Материалдар / Тірі ағзалардың көптүрлілігі 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тірі ағзалардың көптүрлілігі 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныптың саңырауқұлақтар тақырыбына жаңа сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
3531
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

Т.Көбдіков атындағы орта мектебі КММ

Күні

24.09.20

Мұғалімнің аты-жөні:

Балкобекова Б.А.

Сынып

Барлығы - Қатысқандар – Қатыспағандар -

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

8.1С Тірі ағзалардың көптүрлілігі

Сабақтың тақырыбы:

Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау.


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін біледі, құрылысын талдайды

Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың топтарын, белгілерін сипаттай алады, топтарға жататын саңырауқұлақтарды жүйелейді.

Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына баға береді.

Бағалау критерийі

  • Саңырауқұлақтардың жануарларға және өсімдіктерге тән негізгі және ортақ белгілерін ажыратады, анықтайды.

  • Біржасушалы, көпжасушалы саңырауқұлақтар топтарын анықтап сипаттайды

  • .Зең, ашытқы және қалпақшалы саңырауқұлақтардың көбею жолдарын сипаттайды .

  • Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді

  • қынаның ерекше ағза екенін түсіндіреді


Тілдік мақсаттар

Оқушылар ... істей алады

Фотомозайкадағы саңырауқұлақ суретін алғаш көргендегі ассоциацитивті сөздерін айтады. (айтылым);

Саңырауқұлақтар патшалығының ерекшелігі туралы мұғалім әзірлеген бейнематериалды интерактивті тақтадан көріп, оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасай отырып саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырып талқылайды, саңырауқұлақтардың өсімдікке ,жануарға тән және ортақ белгілерін жазады. (о, а, т, ж)

Саңырауқұлақтарды құрылыс ерекшеліктеріне қарай негізгі топтарын анықтап, суретін таңдап, көбею жолдарын сипаттай айтады. (о,а,ж)

Мұғалім ағылшын тілінде айтқан тақырыпқа байланысты терминдерді тыңдап, ағылшын тілінде оқып, қайталап, айтады, термин дәптерлеріне жазып алады. (а, т, ж)

Kahoot немесе quizlet плотформасындағы ағылшын және қазақ тілінде берілген сәйкестендіру тапсырмаларын оқып, дұрыс нұсқасын таңдап белгілейді . (о)

Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

Саңырауқұлақтар патшалығы - Kingdom of fungi,

Саңырауқұлақтар - mushrooms,Өсімдік – plant ,жануар – animal,

Ашытқы – yeast,Пеницилл –penicillin,Зең – mold,гетеротрофты - heterotroph, улы – poisonous, жеуге жарамды - edible

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер



Талқылауға арналған тармақтар:

Улы қалпақшалы саңырауқұлақтарды ажырата алу маңызды, өйтені

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Саңырауқұлақтар дайын органикалық заттармен қоректенеді..... Неліктен?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Қына – ерекше ағза, себебі ....

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығын басшылыққа отырып, оқушылардың өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға, алған білімдерін куүделікті өмірде өз қажеттіліктеріне қолдана білуге, топтық және өз бетімен жеке жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас қалыптастыра алуға, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмеу, өзгенің ойын соңына дейін тыңдай алу, өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы аясында өмір бойы оз білімін жетілдіруге,оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындауға, орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасай алуға дағдыландыру.

«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы аясында, әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру, биология пәнінен берілген терминдерді 3 тілде еркін айта алу дағдыларын қалыптастыру.

«Патриоттық және азаматтық борыш» құндылығы аясында өз өңірінде , аймағында таралған ағзалар түрлерімен танысып, атауларын атауға, түрлерін ажыратуға үйрету

Пәнаралық байланыс


Алдыңғы білім



Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

минут

  1. Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуал.

Ынтымақтастық атмосферасын тудыру:

Теріп едік жемісін сезім бақтың,

Сыйластықтың алауын өзің жақтың.

Бүгін қандай тамаша

Көңілді күн 3-рет (Қай ән естеріне түскенін айтады)


Сыныпты «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» суретінің қиындыларынан тұратын фотомозайка тарату арқылы 2 топқа бөлу.


  1. Үй тапсырмасын тексеру

Әр топ алдарыңыздағы парақшадағы жабық сұрақ негізіндегі тұжырымдамалардың шынайылығын анықтаңыздар: (ия/жоқ)

  1. Барлық балдырлар төменгі сатыдағы өсімдіктерге жатады.

  1. Мүктер құрлықта өсуге бейімделген.

  1. Қырықжапырақтар жоғары споралы өсімдіктерге жатады.

  2. Мүктер спорангийде жетілген споралар арқылы көбейеді.

  1. Ашықтұқымдыларға: шие, өрік, алма жатады.

  2. Гүлді өсімдіктердің екінші атауы жабықтұқымдылар.

  3. Төменгі сатыдағы өсімдіктер суда өседі

  4. Тұқымды қырықжапырақтар – ашықтұқымдылардың шығу тегі

  5. Жабықтұқымды өсімдіктерде бүр болады

  6. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің дене бөлігін таллом деп атайды


Қолданылатын әдіс-тәсіл: тиімді сұрақтар

Қалыптастырушы бағалау: топтар парақшаларымен алмасып бірін бірі «+» «-» стратегиясы арқылы топтық бағалау

  1. Жаңа сабақтың тақырыбын алдыларындағы фотоозайкадағы сурет арқылы ашу.


How do you think, what is it?


Фотомозайкада не бенйнеленген? Осы суреттегі ағза туралы алғашқы АССОЦИАЦИЯЛАРЫҢЫЗДЫ айтсаңыздар!


Оқушылардың ассоциативті ойларынан кейін сабақ тақырыбы айтылып, дәптерлеріне жазылады. Әр топқа оқу мақсаты жазылған тілме қағаздар беріледі, баролық оқушы дәптерлеріне жапсырып қояды.

мұғалімге арналған нұсқаулық.

8-сыныпқа арналған оқулық.

Оқыту әдістемесі. Ғаламтор желісі

Сабақтың ортасы

минут

1 тапсырма. Бейне таныстырылымды көріп болған соң, осы видеодағы мағлұматтар мен оқулықтағы ақпаратты пайдалана отырып, Венн диаграммасын дәптерге толтырады


Өсімдіктерге тән

Ортақ белгілері

Жануарларға тән






Дескриптор:

- Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады

- саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін жазады

- саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін жазады


Қолданылатын әдіс-тәсіл: Венн диаграммасы

Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы


2-тапсырма. «Суреттер сөйлейді»

Суретте берілген қай саңырауқұлақ түрі екенін анықтап, көбею жолдарын түсіндіріңіз.


1 2 3


1-........................

2-.......................

3-.......................








Дескриптор

- Саңырауқұлақтар топтарын анықтап, ерекшеліктерін атайды.

- Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттап жазады.

Қолданылатын әдіс-тәсіл:

Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы ,смайлик арқылы


3-тапсырма. Осы тапсырма негізінде саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты термин сөздердің ағылшынша атауларын үш тілде мұғаліммен бірге қайталаңыздар:


Саңырауқлақтар патшалығы – царство грибов -

Ашытқы - дрожжи -

Зең – плесень –

Гетеротрофты – гетоеротрофы –








3 тапсырма:

Жаңа мазмұнды меңгеру ушін оқушыларға «САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР» дайын муляжы беріледі, улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілеріне қарай 2 түрлі СЕБЕТКЕ ажыратып салыңыздар.

Шыбынжұт, терекқұлақ, боз арамқұлақ, қайыңқұлақ, жалған түбіртек, арышқұлақ, түлкіжем

Улы___________________________________________________________

Жеуге жарамды саңырауқұлақ____________________________________________

Дескриптор:

  • улы саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша ажыратып, анықтайды

  • жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша ажыратып, анықтайды

  • Улы және жеуге жарамды саңырауқұлақтардың маңызын біледі.

Қолданылатын әдіс-тәсіл: модельдеу

Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы (+), (-)


Дескрипторлар:


  • Саңырауқұлақ топтарын жүйелейді.

  • Саңырауқұлақтардың тіршілік ерекшеліктерін, құрылысын талдайды.



Сабақтың соңы

минут

Quizlet.com – тегін ойын платформасының көмегімен топтағы оқушылар смартфондарынан кіріп платформада берілген тапсырмаларды орындаңыздар



Ойланады /баға береді Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына

баға беру

Жуан сұрақтар:

  • Саңырауқұлақтардың рөліне аға беріңдер. Тамақ өнеркәсібінде, медицинада шаруашылықта, зат айналымында

  • Неге саңырауқұлақтар кейбір ағаштардың діңінде

өседі? Жауабыңды дәлелде.

Дескрипторлар:

  • Саңырауқұлақтардың маңызына жан-жақты баға береді.

  • саңырауқұлақтардың ерекше патшалыққа жату себебін дәлелдейді.




Қосымша ақпарат



Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

-

-

Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?

-

-

-

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

-

-

-

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!