Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тірі организмдердің көп түрлілігі, құрылымы мен қызметтері: |
Мектеп: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қозғалыс |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.6.2 Жарықтың өсімдіктердің өсуі мен дамуына әсерін түсіндіру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсерін білу Көптеген оқушылар: Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуін түсіну Кейбір оқушылар: Жарықкезеңдік ағзаның күн ұзақтығына бейімделуінің ролін сипаттау,салыстыру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсерін біледі Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуін түсінеді Жарықкезеңдік ағзаның күн ұзақтығына бейімделуінің ролін сипаттайды,салыстырады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер. Фотопериодизм,Биоырғақ. Гелиофиттер. Сциофиттер Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Оқытудың тілдік мақсаты Айтылым дағдысы Термин сөздерге анықтама береді |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Фотопериодизм................................................................................... Гелиофиттер........................................................................................ Сциофиттер......................................................................................... Биоырғақ.......................................................................................... Жазылым дағдысы Сөйлемдерді толықтырып жазады Жылу сүйетін............................................................................. Көлеңке сүйетін өсімдіктер..................................................... Ұзақ күн өсімдігі................................................................. Қысқа күн өсімдігі ........................................................... |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қарым қарым қатынас жасау қабілеті , Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, топта бірін-бірі құрметтеу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әр түрлі климаттық белдеулерде өсімдіктердің өсуін түсіндергенде география пәнімен байланыстырамын Температура мен жылудың,жарықтың әсерін физика пәнінің тақырыптарымен байланыс жасалады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.6.1 өсімдіктердің қозғалу себептерін түсіндіріп, қозғалыстың маңызын сипаттау (тропизмдер, таксистер) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі (1-3 мин) 7-мин |
Психологиялық ахуал орнату. "Ыстық алақан "әдісі арқылы оқушылар бір бірінің алақандарын ұстап шеңбер болып тұрады және бір-біріне жақсы тілектер тілейді Топқа бөлу -Өсімдіктердің суреттері арқылы оқушыларды топтастыру. Түймедақ, інжугүл, саумалдық, қарағай өсімдігінің суреттері беріледі . Сол арқылы 4 топқа бөлінеміз. 1-топ -"Түймедақ" ,2-топ- "Інжугүл" ,3-топ -"Саумалдық", 4 топ -"Қарағай" Өткен білімді еске түсіру мақсатында үй жұмысын пысықтау Тапсырма -1 «Зымыран сұрақтар» әдісі (С) 1.Өсімдіктердің қозғалуы дегеніміз не ? 2.Тропизмдер дегеніміз не ? 3.Таксистер дегеніміз не ? 4.Қозғалыстың маңызы неде ? 5.Тропизмдердің түрлері ? 6.Таксистердің түрлері қандай? Б. Топ басшылары жауап берген оқушыларды бағалау парақшасына белгілеп отырады |
Қосымша 1
Өсімдік суреттерінің қиындылары
Қосымша 2 Топ басшыларына бағалау парағын тарату |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 15мин |
Білу «Миға шабуыл»"Өсімдіктің жарыққа бейімделуі" бейнеролигін көрсету.Бейнекөрсетілім аяқталғанда оқушылар өз ойын білдіреді. Жаңа тақырыпты анықтайды.
Түсіну. Мәтінмен жұмыс: “ДЖИГСО” әдісі. (Ж,ЖЖ,ТЖ) . Негізгі мақсаты әр топ оқушылары тақырыптағы мәтінді оқып, ашық түрде бір бірімен пікір алысып, түсіндіреді. Пікір мынадай сұрақтар төңірегінде өрбиді 1-топқа Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері 2-топқа Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі 3-топқа Жарықкезеңдік ағзаның күн ұзақтығына бейімделуінің ролін сипаттау 4-топ Жарықтың өсімдіктердің өсуі мен дамуына әсерінің маңызы |
АКТ .Бейнекөрсетілім көрсету. smk.edu.kz
Оқулықтағы мәтін
Үлестірме материалдар
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25мин 28 мин 31 мин 36-мин 40 мин |
Қ.Б."Бағдаршам" әдісі арқылы өзін өзі бағалау. (Қызыл, сары, жасыл түстерді көрсету).
Талдау."Постер жасау"әдісі. Топтар болжамдарын, пікірлерін постерға түсіреді. Әр топ жасаған жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды. Басқа топ мүшелері ақпаратпен танысып, өз пікірлерін білдіреді. Дескриптор Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсерін біледі Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуін түсінеді Жарықкезеңдік ағзаның күн ұзақтығына бейімделуінің ролін сипаттайды Жарықтың өсімдіктердің өсуі мен дамуына әсерінің маңызын біледі
Тапсырма 1. Ж "Кластер толтыру" әдісі . 1.Өсімдіктің өсуі мен дамуына жарықтың әсерін кластерге сызып толтыру. 2.Өсімдіктерді жарықтың қарқындылығына байланысты экологиялық топтарға бөлу . Дискриптор: 1.Өсімдіктің өсуі мен дамуына жарықтың әсерлерін біледі 2.Өсімдіктерді жарықтың қарқындылығына байланысты экологиялық топтарға бөледі Б. Смайликтер арқылы бағаланады.
Тапсырма.2 Ж "Сәйкестендіру" әдісі. Төменде берілген өсімдіктерді жарықтың қарқындылығына бейімделуі бойынша экологиялық топтарға сәйкестендіру 1.Түймедақ, 2.інжугүл, 3.саумалдық, а.Жарық сүйгіш өсімдіктер 4.қарағай б.Көлеңке сүйетін қсімдіктер 5қант қамысы 6.эвкалипт Дескриптор:
Б "Басбармақ "әдісі арқылы бағалану жүреді. Тапсырма 3.Ж.Ж."Сөйлемді толықтыр "әдісі .Төменде берілген терминдер мен түсініктемелерге анықтама беріп, сөйлемді толықтыру Фотопериодизм................................................................................... Гелиофиттер........................................................................................ Сциофиттер......................................................................................... Биоырғақ.......................................................................................... Жылу сүйетін............................................................................. Көлеңке сүйетін өсімдіктер..................................................... Ұзақ күн өсімдігі................................................................. Қысқа күн өсімдігі ........................................................... Дескриптор: Терминдерге анықтама бере алады Оларға мысалдар келтіре біледі. Б. Мұғалім «Мадақтау» әдісі бойынша бағалайды
|
Ватман ,стикер , маркер ,түрлі-түсті қағаздар
Үлестірме материалдар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жумабекова Сандугаш ТулеутаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Тірі организмдердің көптүрлілігі, құрылымы мен қызметтері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Тірі организмдердің көптүрлілігі, құрылымы мен қызметтеріМатериал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар өсімдіктердің дамуына жарықтың әсерін біледі.Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуін түсінеді.Жарықкезеңдік ағзаның күн ұзақтығына бейімделуінің ролін сипаттайды, салыстырады.Топпен жұмыс жасап постер қорғайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақ жоспары
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














