ағылшын және қазақ тілінде берілген сәйкестендіру тапсырмаларын оқып, дұрыс нұсқасын таңдап белгілейді . (о) |
||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері Саңырауқұлақтар патшалығы - Kingdom of fungi, Саңырауқұлақтар - mushrooms,Өсімдік – plant ,жануар – animal, Ашытқы – yeast,Пеницилл –penicillin,Зең – mold,гетеротрофты - heterotroph, улы – poisonous, жеуге жарамды - edible |
|||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Улы қалпақшалы саңырауқұлақтарды ажырата алу маңызды, өйтені |
|||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Саңырауқұлақтар дайын органикалық заттармен қоректенеді..... Неліктен? |
|||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Қына – ерекше ағза, себебі .... |
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығын басшылыққа отырып, оқушылардың өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға, алған білімдерін куүделікті өмірде өз қажеттіліктеріне қолдана білуге, топтық және өз бетімен жеке жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас қалыптастыра алуға, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмеу, өзгенің ойын соңына дейін тыңдай алу, өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту. «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы аясында өмір бойы оз білімін жетілдіруге,оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындауға, орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасай алуға дағдыландыру. «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы аясында, әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру, биология пәнінен берілген терминдерді 3 тілде еркін айта алу дағдыларын қалыптастыру. «Патриоттық және азаматтық борыш» құндылығы аясында өз өңірінде , аймағында таралған ағзалар түрлерімен танысып, атауларын атауға, түрлерін ажыратуға үйрету |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
|
||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы минут |
Психологиялық ахуал. Ынтымақтастық атмосферасын тудыру: Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет (Қай ән естеріне түскенін айтады)
Сыныпты «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» суретінің қиындыларынан тұратын фотомозайка тарату арқылы 2 топқа бөлу.
Әр топ алдарыңыздағы парақшадағы жабық сұрақ негізіндегі тұжырымдамалардың шынайылығын анықтаңыздар: (ия/жоқ)
Қолданылатын әдіс-тәсіл: тиімді сұрақтар Қалыптастырушы бағалау: топтар парақшаларымен алмасып бірін бірі «+» «-» стратегиясы арқылы топтық бағалау
How do you think, what is it? Фотомозайкада не бенйнеленген? Осы суреттегі ағза туралы алғашқы АССОЦИАЦИЯЛАРЫҢЫЗДЫ айтсаңыздар!
Оқушылардың ассоциативті ойларынан кейін сабақ тақырыбы айтылып, дәптерлеріне жазылады. Әр топқа оқу мақсаты жазылған тілме қағаздар беріледі, баролық оқушы дәптерлеріне жапсырып қояды. |
мұғалімге арналған нұсқаулық. 8-сыныпқа арналған оқулық. Оқыту әдістемесі. Ғаламтор желісі |
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы минут |
1 тапсырма. Бейне таныстырылымды көріп болған соң, осы видеодағы мағлұматтар мен оқулықтағы ақпаратты пайдалана отырып, Венн диаграммасын дәптерге толтырады
Дескриптор: - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін жазады - саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін жазады Қолданылатын әдіс-тәсіл: Венн диаграммасы Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы 2-тапсырма. «Суреттер сөйлейді» Суретте берілген қай саңырауқұлақ түрі екенін анықтап, көбею жолдарын түсіндіріңіз.
1 2 3
Дескриптор - Саңырауқұлақтар топтарын анықтап, ерекшеліктерін атайды. - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттап жазады. Қолданылатын әдіс-тәсіл: Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы ,смайлик арқылы 3-тапсырма. Осы тапсырма негізінде саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты термин сөздердің ағылшынша атауларын үш тілде мұғаліммен бірге қайталаңыздар: Саңырауқлақтар патшалығы – царство грибов - Ашытқы - дрожжи - Зең – плесень – Гетеротрофты – гетоеротрофы –
3 тапсырма: Жаңа мазмұнды меңгеру ушін оқушыларға «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» дайын муляжы беріледі, улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілеріне қарай 2 түрлі СЕБЕТКЕ ажыратып салыңыздар.
Шыбынжұт, терекқұлақ, боз арамқұлақ, қайыңқұлақ, жалған түбіртек, арышқұлақ, түлкіжем Улы___________________________________________________________ Жеуге жарамды саңырауқұлақ____________________________________________ Дескриптор:
Қолданылатын әдіс-тәсіл: модельдеу Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы (+), (-)
Дескрипторлар:
|
|
|||||||||||||||
Сабақтың соңы минут |
Quizlet.com – тегін ойын платформасының көмегімен топтағы оқушылар смартфондарынан кіріп платформада берілген тапсырмаларды орындаңыздар
Ойланады /баға береді Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына баға беру Жуан сұрақтар:
өседі? Жауабыңды дәлелде. Дескрипторлар:
|
|
|||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|
|||||||||||||||
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? - - |
Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз? - - - |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау - - - |
|||||||||||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |