Материалдар / Тірі табиғат.Жануарлар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тірі табиғат.Жануарлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді Көптеген оқушылар:жануарлар мен өсімдіктерді сипаттай отырып, тәжірибе жасау арқылы ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді. Кейбір оқушылар: жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра отырып, тәжірибе жасау арқылы ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
658
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Пән Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тірі табиғат


Күні:22.06.2018ж

Сынып:1

Мектеп: М.Ержанов атындағы ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Тохметова Гулнур Нурбайкызы

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

2.2 Жануарлар


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.1 Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау

1.1.2.1 Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді

Көптеген оқушылар:жануарлар мен өсімдіктерді сипаттай отырып, тәжірибе жасау арқылы ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді.

Кейбір оқушылар: жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра отырып, тәжірибе жасау арқылы ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді.

Бағалау критерийлері

-жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын анықтайды

-жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылығын сипаттай алады

-бақылау жүргізу арқылы өсімдіктер мен жануарларды салыстыра алады

Тілдік мақсаттар

-


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.


Тілдікмақсаттарды, лексикамен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Өсімдіктер мен жануарлардың айырмашылығын атайды

Пәнге тән лексика мен терминология: жануар,көбею,қоректену, қозғалу

  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Жануарлар мен өсімдіктердің қандай ұқсастығы бар деп ойлайсың?

-Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?

Құндылықтарды дарыту



Ынтымақтастық құндылығын топтық жұмыстар арқылы бойына дарытамын.

Жұптық жұмыс жасау кезінде ойын еркін айтуға ашықтық құндылығына тәрбиелеймін.

Пәнаралық байланыстар

-


АКТ қолдану дағдылары


Интербелсенді тақта – жануарлар,өсімдіктердің айырмашылығы туралы суреттер көрсетемін.

Бастапқы білім



Жануарлар мен өсімдіктер және олардың пайдасы туралы біледі












Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы



5 мин

Сабақтың басында

Әлеуметік ықпалдастырылғн зертте моделінің 7 кезеңі бойынша жоспар құрдым. Ретке келтіру

(Ұ)Ширату жаттығуы

«Ұқсастықтар тобы» ойыны арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятамын

Нұсқау оқушылар шеңбер жасап тұрады,1 оқушы ортаға шығады.Ортадағы оқушы ұқсастықтары бойынша орын ауыстыруын сұрайды Мысалы; ұзын бойлылар орын ауыстырсын,бантик таққандар орын ауыстырсын,т.с.с

Негіздеме:

Педогогикалық тәсілдемеге сүйене отырып, ширату жаттығуы кезінде оқушылардың (коммуникативтік қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытамын,топпен жұмыс болғандықтан ынтымақтастық құндылығын дарытамын.)


Бастапқы білімді қайталау.

«Суреттер сөйлейді » әдісі арқылы балаларды топтастыру

Нұсқау: Оқушыларға жануарлар мен өсімдіктердің суреттері таратылып беріледі. Сол арқылы оқушылар өсімдіктер және жануарлар болып екі топқа бөлінеді.

Суреттер артында өткен сабақ бойынша сұрақтар болады.Сол сұрақтар бойынша өткен сабақты қайталаймын

Сұрақтар: 1.Қандай жануарларды білесің? 2.Қандай өсімдіктерді білесің? 3.Үй жануарларының қандай пайдасы бар? 4.Өсімдіктердің қандай пайдасы бар? (Балалар сұрақтарға жауап береді)

Негіздеме: Педагогикалық тәсілдемеге сүйене отырып,бұл тапсырмада саралау тәсілінің диалог және қолдау көрсету тәсіліне сәйкес жауап бере алмаған балаға қолдау көрсетіп отырамын

(ҚБ)Мадақтау. өте жақсы, керемет, жарайсың.

ОМ хабарлаймын. Ендеше бүгінгі сабақта жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылығын, ұқсастықтарын анықтаймыз.


Жануар,өсімдік суреттері


Сабақтың

ортасы





7мин


























6 мин
















Сергіту сәті




















Зерттеуге дайындық кезеңі

1 тапсырма-(Т) “Даралық пен ұқсастық” әдісімен 3

ұқсастығын табу

Нұсқау: Жануарлар тобына мысықтың суретін, ал өсімдіктер тобына гүлдің суретін беремін. 2-топ суреттерін сипаттап айтады.

-Өсімдіктің қандай ерекшелігі бар?

-Жануардың қандай ерекшелігі бар?

-Бірінші бағандағы суреттен не көріп отырсыңдар?(өсімдік өскіні де,марғау да та қоректеніп жатыр)

- Екінші бағандағы суреттерде не ортақ? (өскіннің де,марғаудың да өсіп келе жатқаны байқалады)

-Үшінші бағандағы суретте қандай өзгеріс бар?(өсімдік гүлге айналды, ал марғау мысыққа айналды).

Нег іздеме

Предогогикалық тәсілдемеге сүйене отырып, талқылау кезінде оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдыларын дамытамын. Оқушылар тапсырманы орындау барысында ашықтық,ынтымақтыстық құндылығын дарытамын.

Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсіліне сүйене отырып, әр топтың жауабын толықтырып, өздерінен не байқағанын түсінгендеріне көз жеткіземін.

Ықпалдастырылған әлеуметтік зерттеу моделінің кезеңдерін пайдалана отырып, зерттеуге дайындық жұмысын жүргіземін.

(ҚБ) «Шапалақ» әдісі арқылы әр топ бір-бірін бағалайды.

2-тапсырма

Зерттеу, сұрыптау кезеңі.

(Т) . «Мен зерттеушімін» ойыны. Зерттеу жүргізу.

Нұсқау:.Әр топтың алдында әртүрлі жануарлар болады. Оқушылар сол жануарды зерттейді (қоян, балапан)

Негіздеме: Педагогикалық тәсілдемеге сүйеніп топпен талқылау кезінде оқушылардың коммуникативті дағдысын дамытамын. Бірін-бірі тыңдай білуін,өз көзқарасын дәлелдеп айта білуін қадағалаймын. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық құндылығын бойына сіңіремін. Ашықтық құндылығын топта жұмыс жасау кезінде ойын еркін айтуға жетелеймін.

Саралау жұмысының дереккөздер тәсілі арқылы. Бұл тапсырма арқылы ықпалдастырылған әлеуметтік зерттеу моделінің сұрыптау кезеңіне сүйене отырып, оқушылардың жинақталған ақпаратты өңдеуіне және әртүрлі тәсілдермен таныстыруына мүмкіндік беремін.

ҚБ «Смайлик» арқылы бағалаймын.

(Ұ) «Көңілді жануарлар» ойыны.

(МК) Мұғалім бір жануарды айтады,ал оқушылар сол жануардың қимылын көрсету керек. Мысалы аю, қоян, түлкі.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

3-Тапсырма

Алға ілгерілеу кезеңі.

(Ө) «Венн диаграммасы»

Нұсқау Жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігінде қандай ұқсастық бар? Төменде берілген сөздердің арасынан олардың ұқсастығын білдіретін сөзді тауып, ортадағы шеңберге сызықпен қосып жинақтауға ұсынамын. Жаунуарлар мен өсімдіктердің ұқсастығы туралы сипаттау жасатамын.

Тірек сөздер: Өседі, қоректенеді, тыныс алады, көбейеді, ауаны тазартады, тірі ағза, көрік береді, жүреді, жұпар иіс шығарады, дыбыстайды.

Негіздеме. Бұл тапсырма бойынша педагогикалық тәсілдемеге сүйене отырып, сын тұрғысынан ойлау, өздігінен жұмыс жасай білу дағдыларын дамытамын. Өз ісін жауапкешілікппен орындауға үйрете отырып, заматтық жауапкершілікке тәрбиелеймін.

Әлеуметтік ықпалдастырылған зерттеу моделінің алға ілгерілеу кезеңіне сәйкес, тақырып аясын кеңейтіп, оқушылардың тақырыпты қалай түсінгенін тексеру.

Саралау. Қорытынды тәсілі арқылы саралау. Оқушылардың мүмкіндікттері ен деңгейлерріне қарай жануарлар ен өсімдітер арасындағы ұқсастықтарын сипаттау кезінде әртүлі жауап күтемін. Бір жауап ғана күтпей олардың мықты және әлсіз жақтарына қарай жауап бергіземін.

(ҚБ)»Бас бармақ» әдісі арқылы әр топ бір-бірін бағалайды.



Оқулықпен жұмыс



























Қоян,

балапан ойыншықтары
























Венн диаграммасы беріледі








Сабақтың соңы


5мин










4-тапсырма (Ұ)

Байланыс орнату

(Ж) «Ұқсастығын тап» әдісі бойынша ролдік ойын ойнату

Нұсқау :жұпта біреуі-өсімдік,екіншісі-жануар болады

Әр оқушының тапсырмасы серігінің сипаттамаларын айтып шығу.Содан кейін екеуі бірге,олардың ұқсастықтарын атап шығуы қажет

Негіздеме:

Педагогикалық тәсілдемеге сүйеніп,бұл тапсырмада бір-біріне құрмет көрсету дағдыларын дамытамын.

Ықпалдастырылған әлеуметтік зерттеу моделінің байланыс орнату кезеңіне байланысты бүгінгі сабақты қалай түсінгенін тексеремін

(ҚБ) «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды.

Әреекетке көшу кезеңі

Кері байланыс (Ө)

«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар өздеріне кері байланыс жасайды.

Оқушылар сабаққа «Блоб ағашы» әдісіне сүйене отырып, бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсінгенін қағаз бетіне түсіреді.

Негіздеме

Педагогикалық тәсілдемеге сүйене отырып, өз-өздерін бағалау арқылы азаматтық жауапкершілік дағдыларын дамытамын. Әлеуметтік ықпалдастырылған зерттеу моделінің әрекетке көшу кезеңіне сүйене отырып, оқушыларға өздерінің түсінігі мен өмірлік тәжірибесінің арасында байланыс орнатуға көмек көрсету.



Сахналық киім

(ит

, қоян)


















Блоб ағашы үлгісі






Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


1-тапсырмада Саралаудың Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы (әр топтың жауабы әр түрлі болатынын болжаймын), топтың ішінде қолдауды қажет ететін оқушыға сұрақ қою арқылы саралаймын)


2-тапсырма. Саралаудың дереккөздермен жұмыс тәсілін пайдаландым.


3 тапсырма. Саралаудың Қорытынды тәсілі арқылы саралау. Оқушылардың мүмкіндікттері ен деңгейлерріне қарай жануарлар ен өсімдітер арасындағы ұқсастықтарын сипаттау кезінде әртүлі жауап күтемін. Бір жауап ғана күтпей олардың мықты және әлсіз жақтарына қарай жауап бергіземін.


Дескрипторлар:

  • Жануарларды сипаттай алады

  • Жануарлар мен өсімдіктерді ұқсастығын ажырата алады.

  • Өсімдіктер мен жануарларды салыстыра алады


(ҚБ) «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.

Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы олардың ұғу деңгейін тексеремін.


Шапалақ» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды.

«Смайлик» арқылы бағалаймын.


«Блоб ағашы» әдісіне сүйене отырып, бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсінгенін білемін.


Ширату жаттығуларының

белсенді әрекет кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:«Даралық пен ұқсастық» әдісі

2:жұппен жұмыс.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылар топта бір-бірін тыңдап, әділ бағаласа.

2:Оқушылардың белсенділік дағдыларын арттыратын деңгейлік тапсырмалар түрін көбірек пайдалану.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Топта оқушылар топ ережесіне бағынып, бір- бірін әділ бағалауды үйрету.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!